Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Iendrachter90 schreef:
Die security is er btw mede door de fout van onze stewards.Zij vonden het nodig om het afgelopen jaar per match al hun vriendjes gratis binnen te laten(ene steward zei zelf dat hij meer dan 20man per match gratis binnenliet),waardoor aalst een pak inkomsten misliep.Dus is er nu beslist dat de security de ingangskaarte moet controleren en dan vooral aan de staantribune.


aaaah... dat verklaart dan wellicht de 1,200 betalende toeschouwers per match in onze boekhouding :D

lang leve het professionalisme bij den Iendracht :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


30 Jun 2011, 15:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Uit een voorbereiding tegen een eersteklasser, zeker tegen Brugge, kunt ge niets afleiden.
En als ge er iets wilt uit afleiden, dan is het wel dat ze in eerste klasse een bredere borstkas hebben en waar iedereen gewoon wordt weggezet.
De duels Donk - Moreels of Hoefkes - Cousin gezien? Dat is David vs Goliath.Om nog maar te zwijgen van Galucci tegen die lange zwabber
En het feit dat ze nog geen week hebben getraind, na een maand op café gezeten te hebben (bij wijze van spreken), doet er ook geen deugd aan.
De volgende oefenmatchen zullen ons wel meer vertellen.

En ik vraag mij toch af wat ze gaan doen als Antwerp, Dender, Visé,... gaat langskomen. Die bussen staan daar tussen alle supporters. Dat gaat zo verkeerd afgelopen..


30 Jun 2011, 16:21
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
voorbijganger schreef:
Uit een voorbereiding tegen een eersteklasser, zeker tegen Brugge, kunt ge niets afleiden.
En als ge er iets wilt uit afleiden, dan is het wel dat ze in eerste klasse een bredere borstkas hebben en waar iedereen gewoon wordt weggezet.
De duels Donk - Moreels of Hoefkes - Cousin gezien? Dat is David vs Goliath.Om nog maar te zwijgen van Galucci tegen die lange zwabber
En het feit dat ze nog geen week hebben getraind, na een maand op café gezeten te hebben (bij wijze van spreken), doet er ook geen deugd aan.
De volgende oefenmatchen zullen ons wel meer vertellen.

En ik vraag mij toch af wat ze gaan doen als Antwerp, Dender, Visé,... gaat langskomen. Die bussen staan daar tussen alle supporters. Dat gaat zo verkeerd afgelopen..


ik vrees er ook voor dat het verkeerd gaat aflopen en al zeker als er iemand onverdiend verliest zowel wij als tegenstanders.

dat we wat weinig gestalte en body hebben is al ene tijdje duidelijk maar nu was het soms echt precies tegen de scholieren


30 Jun 2011, 16:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
twas leuk! wel enorme koppijn vandaag! :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Jun 2011, 17:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
op het forum van Brugge zijn ze nie echt mals voor onze keeper VDN...


30 Jun 2011, 18:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor schreef:
op het forum van Brugge zijn ze nie echt mals voor onze keeper VDN...

Hij had gisteren zeker geen goeie match. Dat die van Brugge hem dus "afmaken" is logisch , want ze kennen hem nie beter. Wij weten da VDN ons vorig jaar enkele keren heeft rechtgehouden en punten heeft gepakt en een goeie doelman is!


30 Jun 2011, 18:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor schreef:
op het forum van Brugge zijn ze nie echt mals voor onze keeper VDN...


Op 1match iemand beoordelen is natuurlijk ook heel gemakkelijk.VDN is ne goeie keeper en daarmee uit,iedereen heeft al is een slechte match.


30 Jun 2011, 18:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
gweninho schreef:
El Corredor schreef:
op het forum van Brugge zijn ze nie echt mals voor onze keeper VDN...

Hij had gisteren zeker geen goeie match. Dat die van Brugge hem dus "afmaken" is logisch , want ze kennen hem nie beter. Wij weten da VDN ons vorig jaar enkele keren heeft rechtgehouden en punten heeft gepakt en een goeie doelman is!


Tijdens de wedstrijd waren ze ook al ni mals vanaf zijn slipper daar:

Citeer:
Dienen in't paars is ne jannet!

_________________
Please don't take my Iendracht away!


30 Jun 2011, 18:54
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Iendrachtzot schreef:
gweninho schreef:
El Corredor schreef:
op het forum van Brugge zijn ze nie echt mals voor onze keeper VDN...

Hij had gisteren zeker geen goeie match. Dat die van Brugge hem dus "afmaken" is logisch , want ze kennen hem nie beter. Wij weten da VDN ons vorig jaar enkele keren heeft rechtgehouden en punten heeft gepakt en een goeie doelman is!


Tijdens de wedstrijd waren ze ook al ni mals vanaf zijn slipper daar:

Citeer:
Dienen in't paars is ne jannet!


Als Brugge supporter lachen met een keeper... niet echt een goed idee :)

Ze hadden in Brugge eindelijk eens een speler/keeper die met een computer kan werken en dan smijten ze die nog buiten ook... :D


30 Jun 2011, 19:15
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
De match tegen Brugge heb ik niet gezien, die tegen Westerlo wel,

dat er nog een paar gerichte versterkingen mogen komen is een feit, maar onze voltallige kern compleet afschrijven voor 2de is zwaar overdreven...


de spelers zullen in 2de moeten leren om het spel harder te spelen... wij gaan weer moeten leren verliezen


30 Jun 2011, 19:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Joren schreef:
Bedrijvige Balaj gezien, maar is me da ne messentrekker! Had een aanvaring met collega heethoofd Dirar, maar alle geluk dat de ref de match toch onder controle wist te houden. Ik denk dat we van die jongen nog heel wat te zien zullen krijgen.

De match zelf was niet veel soeps, maar het is dan ook nog maar de eerste fase van de voorbereiding. Was Bas Vervaeke niet aangetrokken voor rechtsmidden ipv rechtsachter? Leek me snel en liet af en toe wel voetballend wat zien, alleen zag je dat hij niet op zijn positie stond. Daar hebben we toch een doublure nodig voor De Castro, die zich bij momenten goed staande hield tegen een sterke Meunier maar even vaak ook sterretjes zag. Bij Brugge viel mij ook vooral de 26 op. Klein mannetje, maar koning op het middenveld. Had de vista, de snelheid en was steeds loepzuiver in de passing. Motor die we dit seizoen hopelijk wat meer te zien zullen krijgen in eerste klasse, al heeft hij met rafaelov, blondel en odjidja wel wat concurrentie...

Ben altijd fan geweest van Kestens en hij bewees gisteren nog maar eens waarom. Blijven knokken en blijven lopen. Terecht de kapiteinsband gekregen van Flipo in de tweede helft. Straf ook hoe hij zich van bankzitter op minder dan 1 seizoen tijd heeft opgewerkt tot vice-kapitein. Respect ook voor Kujo die zonder twijfel 90 minuten lang genoot van zijn terugkeer.

Mooie match (het voetbal even buiten beschouwing gelaten) met heel wat sfeer (schoon nieuw lieken trouwens). Er is inderdaad nog wat werk aan onze ploeg, maar er is nog wat tijd.


Twas podevijn dat in conflict lag met dirar,wat later is balaj er idd ook tussengekomen. :D


30 Jun 2011, 19:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
T.Fratelli schreef:
De match tegen Brugge heb ik niet gezien, die tegen Westerlo wel,

dat er nog een paar gerichte versterkingen mogen komen is een feit, maar onze voltallige kern compleet afschrijven voor 2de is zwaar overdreven...


de spelers zullen in 2de moeten leren om het spel harder te spelen... wij gaan weer moeten leren verliezen


Zeer juist :boks: en dan vooral het laatse !!! Hehehe :D

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


01 Jul 2011, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Jul 2011, 10:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Los Beldos schreef:
T.Fratelli schreef:
De match tegen Brugge heb ik niet gezien, die tegen Westerlo wel,

dat er nog een paar gerichte versterkingen mogen komen is een feit, maar onze voltallige kern compleet afschrijven voor 2de is zwaar overdreven...


de spelers zullen in 2de moeten leren om het spel harder te spelen... wij gaan weer moeten leren verliezen


Zeer juist :boks: en dan vooral het laatse !!! Hehehe :D


Inderdaad vorig seizoen zonder depoitre( vanaf november) vrij gemakkelijk op een sterke organisatie en een sterke moreels " gemakkelijk kampioen gespeeld"

Daarom moeten we nu de ploeg toch niet met de grond gelijk maken

Het zal er op aankomen dat ze volgend jaar voor mekaar willen vechten van de eerste tot de laatste minuut!!!! :boks:

podevijn komt terug, depoitre komt terug, dat zijn toch serieuze versterkingen hé
vervaeke en balaj vallen goed mee
verheyden is niet meer van de jongste , maar zijn ervaring pak je hem toch niet meer af.

Persoonlijk vind ik ook dat er centraal in het middenveld nog een kopbalkrachtige en voetballende middenvelder bij mag.

De schutter kan zich hier toch niet echt manifesteren , maar we mogen hem ook niet afschieten na 2 matchen nu en de laatste 2 vorig seizoen, maar heeft me hier niet echt kunnen bekoren, zie hem liever centraal achterin, maar das mss persoonlijk.

Kestens is kopbalkrachtig genoeg? maar is niet van de snelste.

Voor de rest vind ik dat we genoeg gewapend zijn om 2de klasse aan te vatten!! :EA:


01 Jul 2011, 11:05
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
boer touch schreef:
Los Beldos schreef:
T.Fratelli schreef:
De match tegen Brugge heb ik niet gezien, die tegen Westerlo wel,

dat er nog een paar gerichte versterkingen mogen komen is een feit, maar onze voltallige kern compleet afschrijven voor 2de is zwaar overdreven...


de spelers zullen in 2de moeten leren om het spel harder te spelen... wij gaan weer moeten leren verliezen


Zeer juist :boks: en dan vooral het laatse !!! Hehehe :D


Inderdaad vorig seizoen zonder depoitre( vanaf november) vrij gemakkelijk op een sterke organisatie en een sterke moreels " gemakkelijk kampioen gespeeld"

Daarom moeten we nu de ploeg toch niet met de grond gelijk maken

Het zal er op aankomen dat ze volgend jaar voor mekaar willen vechten van de eerste tot de laatste minuut!!!! :boks:

podevijn komt terug, depoitre komt terug, dat zijn toch serieuze versterkingen hé
vervaeke en balaj vallen goed mee
verheyden is niet meer van de jongste , maar zijn ervaring pak je hem toch niet meer af.

Persoonlijk vind ik ook dat er centraal in het middenveld nog een kopbalkrachtige en voetballende middenvelder bij mag.

De schutter kan zich hier toch niet echt manifesteren , maar we mogen hem ook niet afschieten na 2 matchen nu en de laatste 2 vorig seizoen, maar heeft me hier niet echt kunnen bekoren, zie hem liever centraal achterin, maar das mss persoonlijk.

Kestens is kopbalkrachtig genoeg? maar is niet van de snelste.

Voor de rest vind ik dat we genoeg gewapend zijn om 2de klasse aan te vatten!! :EA:


volledig mee eens!


01 Jul 2011, 11:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst