Iendracht Oilsjt - Berchem sport - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Iendracht Oilsjt - Berchem sport 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Iendracht Oilsjt - Berchem sport
Allesweter schreef:
Flauwe wedstrijd die geen winnaar verdiende,al was er wel veel inzet vond ik.
Waarom Burssens de voorkeur krijgt op Mertens begrijp ik niet,ging terug een paar keer in de fout ,en lijkt me veel te zwaar te staan
En Van den eynde is altijd het slachtoffer bij verlies ,al speelde hij toch al een paar sterke wedstrijden
Verder vond ik Wantens en Cocchiere sterk spelen.

Juist, Mertens moet altijd in de basis maar BVR moet hem duidelijk niet, Burssens is de dubbelganger van Lievens.
Die 3 mansverdediging met Mertens centraal heeft ons veel punten gekost, dat was niet de fout van de speler want iedereen weet dat Mertens voor zo een systeem te traag is en de trainers van de tegenstanders speelden daar goed op in, enkel Bart zag dat niet.
Van Den Eynde moet wat meer constante in zijn prestaties leggen maar ik zou ook altijd met hem spelen.
Ook de 1ste helft van Fabris vorige match vond ik zeker niet slecht, maar om die De Neve en Van Den Berghe uit de ploeg te krijgen gaan we van trainer moeten veranderen.

18 Nov 2019, 19:22
forumlegende

Allesweter schreef:
Waarom Burssens de voorkeur krijgt op Mertens begrijp ik niet,ging terug een paar keer in de fout ,en lijkt me veel te zwaar te staan
En Van den eynde is altijd het slachtoffer bij verlies ,al speelde hij toch al een paar sterke wedstrijden

Deels akkoord. Inderdaad heel fletse wedstrijd tussen twee vergane gloriën, met amper kansen.

Ben nu ook geen Burssens fan (door welgekende reden) maar redde toch tot 2 keer de meubelen na mistasten van Rijckaert. Jammer dat Van Den Eynde altijd op de bank zit na verlies, vind dat eigenlijk puur technisch onze beste voetballer (strakke bal, goed shot, vista).

Wantens vond ik minder uit de verf komen in Berchem en Cocchiere speelde weer als een drol eigenlijk, wel breed gesticulerend, maar gaat geen duel aan, en ontbreekt hem ook aan over mijn lijk mentaliteit.

19 Nov 2019, 9:44
forumlegende

Allesweter schreef:

Deels akkoord. Inderdaad heel fletse wedstrijd tussen twee vergane gloriën, met amper kansen.

Ben nu ook geen Burssens fan (door welgekende reden) maar redde toch tot 2 keer de meubelen na mistasten van Rijckaert. Jammer dat Van Den Eynde altijd op de bank zit na verlies, vind dat eigenlijk puur technisch onze beste voetballer (strakke bal, goed shot, vista).

Wantens vond ik minder uit de verf komen in Berchem en Cocchiere speelde weer als een drol eigenlijk, wel breed gesticulerend, maar gaat geen duel aan, en ontbreekt hem ook aan over mijn lijk mentaliteit.

19 Nov 2019, 9:44
nieuw in de eerste ploeg

Bakkie schreef:
Gisteren twee keer ongezond geweest eerst red Fabio het vel van BVR en s’avonds dieje vetzak van nen omroeper op den tv :kots:

LOL :lol:

19 Nov 2019, 16:15
forumlegende

Edit

19 Nov 2019, 17:31
Nationale Ploeg

Na de zege op Berchem Sport behoudt coach Bart Van Renterghem het vertrouwen in doelman Vandenbossche voor de komende topper tegen leider KVK Tienen. (HLN)

20 Nov 2019, 8:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3