Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Het enige dat ik gisteren geleerd heb is dat er absoluut nog wat kwaliteit moet bijkomen, zeker en vast in het middenveld en een verdediger met gestalte.
We klagen hier al enkele seizoen dat we gestalte ontbreken in ons ploeg en je kan moeilijk zeggen dat de gedane transfers ons probleem op dit gebied zullen oplossen.
Ik geef niet vlug kritiek, maar de gedane transfers kunnen mij tot hiertoe niet bekoren, met enige reserve voor Vervaeke.
Allez jongens, van het niveau van dienen Van Renterghem zo lopen er toch ook rond bij onze jeugd.
Enfin, het is afwachten of er nog versterkingen komen, anders wacht ons een heel zwaar seizoen om te overleven in tweede klasse.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Jun 2011, 13:03
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bakkie schreef:
Still standing ! schreef:
Ardilla schreef:
Ringoot (was secuur voor mij, soms wat onorthodox, maar heeft zich beperkt tot wat hij op die positie moest doen) waren verdienstelijk.



idd, gisteren bleef Ringoot mooi overeind. is ook 1 van de weinige (met Kestens) die wat lengte heeft achteraan. als hij fit is kan hij volgens mij wel mee, maar tja tis da fit zijn bij hem he.


Een fitte Ringoot kan je zeker gebruiken,net zoals een fitte Depoitre ;)


Zou wel eens de verrassing vh seizoen kunnen worden, al 2 dikke matchen van gezien.
Soms kan het ook eens keren in positieve zin. (y)


30 Jun 2011, 13:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Werd er onlangs ergens niet gezegd dat Ringoot mocht vertrekken?


30 Jun 2011, 13:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2570
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
In vind Ringoot beter centraal dan op de linksachter.
Dat bleek ook vorig seizoen op Coxyde. Enorm slecht op den back in het begin van de match maar na de switch met De Schutter heeft hij zich daar ook goe herpakt.


30 Jun 2011, 13:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
De Jean schreef:
Werd er onlangs ergens niet gezegd dat Ringoot mocht vertrekken?


Toen ging men er mss nog nie vanuit dat Brecht zou vertrekken?

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


30 Jun 2011, 14:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Gisteren wast den eerste helft nie veel soeps, kregen paar minieme kansjes maar gaven het op duiveltjesniveau mooi weg achteraan. En ik lees hier niet op mekaar ingespeeld :crazy: . Volgens mij was enkel Tompson nieuw gisteren...

Tweede helft vond ik beter. De routiniers eruit, de jonge garde erin en je zag al meteen dat die gasten er wél hunne kop voor wilden leggen. Ik vond de 4 nieuwkomers niet super maar ook niet de meelopers waarvoor sommigen hen hier nu al verslijten.

Cousin zou het nog es knap lastig kunnen krijgen met die Balai. Qua motivatie kan hij er alleszins een staalken van pakken!

Er is nog veel werk aan de winkel, ook op transfervlak, maar als ze er staan tegen de competitiestart ist voor mij allemaal goed. De voorbereiding laat ik aan mij voorbij gaan. Doorgaans valt daar toch nie veel te zien.

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


30 Jun 2011, 14:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Gilles schreef:
Ik kon gisteren de match niet zien omdat ik moest werken. Op de site van Brugge al een verslagje met de doelpunten voor wie het ook graag eens (her)bekijkt.

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/video/278

edit: was onze 'vriend' Orlans aanwezig?


Als ge het op de beelden ziet, zijn de tegendoelpunten zowaar nog erger... Dat eerste doelpunt is toch comedy capers op alle gebied zenne... Zelfs na het uitglijden van VDN krijgen we nog mogelijkheden genoeg om die bal weg te keilen, maar toch gebeurt dat niet...

Ik blijf er bij: hopelijk krijgt BVR die verdedigende discipline er terug in van tijdens de vorige voorbereiding en de eerste matchen van het seizoen - je gaf nauwelijks een kans weg... Sinds de wedstrijd op Brakel is dat onoverwinnelijke op dat gebied er helemaal uit terwijl je nog steeds met dezelfde spelers speelt... Bizar...


30 Jun 2011, 14:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
ieder zijn gedacht , ik spreek mij over niemand uit maar.... ik vind het eigenlijk lastig en niet nodig om comentaren te geven op bepaalde spelers die net hun tweede match speelden in een nieuw team en dit tegen toch wel een topclub he...dat ge tegen brugge (dik) verliest , dat weet ge op t voorhand.... oefenmatchen zijn er in de eerste plaats om wedstrijdritme en groepsgevoel te creeren ...toch , er moeten zeker nog 2 of 3 ervaren versterkingen bij komen , zeker middenveld en verdediging , want daar zitten toch nog enkele gaten in....

extra :juij: :juij: voor al het volk dat er gisteren was en de erg plezante sfeer die onze spionkop daar 90 min heeft gemaakt... dikke (y) (y) (y) mannekes! daarvoor kom ik en vele anderen naar den eendracht ze...btw , schoon nief lieken gehoord , speciaal mor goe!
en vergeet niet , dat we dit in het komende seizoen ook dikwijls gaan moeten doen terwijl de ploeg het moeilijk heeft bij een achterstand van een paar goals , t zal ze wel helpen! en hopelijk blijven we die sfeer behouden op die momenten en hervallen we niet in het uitkafferen van ons eigen ploegsken... :D


30 Jun 2011, 14:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
BVW schreef:
De voorbereiding laat ik aan mij voorbij gaan. Doorgaans valt daar toch nie veel te zien.


Mja, maar het geeft toch een indicatie hoor - kijk maar naar onze laatste 3 voorbereidingen - lagen allen in de lijn van hoe de eerste tien competitiematchen zouden evolueren. Onder Limpens' laatste passage was het een dramatische voorbereiding en dat was er ook aan te zien in de competitie, die onder VDH was al niet veel beter na nooit overtuigd te kunnen hebben tegen provincialers (buiten 1 uitschieter op Diegem van een half uur toen we prachtig voetbal opdisten) en werd ook doorgetrokken tot tien wedstrijden ver in de competitie. Vorig seizoen hadden we een meer dan degelijke voorbereiding en dat zagen we doorgetrokken worden in de competitie ook...

Voorbereiding dient ook om vertrouwen in eigen kunnen te tanken, dus hopelijk trekken we de lijn van de twee afgelopen matchen niet door want elke match er vier binnen krijgen en zelf nauwelijks een bal op doel kunnen trappen, kan nooit goed zijn voor de moral...


30 Jun 2011, 14:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bedrijvige Balaj gezien, maar is me da ne messentrekker! Had een aanvaring met collega heethoofd Dirar, maar alle geluk dat de ref de match toch onder controle wist te houden. Ik denk dat we van die jongen nog heel wat te zien zullen krijgen.

De match zelf was niet veel soeps, maar het is dan ook nog maar de eerste fase van de voorbereiding. Was Bas Vervaeke niet aangetrokken voor rechtsmidden ipv rechtsachter? Leek me snel en liet af en toe wel voetballend wat zien, alleen zag je dat hij niet op zijn positie stond. Daar hebben we toch een doublure nodig voor De Castro, die zich bij momenten goed staande hield tegen een sterke Meunier maar even vaak ook sterretjes zag. Bij Brugge viel mij ook vooral de 26 op. Klein mannetje, maar koning op het middenveld. Had de vista, de snelheid en was steeds loepzuiver in de passing. Motor die we dit seizoen hopelijk wat meer te zien zullen krijgen in eerste klasse, al heeft hij met rafaelov, blondel en odjidja wel wat concurrentie...

Ben altijd fan geweest van Kestens en hij bewees gisteren nog maar eens waarom. Blijven knokken en blijven lopen. Terecht de kapiteinsband gekregen van Flipo in de tweede helft. Straf ook hoe hij zich van bankzitter op minder dan 1 seizoen tijd heeft opgewerkt tot vice-kapitein. Respect ook voor Kujo die zonder twijfel 90 minuten lang genoot van zijn terugkeer.

Mooie match (het voetbal even buiten beschouwing gelaten) met heel wat sfeer (schoon nieuw lieken trouwens). Er is inderdaad nog wat werk aan onze ploeg, maar er is nog wat tijd.


30 Jun 2011, 14:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
supersossis schreef:
ieder zijn gedacht , ik spreek mij over niemand uit maar.... ik vind het eigenlijk lastig en niet nodig om comentaren te geven op bepaalde spelers die net hun tweede match speelden in een nieuw team en dit tegen toch wel een topclub he...dat ge tegen brugge (dik) verliest , dat weet ge op t voorhand.... oefenmatchen zijn er in de eerste plaats om wedstrijdritme en groepsgevoel te creeren ...toch , er moeten zeker nog 2 of 3 ervaren versterkingen bij komen , zeker middenveld en verdediging , want daar zitten toch nog enkele gaten in....



Topclub ja, maar niet in de opstelling van gisteren toch. Ook al was het tegen Club, je speelde tegen de beloften aangevuld met een aantal vaste waarden en je start zelf met je typeploeg: als het dan na een dik halfuur 1-4 staat terwijl de tegenstander nauwelijks krachten heeft moeten verbruiken, mag je toch wel eens de wenkbrauwen fronsen zeker? Zeker als je 5 dagen ervoor net dezelfde stoten uitstak tegen een middenmoter uit eerste die evenmin met hun sterkste elftal kwamen opdraven... Bij oefenmatchen gaat het inderdaad niet om het resultaat, maar om de prestatie, het voetbal, de mogelijkheden, enz. en dat was over de hele lijn negatief, punt. Zeker als je met 10 spelers start die al zo lang samenspelen...


30 Jun 2011, 14:57
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
supersossis schreef:
ieder zijn gedacht , ik spreek mij over niemand uit maar.... ik vind het eigenlijk lastig en niet nodig om comentaren te geven op bepaalde spelers die net hun tweede match speelden in een nieuw team en dit tegen toch wel een topclub he...dat ge tegen brugge (dik) verliest , dat weet ge op t voorhand.... oefenmatchen zijn er in de eerste plaats om wedstrijdritme en groepsgevoel te creeren ...toch , er moeten zeker nog 2 of 3 ervaren versterkingen bij komen , zeker middenveld en verdediging , want daar zitten toch nog enkele gaten in....

extra :juij: :juij: voor al het volk dat er gisteren was en de erg plezante sfeer die onze spionkop daar 90 min heeft gemaakt... dikke (y) (y) (y) mannekes! daarvoor kom ik en vele anderen naar den eendracht ze...btw , schoon nief lieken gehoord , speciaal mor goe!
en vergeet niet , dat we dit in het komende seizoen ook dikwijls gaan moeten doen terwijl de ploeg het moeilijk heeft bij een achterstand van een paar goals , t zal ze wel helpen! en hopelijk blijven we die sfeer behouden op die momenten en hervallen we niet in het uitkafferen van ons eigen ploegsken... :D

Tegen de reserven van een topteam, correctie.


30 Jun 2011, 14:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
DT schreef:
BVW schreef:
De voorbereiding laat ik aan mij voorbij gaan. Doorgaans valt daar toch nie veel te zien.


Mja, maar het geeft toch een indicatie hoor - kijk maar naar onze laatste 3 voorbereidingen - lagen allen in de lijn van hoe de eerste tien competitiematchen zouden evolueren. Onder Limpens' laatste passage was het een dramatische voorbereiding en dat was er ook aan te zien in de competitie, die onder VDH was al niet veel beter na nooit overtuigd te kunnen hebben tegen provincialers (buiten 1 uitschieter op Diegem van een half uur toen we prachtig voetbal opdisten) en werd ook doorgetrokken tot tien wedstrijden ver in de competitie. Vorig seizoen hadden we een meer dan degelijke voorbereiding en dat zagen we doorgetrokken worden in de competitie ook...

Voorbereiding dient ook om vertrouwen in eigen kunnen te tanken, dus hopelijk trekken we de lijn van de twee afgelopen matchen niet door want elke match er vier binnen krijgen en zelf nauwelijks een bal op doel kunnen trappen, kan nooit goed zijn voor de moral...
Inderdaad, 2 keer dat men niet wilde leren uit de voorbereiding en 1 keer dat men dat wel heeft gedaan. Niet vergeten dat BVR vorig jaar aanvankelijk ook zijn ruit wou opdringen maar ook heeft moeten teruggrijpen naar zijn platte 4. Ik denk dat hij voor dit seizoen nu al beseft dat tactische probeersels niet aan de orde zijn en dat er werk genoeg is aan al de rest. Ik hoop dat hij zo snel als mogelijk aan zijn kern geraakt waarmee hij het moet doen. Buiten al wat al is opgenoemd ook opvallend hoever we fysiek achter stonden op Club Brugge ..... en dan niet alleen tegenover hun anciens maar ook tegenover die beloften.... 't duurde zelfs geen uur deze keer of er liepen er al serieus op hun adem.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Jun 2011, 15:01
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mar 2010, 16:44
Berichten: 88
Leeftijd: 30
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Mensen,
vergeet niet dat we slechts één week herbegonnen zijn met trainen. Het is volgens mij meer dan normaal dat de resultaten misschien nog niet zo goed als verhoopt zijn. Vorige jaren ( 2x Anderlecht) verloren we ook 2x ( 0-2 en 3-4) ;)

Misschien vergis ik me, maar is het niet beter dat we de "tweede" fase van de voorbereiding afwachten alvorens ons gal te spuien ?


30 Jun 2011, 15:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
tante oilsjt schreef:
Mensen,
vergeet niet dat we slechts één week herbegonnen zijn met trainen. Het is volgens mij meer dan normaal dat de resultaten misschien nog niet zo goed als verhoopt zijn. Vorige jaren ( 2x Anderlecht) verloren we ook 2x ( 0-2 en 3-4) ;)

Misschien vergis ik me, maar is het niet beter dat we de "tweede" fase van de voorbereiding afwachten alvorens ons gal te spuien ?


Da we ons nog moeten inhouden me onze gal te spuwen, daar versta ik het nog.
Maar da excuus van ons ploeg is juist herbegonnen met trainen en het ligt daar aan...da mag is deftig weg gelaten worden door velen!!
Deze ploeg speelt bijna de volle 2 jaar samen, dus u automatismen en organisatie verdwijnen niet zomaar, tis ni da ge op enkele weken ni meer me elkaar kunt shotten eh!

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


30 Jun 2011, 15:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst