Eendracht Aalst-KM Torhout - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst-KM Torhout 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
hansken schreef:
foto's van onze spandoek voor de match? liefst voor hij "afknaptte" :D


Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mei 2011, 23:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Vermits er op het plein toch weinig te beleven viel in het tweede kwartier, heb ik eventjes paparazzi gespeeld en de eerste beelden van de brand vastgelegd tegen dat de brandweer er was :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Mei 2011, 0:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Joren schreef:
Trainer die ook wat wilde uitproberen precies. Omgekeerde driehoek op het middenveld en een 4-5-1 in het begin bijvoorbeeld. Niet al te veel inzet (Kestens even buiten beschouwing gelaten) en bijgevolg ook geen al te goede match. Ach ja, we zijn toch kampioen. En we hebben Torhout dan ook nog eens geholpen met het behoud.

Wat ik schitterend vond, dat was dat de K die jonge gastjes een sportief hoogtepunt heeft bezorgd dat ze heel hun leven niet meer gaan vergeten. Je zag dat ze genoten van de aandacht en al zeker van hun Ajoinen. Chapeau, dat zie je zeker niet overal!


Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Mei 2011, 0:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Ik vind deze zwakke prestatie tene torhout niet kunnen . Het zijn niet de1-2 cijfers die tellen maar wat gepresteerd en getoond werd. Deze spelers moeten het volgend jaar toch ook in tweede klasse klaren. En deze wedstrijd was er eentje met thuisvoordeel tegen een zwakke derdeklasser.
Er moet voor volgend jaar'nodig' toch zeker wat versterking bij. Want daar ist tegen andere kleppers dan Torhout!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Mei 2011, 2:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
En met Ode Thompson alleen erbij, komen we er niet!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Mei 2011, 2:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
pattaboem schreef:
Ik vind deze zwakke prestatie tene torhout niet kunnen . Het zijn niet de1-2 cijfers die tellen maar wat gepresteerd en getoond werd. Deze spelers moeten het volgend jaar toch ook in tweede klasse klaren. En deze wedstrijd was er eentje met thuisvoordeel tegen een zwakke derdeklasser.
Er moet voor volgend jaar'nodig' toch zeker wat versterking bij. Want daar ist tegen andere kleppers dan Torhout!


Waart gij toevallig niet diejen melker dat achter mij stond?
Ge zijt kampioen. Alles ligt al vast in een definitieve plooi. Precies of dit was een match waar veel aan afhing. Tegen matchen à la charleroi en Visé zal er echt wel een andere mentaliteit op het plein staan.
En tis nie dat ze een galamatch moesten spelen voor alle supporters e. Als ge ziet hoeveel man er nu in de tribune zat.


02 Mei 2011, 3:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
pattaboem schreef:
Ik vind deze zwakke prestatie tene torhout niet kunnen . Het zijn niet de1-2 cijfers die tellen maar wat gepresteerd en getoond werd. Deze spelers moeten het volgend jaar toch ook in tweede klasse klaren. En deze wedstrijd was er eentje met thuisvoordeel tegen een zwakke derdeklasser.
Er moet voor volgend jaar'nodig' toch zeker wat versterking bij. Want daar ist tegen andere kleppers dan Torhout!


Wat had je anders verwacht? Dat we tegen 200 per uur door de match gingen razen? Als je niet enkel naar de cijfers wil zien, geen probleem: denk dan aan de 6 quasi open kansen die we hebben verkwanseld vandaag - de goal van Ewen was nog de minste poging op doel van ons die er dan wel inging. Hoe onzeker die Laleman ook was op hoge ballen, hij heeft er drie gemaakte goals uitgehaald. Op de officiële site mis ik ook nog de grote kans voor De Gussémé onder andere...

Was natuurlijk ook een onuitgegeven opstelling op het midden en vooraan (Yombo en Wouter stonden beide een linie te hoog en dan zie je toch dat ze veel van hun mogelijkheden verliezen) en Torhout wilde net iets meer winnen dan den Iendracht.

Ik zou ook niet teveel conclusies vastknopen aan deze match want anders zouden we twee nieuwe flankmiddenvelders moeten kopen, is Wouter plots niet goed genoeg en mag je ook uw hele verdediging vervangen...

Beetje jammer dat enkel de namen van Yombo, Ringoot en De Gussémé vallen als minderen - Ringoot gaat inderdaad zwaar in de fout bij de eerste goal (al zet Kempeneer die fout nog recht, maar De Castro staat te slapen waardoor de tweede bal van Torhout wel zit) maar herpakte zich wel - onder andere door aanvallend goed mee op te rukken. Dat hij weer uitviel met een blessure is natuurlijk veel minder en is toch wel een trend aan het worden bij hem. Ook van Brecht kan je moeilijk beweren dat hij onvoorstelbaar goed is ingevallen hé. De Gussémé vond ik op zijn halfuur minstens evenveel brengen als Galucci waarvoor het einde van het seizoen duidelijk welkom is.

@ Voorbijganger: ik deel wel je mening niet dat onze ploeg hun prestaties gaat moeten richten afgaande op hoeveel volk er in de tribunes zit... De spelers hebben ons inderdaad een mooi jaar gegeven maar dat hebben de supporters ook aan de ploeg gegeven. Uit respect voor de efforts van OPC voor de spandoek en de mensen die toch nog geld geven aan een match waar niks meer op het spel staat, moeten ze er altijd blijven voor gaan. Verwijt de spelers niks zoals je hierboven kan lezen - wedstrijd had evengoed anders kunnen lopen wat de kansen betreft, maar aangeven dat ze zo mochten spelen omdat er minder volk was, dat is toch serieus overdreven vind ik. Nu ze zonder druk speelden, hadden ze aan extra klantenbinding kunnen doen naar volgend seizoen toe en dat deden ze niet echt. En dat vond ik wel enigzins jammer want Torhout kwam ook met open vizier strijden - had een heel open, mooie pot voetbal kunnen worden en dat is het helaas niet geworden...

OHL werd vorige week kampioen, heeft ook gefeest en die lieten gisteren tegen Lommel meteen nogmaals zien wie de sterkste was... Hopelijk doet onze ploeg dat aanstaande zaterdag ook op Hoogstraten - just voor het prestige...


02 Mei 2011, 7:19
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Ze hadden reeds twee weken terug geregeld dat ik mee de aftrap mocht komen.
Dagen heb ik toen van het slechtste scenario gedroomd, we verloren de wedstrijd, waren geen kampioen en de supporters waren woedend. :cry:
Mede door die akelige droom had ik aan Frank De Roose gezegd dat ik niet op de heilige grond van het PC-stadion kwam zolang we geen kampioen waren.
Ik ben een beetje bijgelovig, maar je ziet het, ik kom gisteren mee aan de aftrap en 't is van dadde, we verliezen de match, en ja hoor na de match kreeg ik al een opmerking van"je had beter van da plein gebleven". :lol:
Verder wil ik niets kwijt over de wedstrijd zelf, de prijzen waren al verdeeld nietwaar? :D .
Iendracht kampioen en daar is niets meer aan te doen! :banana: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Mei 2011, 8:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
voorbijganger schreef:
pattaboem schreef:
Ik vind deze zwakke prestatie tene torhout niet kunnen . Het zijn niet de1-2 cijfers die tellen maar wat gepresteerd en getoond werd. Deze spelers moeten het volgend jaar toch ook in tweede klasse klaren. En deze wedstrijd was er eentje met thuisvoordeel tegen een zwakke derdeklasser.
Er moet voor volgend jaar'nodig' toch zeker wat versterking bij. Want daar ist tegen andere kleppers dan Torhout!


Waart gij toevallig niet diejen melker dat achter mij stond?
Ge zijt kampioen. Alles ligt al vast in een definitieve plooi. Precies of dit was een match waar veel aan afhing. Tegen matchen à la charleroi en Visé zal er echt wel een andere mentaliteit op het plein staan.
En tis nie dat ze een galamatch moesten spelen voor alle supporters e. Als ge ziet hoeveel man er nu in de tribune zat.


Aan melkers geen gebrek op den Iendracht, 't was weer van "is dat een kampioenenploeg!" , 't zal weer nen allez retour worden.
Ik had veel goesting om diene melker zoals je zegt nen dreun te verkopen. :boks:
Dat je na zo een schitterend seizoen zo je ploeg kan afbreken, dat begrijp ik niet.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Mei 2011, 9:10
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Onderkroiper schreef:
Joren schreef:
Trainer die ook wat wilde uitproberen precies. Omgekeerde driehoek op het middenveld en een 4-5-1 in het begin bijvoorbeeld. Niet al te veel inzet (Kestens even buiten beschouwing gelaten) en bijgevolg ook geen al te goede match. Ach ja, we zijn toch kampioen. En we hebben Torhout dan ook nog eens geholpen met het behoud.

Wat ik schitterend vond, dat was dat de K die jonge gastjes een sportief hoogtepunt heeft bezorgd dat ze heel hun leven niet meer gaan vergeten. Je zag dat ze genoten van de aandacht en al zeker van hun Ajoinen. Chapeau, dat zie je zeker niet overal!


Afbeelding


Dit was inderdaad een kippevelmoment, je moest die blije gezichten zien van die jonge spelertjes.
Dit zal voor die gasten een onvergetelijk moment geweest zijn. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Mei 2011, 9:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
pattaboem schreef:
Ik vind deze zwakke prestatie tene torhout niet kunnen . Het zijn niet de1-2 cijfers die tellen maar wat gepresteerd en getoond werd. Deze spelers moeten het volgend jaar toch ook in tweede klasse klaren. En deze wedstrijd was er eentje met thuisvoordeel tegen een zwakke derdeklasser.
Er moet voor volgend jaar'nodig' toch zeker wat versterking bij. Want daar ist tegen andere kleppers dan Torhout!



bwa ja....ik kan er nog mee leven....kampioen zijn pakken ze ons toch al niet meer af , t is natuurlijk wel spijtig dat de laatste thuismatch niet winnend kon worden afgesloten maar ja.... en 't bestuur en trainer zullen hun oogjes wel hebben gebruikt voor een en ander (spelers)eens goed af te wegen tegen over elkaar en te zien wie volgend seizoen nog in de ploeg zal staan...en wie alsnog zijn kastje mag leegmaken...

volgende week nog 1 keer knallen tegen hoogstraten , vergeef hen deze misstap....ze hebben al e gans seizoen voor ons en de ploeg gelopen en gezweet om den eendracht te brengen waar wij zo graag naartoe wilden gaan , 2de klasse! :EA:


02 Mei 2011, 12:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
de mot hing er serieus in, dat was duidelijk. Nen dikke proficiat aan iedereen die deze wedstrijd volledig geconcentreerd heeft kunnen uitkijken :)

wel jammer dat de paar experimenten die getest werden afwezig tekenden.... geen reclame voor die jongens in ieder geval.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Mei 2011, 15:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Bram schreef:
wel jammer dat de paar experimenten die getest werden afwezig tekenden.... geen reclame voor die jongens in ieder geval.


Mja, maar we kunnen ook niet zeggen dat ze fantastisch gesteund werden door de anciens hé :-)


02 Mei 2011, 15:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Ik vind wel dat we ook niet te negatief moeten zijn. Aalst heeft enkele grote kansen bij mekaar gevoetbald. De organisatie was er op sommige momenten wel, ondanks de nieuwe opstelling, en dat resulteerde in enkele mooie kansen. Torhout wist, net zoals zo veel ploegen, maar al te goed dat ze het spel zo vaak mogelijk moesten stilleggen en Aalst niet mochten laten voetballen. Als er nog iets op het spel zou gestaan hebben, winnen ze deze match met 2-1 of 3-1, want van zodra ze een versnelling hoger gingen (eerste 10 minuten van de tweede helft bijvoorbeeld) was het bibberen voor Torhout. Ook niet vergeten dat zij wél nog iets hadden om voor te voetballen: het behoud.

Om nog even op Ringoot terug te komen: het is inderdaad zo dat zijn uitvoetballen een stuk beter kan, maar wanneer hij naar voren oprukte was hij wel gevaarlijk. Hij is ook iets sneller dan ik dacht dat hij was. Akkoord, hij moet nog veel leren wat betreft het verdedigen en vooral veel rustiger worden, maar ik heb hem toch enkele mooie dingen zien doen wanneer hij mee naar voren ging.


02 Mei 2011, 15:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst