VV Hoogstraten-Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8
 VV Hoogstraten-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
topmatch tussen de NR.1 en NR .2.
ze vragen zich af wie de beste ploeg is van 3e en geven direkt zelf het antwoord . :D

Aalst haalt 6 op 6 tegen Hoogstraten en wordt kampioen met 12 punten voorsprong.
De vraag wie de beste ploeg is in derde lijkt mij eerder een retorische vraag... :lol:


08 Mei 2011, 0:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Coppens 0-1. Moest diene ni vertekken op 't enje van teis seizoen, en toch een basis plosj?
't Zal ginjer ambiance zen van 10/9... :banana:


Van den eerste tot de laatste minuut :D
En coppens kreeg een basisplaats ten koste van yombo,b.moreels kwam in de plaats van ringoot.
Wissels:W.moreels,B.moreels en coppens werden vervangen door yombo,ndefe en de block.


08 Mei 2011, 1:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Maar echt 3 zaken te onthouden van gisteren.

1) me de rug naar het plein springen, is wel eens voor herhaling vatbaar.
2) Barca doet al in zijn broek met dat den Iendracht er aankomt. :banana:

En voor de rest: :wave: 3de Klasse


08 Mei 2011, 20:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Maar echt 3 zaken te onthouden van gisteren.

1) me de rug naar het plein springen, is wel eens voor herhaling vatbaar.
2) Barca doet al in zijn broek met dat den Iendracht er aankomt. :banana:

En voor de rest: :wave: 3de Klasse


ZEKER!
Aal tesaumen, aal tesaumen hej hej! :banana:

_________________
OB17


08 Mei 2011, 20:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
De fotokes staan on-line :love:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=224

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Mei 2011, 22:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Tokkie schreef:
voorbijganger schreef:
Maar echt 3 zaken te onthouden van gisteren.

1) me de rug naar het plein springen, is wel eens voor herhaling vatbaar.
2) Barca doet al in zijn broek met dat den Iendracht er aankomt. :banana:

En voor de rest: :wave: 3de Klasse


ZEKER!
Aal tesaumen, aal tesaumen hej hej! :banana:


Proficiat mannen voor de schitterende ambiance en dat zonder zeveren 90 minuten lang. Woonde een match sinds lang eens niet staand bij, maar zag vanop de zittribune een indrukwekkende spionkop bezig!

Zaterdag ondanks het toch wel vrij potige spel van Hoogstraten - zeker het laatste halfuur - een organisatorisch sterk Eendracht gezien met een uitmuntende back five (onze vier verdedigers + VDN). Speciale vermelding voor Brecht, die het uitstekend deed op de linksachter, ons centrale verdedigersduo liet het duo Matthysen - Fockaert nooit echt in de match komen (m.u.v. de eerste 30 sec) en De Castro speelde heel rustig en matuur - hij kan het dus wel :-)

In de tweede helft hadden we het iets beter moeten uitspelen want er lag een zee van ruimte (en die 8 van Hoogstraten speelde zelfs tot 3x toe een bal zomaar in Aalsterse voeten waarbij we telkens nagenoeg alleen op de keeper konden afgaan)... Met een rustbrenger/aangever op het midden - zoals die Dufour van KSVK gisteren tegen Eupen - valt de zege nog iets groter uit...

Ook een vermelding waard: de invalbeurt van onze twee youngsters De Block en Gligli - heel enthousiast maar toch met overleg en verstand (op die ene kamikazetackle tegen de zijlijn van De Block na uiteraard).

Op naar een welverdiende vakantie voor onze mannen!


09 Mei 2011, 7:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Perfecte afsluiter van een schitterend seizoen. Achteraf nog klein feestje gebouwd op de parking ook.


09 Mei 2011, 8:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Vond ons eigenlijk ook wel (vooral defensief dan) een zeer sterke wedstrijd spelen. Hoogstraten heeft ons op 1 flits na eigenlijk nooit uit verband kunnen spelen.
Denk wel dat er 1 keer rood en penalty had moeten bij zijn voor hands van Flippo.

Sfeertje was dik in orde ja :D

_________________
If you never try, you'll never know


09 Mei 2011, 11:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Bram schreef:
Vond ons eigenlijk ook wel (vooral defensief dan) een zeer sterke wedstrijd spelen. Hoogstraten heeft ons op 1 flits na eigenlijk nooit uit verband kunnen spelen.
Denk wel dat er 1 keer rood en penalty had moeten bij zijn voor hands van Flippo.Sfeertje was dik in orde ja :D


Als je het appel van Hoogstraten in de tweede helft bedoelt tegen de rand van de zestien, kan ik u geruststellen door plaatsing vanuit de zittribune: Flippo stapte uit om het schot te blokken en hield beide armen naast/tegen het lichaam, maakte geen enkele armbeweging en stond in de baan van het schot dat amper twee meter verder werd afgevuurd - als de bal al zijn rechterarm raakte (wat ik niet dacht eerlijk gezegd) was het zeker een aangeschoten bal...

Na een tiental minuten in de eerste helft ontsnapte de linksback van Hoogstraten wel aan een gele of zelfs rode kaart toen hij tegen de zijlijn onder druk van Wouter of Damien (niet meer zeker wie het precies was), over zijn eigen voeten struikelde en in zijn val bewust de bal wegsloeg voor onze Iendrachter die een vrije doorgang naar doel had... De warrig leidende scheidsrechter greep echter totaal niet in, zoals ook wel bij andere fases: Hoogstraten trapte tot tweemaal toe een bal naar doel terwijl er al werd afgefloten voor buitenspel zonder dat de scheids er een kaart trok, Wouter deed dat 1 keer in de tweede helft en kreeg prompt geel. In de kopbalduels ging Hoogstraten steevast met de elleboog vooruit in de duels (hoewel ze vaak 1 tot 2 koppen groter waren) en vooral Galucci en Wouter zullen dat goed gevoeld hebben... Anderzijds ontsnapt De Block wel aan donkerrood bij zijn kamikazetackle tegen de zijlijn - schuin ingevlogen met beide benen van de grond, best niet teveel doen...


09 Mei 2011, 11:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
't was eigenlijk nog wel een pittig matchke, plezant om naar te kijken want het tempo lag bijzonder hoog ook. Met de ambiance erbij had je echt niet het gevoel van naar een eindeseizoensmatch te kijken.

Ik weet niet of we over dezelfde fase praten, want zover ik mij kan herinneren was er niemand van Hoogstraten aant protesteren. Al was het wel in de 2de helft en ongeveer zoals jij het beschrijft.
Goed om te weten dat onze verdediging toch recht blijft onder druk, al vrees ik dat het volgend jaar bij momenten veel heftiger pompen zal zijn achterin.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Mei 2011, 12:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
hoe deed de schutter het in het middenveld?


09 Mei 2011, 13:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
DT schreef:
Bram schreef:
Vond ons eigenlijk ook wel (vooral defensief dan) een zeer sterke wedstrijd spelen. Hoogstraten heeft ons op 1 flits na eigenlijk nooit uit verband kunnen spelen.
Denk wel dat er 1 keer rood en penalty had moeten bij zijn voor hands van Flippo.Sfeertje was dik in orde ja :D


Als je het appel van Hoogstraten in de tweede helft bedoelt tegen de rand van de zestien, kan ik u geruststellen door plaatsing vanuit de zittribune: Flippo stapte uit om het schot te blokken en hield beide armen naast/tegen het lichaam, maakte geen enkele armbeweging en stond in de baan van het schot dat amper twee meter verder werd afgevuurd - als de bal al zijn rechterarm raakte (wat ik niet dacht eerlijk gezegd) was het zeker een aangeschoten bal...

Na een tiental minuten in de eerste helft ontsnapte de linksback van Hoogstraten wel aan een gele of zelfs rode kaart toen hij tegen de zijlijn onder druk van Wouter of Damien (niet meer zeker wie het precies was), over zijn eigen voeten struikelde en in zijn val bewust de bal wegsloeg voor onze Iendrachter die een vrije doorgang naar doel had... De warrig leidende scheidsrechter greep echter totaal niet in, zoals ook wel bij andere fases: Hoogstraten trapte tot tweemaal toe een bal naar doel terwijl er al werd afgefloten voor buitenspel zonder dat de scheids er een kaart trok, Wouter deed dat 1 keer in de tweede helft en kreeg prompt geel. In de kopbalduels ging Hoogstraten steevast met de elleboog vooruit in de duels (hoewel ze vaak 1 tot 2 koppen groter waren) en vooral Galucci en Wouter zullen dat goed gevoeld hebben... Anderzijds ontsnapt De Block wel aan donkerrood bij zijn kamikazetackle tegen de zijlijn - schuin ingevlogen met beide benen van de grond, best niet teveel doen...


Alsk da hier lees,amaai ik herriner mij nog weinig van die match :D
Maar dat handsgeval wetek ook nog,dat was idd aangeschoten bal


09 Mei 2011, 13:10
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45
Berichten: 297
Leeftijd: 52
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
witteken schreef:
hoe deed de schutter het in het middenveld?

Hij was een meerwaarde :D


09 Mei 2011, 13:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
Bram schreef:
't was eigenlijk nog wel een pittig matchke, plezant om naar te kijken want het tempo lag bijzonder hoog ook. Met de ambiance erbij had je echt niet het gevoel van naar een eindeseizoensmatch te kijken.

Ik weet niet of we over dezelfde fase praten, want zover ik mij kan herinneren was er niemand van Hoogstraten aant protesteren. Al was het wel in de 2de helft en ongeveer zoals jij het beschrijft.
Goed om te weten dat onze verdediging toch recht blijft onder druk, al vrees ik dat het volgend jaar bij momenten veel heftiger pompen zal zijn achterin.


Het appel dat ik bedoelde, kwam van de supporters van Hoogstraten hoor, niet van de spelers :D Dat zal jij niet gehoord hebben in de zingende spionkop :-)

@ witteken: Ongeveer hetzelfde als vorige week tegen Torhout, alleen had hij het nu in de kopbalduels niet altijd onder de markt tegen Schrauwen die nog een kop groter is dan Niels. Ik zie Niels persoonlijk liever een rij meer naar achter spelen omdat ik vind dat aanvallend gezien Van Damme sneller draait en vinniger/explosiever is in de omschakeling op die positie. Aan duelkracht en recuperend vermogen natuurlijk geen gebrek en Niels is sterker in het terugverdedigen in de eigen zestien. Uiteraard is het voor Niels een grote aanpassing om daar nu ingezet te worden na 2 jaar overal in de verdediging te hebben gestaan, dus zeker geen verwijt naar Niels toe. Het is wel duidelijk dat zowel Ken als Niels op die positie - zeker indien we onder druk komen te staan - allebei baat hebben met een patron centraal op het midden naast zich... Vooral in de tweede helft was dat heel duidelijk te zien... Diddi kwam erin op het middenveld en Ewen kwam helaas niet meer in het stuk voor... Daardoor kwam Niels vaak tegen 2 man,te staan maar onze achterlinie gaf gelukkig geen krimp.


09 Mei 2011, 13:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VV Hoogstraten-Eendracht Aalst
DT schreef:
Bram schreef:
't was eigenlijk nog wel een pittig matchke, plezant om naar te kijken want het tempo lag bijzonder hoog ook. Met de ambiance erbij had je echt niet het gevoel van naar een eindeseizoensmatch te kijken.

Ik weet niet of we over dezelfde fase praten, want zover ik mij kan herinneren was er niemand van Hoogstraten aant protesteren. Al was het wel in de 2de helft en ongeveer zoals jij het beschrijft.
Goed om te weten dat onze verdediging toch recht blijft onder druk, al vrees ik dat het volgend jaar bij momenten veel heftiger pompen zal zijn achterin.


Het appel dat ik bedoelde, kwam van de supporters van Hoogstraten hoor, niet van de spelers :D Dat zal jij niet gehoord hebben in de zingende spionkop :-)

@ witteken: Ongeveer hetzelfde als vorige week tegen Torhout, alleen had hij het nu in de kopbalduels niet altijd onder de markt tegen Schrauwen die nog een kop groter is dan Niels. Ik zie Niels persoonlijk liever een rij meer naar achter spelen omdat ik vind dat aanvallend gezien Van Damme sneller draait en vinniger/explosiever is in de omschakeling op die positie. Aan duelkracht en recuperend vermogen natuurlijk geen gebrek en Niels is sterker in het terugverdedigen in de eigen zestien. Uiteraard is het voor Niels een grote aanpassing om daar nu ingezet te worden na 2 jaar overal in de verdediging te hebben gestaan, dus zeker geen verwijt naar Niels toe. Het is wel duidelijk dat zowel Ken als Niels op die positie - zeker indien we onder druk komen te staan - allebei baat hebben met een patron centraal op het midden naast zich... Vooral in de tweede helft was dat heel duidelijk te zien... Diddi kwam erin op het middenveld en Ewen kwam helaas niet meer in het stuk voor... Daardoor kwam Niels vaak tegen 2 man,te staan maar onze achterlinie gaf gelukkig geen krimp.


bedankt.


09 Mei 2011, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst