RC Waregem - Eendracht Aalst - Pagina 79 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 83
 RC Waregem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Is er eigenlijk wel een reportage op Sportweekend geweest ?
Is allszins niet terug te vinden op site van sporza.

Heb de beelden gezien via Aalst TV en daarop is toch niet te zien of de afgekeurde doelpunten effectief buitenspel waren of niet.
Het eerste doelpunt lijkt de kans op buitenspel iets groter aangezien de bal nog een keer word verlengd maar het tweede doelpunt, daar heb ik toch serieuze twijfels bij..


11 Apr 2011, 13:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
We waren veel te laks begonnen in de eerste helft en als je dan achterkomt weet je dat het héél moeilijk zal worden. Als je dan nog eens een strafschop mist, dan heb je het uiteindelijk wel aan jezelf te danken en zeker niet aan de arbiters, want ik denk dat het twee keer terecht buitenspel was.

Uitblinker voor mij was Van Damme, speelde echt een héél goede wedstrijd. Pape heeft bevestigd wat ik al na zijn eerste wedstrijd zei, die jongen kan simpelweg niet voetballen. Hij loopt overal (waar hij niet moet zijn), is ongelofelijk snel maar kan echt niks met een bal doen. Voor mij moet die zelf niet meer in de kern zitten want het is zonde dat iemand als Glenn Coppens buiten de selectie valt voor zo'n klungel.

En al dat gezaag op die zogenaamde "successupporters", wees content dat er zoveel zijn, de club kan er alleen maar goed bij varen. Sommigen denken echt dat ze hun alles mogen permiteren gewoon omdat ze elke week komen kijken...


Das waar dat de club er goe bij vaart, ma den held der komen uithangen is ni nodig en zeker ni respectloos worden tov van mensen die elke week vrijwillig der staan te werken.
Langs den andere kan ik u ook wel volgen in de zin die erop volgt.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


11 Apr 2011, 13:19
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Dani schreef:
Ook even stilstaan bij de erbarmelijke prestatie van onze Pape...
Crispijn viel (opnieuw) zeer sterk in.

Je zou denken dat hij een basisplaats zou moeten krijgen maar ik zie hem persoonlijk veel liever invallen. Je hebt dan nog een troef achter de hand met zijn kopbalsterkte.

In onze Pape zie ik echter weinig troeven. Ik denk dat zijn kaarten geschud zijn na zaterdagavond.


Idd was voor mij (noodgedwongen) de eerste match in 2 maand, dus ook eerste keer dat ik Pape aan het werk zag. Mijn korte reactie: Was da jong?!

aan alle trainers hier op het forum wie was diepe spite eigenlijk vorige zaterdag en waarom speelde laatste man van waregem 5m achter zijn verdediging? zo kan je 3matchen spelen als we druk zetten op hun achterlijn en iedereen doet zijn job int middenveld en een goede mandekking achteraan is het een andere wedstrijd heb je even gekeken hoeveel passen vooraf gingen bij die goal van waregem kijk naar de beelden en tel nekeer efficientie heet zoiets


11 Apr 2011, 14:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Zeer sterke tweede helft gezien. Net zoals het voor Boonen zondag niet mocht zijn, beet Iendracht in het stof op zaterdag. Twee afgekeurde doelpunten én een gemiste penalty, dan weet je dat het niet mag zijn, hoe goed je ook aan het voetballen bent. Ik vind het erg jammer dat er in de eerste helft zo weinig druk gezet wordt na een zeer moeilijke start. Bij Waregem zag vooral de achterlinie de bal, maar het was duidelijk dat sommigen zich niet 100% voelden wanneer ze aan de bal waren. Zet daar wat druk op, net zoals ze in de tweede helft gedaan hebben, en het staat 3-0 aan de rust. Ok dat je afwachtend wil spelen, maar als je ziet hoe sommigen van Waregem op de tippen van hun tenen lopen als de bal afkomt... Getuige hiervan is het feit dat ze in de tweede helft amper hebben kunnen uitverdedigen.

Wel kudos aan de 15 van Waregem. Sterke techniek die jongen, al zat hij in de tang bij Niels en na zijn flankwissel ook bij Oli. Of hij van rechts naar links ging omwille van Niels of omwille van de Supporters is me niet helemaal duidelijk...

Leren uit de fouten van zaterdag is de boodschap en met een beetje minder zenuwen, een beetje meer geluk en opnieuw een vol huis, moet de titel te behalen zijn.


11 Apr 2011, 15:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Ik vond het opvallend hoe nen Filipovic blijkbaar niet om leek te kunnen met de druk.
Den enige die ik boven zijn niveau vond acteren was Bob Cousin, die leek mij net sterker te spelen door de druk (goed om weten).
voor de rest geen verwijten naar de spelers, snel werken naar zondag toe en de klus dan afmaken.
Laat ons afgelopen zaterdag beschouwen als een generale repetitie. Alle café's hebben nu ook een idee waaraan ze zich mogen verwachten... zo zijn we zeker dat we zondag niet zonder drank vallen ;)

_________________
If you never try, you'll never know


11 Apr 2011, 15:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Alle café's hebben nu ook een idee waaraan ze zich mogen verwachten... zo zijn we zeker dat we zondag niet zonder drank vallen ;)


Goeie opmerking, want ik vond het opvallend hoe ze er blijkbaar niet overal op voorzien waren (was toch geen verrassing dat er veel volk ging zijn nochtans). Als ik zie hoe rap den Dug-Out na de match al zonder bier viel, en dan was het nog geeneens een kampioenenviering. Hopelijk zijn ze voor zondag wel overal voorzien. Wel klote dat ik deze keer dan wel den dag erna ga werken, maar kom, als het zondag toch goedkomt, zal ik het niet aan mijn hart laten komen.


11 Apr 2011, 15:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
T.Fratelli schreef:
Anticlimax + gratis kater...

Belangrijkste is dat spelers nu niet beginnen twijfelen aan eigen kunnen,
We hebben dit seizoen al paar keer geluk aan onze kant gehad, eergisteren zat gewoon alles tegen, ook al kan ik er komende zondag niet bijzijn, ik zou niets liever hebben dan dat we dan de 3 punten pakken

Buiten die ene Bengaalse pijl op het plein hebben we ons groots gedragen in het verlies, zondag allemaal als 1 man terug achter ons ploeg :EA:


Inderdaad spijtig voor de ploeg en supporters dat die vuurpijl op het plein kwan (n)
Deze avond komen de foto's van de sfeer en de filmkes on-line

efkes benadrukken dat diegene die da Bengaals op tveld gesmeten heeft juist achter mij stond en diene pipo had ik nog nooit gezien ...kdenk wel dat we hem niet meer zullen zien in de K na zijn gratis douche .... :wave:


11 Apr 2011, 16:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Bram schreef:
Alle café's hebben nu ook een idee waaraan ze zich mogen verwachten... zo zijn we zeker dat we zondag niet zonder drank vallen ;)


Goeie opmerking, want ik vond het opvallend hoe ze er blijkbaar niet overal op voorzien waren (was toch geen verrassing dat er veel volk ging zijn nochtans). Als ik zie hoe rap den Dug-Out na de match al zonder bier viel, en dan was het nog geeneens een kampioenenviering. Hopelijk zijn ze voor zondag wel overal voorzien. Wel klote dat ik deze keer dan wel den dag erna ga werken, maar kom, als het zondag toch goedkomt, zal ik het niet aan mijn hart laten komen.


Gij hebt sjans dat ge de dag erna moet gaan werken, ik moet de dag zelf gaan werken. :(

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Apr 2011, 16:44
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
We waren veel te laks begonnen in de eerste helft en als je dan achterkomt weet je dat het héél moeilijk zal worden. Als je dan nog eens een strafschop mist, dan heb je het uiteindelijk wel aan jezelf te danken en zeker niet aan de arbiters, want ik denk dat het twee keer terecht buitenspel was.

Uitblinker voor mij was Van Damme, speelde echt een héél goede wedstrijd. Pape heeft bevestigd wat ik al na zijn eerste wedstrijd zei, die jongen kan simpelweg niet voetballen. Hij loopt overal (waar hij niet moet zijn), is ongelofelijk snel maar kan echt niks met een bal doen. Voor mij moet die zelf niet meer in de kern zitten want het is zonde dat iemand als Glenn Coppens buiten de selectie valt voor zo'n klungel.

En al dat gezaag op die zogenaamde "successupporters", wees content dat er zoveel zijn, de club kan er alleen maar goed bij varen. Sommigen denken echt dat ze hun alles mogen permiteren gewoon omdat ze elke week komen kijken...


Mij niet verkeerd begrijpen hé, ik heb niets tegen "successupporters" indien deze mensen komen voor die unieke beleving op Den Iendracht maar als deze mensen het dan ook nog eens nodig vinden om de spelers bij het minste foutje af te breken, dan heb ik liever dat ze wegblijven. Dit is mijn persoonlijke mening.
Langs de andere kant heb je dan ook de "traditiesupporters", zal ik ze maar noemen, die ook al vanaf het eerste fluitsignaal kunnen opnoemen wie er een slechte match aan het spelen is. Ze staan dan wel als zotten te springen als we scoren.

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Apr 2011, 16:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
krisken schreef:
BVW schreef:
Dani schreef:
Ook even stilstaan bij de erbarmelijke prestatie van onze Pape...
Crispijn viel (opnieuw) zeer sterk in.

Je zou denken dat hij een basisplaats zou moeten krijgen maar ik zie hem persoonlijk veel liever invallen. Je hebt dan nog een troef achter de hand met zijn kopbalsterkte.

In onze Pape zie ik echter weinig troeven. Ik denk dat zijn kaarten geschud zijn na zaterdagavond.


Idd was voor mij (noodgedwongen) de eerste match in 2 maand, dus ook eerste keer dat ik Pape aan het werk zag. Mijn korte reactie: Was da jong?!

aan alle trainers hier op het forum wie was diepe spite eigenlijk vorige zaterdag en waarom speelde laatste man van waregem 5m achter zijn verdediging? zo kan je 3matchen spelen als we druk zetten op hun achterlijn en iedereen doet zijn job int middenveld en een goede mandekking achteraan is het een andere wedstrijd heb je even gekeken hoeveel passen vooraf gingen bij die goal van waregem kijk naar de beelden en tel nekeer efficientie heet zoiets



In plaats van hier als groot licht bij mijne post de puntjes op de i te komen zetten, zou je er beter wa leren gebruiken in uw replys. :lol:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


11 Apr 2011, 17:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Zetj eir 10 minieten op heir gemak in heire zeitel veiren den compjoeter en geniet van onze spionkop.

Ik maak deze avond compilatie van spelfases en dan zie je dat het net niet was deze keer.

Ook de fotokes komen eraan maar ben al 2 dagen serieus ziek met 39° koorts dus geduld mannen.

http://www.youtube.com/watch?v=7tXc7onzo-A

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Apr 2011, 17:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Zetj eir 10 minieten op heir gemak in heire zeitel veiren den compjoeter en geniet van onze spionkop.

Ik maak deze avond compilatie van spelfases en dan zie je dat het net niet was deze keer.

Ook de fotokes komen eraan maar ben al 2 dagen serieus ziek met 39° koorts dus geduld mannen.

http://www.youtube.com/watch?v=7tXc7onzo-A
vanaf 4.20min .... kiekebisj tot en met

_________________
If you never try, you'll never know


11 Apr 2011, 18:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Ik vond het opvallend hoe nen Filipovic blijkbaar niet om leek te kunnen met de druk.
Den enige die ik boven zijn niveau vond acteren was Bob Cousin, die leek mij net sterker te spelen door de druk (goed om weten).
voor de rest geen verwijten naar de spelers, snel werken naar zondag toe en de klus dan afmaken.
Laat ons afgelopen zaterdag beschouwen als een generale repetitie. Alle café's hebben nu ook een idee waaraan ze zich mogen verwachten... zo zijn we zeker dat we zondag niet zonder drank vallen ;)


ik vond Cousin vooral beneden zijn niveau acteren. Mocht een pak crossballen trappen waarvan er maar 10% aankwam. Gaf ook afwezig toen er moest verdedigend worden, liet te pas en te onpas zijn man lopen... Tis bij Cousin toch ook wel veel alles of niks, typisch voor flankspelers zeker?

De kenners zagen de voorbije weken de enorme progressie van onze zwarte parel. Als loper ben ik jaloers op diens snelheid, maar voetballen kan hij niet. Daarmee naar tweede gaan is zelfmoord.

Maar goed, ik had geenszins het gevoel dat de spelers ons in de steek gelaten hebben... Eerste helft was verre van goed, maar de tweede helft hebben ze toch gevochten voor elke morzel grond. Van Damme vond ik weergaloos in de recuperatie (gezien meneer VDH?).

VDH vond zichzelf een goede trainer in zijn interview met TV Oost, van bescheidenheid heeft die nooit last gehad precies. :wow:

Het gaat nog een heel lange week worden , zoveel is duidelijk


11 Apr 2011, 18:51
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Bram schreef:
Alle café's hebben nu ook een idee waaraan ze zich mogen verwachten... zo zijn we zeker dat we zondag niet zonder drank vallen ;)


Goeie opmerking, want ik vond het opvallend hoe ze er blijkbaar niet overal op voorzien waren (was toch geen verrassing dat er veel volk ging zijn nochtans). Als ik zie hoe rap den Dug-Out na de match al zonder bier viel, en dan was het nog geeneens een kampioenenviering. Hopelijk zijn ze voor zondag wel overal voorzien. Wel klote dat ik deze keer dan wel den dag erna ga werken, maar kom, als het zondag toch goedkomt, zal ik het niet aan mijn hart laten komen.

zonder drank ale meen je dat? bij ons wast ook in orde gauw rap tijdens de rust een paar drinken in de wembley dat was het kortste bij na het eerste en het tweede ging ik achter derde en dienen baas roept ik stop met tappen want heb geen glazen meer begrijpen wie het kan man man man


11 Apr 2011, 19:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: RC Waregem - Eendracht Aalst
krisken schreef:
Bartos schreef:
Bram schreef:
Alle café's hebben nu ook een idee waaraan ze zich mogen verwachten... zo zijn we zeker dat we zondag niet zonder drank vallen ;)


Goeie opmerking, want ik vond het opvallend hoe ze er blijkbaar niet overal op voorzien waren (was toch geen verrassing dat er veel volk ging zijn nochtans). Als ik zie hoe rap den Dug-Out na de match al zonder bier viel, en dan was het nog geeneens een kampioenenviering. Hopelijk zijn ze voor zondag wel overal voorzien. Wel klote dat ik deze keer dan wel den dag erna ga werken, maar kom, als het zondag toch goedkomt, zal ik het niet aan mijn hart laten komen.

zonder drank ale meen je dat? bij ons wast ook in orde gauw rap tijdens de rust een paar drinken in de wembley dat was het kortste bij na het eerste en het tweede ging ik achter derde en dienen baas roept ik stop met tappen want heb geen glazen meer begrijpen wie het kan man man man


Zetj eir ne kiejr in de plosj hein, allemaan wiljt aga zoin pinjt emmen das goe te verstoan mor gellek as in den Dug-Out eet de kroan nie stille gestoan. Constant gloazen onder zetten om te kennen volgen, die gloazen moeten opgeholjd en gespoeljd werren. De garcongs emmen allensj nie van den toeig kennen goan, ze moesten van doaroit bestellen. Mén vra eet dor oeik geholpen, en op aal die ieren eet ze mor droi kiejren kennen drinken gewoein omda ze den toid nie ad. En terwoil es allemaan ont zoagen omda et volgens eir nie rap genoeg goat.
En dat rap oitverkocht was ? Ge kenjt mor in aave keljer zetten wat erin gerokt hein. Ik weet goe genoeg oeveil voaten der weg zoin, mor da moeje nie oepenboar moaken.
Kvin gewoein da een betjen respect vér die mensjen op zoin plosj es.

_________________
Proud member " den natten toeig"


11 Apr 2011, 20:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1239 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 83


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst