Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Tom_1919 schreef:
Verbechio schreef:
Wa nen belachelijke zever is da. Azo gaan der nog nen hoop boetes volgen.
Proficiat flikken, terug een knap staaltje mensenkloten (n)


Inderdaad mensen kloten ne goeie gank aan.
Zouden ze geen pv'ke opmaken, van hoger hand, voor de flikken die vorig jaar gratis mensen binnen lieten in het stadion ook?

Anders moete daar is een lieke over make. :banana:


18 Aug 2011, 19:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
http://www.youtube.com/watch?v=PCXHbCYvzjI :lol:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


18 Aug 2011, 19:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
parol schreef:
BVW schreef:
Neutralboy schreef:


Bestekken de oerwoudgeluiden kwamen er na uitdagen van tubizespelers en vooral om te proberen om hun een kaart ( rode?) aan te smeren.
Niet om de interessante uit te hangen of racistisch te zijn.
Bij deze welkom to 2e klasse en dan zijn alle middelen goe om te winne ' ook proberen tegenstander kaarten aan te smeren, niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is.
shoot me :haha: :rolandjen:


Da kan allemaal goe zijn, maar da hoort niet thuis in een voetbalstadion, punt!


De politie heeft mij meegedeeld dat er boetes gaan volgen op de kwetsende spreekkoren die op deze match te horen waren. In tweede klasse lachen ze er niet mee. Stop aub met dergelijke kwetsende spreekkoren!

Nekeer benieuwd of ze diene 5 van Tubize ook zullen beboeten wegens jennen van het publiek...


18 Aug 2011, 19:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
jowwan schreef:
Gaskonijn schreef:
Met wat moeten we dan allemaal stoppen? Is echt alles dat kwetsend overkomt verboden of enkel als het tegen ne zwarten is? (aleja: mag "vuile rossen" nog? of "a hoar en gon weirken"? :hmm: )


in den toid van de doggen kreeg ik den bijnaam : 't wit konijn ; (nb :'k em nog 262 VL vlaggen in stock dus nog joaren OK)



awel , brengt ze volgende thuismatch allemaal mee en deel ze uit in de tribune.... of mag da ook niet meer , een VL-vlag , wegens kwetsend naar de rest van de wereldbevolking...want ge moet tegenwoordig serieus op uw tellen passen of t is mis... :D


18 Aug 2011, 19:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
supersossis schreef:
jowwan schreef:
Gaskonijn schreef:
Met wat moeten we dan allemaal stoppen? Is echt alles dat kwetsend overkomt verboden of enkel als het tegen ne zwarten is? (aleja: mag "vuile rossen" nog? of "a hoar en gon weirken"? :hmm: )


in den toid van de doggen kreeg ik den bijnaam : 't wit konijn ; (nb :'k em nog 262 VL vlaggen in stock dus nog joaren OK)



awel , brengt ze volgende thuismatch allemaal mee en deel ze uit in de tribune.... of mag da ook niet meer , een VL-vlag , wegens kwetsend naar de rest van de wereldbevolking...want ge moet tegenwoordig serieus op uw tellen passen of t is mis... :D

op den sporting (charleroi) ; vér de sfeer hé


18 Aug 2011, 20:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
jowwan schreef:
supersossis schreef:
jowwan schreef:

in den toid van de doggen kreeg ik den bijnaam : 't wit konijn ; (nb :'k em nog 262 VL vlaggen in stock dus nog joaren OK)



awel , brengt ze volgende thuismatch allemaal mee en deel ze uit in de tribune.... of mag da ook niet meer , een VL-vlag , wegens kwetsend naar de rest van de wereldbevolking...want ge moet tegenwoordig serieus op uw tellen passen of t is mis... :D

op den sporting (charleroi) ; vér de sfeer hé


Ja,zeker die vlaggen houden voor op de sporting,262 vlaamse vlaggen :juij: dat zal wa geven.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Aug 2011, 20:22
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Ik heb gisteren nog eens een wedstrijd uit tweede klasse meegemaakt uit de oude dagen. Met alles erop en eraan. Iedere supporter heeft deze wedstrijd intens beleefd en heeft op zijn manier gereageerd. Politiek misschien niet altijd juist maar wel in de geest van de wedstrijd. Op aktie komt nu eenmaal reaktie.
Als je van deze wedstrijd een drama maakt wat denk je dan van de wedstrijd tussen Barca en Real van gisteren?

By the way : op Depoitre moeten we niet kreften want dat is een werkende spits. ;)


18 Aug 2011, 20:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Verbechio schreef:
parol schreef:
De politie heeft mij meegedeeld dat er boetes gaan volgen op de kwetsende spreekkoren die op deze match te horen waren. In tweede klasse lachen ze er niet mee. Stop aub met dergelijke kwetsende spreekkoren!


Wa nen belachelijke zever is da. Azo gaan der nog nen hoop boetes volgen.
Proficiat flikken, terug een knap staaltje mensenkloten (n)

Ik wil nu niet de moraalridder uithangen, maar die oerwoudgeluiden waren er gwn dik over. De spelers in kwestie hebben ook een zekere waarde en de supporters mogen ook een voorbeeldfunctie voor de klein mannen in de tribune hebben.
Als ge dan me iemand wilt lachen, doe da dan op een ludieke manier, maar oerwoudgeluiden en iemand zijn moeder een hoer noemen... :nieje:


18 Aug 2011, 22:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Jules Destrooper schreef:
Verbechio schreef:
parol schreef:
De politie heeft mij meegedeeld dat er boetes gaan volgen op de kwetsende spreekkoren die op deze match te horen waren. In tweede klasse lachen ze er niet mee. Stop aub met dergelijke kwetsende spreekkoren!


Wa nen belachelijke zever is da. Azo gaan der nog nen hoop boetes volgen.
Proficiat flikken, terug een knap staaltje mensenkloten (n)

Ik wil nu niet de moraalridder uithangen, maar die oerwoudgeluiden waren er gwn dik over. De spelers in kwestie hebben ook een zekere waarde en de supporters mogen ook een voorbeeldfunctie voor de klein mannen in de tribune hebben.
Als ge dan me iemand wilt lachen, doe da dan op een ludieke manier, maar oerwoudgeluiden en iemand zijn moeder een hoer noemen... :nieje:


ik herinner mij de oerwoudgeluiden van de Antwerpsupporters richting Lardenoit van Beveren, toen de enige belg tussen 10 Ivorianen, dat vond ik wel kunnen :plat:


18 Aug 2011, 22:28
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
El Corredor schreef:

ik herinner mij de oerwoudgeluiden van de Antwerpsupporters richting Lardenoit van Beveren, toen de enige belg tussen 10 Ivorianen, dat vond ik wel kunnen :plat:

Dat is inderdaad wél humor...

Maar terug over de match.
Eerst een pluim voor het meerendeel van de supporters over het meerendeel van de tijd: een fantastische sfeer... De opwarmer met "We love you..." kon ook tellen, ik dacht efkens waarom nu niet gewoon de Zweete Maan, maar het kon...
De ploeg stond er. Alle respect voor de trainer en de spelers dat ze er staan op de eerste match dat het telt. Ook de eerste keer dat ik er stond dit jaar (letterlijk dan), maar misschien toch even vasthouden naar volgend jaar toe. De "voorbereiding" is een "voorbereiding", het enige wat telt zijn de matchen met inzet!
Een mooie collectieve prestatie, en misschien hadden we mogen winnen maar vergeet toch de kansen aan de overkant niet.
Twee kanttekeningen: ik hoop dat het niet scoren, ondanks een paar mooie kansen, niet in de hoofdjes gaat spelen en daarnaast: fysiek zaten we er even collectief door. Toen de supporters zongen "Oilsjters kwartierke" viel het ineens helemaal stil...
Conclusie: mooie, spannende en sfeervolle match, maar met de twee voetjes op de grond blijven: er is nog werk, zowel in de tribunes (om boetes te vermijden) als op het veld...


18 Aug 2011, 22:38
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
salvador schreef:

toch even vasthouden naar volgend jaar toe. De "voorbereiding" is een "voorbereiding", het enige wat telt zijn de matchen met inzet!

juist!


18 Aug 2011, 23:44
Duivelke

Lid geworden op: 13 Mar 2011, 22:42
Berichten: 34
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Bakkie schreef:
jowwan schreef:
supersossis schreef:


awel , brengt ze volgende thuismatch allemaal mee en deel ze uit in de tribune.... of mag da ook niet meer , een VL-vlag , wegens kwetsend naar de rest van de wereldbevolking...want ge moet tegenwoordig serieus op uw tellen passen of t is mis... :D

op den sporting (charleroi) ; vér de sfeer hé


Ja,zeker die vlaggen houden voor op de sporting,262 vlaamse vlaggen :juij: dat zal wa geven.

op Charleroi en Eupen mochten we vlaamse vlaggen meebrengen
ik weet wel niet of ze het dit seizoen het plots veranderd hebben
op Tubeke en Vise weet ik het niet of het mag


18 Aug 2011, 23:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
salvador schreef:
El Corredor schreef:

. De "voorbereiding" is een "voorbereiding", het enige wat telt zijn de matchen met inzet!
..



allez joeng ? ons saldo id voorbereiding was wel 0 gemaakte goals 145 goals tegen heeeeeeeee !
(ps: sarcastisch dus)

_________________
may the FORCE be with you.


19 Aug 2011, 0:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Still standing ! schreef:
salvador schreef:
El Corredor schreef:

. De "voorbereiding" is een "voorbereiding", het enige wat telt zijn de matchen met inzet!
..



allez joeng ? ons saldo id voorbereiding was wel 0 gemaakte goals 145 goals tegen heeeeeeeee !
(ps: sarcastisch dus)


Da's hier persies de nieuwe mode.


19 Aug 2011, 0:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Still standing ! schreef:
salvador schreef:
El Corredor schreef:

. De "voorbereiding" is een "voorbereiding", het enige wat telt zijn de matchen met inzet!
..



allez joeng ? ons saldo id voorbereiding was wel 0 gemaakte goals 145 goals tegen heeeeeeeee !
(ps: sarcastisch dus)


toch efkes melden dat dit geen quote van mij is.... :hmm:


19 Aug 2011, 7:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AlostanA en 122 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst