Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
DT schreef:
El Corredor schreef:
tja BVR heeft Van Renterghem zelf gehaald natuurlijk, daar kan je al een verklaring vinden denk ik ... ;)


Euh, hij heeft ze alle 4 gehaald dus ja.... als hij zo gaat beginnen... Ik zie in Vanrenterghem voorlopig vooral een Duracell-konijn :-) Lopen, lopen en nog eens lopen... Hebben er zo al een paar gehad hé de laatste jaren, zo'n lopers: Kabongo, Lorenzo Wouter, Pape Gueye.... Ja, ge moet maar geen atletiekclub hebben met dezelfde naam hé ;)



azo kritisch zeg, ge zijt genen echten :D


02 Jul 2011, 13:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
DT schreef:
Ik blijf erbij: Imschoot, Schrauwen en Diddi (Hoogstraten), kapitein van Cappellen, enz. dat zijn kerels waar je iets mee kan doen. Nico Vanderlinden (ex-Boom) kan denk ik ook op het middenveld uitgespeeld worden - of je houdt die naast Filipovic achterin en je schuift Niels door naar het middenveld... Of geef Ringoot eens het vertrouwen centraal achterin (of waarom niet als verdedigende middenvelder) - is kopbalsterk, heeft een goeie pass in de voet, niet traag en heeft de motor om te blijven gaan....


Uw bericht begon heel goed, maar hier verliest ge het wel even volledig zeg :D .

Die kapitein van Cappellen en Nico Vanderlinden zijn allebei boomlang en kopbalsterk, maar voetballend veeeeel te beperkt om in tweede klasse op het middenveld te spelen en bovendien draaien ze nog trager dan nen tractor. En de kwaliteiten die ge daar Ringoot toedicht ... euhm, misschien verwart ge hem met iemand anders, want die kwaliteiten heb ik alleszins nog nooit gezien bij hem.
En die Didi van Hoogstraten, soms geniale ingevingen, maar enorm wisselvallig en qua karakter een serieuze ramp blijkbaar.


02 Jul 2011, 13:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bartos schreef:
DT schreef:
Ik blijf erbij: Imschoot, Schrauwen en Diddi (Hoogstraten), kapitein van Cappellen, enz. dat zijn kerels waar je iets mee kan doen. Nico Vanderlinden (ex-Boom) kan denk ik ook op het middenveld uitgespeeld worden - of je houdt die naast Filipovic achterin en je schuift Niels door naar het middenveld... Of geef Ringoot eens het vertrouwen centraal achterin (of waarom niet als verdedigende middenvelder) - is kopbalsterk, heeft een goeie pass in de voet, niet traag en heeft de motor om te blijven gaan....


Uw bericht begon heel goed, maar hier verliest ge het wel even volledig zeg :D .

Die kapitein van Cappellen en Nico Vanderlinden zijn allebei boomlang en kopbalsterk, maar voetballend veeeeel te beperkt om in tweede klasse op het middenveld te spelen en bovendien draaien ze nog trager dan nen tractor. En de kwaliteiten die ge daar Ringoot toedicht ... euhm, misschien verwart ge hem met iemand anders, want die kwaliteiten heb ik alleszins nog nooit gezien bij hem.
En die Didi van Hoogstraten, soms geniale ingevingen, maar enorm wisselvallig en qua karakter een serieuze ramp blijkbaar.
Persoonlijk vind ik het inspelen van Ringoot zijn zwakste punt, herinner mij wedstrijden dat hij zelfs geen pas van 5 meter deftig kon geven en dan maar begon met de lange bal naar voor(in zij geval nog de beste optie) Kan volgens mij wel niet liggen aan een gebrek aan kwaliteit want die moet hij ongetwijfeld hebben. Stres misschien?? Zou toch veel beter moeten kunnen. En centraal achterin, tja waarom eens niet proberen daar zijn oefenwedstrijden toch voor.


02 Jul 2011, 19:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bartos schreef:
DT schreef:
Ik blijf erbij: Imschoot, Schrauwen en Diddi (Hoogstraten), kapitein van Cappellen, enz. dat zijn kerels waar je iets mee kan doen. Nico Vanderlinden (ex-Boom) kan denk ik ook op het middenveld uitgespeeld worden - of je houdt die naast Filipovic achterin en je schuift Niels door naar het middenveld... Of geef Ringoot eens het vertrouwen centraal achterin (of waarom niet als verdedigende middenvelder) - is kopbalsterk, heeft een goeie pass in de voet, niet traag en heeft de motor om te blijven gaan....


Uw bericht begon heel goed, maar hier verliest ge het wel even volledig zeg :D .

Die kapitein van Cappellen en Nico Vanderlinden zijn allebei boomlang en kopbalsterk, maar voetballend veeeeel te beperkt om in tweede klasse op het middenveld te spelen en bovendien draaien ze nog trager dan nen tractor. En de kwaliteiten die ge daar Ringoot toedicht ... euhm, misschien verwart ge hem met iemand anders, want die kwaliteiten heb ik alleszins nog nooit gezien bij hem.
En die Didi van Hoogstraten, soms geniale ingevingen, maar enorm wisselvallig en qua karakter een serieuze ramp blijkbaar.


Bwah, volledig verliezen... hangt ervan af hoe je het bekijkt. Momenteel schiet je toch wel tekort in je centrale as - ongeacht wie er heeft gespeeld - waar je het in balverlies tegen sterkere ploegen nauwelijks kan belopen, in pure power toch wel overvleugeld wordt (schouderduwen van Brugge gezien? en dan niet enkel die van Donk maar ook van Van Acker, Van Belle, enz - de zogenaamde jonkies) en het voetballend toch ook niet dat is. Dan is de conclusie ook allesbehalve positief te noemen denk ik. Akkoord dat de door mij aangehaalde spelers niet allemaal even fijnzinnig zijn - moeten ook niet allemaal komen hé - maar ze brengen elk wel minstens een specifieke kwaliteit toe aan de kern die we momenteel niet hebben. Bovendien zijn het mensen die je heel gemakkelijk achteraan kan posteren - waar we na het vertrek van Preben, Glen en Brecht toch plots niet meer zo dik zitten. Bovendien zijn de kapitein van Cappellen en Vanderlinden op stilstaande fases zowel aanvallend als verdedigend ontegensprekelijk een versterking - je zal keuzes moeten maken uiteraard, maar iets meer power in onze ploeg is toch wel gewenst denk ik. Wie kan er uit onze huidige kern naast Crispijn en De Schutter (allez, ik zal Kestens, Depoitre en Ringoot nog toevoegen, maar dan ben ik heel gul) voor echt doelgevaar zorgen uit een stilliggende fase? Een voetbalelement dat in tweede klasse meer nog dan in derde wordt uitgespeeld en in matchen die 90 minuten lang op slot zitten, heel vaak beslissen over winst en verlies...

Na Westerlo dacht ik ook nog dat een echt voetballende draaischijf op het midden veel soelaas zou brengen, maar de match tegen Brugge en dan vooral de match in de match centraal op het middenveld leerde toch dat het niet alleen het voetbaltechnische is waar we nog moeten aan werken en echt kracht onontbeerlijk is. Had een Serebrennikov bijvoorbeeld in die match alles goedgemaakt? Ik durf dat te betwijfelen...

Voorlopig zie ik achterin ook geen back-up voor De Castro en die gaat minstens een paar matchen geschorst zijn dit seizoen. Vervaeke kan er spelen maar zal zich beter voelen een rijtje hoger. Ik vind het wel raar dat mannen als Van Nieuwenhuyze, Serrebrenikov hier wel meteen als aanwinsten werden bestempeld terwijl die ook niet zo kwiek meer zijn hoor en andere meer betaalbare spelers meteen worden afgedaan als te zwak...

Die verhalen over karakter, enz. inzake Diddi moet je ook altijd met een korrel zout nemen; trouwens met Cousin, De Castro, enz. hebben wij ook zeker geen doetjes in de rangen en wisselvaligheid is die mannen toch ook niet onbekend... Alles dus redelijk relatief... En karakter-issues komen enkel bovendrijven als het slecht of minder gaat - als een speler een rotmentaliteit heeft maar hij zorgt er voor dat een ploeg wint, zal die kritiek al veel minder zijn.

En Ringoot blijft hier voor controverse zorgen blijkbaar... ik vind die helemaal niet zo slecht als velen hier op het forum denken... Ik meen me nochtans te herinneren dat hij in de voorbereiding vorig seizoen vaak voor gevaar zorgde door van achteruit mee op te rukken en dat ook zo deed tegen Westerlo in de eerste helft... Wanneer ik bedoelde dat hij goeie passing heeft, wijs ik vooral op de inspeelsnelheid en het slim opschuiven/inlopen... En gaat altijd mee naar voor wanneer hij kan... Kan zeker ook iets met het hoofd... Velen laten hier precies uitschijnen dat hij niets kan en dat andere van onze kern blijkbaar ware sterren zijn - realiteit leert mij echter dat die verschillen in onze kern echter heel miniem zijn en de verschillen tussen de spelers onderling niet zo heel groot zijn... En dat de pijnpunten van onze titularissen ook heel duidelijk naar boven kunnen worden gebracht...


04 Jul 2011, 9:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Wat ben je nu met Ringoot als die een heel jaar geblesseerd is zoals vorig jaar. Dieje heeft hier al veel krediet gehad hoor.


04 Jul 2011, 10:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Gilles schreef:
Wat ben je nu met Ringoot als die een heel jaar geblesseerd is zoals vorig jaar. Dieje heeft hier al veel krediet gehad hoor.


Terecht punt, maar er zijn er nog hé in de huidige kern die zo'n statistieken kunnen voorleggen... Ik vind alleen dat zolang hij hier is en hij fit is tijdens deze voorbereiding, hij ook objectief moet worden geëvalueerd op basis van zijn prestaties nu. En er zijn er die een pak zwakker waren dan Niels in de voorbije twee wedstrijden...


04 Jul 2011, 10:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
DT schreef:
Gilles schreef:
Wat ben je nu met Ringoot als die een heel jaar geblesseerd is zoals vorig jaar. Dieje heeft hier al veel krediet gehad hoor.


Terecht punt, maar er zijn er nog hé in de huidige kern die zo'n statistieken kunnen voorleggen... Ik vind alleen dat zolang hij hier is en hij fit is tijdens deze voorbereiding, hij ook objectief moet worden geëvalueerd op basis van zijn prestaties nu.


Ook terecht. Als hij hier is en fit is, verdient hij een kans net zoals elke andere kernspeler. Maar ik kan ook het bestuur perfect begrijpen dat ze niet nog is zo een 2e seizoen met een speler willen ingaan die constant geblesseerd is. Depoitre is inderdaad ook zo een geval maar die jongen heeft hier toch al 10x meer bewezen dan Ringoot en is -als hij fit is- ontegensprekelijk altijd een meerwaarde voor de ploeg, wat je van Ringoot niet kunt zeggen, vind ik.


04 Jul 2011, 10:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Gilles schreef:
DT schreef:
Gilles schreef:
Wat ben je nu met Ringoot als die een heel jaar geblesseerd is zoals vorig jaar. Dieje heeft hier al veel krediet gehad hoor.


Terecht punt, maar er zijn er nog hé in de huidige kern die zo'n statistieken kunnen voorleggen... Ik vind alleen dat zolang hij hier is en hij fit is tijdens deze voorbereiding, hij ook objectief moet worden geëvalueerd op basis van zijn prestaties nu.


Ook terecht. Als hij hier is en fit is, verdient hij een kans net zoals elke andere kernspeler. Maar ik kan ook het bestuur perfect begrijpen dat ze niet nog is zo een 2e seizoen met een speler willen ingaan die constant geblesseerd is. Depoitre is inderdaad ook zo een geval maar die jongen heeft hier toch al 10x meer bewezen dan Ringoot en is -als hij fit is- ontegensprekelijk altijd een meerwaarde voor de ploeg, wat je van Ringoot niet kunt zeggen, vind ik.


Uiteraard, dat is ook zo. Maar als je iemand vraagt te vertrekken, moet je wel zien dat je al vervangers hebt gehaald natuurlijk. Preben, Glen en Brecht zijn al weg en plots zit je daar aardig krap achteraan - twee aanvallende flankspelers (Jens en Vervaeke) fungeren immers al als valabel alternatief voor de backposities nu en dat was toch niet echt de bedoeling denk ik, allez toch niet wat Bas betreft. Van Renterghem speelde bij Ronse voornamelijk als linksachter, maar in de vorige twee matchen diende hij centraal op het middenveld in te vallen. Ik veronderstel wel dat hij zijn kans nog zal krijgen op de linksbackpositie in de voorbereiding.


04 Jul 2011, 10:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
http://www.youtube.com/watch?v=GhxVHxX1 ... r_embedded

Op min 9:52, wat zijn die sups van Brugge aant zingen he?
ik kan er juist "in tweede klas" uithalen, ma de rest versta ik ni ze?

_________________
Anti fusieclub!


11 Jul 2011, 20:40
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Pauter schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=GhxVHxX1pfY&feature=player_embedded

Op min 9:52, wat zijn die sups van Brugge aant zingen he?
ik kan er juist "in tweede klas" uithalen, ma de rest versta ik ni ze?

Op 9:52 wordt er gezongen:
'Die in het paars is een janet' ;)


13 Jul 2011, 11:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Jason schreef:
Pauter schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=GhxVHxX1pfY&feature=player_embedded

Op min 9:52, wat zijn die sups van Brugge aant zingen he?
ik kan er juist "in tweede klas" uithalen, ma de rest versta ik ni ze?

Op 9:52 wordt er gezongen:
'Die in het paars is een janet' ;)


Gij kunt het weten eh Jason ;D :oooh:
(Brugge boven Aalst verkiezen ;o) :wave:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Jul 2011, 11:57
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Iendrachtzot schreef:
Jason schreef:
Pauter schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=GhxVHxX1pfY&feature=player_embedded

Op min 9:52, wat zijn die sups van Brugge aant zingen he?
ik kan er juist "in tweede klas" uithalen, ma de rest versta ik ni ze?

Op 9:52 wordt er gezongen:
'Die in het paars is een janet' ;)


Gij kunt het weten eh Jason ;D :oooh:
(Brugge boven Aalst verkiezen ;o) :wave:

Opgegroeid mee Club eh kameraad. :)


13 Jul 2011, 11:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Jason schreef:
Iendrachtzot schreef:
Jason schreef:
Op 9:52 wordt er gezongen:
'Die in het paars is een janet' ;)


Gij kunt het weten eh Jason ;D :oooh:
(Brugge boven Aalst verkiezen ;o) :wave:

Opgegroeid mee Club eh kameraad. :)


Kwetet wel ze ;p kwas a mor aan't klote :p :kiss:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


13 Jul 2011, 12:02
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Iendrachtzot schreef:
Jason schreef:
Iendrachtzot schreef:

Gij kunt het weten eh Jason ;D :oooh:
(Brugge boven Aalst verkiezen ;o) :wave:

Opgegroeid mee Club eh kameraad. :)


Kwetet wel ze ;p kwas a mor aan't klote :p :kiss:

Gij durft nogal. :drank:


13 Jul 2011, 12:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst