Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Zienaa schreef:
't is diejen Peter Doole da ongeluk brengt!



Ik vond dienen Doole gewoonweg fantastisch!! ken van daam :D

dienen bracht de sfeer er zeker in. Als er dan toch één ding weg mag voor mij, zijn het die optredens van prinsen en ex-prinsen. Geef mij de kamiel en dienen Doole maar.

:EA:


11 Apr 2011, 19:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Als het donderdag voorverkoop is, zouden ze beter de mensen die der altijd zijn op hun plaats laten staan, zoals in de K, en de gelegenheidssupporters achter de goal ofzo zetten, maar niet in ons sfeervak. Ik weet dat dit niet simpel is maar vragen als voor wat staat 1919, en wie is diene kapitein?? Daar wordt ge toch nie goe van ze! Laat ons hopen dat ze wat opzoekingswerk doen, en dat ze volgend jaar onze kampioenen komen aanmoedigen. Btw in 1919 hebben ze in Engeland de 48u week ingevoerd, dat heeft er niks mee te maken hé veur de twijfelgevallen! :D


11 Apr 2011, 19:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Wacht hein, 1919 et geboertjoar van kamiel Sergaent
Diene kapitoin ? ......... Piet piraat ?

Bennek gesloagd :D

_________________
Proud member " den natten toeig"


11 Apr 2011, 19:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Dirk schreef:
Wacht hein, 1919 et geboertjoar van kamiel Sergaent
Diene kapitoin ? ......... Piet piraat ?

Bennek gesloagd :D


:crazy: aja nog vergeten te zeggen, is da Flippo?, dienen was toch al lang gestopt mee voetballen :stom:


11 Apr 2011, 19:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
England4ever schreef:
Dirk schreef:
Wacht hein, 1919 et geboertjoar van kamiel Sergaent
Diene kapitoin ? ......... Piet piraat ?

Bennek gesloagd :D


:crazy: aja nog vergeten te zeggen, is da Flippo?, dienen was toch al lang gestopt mee voetballen :stom:


Flippo das den dienen die die schijfkes bij de chipkes uitgevonden heeft :love: :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Apr 2011, 20:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
't Was allemol de faat van de voebaalbond, nem !


11 Apr 2011, 20:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2534
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
elfahem schreef:
't Was allemol de faat van de voebaalbond, nem !


of misschien van den onderkroiper, hij heeft nagelaten die dooie rat in geel en rood te schilderen

_________________
Iendracht 4ever.


11 Apr 2011, 20:17
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Bram schreef:
inderdaad :worship:
Onze man van liverpool zette de spionkop direkt in lichterlaaie !
Aan hem heeft het absoluut niet gelegen, typisch dat er altijd een zondebok moet gezocht worden.
Pas op, voor mij moet het ook niet elke week komen hé, dan is de "magie" er een beetje af. Maar zijn opwarmertje was toch weer genieten hoor :worship:

and here are the wisselplayers :D :plat:


Peter Doole is de max! Lotj em mor kommen tegen Dessel! Dees zen de matchen die tellen, en hij krijgt de kop atoid mee! Da was vroeger zo in iejste en da 's na nog atoid. Vér een speciole match is em atoid welkom wa mij betreft! :banana:
De zoaterdag lag het ni oon Peter Dolle, of de supporters, of de spelers, of .. 't Zat gewoein ni mee, puntj. Dessel werdj het kindj van de rekeningk. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Apr 2011, 20:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
kreezie nonkeltje schreef:
elfahem schreef:
't Was allemol de faat van de voebaalbond, nem !


of misschien van den onderkroiper, hij heeft nagelaten die dooie rat in geel en rood te schilderen


Ten doot manneken kekt ne kier goed :lol:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Apr 2011, 20:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Onderkroiper schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
elfahem schreef:
't Was allemol de faat van de voebaalbond, nem !


of misschien van den onderkroiper, hij heeft nagelaten die dooie rat in geel en rood te schilderen


Ten doot manneken kekt ne kier goed :lol:

Afbeelding


:banana: :juij: (y)


11 Apr 2011, 20:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
voorbijganger schreef:
Ik hoop nu wel dat ze opnieuw alles regelen zoals zaterdag. Buiten een biertent plaatsen, pompier, vuurwerk van opc?,...
Want anders zou het wel opnieuw een anti-climax zijn. Stel dat we dan wel kampioen spelen, dan wordt er niets voorzien en is hetzelfde als een 'gewone' zondagmatch.

Ik ben er heel zeker van dat het geen 'gewone' zondagsmatch zal zijn, het gaat wel nog altijd om den titel hé!!! Er zal opnieuw veel volk zijn (mss wel geen 6000 maar verwacht toch zo'n 4500 à 5000 supporters)

Langs ne kant ben ik ook nog altijd ontgoocheld dat het zaterdag ni gelukt is omda echt alles meezat qua omstandigheden. Nen zaterdagavond, schitterend weer, veel volk,...
Nu moeten veel mensen de maandag gaan werken en ist misschien op nen grijze zondagmiddag.
Tkan mij allemaal ni schelen want zondag maken we er opnieuw een hel van en als de spelers van minuut 1 spelen met ons enthousiasme overrompelen we dessel van bij het begin.
Allemaal samen achter ons ploeg en dan komt het wel in orde! :EA:


11 Apr 2011, 21:14
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46
Berichten: 94
Leeftijd: 39
Locatie: Oiljst !!
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Bram schreef:
inderdaad :worship:
Onze man van liverpool zette de spionkop direkt in lichterlaaie !
Aan hem heeft het absoluut niet gelegen, typisch dat er altijd een zondebok moet gezocht worden.
Pas op, voor mij moet het ook niet elke week komen hé, dan is de "magie" er een beetje af. Maar zijn opwarmertje was toch weer genieten hoor :worship:

and here are the wisselplayers :D :plat:



Ik kan't nie beter zeggen!
proficiat aan de spionkop en opc voor weeral al een keer die sfeer


de generale repetitie hebben we al gedaan.
nu zondag de apotheose! het moment suprême!
we zingen ze van't kasken na de muur zoals 2weken vedrom me oudenaarde!
En ons spelers doen de rest!


And we will beat them! and beat them!..
:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht foreverrrrr


11 Apr 2011, 23:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik heb nu min of meer de wedstrijd van tegen Waregem verwerkt, mensen toch wat was dat een pijnlijke nederlaag.
Enfin, we zitten toch nog altijd in een comfortabele positie, kijk eens naar Virton in de B-reeks die mannen staan ook een gans seizoen op kop en gaan nu alles verliezen, dat is toch veel erger dan onze situatie nietwaar?
Ik richt nu mijn pijlen op aanstaande zondag, ik hoop wel dat ze nu weer niet met een afwachtende houding gaan starten zoals tegen Waregem.
Wie schrik heeft krijgt slaag, direct onze tegenstrever vast zetten miljaarde, en der een stuk of vier binnenknallen. :D
Ga verdomme van je eigen kracht uit i.p.v. dat afwachtend gedoe, en dan nog tegen een ploeg die niet durfde voetballen.
BVR zal natuurlijk werk aan de winkel hebben om de spelersgroep zowel mentaal als fysiek klaar te stomen, want wees gerust deze nederlaag zal hard aangekomen zijn bij onze spelers.
Zondag zetten we orde op zaken en kunnen we met een weekje uitstel genieten van onze welverdiende titel, om daarna een passend feestje te bouwen natuurlijk. :banana:
Komaan Iendracht just do it! :EA: :EA: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Apr 2011, 9:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik weet nie hoe het hier gesteld is, maar het gevoel van ontgoocheling heeft bij mij weeral plaats gemaakt voor stress en zenuwachtigheid voor aanstaande zondag.


12 Apr 2011, 9:34
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ajoin_bart schreef:
voorbijganger schreef:
Ik hoop nu wel dat ze opnieuw alles regelen zoals zaterdag. Buiten een biertent plaatsen, pompier, vuurwerk van opc?,...
Want anders zou het wel opnieuw een anti-climax zijn. Stel dat we dan wel kampioen spelen, dan wordt er niets voorzien en is hetzelfde als een 'gewone' zondagmatch.

Ik ben er heel zeker van dat het geen 'gewone' zondagsmatch zal zijn, het gaat wel nog altijd om den titel hé!!! Er zal opnieuw veel volk zijn (mss wel geen 6000 maar verwacht toch zo'n 4500 à 5000 supporters)

Langs ne kant ben ik ook nog altijd ontgoocheld dat het zaterdag ni gelukt is omda echt alles meezat qua omstandigheden. Nen zaterdagavond, schitterend weer, veel volk,...
Nu moeten veel mensen de maandag gaan werken en ist misschien op nen grijze zondagmiddag.
Tkan mij allemaal ni schelen want zondag maken we er opnieuw een hel van en als de spelers van minuut 1 spelen met ons enthousiasme overrompelen we dessel van bij het begin.
Allemaal samen achter ons ploeg en dan komt het wel in orde! :EA:


Ze geven voor zondag ook al zonnig en (droog) weer. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Apr 2011, 9:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 50


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst