Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 50
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Dani schreef:
Is er eigenlijk wel een reportage op Sportweekend geweest ?
Is allszins niet terug te vinden op site van sporza.

Heb de beelden gezien via Aalst TV en daarop is toch niet te zien of de afgekeurde doelpunten effectief buitenspel waren of niet.
Het eerste doelpunt lijkt de kans op buitenspel iets groter aangezien de bal nog een keer word verlengd maar het tweede doelpunt, daar heb ik toch serieuze twijfels bij..


Die van sportweekend zouden zondag terugkomen en de reportage uitstellen tot we effectief kampioen zijn.


11 Apr 2011, 13:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Dani schreef:
Is er eigenlijk wel een reportage op Sportweekend geweest ?
Is allszins niet terug te vinden op site van sporza


Neen, de reportage werd niet uitgezonden. Maar ze zouden volgende week terugkomen.


11 Apr 2011, 13:16
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Iendrachter90 schreef:
Arbiter is philippe vinche;lijnrechters vandeweghe en lescalier.

Die derde, doet die niet in trappen?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


11 Apr 2011, 13:16
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Weet iemand wie de reporter was ?


11 Apr 2011, 13:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Iendrachter90 schreef:
Arbiter is philippe vinche;lijnrechters vandeweghe en lescalier.


Naam zegt me iets (ik denk niet al te positief), maar weet het niet meer zeker.


11 Apr 2011, 13:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
De zenuwen staan hier alweer strak gespannen voor zondag.
Misschien kan Capellen ons nog een pleziertje doen maar hopelijk kunnen we het zelf afmaken.
Na zaterdag intereseert het mij niet meer hoe we kampioen spelen als we het maar doen. Desnoods spelen we het zelfde anti voetbal dan dat Waregem doet want dat loont blijkbaar toch. Wij zullen die chance niet hebben dus zondag er vol tegen aan. Zowel op het veld als in de tribunes :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


11 Apr 2011, 13:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik kan mij hier moeilijk concentreren op 't werk...


11 Apr 2011, 13:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Smetje schreef:
Iendrachter90 schreef:
Arbiter is philippe vinche;lijnrechters vandeweghe en lescalier.


Naam zegt me iets (ik denk niet al te positief), maar weet het niet meer zeker.


Was de ref in aalst-wielsbeke 8-1,we hebben onder zijn leiding 1wedstrijd verloren ,op racing mechelen.


11 Apr 2011, 13:19
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Zienaa schreef:
Ik kan mij hier moeilijk concentreren op 't werk...



Mss, van het forum wat wegblijven dan... :lol: ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


11 Apr 2011, 13:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Zienaa schreef:
Ik kan mij hier moeilijk concentreren op 't werk...


Same here


11 Apr 2011, 13:21
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46
Berichten: 94
Leeftijd: 39
Locatie: Oiljst !!
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Jeroen schreef:
Op gebied van organisatie kunnen ze toch nog heel wat leren hoor op E.Aalst ...
Om dan nog maar te zwijgen wat je moet uitsteken om een pint te drinken in de chalets achter de staantribune. Op Bornem, waar er maar een 700 man van ons aanwezig was, deden ze dat perfect door met een dubbele toog te werken en ervoor te zorgen dat er al tientallen pinten gereed staan.

Hier beginnen ze pas te tappen als er volk staat, sluiten ze slechts één vat aan dat dan leeg is na 2 minuten...



Terecht... plus het feit dat je zuipkaarten vooraan kon kopen voor 15euro =10pintjes. ipv 1.6 euro per bonneke.. eens in de chalets blijkt dat ze deze niet aannemen. mag je dus helemaal terug voor ze te laten omwisselen. duidelijk een gebrek aan communicatie..

_________________
Iendracht foreverrrrr


11 Apr 2011, 13:24
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Sammeken schreef:
Jeroen schreef:
Op gebied van organisatie kunnen ze toch nog heel wat leren hoor op E.Aalst ...
Om dan nog maar te zwijgen wat je moet uitsteken om een pint te drinken in de chalets achter de staantribune. Op Bornem, waar er maar een 700 man van ons aanwezig was, deden ze dat perfect door met een dubbele toog te werken en ervoor te zorgen dat er al tientallen pinten gereed staan.

Hier beginnen ze pas te tappen als er volk staat, sluiten ze slechts één vat aan dat dan leeg is na 2 minuten...



Terecht... plus het feit dat je zuipkaarten vooraan kon kopen voor 15euro =10pintjes. ipv 1.6 euro per bonneke.. eens in de chalets blijkt dat ze deze niet aannemen. mag je dus helemaal terug voor ze te laten omwisselen. duidelijk een gebrek aan communicatie..


Lijkt mij logisch, want als ik mij niet vergis krijgen de vrijwilligers een percent/beloning op basis van gemaakte inkomsten. Als je dus zuipkaarten koopt vooraan, en je gaat in de chalets achteraan drinken hebben ze daar wel werk maar geen inkomsten. Een beetje communicatie en de zuipkaarten gewoon overal verkopen zou beter zijn.

Wat ik niet snap is dat die mensen die al jaren achter den tap staan in de chalets, nog altijd geen getapte pinten gereed zetten tegen den time. En vooral ook waarom ze niet met 4 vaten tegelijk tappen ipv altijd maar met 2, en dan maar wachten als ze een vat versteken. 'k Ben blij dat er mensen zij ndie den toog willen bemannen, maar een betere organisatie zou veel onvrede en ongenoegen voorkomen.

Wat de match tegen Dessel betreft, verwacht ik WEL veel volk, in tegenstelling tot sommige anderen. 't Gaat ten slotte nog altijd om den titel hé! En OPC... doe zo verder mannen! Vedrom een prachtige sfeeractie voor de match! Hopelijk tegen Dessel opnieuw 'vuurwerk'.

Wat mij opviel bij de match tegen Waregem was dat heel veel van die 'gelegenheidssupporters' op de staantribune meezongen (met de liekes die ze nog kosten). Toch wel aangenaam as de sfeer niet enkel van bij de spionkop komt mor oeik van verderop in de 'K'.

Dessel moet eraan, want de stress wordt teveel! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Apr 2011, 13:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
De voorbeschouwing staat online.


11 Apr 2011, 14:06
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
komop mannen, zondag gaan we er toch gewoon weer voor.
Onze spelers hebben echt het max. gegeven, gewoon het mocht niet zijn zaterdag, het zou te mooi geweest zijn.
Zeker niet beginnen twijfelen nu is de boodschap.
Spijtig dat we na de match gewoon niet met zén allen beginnen zingen zijn dat zou pas iets geweest zijn, trouwens dat hadden onze spelers wel verdiend.


11 Apr 2011, 14:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ik vind het echt wel plezant en positief dat er hier de laatste paar dagen geen 100 pagina's volgezevert word met gezaag over dat ze (nog) geen kampioen geworden zijn....zoals 't was een slechte match,zemmen express verloren enz.... want zemmen ook geen enkel plukske geluk gehad ook ... den bal mocht er precies niet in...ma das een teken dat het nog de juiste moment niet was zeker.
ook al ist gelijk tegen wie , we hadden het toch zo graag zaterdag al kunnen vieren , maar tegen dessel kampioen spelen lijkt mij ergens ook wel plezanter ( geef toe dat die massa volk van waregem serieus de gaten in uw kiekekot konden opvullen...triestig ploegsken om supporter van te zijn toch) :D

echt,mannekes , dikke merci daarvoor! :D da siert de supporters van ea op deze moment dat we allemaal positief en (redelijk) rustig blijven! :worship:

en zondag terug van nul herbeginnen , ik denk wel dat er een paar mensen zijn die denken dat het zondag zo ne "sfeer van de tweede kans" zou gaan worden ,als ge mij verstaat...( omdat we er zaterdag zooo in geloofden) maar we zullen bewijzen dat dit niet zo gaat zijn!! terug dikken ambiance en sfeer op een manier dat enkel ea supporters (en opc) da kunnen !

:EA: :EA: :EA:


Laatst gewijzigd door supersossis op 11 Apr 2011, 14:29, 3 keer totaal gewijzigd.



11 Apr 2011, 14:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 736 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 50


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst