SPARTA PETEGEM_EA - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 SPARTA PETEGEM_EA 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
DT schreef:
iendrachter schreef:
tympanum2 schreef:
Mbaye is voor dit niveau toch echt wel goed. Als je natuurlijk geen moment zeker bent van je plek...en je speelt maar de helft van de tijd, tja, dan ga je ook geen hoge toppen scheren. Met dank aan de trainer.
Ik zeg niet dat Mbaye de superspits is, maar gaat er een vervanger komen?? Zal wat zijn.


Juist, het is ook niet toevallig dat 2 ploegen van een reeks hoger hem wilden.
De bezoekende trainers zijn telkens blij als ze Mbaye op de bank of niet in de kern zien zitten.
Een tijdje geleden vroeg een scout, ik dacht van Oudenaarde, aan mij waarom die niet speelde?
Nu de deal Romero-Mbaye afgesprongen is zal het moeilijk worden om Der nog gemotiveerd te krijgen vrees ik, maar dat is ook niet direct nodig, de eindronde is maar binnen enkele maanden :D .
Sinds de komst van PLJ is het onmogelijk om eens een klepper voor dit niveau binnen te halen, elk jaar hetzelfde verhaal.
Tarfi en Sonny Baik waren in het verleden ook opties, hoe zou het toch komen dat die spelers telkens voor een andere club kiezen…..


Correct al is intussen gebleken dat Baik zelf een speciaal dossier is geworden. Rupel-Boom heeft hemel en aarde bewogen om die aangesloten te krijgen afgelopen zomer maar beschikte niet over (de juiste) verblijfspapieren en heeft dus nooit kunnen spelen voor de Steenbakkers. En kiezen voor Boom is tot op heden toch ook geen meevaller: als je Brice Verkerken nu zou spreken, had hij wellicht toch eerder hier willen zitten dan daar elke week te verliezen.

Ik vrees dat het jaar waarin SVDB de sportieve lijnen heeft uitgetekend en we op papier (en in de financiën) "namen" hebben aangetrokken, nog altijd in het hoofd van PLJ moet spoken waar we ondanks de namen (en drie trainers, zonder Carl nog te noemen) kansloos degradeerden. Toen zijn Lievens, Annys, Sterckx, Dekuyper onder meer gehaald bovenop de relatief ruime kern die er al was... wat vooral zorgde voor veel paarden maar geen resultaten...


dat was wel in tandemvorm met nog iemand. ;) Ik dacht dat we toen 21 transfers hebben gerealiseerd. Waarvan 2 meevallers...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Feb 2023, 15:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
iendrachter schreef:

Juist, het is ook niet toevallig dat 2 ploegen van een reeks hoger hem wilden.
De bezoekende trainers zijn telkens blij als ze Mbaye op de bank of niet in de kern zien zitten.
Een tijdje geleden vroeg een scout, ik dacht van Oudenaarde, aan mij waarom die niet speelde?
Nu de deal Romero-Mbaye afgesprongen is zal het moeilijk worden om Der nog gemotiveerd te krijgen vrees ik, maar dat is ook niet direct nodig, de eindronde is maar binnen enkele maanden :D .
Sinds de komst van PLJ is het onmogelijk om eens een klepper voor dit niveau binnen te halen, elk jaar hetzelfde verhaal.
Tarfi en Sonny Baik waren in het verleden ook opties, hoe zou het toch komen dat die spelers telkens voor een andere club kiezen…..


Correct al is intussen gebleken dat Baik zelf een speciaal dossier is geworden. Rupel-Boom heeft hemel en aarde bewogen om die aangesloten te krijgen afgelopen zomer maar beschikte niet over (de juiste) verblijfspapieren en heeft dus nooit kunnen spelen voor de Steenbakkers. En kiezen voor Boom is tot op heden toch ook geen meevaller: als je Brice Verkerken nu zou spreken, had hij wellicht toch eerder hier willen zitten dan daar elke week te verliezen.

Ik vrees dat het jaar waarin SVDB de sportieve lijnen heeft uitgetekend en we op papier (en in de financiën) "namen" hebben aangetrokken, nog altijd in het hoofd van PLJ moet spoken waar we ondanks de namen (en drie trainers, zonder Carl nog te noemen) kansloos degradeerden. Toen zijn Lievens, Annys, Sterckx, Dekuyper onder meer gehaald bovenop de relatief ruime kern die er al was... wat vooral zorgde voor veel paarden maar geen resultaten...


dat was wel in tandemvorm met nog iemand. ;) Ik dacht dat we toen 21 transfers hebben gerealiseerd. Waarvan 2 meevallers...


Ik hou me aan het formele organigram van die tijd ;-)

Maar ik wil maar zeggen: toen geïnvesteerd in "namen" terwijl een Van Hoevelen, Mertens, Mbaye, De Rock hier nog rondliepen, in die zomer lang geflirt idd met Tarfi maar bijvoorbeeld anderzijds wel afscheid genomen van VDN dacht ik ook net voor het seizoen (die we dan nagenoeg meteen tegenkwamen in de Beker op Brakel waar De Rock uitpakte met die schitterende lob). De Rock die na het ontslag van TDC dat seizoen ook volledig links werd gelaten... Naast de Gentenaars kwamen dat seizoen ook nog Binst en Bo Geens als keeper zeker tot het einde van dat seizoen?

Of PLJ kan ook ne schrik hebben gepakt van hoe het hier Cocchierre is vergaan... Overal topschutter (zoals Romero) en ondanks knalstart tegen Pepingen thuis in die eerste competitiematch van het seizoen 2019/2020, toch wel heel snel uitgedoofd....


01 Feb 2023, 15:40
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:

Correct al is intussen gebleken dat Baik zelf een speciaal dossier is geworden. Rupel-Boom heeft hemel en aarde bewogen om die aangesloten te krijgen afgelopen zomer maar beschikte niet over (de juiste) verblijfspapieren en heeft dus nooit kunnen spelen voor de Steenbakkers. En kiezen voor Boom is tot op heden toch ook geen meevaller: als je Brice Verkerken nu zou spreken, had hij wellicht toch eerder hier willen zitten dan daar elke week te verliezen.

Ik vrees dat het jaar waarin SVDB de sportieve lijnen heeft uitgetekend en we op papier (en in de financiën) "namen" hebben aangetrokken, nog altijd in het hoofd van PLJ moet spoken waar we ondanks de namen (en drie trainers, zonder Carl nog te noemen) kansloos degradeerden. Toen zijn Lievens, Annys, Sterckx, Dekuyper onder meer gehaald bovenop de relatief ruime kern die er al was... wat vooral zorgde voor veel paarden maar geen resultaten...


dat was wel in tandemvorm met nog iemand. ;) Ik dacht dat we toen 21 transfers hebben gerealiseerd. Waarvan 2 meevallers...


Ik hou me aan het formele organigram van die tijd ;-)

Maar ik wil maar zeggen: toen geïnvesteerd in "namen" terwijl een Van Hoevelen, Mertens, Mbaye, De Rock hier nog rondliepen, in die zomer lang geflirt idd met Tarfi maar bijvoorbeeld anderzijds wel afscheid genomen van VDN dacht ik ook net voor het seizoen (die we dan nagenoeg meteen tegenkwamen in de Beker op Brakel waar De Rock uitpakte met die schitterende lob). De Rock die na het ontslag van TDC dat seizoen ook volledig links werd gelaten... Naast de Gentenaars kwamen dat seizoen ook nog Binst en Bo Geens als keeper zeker tot het einde van dat seizoen?

Of PLJ kan ook ne schrik hebben gepakt van hoe het hier Cocchierre is vergaan... Overal topschutter (zoals Romero) en ondanks knalstart tegen Pepingen thuis in die eerste competitiematch van het seizoen 2019/2020, toch wel heel snel uitgedoofd....


inderdaad, SVDB zag in Julien De Vriendt de nieuwe Courtois, en wees op een schandalige manier VDN de deur.

Die Courtois is momenteel bankverwarmer bij FCVEH Dender.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Feb 2023, 16:27
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
3 op 24, en 8 matchen op rij niet gewonnen.

met zo een cijfers haal je in principe de volgende match toch niet?

Als we nen trainer zoeken, zal dat best iemand zijn die administratief sterk is, en met horeca-ervaring vermoed ik?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 05 Feb 2023, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.



05 Feb 2023, 20:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Met de startopstelling wist ik eigenlijk al genoeg.
Geen Yagan of George, geblesseerd? Geen keeper op de bank terwijl je Espeso en Beerens laat opwarmen?
De Coninck op rechts, Dekuyper centraal opt midden, Panneel in een soort vrije rol maar ook meer centraal en Mbaye alleen voorin. Jari voor Lars terwijl ik dat net andersom zou doen.
Kakudji die vorige week met de helft gewisseld werd voor Burssens mocht weer starten en bedankt de trainer met een mooie assist voor Petegem en de 2-2.
Ook de keeper bedankte de trainer voor het vertrouwen met de 3-3, Mbaye was de 2-3 nog aan het vieren.
De match was eigenlijk rustig begonnen tot Fabris weer voor de zoveelste keer eens extra moest doorgaan op zijn man en de poppen aan het dansen gingen.
Weinig tot geen voetbal in de 1ste helft,spel constant stil voor fouten en kaarten.
Fabris eraf en Doore erop, wat een ramp was me dat weer.
Krijgen we die penalty niet scoren we nooit een goal de 1ste helft, geen enkele kans gekregen.
Na de 0-2 en tegen 9 man denk je dat de match gespeeld is maar nee, beste kansen voor Petegem met 2 man minder :crazy: , weet ook dat bij Petegem hun 2 sterkhouders Joye en Vanborm ontbraken.
Ik heb gezien dat ze bij de EA jeugd enkele vacatures openstaan hebben, Carl kan best daar terug de kegeltjes zetten want dit is echt wel schrijnend aan het worden.
9 tegen 11 en wij staan met een corner voor Petegem met 10 man te verdedigen :lol:
Schoenmaker, blijf bij je leest…..


05 Feb 2023, 21:15
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 391
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Je kan er veel woorden aan vuil maken, maar dit heeft niet veel meer te maken met een voetbalmatch..
Er mag niet meer gewonnen worden. Met dank aan iedereen. Ik herhaal : IEDEREEN!! Ja , ook gij, !


05 Feb 2023, 23:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Wa een affront.
Die derde goal... ja man....

Geen paniek, jongens, volgens onzen toptrainer is overgaan geen must, en moeten we vooral respect hebben voor de ploegen die op dit niveau geraakt zijn. Ga toch wa pintjes tappen man....

De panneel- en Mbaye hater ziet ze dan nog drie goals maken haha allicht hun opdrachten niet vervuld.

Onze club compleet naar de kloten geholpen... intriest


05 Feb 2023, 23:19
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 166
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Mooi resultaat, als je op verplaatsing een punt kunt pakken en je wint je thuismatchen wordt je gezw :stom: ind kampioen :stom: laat de champi maar al aanrukken, partytime


06 Feb 2023, 0:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Davy schreef:
Wa een affront.
Die derde goal... ja man....

Geen paniek, jongens, volgens onzen toptrainer is overgaan geen must, en moeten we vooral respect hebben voor de ploegen die op dit niveau geraakt zijn. Ga toch wa pintjes tappen man....

De panneel- en Mbaye hater ziet ze dan nog drie goals maken haha allicht hun opdrachten niet vervuld.

Onze club compleet naar de kloten geholpen... intriest


Het is kampen wat de grootste blunder was op basis van de beelden :-)

Bij die tweede goal kan de bal al zeker vier keer naar de rechterkant (Razzi denk ik die op basis van de beelden helemaal vrij lijkt) en dat degene die effectief niet kan voetballen dan telkens het balbezit opgedrongen krijgt in deze fase, is echt wel top.

Voor de derde goal was de live heel streng voor Swinnen, maar wat Burssens en Geenens daar eerst uitsteken is toch nog schrijnender... Gaan samen naar de bal en als iemand die gewoon simpel weg zet, mag Swinnen nog tot op de middenlijn lopen, dan gebeurt er helemaal niks, dus die twee hadden ook gerust in de hulde betrokken mogen worden...

Los van deze fase: waarom Burssens op de bank moet blijven voor the Masked Singer en consoorten, dat snap ik toch ook niet goed...

Ik veronderstel dat de wissel van Panneel wel met zijn blessure te maken had waarmee hij tijdens de week worstelde... In elk geval: we zijn weer in de pers gekomen...


06 Feb 2023, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
DT schreef:
Davy schreef:
Wa een affront.
Die derde goal... ja man....

Geen paniek, jongens, volgens onzen toptrainer is overgaan geen must, en moeten we vooral respect hebben voor de ploegen die op dit niveau geraakt zijn. Ga toch wa pintjes tappen man....

De panneel- en Mbaye hater ziet ze dan nog drie goals maken haha allicht hun opdrachten niet vervuld.

Onze club compleet naar de kloten geholpen... intriest


Het is kampen wat de grootste blunder was op basis van de beelden :-)

Bij die tweede goal kan de bal al zeker vier keer naar de rechterkant (Razzi denk ik die op basis van de beelden helemaal vrij lijkt) en dat degene die effectief niet kan voetballen dan telkens het balbezit opgedrongen krijgt in deze fase, is echt wel top.

Voor de derde goal was de live heel streng voor Swinnen, maar wat Burssens en Geenens daar eerst uitsteken is toch nog schrijnender... Gaan samen naar de bal en als iemand die gewoon simpel weg zet, mag Swinnen nog tot op de middenlijn lopen, dan gebeurt er helemaal niks, dus die twee hadden ook gerust in de hulde betrokken mogen worden...

Los van deze fase: waarom Burssens op de bank moet blijven voor the Masked Singer en consoorten, dat snap ik toch ook niet goed...

Ik veronderstel dat de wissel van Panneel wel met zijn blessure te maken had waarmee hij tijdens de week worstelde... In elk geval: we zijn weer in de pers gekomen...


als je "laat" roept, en weer als een kieken zonder kop uit uw goal komt...

ik vind het een matige doelman.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Feb 2023, 11:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Als je die tegendoelpunten bekijkt denk je toch meteen dat er iets niet klopt...
Is PLJ aan het gokken tegen zijn eigen ploeg om zijn centen te recupereren misschien? :lol: :lol:
Enfin, het is niet om te lachen, maar om onder een grote steen weg te kruipen.
Alstublieft : stop er mee!


06 Feb 2023, 11:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Davy schreef:
Wa een affront.
Die derde goal... ja man....

Geen paniek, jongens, volgens onzen toptrainer is overgaan geen must, en moeten we vooral respect hebben voor de ploegen die op dit niveau geraakt zijn. Ga toch wa pintjes tappen man....

De panneel- en Mbaye hater ziet ze dan nog drie goals maken haha allicht hun opdrachten niet vervuld.

Onze club compleet naar de kloten geholpen... intriest


Het is kampen wat de grootste blunder was op basis van de beelden :-)

Bij die tweede goal kan de bal al zeker vier keer naar de rechterkant (Razzi denk ik die op basis van de beelden helemaal vrij lijkt) en dat degene die effectief niet kan voetballen dan telkens het balbezit opgedrongen krijgt in deze fase, is echt wel top.

Voor de derde goal was de live heel streng voor Swinnen, maar wat Burssens en Geenens daar eerst uitsteken is toch nog schrijnender... Gaan samen naar de bal en als iemand die gewoon simpel weg zet, mag Swinnen nog tot op de middenlijn lopen, dan gebeurt er helemaal niks, dus die twee hadden ook gerust in de hulde betrokken mogen worden...

Los van deze fase: waarom Burssens op de bank moet blijven voor the Masked Singer en consoorten, dat snap ik toch ook niet goed...

Ik veronderstel dat de wissel van Panneel wel met zijn blessure te maken had waarmee hij tijdens de week worstelde... In elk geval: we zijn weer in de pers gekomen...


als je "laat" roept, en weer als een kieken zonder kop uit uw goal komt...

ik vind het een matige doelman.


Ok, is niet hoorbaar op de beelden... dat verandert de zaak wel... al blijft het er verschrikkelijk schlemielig uitzien van de volledige achterhoede...


06 Feb 2023, 11:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: SPARTA PETEGEM_EA
Ongelofelijk toch wel dat Carl hier nog altijd trainer is, het draait niet meer om voetbal en resultaten dat is duidelijk.
Had er nog enige ambitie geweest laat je Van Acker per direct overnemen, maar die gaat hem uiteraard niet in een avontuur storten waar hij ook pinten moet tappen, spelers uitbetalen,tickets verkopen en wc’s kuisen :D, hij klaagde in den tijd van FDR al over het gebrek aan geld en professionaliteit…..


07 Feb 2023, 13:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst