Eendracht Aalst-KM Torhout - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst-KM Torhout 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
salvador schreef:
Wedstrijd zonder inzet na een slopend seizoen en dan wordt het ofwel een galamatch ofwel decompressie.
Het was veeleer het tweede. Weinig lukte, wellicht ook omdat er wat verschuivingen waren.
De eerste helft betere kansen voor Torhout. Na de rust zijn de onzen uit de kleedkamer gekomen met de intentie te jagen en hoger te gaan spelen. Het geluk zat dan niet echt mee, maar hert was ook niet dat we ze van het kastje naar de muur speelden. Op tegenaanval bleven die mannen toch niet ongevaarlijk, en in plaats van de 1-1 viel de 0-2. Tegengoal was verdiend, en gelijkspel kan je wel wettigen maar het doe er niet veel meer toe.
Eendracht heeft ons een leuk seizoen bezorgd, waarvoor dank. Volgend jaar moeten we regelmatig punten sprokkelen maar niet meer elke match winnen en dat maakt denk ik een heel verschil...


Ons galamatch zal ve zaterdagavond zen :D


01 Mei 2011, 18:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Voor de thuisblijvers, vier spelers kregen vandaag een kans van de trainer. Kempeneer in doel, en die jongen heeft dat niet slecht gedaan. Ringoot op linksback, gebuisd, en dan nog eens geblesseerd ook. Deschutter op DCM, de plaats van Van Damme, en dat was eigenlijk redelijk degelijk. Niels heeft toch iets meer spelinzicht dan Ken als het op inspelen aankomt, maar Ken stoort toch nog iets meer. Yombo deed zijn best als tweede spits, maar dat is toch duidelijk zijn plaats niet.

Een typische einde seizoensmatch zonder inzet, en verdiend verloren. Op naar volgend seizoen!


01 Mei 2011, 18:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
De Jean schreef:
Voor de thuisblijvers, vier spelers kregen vandaag een kans van de trainer. Kempeneer in doel, en die jongen heeft dat niet slecht gedaan. Ringoot op linksback, gebuisd, en dan nog eens geblesseerd ook. Deschutter op DCM, de plaats van Van Damme, en dat was eigenlijk redelijk degelijk. Niels heeft toch iets meer spelinzicht dan Ken als het op inspelen aankomt, maar Ken stoort toch nog iets meer. Yombo deed zijn best als tweede spits, maar dat is toch duidelijk zijn plaats niet.

Een typische einde seizoensmatch zonder inzet, en verdiend verloren. Op naar volgend seizoen!


Tgohja een kans,de schutter stond int midden omdat ken geblest was en ringoot stond linksback omdat niels daar al weggehaald was.Achteraf bekeken had brecht beter meteen als linksback gestart.Voor de rest hebt ge grotendeels gelijk.
Voor de fans van de jeugd:ook de gussemé kreeg een halfuurtje speeltijd.


01 Mei 2011, 18:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Een flauwe wedstrijd waaraan ge zag dat het een match zonder inzet was. Niet al teveel conclusies uit trekken.


01 Mei 2011, 19:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
gweninho schreef:
Een flauwe wedstrijd waaraan ge zag dat het een match zonder inzet was. Niet al teveel conclusies uit trekken.


conclusies ga ik niet trekken, maar wel de bevestiging gekregen van een aantal zaken.


01 Mei 2011, 19:20
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49
Berichten: 124
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
misten ken op het middenveld :EA:


01 Mei 2011, 20:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
El Corredor schreef:
gweninho schreef:
Een flauwe wedstrijd waaraan ge zag dat het een match zonder inzet was. Niet al teveel conclusies uit trekken.


conclusies ga ik niet trekken, maar wel de bevestiging gekregen van een aantal zaken.


Bijvoorbeeld, dat we twee matchen voor een vol huis gespeeld hebben, maar dat als er weinig te winnen of te verliezen valt we volgend seizoen niet meer volk dan dit jaar gaan trekken...


01 Mei 2011, 20:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Trainer die ook wat wilde uitproberen precies. Omgekeerde driehoek op het middenveld en een 4-5-1 in het begin bijvoorbeeld. Niet al te veel inzet (Kestens even buiten beschouwing gelaten) en bijgevolg ook geen al te goede match. Ach ja, we zijn toch kampioen. En we hebben Torhout dan ook nog eens geholpen met het behoud.

Wat ik schitterend vond, dat was dat de K die jonge gastjes een sportief hoogtepunt heeft bezorgd dat ze heel hun leven niet meer gaan vergeten. Je zag dat ze genoten van de aandacht en al zeker van hun Ajoinen. Chapeau, dat zie je zeker niet overal!


01 Mei 2011, 21:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
foto's van onze spandoek voor de match? liefst voor hij "afknaptte" :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Mei 2011, 21:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
hansken schreef:
foto's van onze spandoek voor de match? liefst voor hij "afknaptte" :D


Even geduld Hansken ik ben pas thuis :hmm:
Gelukkig heb ik nog foto's VOOR de buitenste ring afknapte :rolandjen:

Weeral een ZEER GESLAAGD werk van OPC :EA: :worship: :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mei 2011, 21:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Joren schreef:
Trainer die ook wat wilde uitproberen precies. Omgekeerde driehoek op het middenveld en een 4-5-1 in het begin bijvoorbeeld. Niet al te veel inzet (Kestens even buiten beschouwing gelaten) en bijgevolg ook geen al te goede match. Ach ja, we zijn toch kampioen. En we hebben Torhout dan ook nog eens geholpen met het behoud.

Wat ik schitterend vond, dat was dat de K die jonge gastjes een sportief hoogtepunt heeft bezorgd dat ze heel hun leven niet meer gaan vergeten. Je zag dat ze genoten van de aandacht en al zeker van hun Ajoinen. Chapeau, dat zie je zeker niet overal!


Ik heb daar een paar mooie foto's van :D
Ook hadden de Torhoutsupporters een banner omhoog gehangen met volgende tekst :
" Proficiat met jullie titel " (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Mei 2011, 21:41
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Leukste momenten inderdaad:
- de U 13 voor de match en vooral hun "Ajoinen"
- het applaus van de K voor de zingende supporters van Torhout.

Enkele vaststelllingen:
onze tweede keeper staat scherp na een seizoen op de bank. Eén van de beteren vandaag...
Yombo die start is toch niet hetzelfde als Yombo die er na pakweg een uur inkomt.
Ge moet in voetbal ook wat geluk hebben, maar als het er niet meer toe doet lig je er ook niet wakker van als je dat wat minder hebt...
Met Crispijn in de lappenmand werd het vooraan toch wat dunnetjes...
De Gusseme die vandaag mocht invallen zal best nog flink wat boterhammekes eten...
Ringoot laat af en toe zien dat hij iets kan, maar toch te weinig en af en toe ook serieus in de fout (eerste goal, hoe hij daar uitgespeeld wordt!) Maar misschien moeten we het hem vergeven, want ik heb ook zeer ervaren spelers gezien vandaag die vrolijk de bal passten aan een tegenstander (waaronder zelfs Flipo eens na de rust)...


01 Mei 2011, 21:55
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Ik vind nederlaag vooral jammer voor Kempeneer, je zag dat die jongen gebrand was op een goede prestatie en hij droop na de match dan ook teleurgesteld af, moet en mag alleszins zeker niet aan zichzelf twijfelen want heeft getoond dat hij een waardige vervanger is voor VDN !


Daarnaast nog is chapeau voor De Sutter, moest er zoiets bestaan als een 2de plaats voor 'Man van het seizoen' dan verdient hij die wel dubbel en dik, harde werker en rustpunt in verdediging en vandaag bewezen dat hij op middenveld ook goed kan meedraaien !


01 Mei 2011, 22:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
T.Fratelli schreef:
Ik vind nederlaag vooral jammer voor Kempeneer, je zag die jongen gebrand was op een goede prestatie en droop na match af, moet en mag alleszins zeker niet aan zichzelf twijfelen want heeft getoond dat hij een waardige vervanger is voor VDN !


Daarnaast nog is chapeau voor De Sutter, moest er zoiets bestaan als een 2de plaats voor 'Man van het seizoen' dan verdient hij die wel dubbel en dik, harde werker en rustpunt in verdediging en vandaag bewezen dat hij op middenveld ook goed kan meedraaien !


Dat bestaat hoor,filipovic 2des en vandenoortgaete derdes,ik versta eigenlijk niet waarom niels niet in die top 3staat maar soit.
en tis de schutter :D


01 Mei 2011, 22:06
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst-KM Torhout
Iendrachter90 schreef:
T.Fratelli schreef:
Ik vind nederlaag vooral jammer voor Kempeneer, je zag die jongen gebrand was op een goede prestatie en droop na match af, moet en mag alleszins zeker niet aan zichzelf twijfelen want heeft getoond dat hij een waardige vervanger is voor VDN !


Daarnaast nog is chapeau voor De Sutter, moest er zoiets bestaan als een 2de plaats voor 'Man van het seizoen' dan verdient hij die wel dubbel en dik, harde werker en rustpunt in verdediging en vandaag bewezen dat hij op middenveld ook goed kan meedraaien !


Dat bestaat hoor,filipovic 2des en vandenoortgaete derdes,ik versta eigenlijk niet waarom niels niet in die top 3staat maar soit.
en tis de schutter :D



Hehe, sorry voor de schrijffout ben nog altijd half in't slaap door match van daarjuist ;) :)


01 Mei 2011, 22:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst