Cofidis Cup 2011-2012 - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Cofidis Cup 2011-2012 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:

Verdiend verloren, maar nu ook niet om onze spelers hiervoor af te breken :nieje:

De trainer valt en staat met zijn ploeg (y)


Dat is één van de redenen waarom we ons met onze kliek "beneden" gezet hebben in de zittribune.
Laat de "kenners" die een vaste stek hebben op die zittribune maar roepen wat ze willen, de volgende thuismatch, met inzet, staan we terug op onze vertrouwde plek in de K, zonder gemekker en gezaag.
Het was wel een hele opdracht om aan bier te geraken.


Dan scoort Den Iendracht nog Jammen als je effen weg was ;)


Ja, da was nog het toppunt, maar bon, da pintje smaakte (toen nog) dubbel zo goed.

_________________
oilsjt, goi alien...


19 Aug 2012, 21:00
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
als je al niet een beetje kritisch mag zijn na dergelijke wedstrijd en uitschakeling tegen ocharme een derdeklasser, tja blijf jij dan ook thuis ;-)

met de voetjes op de grond heet dat dan.

en het steken op de warmte, pfff van zoiets word ik zot. ne maat van mij heeft vandaag nen ironman gedaan bij +40 graden.

waar je als supporter een gans jaar kan naar uitkijken, nl. een match tegen een eersteklasser, is weer door onze neus geboord!


19 Aug 2012, 21:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:

Dat is één van de redenen waarom we ons met onze kliek "beneden" gezet hebben in de zittribune.
Laat de "kenners" die een vaste stek hebben op die zittribune maar roepen wat ze willen, de volgende thuismatch, met inzet, staan we terug op onze vertrouwde plek in de K, zonder gemekker en gezaag.
Het was wel een hele opdracht om aan bier te geraken.


Dan scoort Den Iendracht nog Jammen als je effen weg was ;)


Ja, da was nog het toppunt, maar bon, da pintje smaakte (toen nog) dubbel zo goed.


Maw,asge na weggebleven waard atte we gewonnen? :D


19 Aug 2012, 21:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2571
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
Verhoeven was vandaag de enige die op niveau speelde. Voorkwam twee keer de gelijkmaker alvorens hij zich moest gewonnen geven toen Haroun alleen voor hem verscheen. Ook in de verlengingen had hij nog een aantal knappe reddingen in huis of den afgang was nog groter geweest.
Achterin vielen ze compleet door de mand. Smet heeft denk ik geen enkele goeie pass gegeven en Kestens en Bogaerts lieten zien dat ge Filipovic nodig hebt centraal achterin. Bovendien sukkelen we nog steeds met hetzelfde probleem van vorig seizoen. Gedurende een match worden we altijd wel een paar keer op snelheid gepakt en glippen ze door de buitenspelval.
Op het middenveld waren Van Damme en Pietermaat ook te zwak en Weydisch wil het veel te veel zelf forceren vind ik. De Cuyper en Di Gregorio wil ik nog delibereren. Hoewel onze nummer tien ook slechte passes gaf, was hij toch steeds aanspeelbaar in plaats van zich weg te steken.
Voorin speelde Vandewalle zijn slechtste wedstrijd sinds hij hier is maar als ge dan ziet wie het alternatief is, dan moede hem laten staan want Glouftsis weet denk ik zelf nie hoe hij vorig seizoen al die goals gemaakt heeft.
En het excuus van de warmte moeten ze ook niet gebruiken want voor Union was dat net hetzelfde en die konden wel blijven lopen ondanks een midweekmatch in de benen. Op fysiek vlak gewoon tekortgeschoten ja.
Ik heb er geen probleem mee dat we er al uit liggen, ook al is het altijd plezant om eens tegen een eersteklasser te spelen in een match met inzet. Maar de manier waarop daarentegen... Dit was gewoon ondermaats!!!


19 Aug 2012, 21:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
El Corredor schreef:
als je al niet een beetje kritisch mag zijn na dergelijke wedstrijd en uitschakeling tegen ocharme een derdeklasser, tja blijf jij dan ook thuis ;-)

met de voetjes op de grond heet dat dan.

en het steken op de warmte, pfff van zoiets word ik zot. ne maat van mij heeft vandaag nen ironman gedaan bij +40 graden.

waar je als supporter een gans jaar kan naar uitkijken, nl. een match tegen een eersteklasser, is weer door onze neus geboord!


Idd, westerlo, stvv en beerschot away zullen we niet meemaken, zoals ik al 2 maand zeg een ploeg koop je niet, en dat is vandaag wel gebleken, na de goeie resultaten in de oefenmatchen was hier al heel wat euforie, vandaag veel pijnpunten bloot gesteld! Met de moeilijke start die we hebben zullen we zeker uit een ander vaatje moeten tappen, agressie op de bal, ruimtes weggeven, slechte passes... BVR heeft nog veel werk, maar ik heb er wel het volste vertrouwen in dat het goedkomt!


19 Aug 2012, 21:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
man man man, wat een gezaag in die zittribune.
Elk jaar ben ik content dat ik in de staantribune kan staan. Ok der zen der ook die serieus kunnen mekkeren maar niet zo erg als al die trainers op hun stoelke.(en ok ze zijn ook niet allemaal zo)
Dat da bier gesmeten werd was idd ook niet nodig en die oerwoudgeluiden van dienen aap in oranje t-shirtje mag er voor mij part al helemaal uitgesmeten worden. randdebiel!

Over de match maak ik weinig woorden vuil: verdiend verloren, punt.


19 Aug 2012, 21:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
Still standing ! schreef:
lolo4ever schreef:
Onderkroiper schreef:

@Bakkie:met 5 doelpunten en evenveel assists tot nu toe doet targetman Lolo het toch al beter dan onze goalgetter Stavros.Deze mag dan ook eens in gang schieten deze namiddag.
Natuurlijk wil je een vergelijking met De Munter op het einde van het seizoen. ;)


vooral voor jou dan blijkbaar.
echt vent, please ga naar ginder (tseetje) en blijft daar... :EA: :EA: :EA:



heel veel respect voor de drie KVO mannen, maar om hier op basis van oefenwedstrijden vergelijkingen te gaan maken. dan moet ik zelfs Still Standing gelijk geven. :wow: :D


19 Aug 2012, 22:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
... ik dacht dat we tegen Union, klaar waren met de voorbereidingen ... voor het 'grote, :zzz: serieuse
werk'.... :zzz: :zzz:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


19 Aug 2012, 22:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
De ref had anders ook wel last van ne zonneslag.. :hmm:


19 Aug 2012, 22:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
Elektronized schreef:
De ref had anders ook wel last van ne zonneslag.. :hmm:


Ik was op deze post aan het wachten :hmm: iets te weinig zonnecreme gebruikt .... :x

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2012, 22:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
Onderkroiper schreef:
Wat ik zeer jammer vond dat er met bier gegooid werd :stom:
Dat begrijp ik nu echt niet :nieje:

dat was da stuksken laweitmaker van de zittribune... Diejen da zijn broek isj mag optrekken, de spotters hebben hem er dan ook uitgehaald... De simmen!

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


19 Aug 2012, 22:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
davy1919 schreef:
Onderkroiper schreef:
Wat ik zeer jammer vond dat er met bier gegooid werd :stom:
Dat begrijp ik nu echt niet :nieje:

dat was da stuksken laweitmaker van de zittribune... Diejen da zijn broek isj mag optrekken, de spotters hebben hem er dan ook uitgehaald... De simmen!


Ik heb een prachtfoto van het plastieken bekertje in volle glorie onderweg naar onze eigen supporters in tribune G :x

Effen geduld ik ben met de sfeerfoto's bezig :rolandjen:

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2012, 22:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
ik hoop dat het leerrijk was, zodat er nog iets goeds is geweest aan vandaag. wat een rotslechte première van de nieuwe ploeg!

De keeper deed het voortreffelijk, weydisch en vooral de cuyper hebben het er goed vanaf gebracht. de rest was al heel wat minder. Wat mij vooral is opgevallen dat er positioneel wel enorm veel misliep. zelden matchen gezien waarbij men zoveel voor mekaars voeten liep, of waar men zo veel boulevards prijs geeft aan de tegenstander. Hoe men die afspraken maakt, is niet altijd makkelijk in te schatten vanop de tribune, maar dat het in het honderd liep was wel duidelijk..passes die nooit aankwamen, amper balbezit kunnen houden, tja dan wordt het moeilijk, zelfs tegen een derdeklasser.

er werd hier geopperd dat men beter af is met vandewalle dan Glouftsis... sorry maar ik zag echt geen verschil tussen beiden. Glouftsis heeft amper een bal geraakt, en Vandewalle hoogstens evenveel.

geen excuses... het was rotslecht, en er zal verdikke veel moeten veranderen op korte tijd, of we zullen rap weten waar we staan.

ik hoop dat petrovic rap hersteld is zodat filipovic weer centraal kan spelen, of dat dieje van brugge, Gunst, nen dikke meevaller is... en ook dat weydisch niet te neig geblesseerd is, en dat we rap over van eyk kunnen beschikken, want dat zal dan weer broodnodig zijn om vooraan iets klaar te maken.

Kom, zwaar ontgoocheld,
amai zeg wat was dat!


19 Aug 2012, 22:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
Als dat hun grote honger was naar een groot Beker avontuur (woorden Di Gregorio: "We kijken met veel honger uit naar deze confrontatie.") - dan wil ik precies niet weten hoe ze spelen als ze geen honger hadden.. :D


19 Aug 2012, 22:47
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 27 Feb 2011, 14:38
Berichten: 11
Bericht Re: Cofidis Cup 2011-2012
vandaag verdiend verloren na een volledige offday. Inderdaad veel gemekker in de zittribune.(waaronder heel veel onzin) Pro of tegen Stavros, één ding mag men wel niet vergeten : Glouftsis is een spits die in de 16-meter moet gebruikt worden en niet iemand zoals Depoitre! Gebruik hem dan ook zo of stel hem anders niet op. maw speel eens meer met 2 spitsen... Kop op tegen den Antwerp!


19 Aug 2012, 23:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 262 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst