Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
ajoin54 schreef:
pattaboem schreef:
Als ge 't mij vraagt en alles eens vergelijkt:
1) Met wat we nu hebben van vorig jaar + onze aangekochte spelers (-of ze 'versterking' mogen genoemd worden is nog afwachten, ( Baljan, Thompson..)
2) Met de (grote) niveauverschillen die we nu vaststellen, tegen sterkere ploegen.

Dan ben ik ik er uiteindelijk nog niet zo gerust in komend seizoen.
Volgens mijn pronostiek spelen we met huidige kern 'de zwakke middenmoot in tweede' met degradatiegevaar in uitzicht.
Indien geen tegenslag, redden we ons volgend seizoen.

Conclussie: er moeten zeker ,nog minstens 2 serieuse versterkingen bij,
of het wordt een somber voetbalseizoen. Waarbij we steeds moeten uitkijken naar de 3 laatste plaatsen in het klassement...'wie de zakkers worden...
Nen iendrachtsupporter is uniek! en WIJ verdienen voetbalplezier !


Uw redenering is volkomen juist, maar hebben jullie al eens afgevraagd waarom die versterking er niet is en niet meer zal komen? Als er geen geld is, kan je het ook niet uitgeven, wij zijn hier wel niet in Griekenland. Dan is er natuurlijk nog de vraag en discussie: waarom is er geen geld, dat is omdat er niet genoeg sponsors zijn, allez er zijn er wel, maar niet de kwaliteit, mss wel de kwantiteit, dus ik denk ook dat volgend seizoen zeer moeilijk gaat worden, maar ik blijf mijn ploeg steunen, dus abbo is al betaald, en als we moeten vechten om er in te blijven, dan moet dat maar.



hopelijk blijft dat zo, want als ze geld gaan uitgeven dat er niet is staat er binnenkort een 2011 achter onze clubnaam :cool:


01 Jul 2011, 18:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor schreef:
ajoin54 schreef:
pattaboem schreef:
Als ge 't mij vraagt en alles eens vergelijkt:
1) Met wat we nu hebben van vorig jaar + onze aangekochte spelers (-of ze 'versterking' mogen genoemd worden is nog afwachten, ( Baljan, Thompson..)
2) Met de (grote) niveauverschillen die we nu vaststellen, tegen sterkere ploegen.

Dan ben ik ik er uiteindelijk nog niet zo gerust in komend seizoen.
Volgens mijn pronostiek spelen we met huidige kern 'de zwakke middenmoot in tweede' met degradatiegevaar in uitzicht.
Indien geen tegenslag, redden we ons volgend seizoen.

Conclussie: er moeten zeker ,nog minstens 2 serieuse versterkingen bij,
of het wordt een somber voetbalseizoen. Waarbij we steeds moeten uitkijken naar de 3 laatste plaatsen in het klassement...'wie de zakkers worden...
Nen iendrachtsupporter is uniek! en WIJ verdienen voetbalplezier !


idd

Uw redenering is volkomen juist, maar hebben jullie al eens afgevraagd waarom die versterking er niet is en niet meer zal komen? Als er geen geld is, kan je het ook niet uitgeven, wij zijn hier wel niet in Griekenland. Dan is er natuurlijk nog de vraag en discussie: waarom is er geen geld, dat is omdat er niet genoeg sponsors zijn, allez er zijn er wel, maar niet de kwaliteit, mss wel de kwantiteit, dus ik denk ook dat volgend seizoen zeer moeilijk gaat worden, maar ik blijf mijn ploeg steunen, dus abbo is al betaald, en als we moeten vechten om er in te blijven, dan moet dat maar.



hopelijk blijft dat zo, want als ze geld gaan uitgeven dat er niet is staat er binnenkort een 2011 achter onze clubnaam :cool:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


01 Jul 2011, 19:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
lolo4ever schreef:
Bartos schreef:
lolo4ever schreef:
Misschien kan BVR eens een middenveld opstellen dat het wel kan belopen.


Mja, ge moet er wel de spelers voor hebben ook hé. Hij kan op het middenveld toch nauwelijks meer opstellen dan wat hij de voorbije wedstrijden deed.


Ken en Niels centraal.Galu en Bas(Jens als hij fit is) op de flank.


Ken en Niels stonden tegen Westerlo samen op het middenveld en tis nu niet dat het toen zoveel beter was hé.


01 Jul 2011, 20:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Dat Ken en Niels op 1 wedstrijd worden afgerekend zegt ook veel eh. Ze spelen daar 1 keer met elkaar op het midden tegen nota bene Ngolok en nog ne goeien van Westerlo en worden erop afgerekend dat deze beter zijn. Ik panikeer nog niet, maar het valt me wel op dat enkele spelers in beide matchen weinig inzet toonden en het ploegbelang voor sommige niet primeerde. De reden waarom Dalmat/Hoefkens voor zoveel gevaar zorgden vanop rechts was omdat De Schutter telkens met 2 man stond omdat onze linksmidden(Cousin) veel te weinig terugkwam en zelfs niet op zen positie speelde. Het leek erop of hij rekende op Ken om dat gat toe te lopen.
Wat de aanval betreft is het waar dat Wouter niet veel bruikbare ballen krijgt, maar ook hij moet naar een goeie vorm zoeken(zoals iedereen dat doet , is ook de bedoeling van een voorbereiding).
De enige 2 die mij deze wedstrijden hebben overtuigd zijn Kestens en Gallucci. Kestens is misschien de snelste niet , maar met zo een inzet en werkkracht toont hij dat je er wel komt. Gallucci speelde tegen Brugge 90minuten en de laatste 5minuten was dieje nog in staat om schone acties te doen.
Ik hoop dat de echte voorbereiding hoopvoller verloopt dan deze , maar dan spelen we ook tegen ploegen die meer ons niveau zijn. Want ookal was Club Brugge hier met hun "B-kern" volgens sommigen , nen Thibaut Van Acker zal het wel maken! Hoefkens en Donk zorgden er ook voor dat het gevaar bij hen er niet kwam.
Als ge dan ziet dat Meunier/Dirar zo een acties en combinaties op de mat leggen , moet je kunnen toegeven dat we gewoon een klasse lager spelen en dat het duidelijk opvalt dat wij ook dit jaar niet voor de top spelen in 2de.


01 Jul 2011, 20:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
gweninho schreef:
Dat Ken en Niels op 1 wedstrijd worden afgerekend zegt ook veel eh.


Voor alle duidelijkheid, ik reken Ken en Niels absoluut niet af op 1 match hé, integendeel zelfs. Maar ik vind gewoon dat met de huidige kern onze trainer toch niet echt kan afgerekend worden op het middenveld dat hij opgesteld heeft tegen Club Brugge. Uiteindelijk speelden we wel met de vier middenvelders die ons vorig seizoen kampioen gemaakt hebben en als daar nog geen enkele versterking bijkwam, kunt ge daar toch weinig gaan veranderen.


01 Jul 2011, 22:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bartos schreef:
gweninho schreef:
Dat Ken en Niels op 1 wedstrijd worden afgerekend zegt ook veel eh.


Voor alle duidelijkheid, ik reken Ken en Niels absoluut niet af op 1 match hé, integendeel zelfs. Maar ik vind gewoon dat met de huidige kern onze trainer toch niet echt kan afgerekend worden op het middenveld dat hij opgesteld heeft tegen Club Brugge. Uiteindelijk speelden we wel met de vier middenvelders die ons vorig seizoen kampioen gemaakt hebben en als daar nog geen enkele versterking bijkwam, kunt ge daar toch weinig gaan veranderen.


Das waar. Maar dat Ewen wat traag uitviel , verbaasde niemand denk ik. En Cousin deed niet wat men van hem verwachtte(meeverdedigen). Ik vond deze pré-voorbereiding vooral nutteloos omdat enkele spelers het toch bezien als zever , in mijn ogen toch.


01 Jul 2011, 22:11
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
gweninho schreef:
Bartos schreef:
gweninho schreef:
Dat Ken en Niels op 1 wedstrijd worden afgerekend zegt ook veel eh.


Voor alle duidelijkheid, ik reken Ken en Niels absoluut niet af op 1 match hé, integendeel zelfs. Maar ik vind gewoon dat met de huidige kern onze trainer toch niet echt kan afgerekend worden op het middenveld dat hij opgesteld heeft tegen Club Brugge. Uiteindelijk speelden we wel met de vier middenvelders die ons vorig seizoen kampioen gemaakt hebben en als daar nog geen enkele versterking bijkwam, kunt ge daar toch weinig gaan veranderen.


Das waar. Maar dat Ewen wat traag uitviel , verbaasde niemand denk ik. En Cousin deed niet wat men van hem verwachtte(meeverdedigen). Ik vond deze pré-voorbereiding vooral nutteloos omdat enkele spelers het toch bezien als zever , in mijn ogen toch.

... en ze hebben gelijk. Ge moet er ten vroegste half augustus staan, en niet begin juli...
Ik heb niks gezien, maar ik zou aan die matchen toch niet te veel conclusies hangen.


01 Jul 2011, 22:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Re: Eendracht Aalst - Club Brugge



El Corredor schreef:



ajoin54 schreef:



pattaboem schreef:

Als ge 't mij vraagt en alles eens vergelijkt:
1) Met wat we nu hebben van vorig jaar + onze aangekochte spelers (-of ze 'versterking' mogen genoemd worden is nog afwachten, ( Baljan, Thompson..)
2) Met de (grote) niveauverschillen die we nu vaststellen, tegen sterkere ploegen.

Dan ben ik ik er uiteindelijk nog niet zo gerust in komend seizoen.
Volgens mijn pronostiek spelen we met huidige kern 'de zwakke middenmoot in tweede' met degradatiegevaar in uitzicht.
Indien geen tegenslag, redden we ons volgend seizoen.

Conclussie: er moeten zeker ,nog minstens 2 serieuse versterkingen bij,
of het wordt een somber voetbalseizoen. Waarbij we steeds moeten uitkijken naar de 3 laatste plaatsen in het klassement...'wie de zakkers worden...
Nen iendrachtsupporter is uniek! en WIJ verdienen voetbalplezier !

Uw redenering is volkomen juist, maar hebben jullie al eens afgevraagd waarom die versterking er niet is en niet meer zal komen? Als er geen geld is, kan je het ook niet uitgeven, wij zijn hier wel niet in Griekenland. Dan is er natuurlijk nog de vraag en discussie: waarom is er geen geld, dat is omdat er niet genoeg sponsors zijn, allez er zijn er wel, maar niet de kwaliteit, mss wel de kwantiteit, dus ik denk ook dat volgend seizoen zeer moeilijk gaat worden, maar ik blijf mijn ploeg steunen, dus abbo is al betaald, en als we moeten vechten om er in te blijven, dan moet dat maar.


hopelijk blijft dat zo, want als ze geld gaan uitgeven dat er niet is staat er binnenkort een 2011 achter onze clubnaam

Ik kan dat toch allemaal niet vatten hoor!! Voetbalclubs leven hoofdzakelijk van sponsoring. Met dat geld kopen ze spelers. Er zijn heel wat clubs in derde en tweede klasse, die veel minder supporters hebben dan Aalst. Dus veel minderkassa- inkomsten, Ookveel minder aantrekkelijkheid van hun reclame die de sponsors in ruil toch verwachten.
Hoe overleven alle andere clubs dan, (vb Wetteren, e.a. ...) die veel minder rendabel zijn, dan in tegenstelling E Aalst, met zo'n groots supporterslegioen ?
Waar zit de logica? Of is het een kwestie van bekwaam management. Met het concept dat E.Aalst al jaren heeft en biedt, en de respons van ons leger supporters dat wij hebben; moet toch wel iets meer aan te vangen zijn, dan een degradatieploeg samen te stellen ? Dito in eerste klasse...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jul 2011, 23:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
pattaboem schreef:
Re: Eendracht Aalst - Club Brugge



El Corredor schreef:



ajoin54 schreef:



pattaboem schreef:

Als ge 't mij vraagt en alles eens vergelijkt:
1) Met wat we nu hebben van vorig jaar + onze aangekochte spelers (-of ze 'versterking' mogen genoemd worden is nog afwachten, ( Baljan, Thompson..)
2) Met de (grote) niveauverschillen die we nu vaststellen, tegen sterkere ploegen.

Dan ben ik ik er uiteindelijk nog niet zo gerust in komend seizoen.
Volgens mijn pronostiek spelen we met huidige kern 'de zwakke middenmoot in tweede' met degradatiegevaar in uitzicht.
Indien geen tegenslag, redden we ons volgend seizoen.

Conclussie: er moeten zeker ,nog minstens 2 serieuse versterkingen bij,
of het wordt een somber voetbalseizoen. Waarbij we steeds moeten uitkijken naar de 3 laatste plaatsen in het klassement...'wie de zakkers worden...
Nen iendrachtsupporter is uniek! en WIJ verdienen voetbalplezier !

Uw redenering is volkomen juist, maar hebben jullie al eens afgevraagd waarom die versterking er niet is en niet meer zal komen? Als er geen geld is, kan je het ook niet uitgeven, wij zijn hier wel niet in Griekenland. Dan is er natuurlijk nog de vraag en discussie: waarom is er geen geld, dat is omdat er niet genoeg sponsors zijn, allez er zijn er wel, maar niet de kwaliteit, mss wel de kwantiteit, dus ik denk ook dat volgend seizoen zeer moeilijk gaat worden, maar ik blijf mijn ploeg steunen, dus abbo is al betaald, en als we moeten vechten om er in te blijven, dan moet dat maar.


hopelijk blijft dat zo, want als ze geld gaan uitgeven dat er niet is staat er binnenkort een 2011 achter onze clubnaam

Ik kan dat toch allemaal niet vatten hoor!! Voetbalclubs leven hoofdzakelijk van sponsoring. Met dat geld kopen ze spelers. Er zijn heel wat clubs in derde en tweede klasse, die veel minder supporters hebben dan Aalst. Dus veel minderkassa- inkomsten, Ookveel minder aantrekkelijkheid van hun reclame die de sponsors in ruil toch verwachten.
Hoe overleven alle andere clubs dan, (vb Wetteren, e.a. ...) die veel minder rendabel zijn, dan in tegenstelling E Aalst, met zo'n groots supporterslegioen ?
Waar zit de logica? Of is het een kwestie van bekwaam management. Met het concept dat E.Aalst al jaren heeft en biedt, en de respons van ons leger supporters dat wij hebben; moet toch wel iets meer aan te vangen zijn, dan een degradatieploeg samen te stellen ? Dito in eerste klasse...



veel clubs hangen af van een mecenas. Andere clubs hebben een betere structuur, misschien beter management.

wat bij ons ook een probleem is, dat je steeds met schulden zit uit het verleden. Het ideale scenario voor ons zou eens zijn dat er ne zot onze poef volledig komt betalen, van waar we met een propere lei kunnen beginnen.

Nu is het deels door eigen schuld, deels door het verleden dweilen met de kraan open.


01 Jul 2011, 23:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
veel clubs hangen af van een mecenas. Andere clubs hebben een betere structuur, misschien beter management.

wat bij ons ook een probleem is, dat je steeds met schulden zit uit het verleden. Het ideale scenario voor ons zou eens zijn dat er ne zot onze poef volledig komt betalen, van waar we met een propere lei kunnen beginnen.

Nu is het deels door eigen schuld, deels door het verleden dweilen met de kraan open.


Je hebt gelijk. Maar toch blijf ik erbij, dat het heel jammer is dat een unieke club als EA een van de beste troeven heeft van alle Belgische clubs (we horen zeker bij de top10 in !!)
Met talrijke economische mogelijkheden , mits ook een nieuw stadion. ...
Maar dat deze mogelijkheden niet worden benut door een goede manager, die efficient met marketing kan omgaan.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jul 2011, 23:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Veel clubs hebben schulden en kunnen goed functioneren. Als ge nen morgen nen mecenas vindt die alle schulden wilt wegwerken, maar uw structuur trekt op niks, dan moogt ge binnen een paar jaar opnieuw naar nen nieuwen mecenas beginnen zoeken.
Een goede, professionele omkadering en de schulden smelten als sneeuw voor de zon. Alleen jammer dat er op dit moment geen zonnetje schijnt in de bestuurskamer ;)


02 Jul 2011, 0:35
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bartos schreef:
lolo4ever schreef:
Bartos schreef:

Mja, ge moet er wel de spelers voor hebben ook hé. Hij kan op het middenveld toch nauwelijks meer opstellen dan wat hij de voorbije wedstrijden deed.


Ken en Niels centraal.Galu en Bas(Jens als hij fit is) op de flank.


Ken en Niels stonden tegen Westerlo samen op het middenveld en tis nu niet dat het toen zoveel beter was hé.


Inderdaad in de eerste helft en ik vond dat toch onze betere helft van de twee matchen.
Was verre van perfect maar met Niels naast Ken heb je aleszins meer balrecuperatie.
En eigenlijk weet je dat ook. ;)


02 Jul 2011, 3:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
lolo4ever schreef:

Inderdaad in de eerste helft en ik vond dat toch onze betere helft van de twee matchen.
Was verre van perfect maar met Niels naast Ken heb je aleszins meer balrecuperatie.
En eigenlijk weet je dat ook. ;)


Recuperatie wel, maar wat ben je er mee als je de bal meteen daarna weer kwijt bent wegens ondermaatse opbouw? Zeer onzuivere passing, moeilijke controles... Hebben nood aan iemand die de bal meteen dood kan leggen en zuiver inspelen... Niet iemand die een minuut nodig heeft om een bal te controleren, vijf keer te draaien, twee minuten te kijken naar wie hij gaat spelen en dan hopelijk de bal juist kan versturen... Cousin kan dat, maar was dat precies allemaal vergeten de twee vorige matchen... Nu moeten we plots een kopbalsterke middenvelder hebben die ook leider is? Ik had liever een voetballende middenvelder gehad die het spel kan verdelen en accuraat kan passen... Zet daar een Ken of een Niels bij om het vuile werk te doen en het zal al een pak beter draaien... Nu hebben we eigenlijk 180 minuten met twee echt verdedigende middenvelders gespeeld, die bovendien ook nog eens de aanval op gang moeten brengen en voor doel opduiken - met alle respect, maar buiten Yombo (die dan verdedigend niet sterk genoeg is) hebben we die spelers niet dus mag je dat ook niet van die spelers verwachten

Ik blijf erbij: Imschoot, Schrauwen en Diddi (Hoogstraten), kapitein van Cappellen, enz. dat zijn kerels waar je iets mee kan doen. Nico Vanderlinden (ex-Boom) kan denk ik ook op het middenveld uitgespeeld worden - of je houdt die naast Filipovic achterin en je schuift Niels door naar het middenveld... Of geef Ringoot eens het vertrouwen centraal achterin (of waarom niet als verdedigende middenvelder) - is kopbalsterk, heeft een goeie pass in de voet, niet traag en heeft de motor om te blijven gaan....

BVR zag een goeie Vanrenterghem en geeft tegelijk een sneer aan Wouter dat hij meer moet meeverdedigen??? Dat volg ik toch niet.... En Cousin mag er ongestraft twee matchen met zijn klak naar smijten zonder opmerking??? Raar


Laatst gewijzigd door DT op 02 Jul 2011, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Jul 2011, 12:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
tja BVR heeft Van Renterghem zelf gehaald natuurlijk, daar kan je al een verklaring vinden denk ik ... ;)


02 Jul 2011, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor schreef:
tja BVR heeft Van Renterghem zelf gehaald natuurlijk, daar kan je al een verklaring vinden denk ik ... ;)


Euh, hij heeft ze alle 4 gehaald dus ja.... als hij zo gaat beginnen... Ik zie in Vanrenterghem voorlopig vooral een Duracell-konijn :-) Lopen, lopen en nog eens lopen... Hebben er zo al een paar gehad hé de laatste jaren, zo'n lopers: Kabongo, Lorenzo Wouter, Pape Gueye.... Ja, ge moet maar geen atletiekclub hebben met dezelfde naam hé ;)


02 Jul 2011, 12:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst