Eendracht Aalst - Hoogstraten | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Duivelke

Lid geworden op: 29 Aug 2019, 13:59
Berichten: 25
Bericht Eendracht Aalst - Hoogstraten
Den Eendracht staat er op het veld, er wordt gretig gespeeld en met veel goesting.
Het zal deze zondag moeten gebeuren zonder Fabris (geel geschorst).
Hoogstraten heeft 5 van de 7 wedstrijden gewonnen en bij elke overwinning waren het 4 of meer doelpunten.

Komaan Iendracht :EA:


20 Okt 2021, 13:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Vandaag tegen Hoogstraten gaan we zien of we gaan meedoen voor de prijzen of niet.
Schat Hoogstraten hoger in dan Lyra Lierse.
Stevige ploeg met heel wat ervaring ,en vooraan aarts gevaarlijk.
Bij een goed resultaat doen we weer helemaal mee,anders zal het weer net niet worden denk ik.


24 Okt 2021, 11:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1886
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Allesweter schreef:
Vandaag tegen Hoogstraten gaan we zien of we gaan meedoen voor de prijzen of niet.
Schat Hoogstraten hoger in dan Lyra Lierse.
Stevige ploeg met heel wat ervaring ,en vooraan aarts gevaarlijk.
Bij een goed resultaat doen we weer helemaal mee,anders zal het weer net niet worden denk ik.


Id ook mijn mening. Deze match gaat ons veel leren over de rest van dit seizoen. Wel jammer dat we Fabris missen, die hadden we tegen dit soort tegenstanders zowieso goed kunnen gebruiken. Hoogstraten heeft een rotervaren middenveld.

Ik keek enorm naar deze match uit, ben opgestaan met een rotvalling, inclusief alle ‘gekende’ kenmerken van de laatste tijd. Zal dus maar thuisblijven maar vooral voor deze match pikt het wel serieus. Loop kranky as hell omdat ik zal moeten passen. Hopelijk zet onze 12de man zich nog eens ouderwets onvoorwaardelijk achter de ploeg deze namiddag. En bij verlies zal er een laptop deze namiddag de weg naar de eeuwige jachtvelden (wat jagen pc’s eigenlijk?) vinden. En een lief vrouwtje en kids komen vragen wat mijn probleem met die muur nu eigenlijk was ? komaan EA !

_________________
may the FORCE be with you.


24 Okt 2021, 13:21
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 708
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Telkens als het moet is het NET NIET.
Geen wonder met een te kleine kern waarin dan nog 3 basisspelers gemist worden door kwetsuur of schorsing en dan tegen een van de betere clubs.
Zoals ik eerder al schreef, het wordt weer niets, we blijven in 4° klasse!
Dat in tegenstelling tot de uitspraak van iemand na de match op Berchem: " we worden kampioen".
Daarvoor hebben we niet genoeg poen om de nodige goede spelers te halen en te betalen.
Het wordt dus nog een lange vervelende competitie tot in mei.
't is eigenlijk zeer triestig dat ploegen als Hoogstraten, de 2° ploeg in Lier, de buren uit Denderleeuw en Ninove het beter doen dan Eendracht Aalst. Neen niet triestig maar SCHANDALIG.


24 Okt 2021, 17:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Weinig volk voor een (topper) geen sfeer en daar bovenop een sportieve afgang. We kwamen tekort op alle vlakken gewoon geen kwaliteit op het veld en je reservebank dit is echt de zwakste eendrachtploeg die ik ooit bezig zag, het resultaat van de voetbalkennis van PLJ.
Apropos, veel respect voor de die-hard fans die wekelijks de ploeg blijven steunen je moet het maar doen. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Okt 2021, 17:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Reality check.

Als op een matige kern nog wordt bespaard krijg je dit. En dan helpt het niet om tijden de geldophaling (sponsoring abo's) belachelijke ambities uit te spreken.

Aan inzet geen gebrek dit seizoen en eigenlijk kan je ze niet te veel verwijten. De meesten kunnen gewoon ni beter.
Hoogstraten een hele wedstrijd in een zetel. En wij thuis voor eigen volk van geen hout pijlen kunnen maken.

De meeste clubs kennen hoogtes en laagstes, alleen moet ge bij onze club de hoogtes met een vergrootglas heel ver gaan zoeken. Om moedeloos te worden en de handdoek in de ring te gooien ist.

Soit, als Sergio maar komt zingen zeker...

"Supersunday" ... tja


24 Okt 2021, 18:19
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De schabouweljke opvoering van het nieuwe supporterslied bleek het absolute hoogtepunt van de namiddag. Hoogstraten was ontstellend zwak en het was nog mannen tegen kinderen… echt heel erg


24 Okt 2021, 18:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
..Waar blijft dat plezier,....om naar den Iendracht te komen kijken (in 4de klasse)...?
Nooit eerder in onze (meer dan) 100-jarige geschiedenis is onze club zo laag gevallen
....en de supporters zo vernederd...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


24 Okt 2021, 18:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 549
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Davy schreef:
Reality check.

Als op een matige kern nog wordt bespaard krijg je dit. En dan helpt het niet om tijden de geldophaling (sponsoring abo's) belachelijke ambities uit te spreken.

Aan inzet geen gebrek dit seizoen en eigenlijk kan je ze niet te veel verwijten. De meesten kunnen gewoon ni beter.
Hoogstraten een hele wedstrijd in een zetel. En wij thuis voor eigen volk van geen hout pijlen kunnen maken.

De meeste clubs kennen hoogtes en laagstes, alleen moet ge bij onze club de hoogtes met een vergrootglas heel ver gaan zoeken. Om moedeloos te worden en de handdoek in de ring te gooien ist.

Soit, als Sergio maar komt zingen zeker...

"Supersunday" ... tja

Waar ik voor vreesde,in alle gedingen veel te zwak.
Uitgekookte ploeg met de meeste spelers die een klasse hoger kunnen spelen.
Nog een geluk dat ze er de tweede helft niet meer voor gingen of het had een afstraffing geweest vandaag.
Onze sterkste man Verkerken vandaag enorm zwak zoals bijna de ganse ploeg
Ik vraag me af hoe spelers van dit niveau kiezen voor een club als Hoogstraten die 20 man meebrengen en thuis voor 300 man en ne paardenkoper spelen.
PLj zou beter eens in de leer gaan hoe men een kwalitatieve kern samen stelt
Het seizoen zit er weeral op met hoogstens een plaats rond de 5e plaats met deze kern.


24 Okt 2021, 18:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Moses Chunga schreef:
De schabouweljke opvoering van het nieuwe supporterslied bleek het absolute hoogtepunt van de namiddag. Hoogstraten was ontstellend zwak en het was nog mannen tegen kinderen… echt heel erg



Moses Chunga schreef:
Wij worden kampioen!!!
:plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Okt 2021, 19:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
2e match na Hades die ik volgde. Moet zeggen dat ik Hoogstraten de eerste 25 minuten outstanding vond.

Wij hebben 1 kans gehad in minuut 70. Voor de rest 90 minuten de lange bal naar voor pompen. En dit tegen 2 torens van ruim 1m90 van Hoogstraten.

Het voetballend vermogen is echt schrijnend in deze ploeg, met als dieptepunt Burssens-Belesi-Copado.

Als je dat in je centrale as hebt staan, dan weet je het wel. Als dan ook de betere Verkerken (niet vandaag wel te verstaan) begint te klungelen, dan gaat het moeilijk worden.

Je 2 transfers na een maandenlange intensieve scouting (kuch) zijn Caignau en Chirichungu. De ene viel in in minuut 87, de andere speelde nog geen minuut.

Deze ploeg gaat ieder jaar maar achteruit, maar PLJ doet rustig verder. Ik hoop dat we er op een dag vanaf geraken en er nieuw elan in deze ploeg kan komen.

Voor de prijzen ga je never nooit spelen indien er geen 5 à 6 GOEDE transfers bijkomen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Okt 2021, 20:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Wat IEDEREEN vooraf voorspelde (te krappe kern) is vandaag nog maar eens duidelijk geworden! Bah...

En we ploegen maar verder :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


24 Okt 2021, 22:47
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bakkie schreef:
Moses Chunga schreef:
De schabouweljke opvoering van het nieuwe supporterslied bleek het absolute hoogtepunt van de namiddag. Hoogstraten was ontstellend zwak en het was nog mannen tegen kinderen… echt heel erg



Moses Chunga schreef:
Wij worden kampioen!!!
:plat:


Was een grapje van het huis. Ik communiceer graag in EA stijl.


25 Okt 2021, 8:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Moses Chunga schreef:
Bakkie schreef:
Moses Chunga schreef:
De schabouweljke opvoering van het nieuwe supporterslied bleek het absolute hoogtepunt van de namiddag. Hoogstraten was ontstellend zwak en het was nog mannen tegen kinderen… echt heel erg



Moses Chunga schreef:
Wij worden kampioen!!!
:plat:


Was een grapje van het huis. Ik communiceer graag in EA stijl.


Laat het zo man,ne mens moet al genoeg leugens lezen :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Okt 2021, 12:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 580
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Wat ik me nu afvraag... Die Rudy die ze daar uit hun hoge hoed toverden enkele uren voor het sluiten van de transfermarkt. Bestaat die kerel nu echt of is dat een fata morgana? Heeft iemand die gast al gezien op een trainingsveld? Of zit hij binnen in de ziekenboeg vanaf de dag dat ze hem binnenhaalden?


25 Okt 2021, 13:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst