Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Jan schreef:
Zienaa schreef:
Wat heeft Di Rupo hier nu mee te maken?
Dit is trouwens vrij hypocriet, een haat tegen de Walen, maar de lievelingsspeler is wel uit Wallonië.

(y)



Die Vlaamse leeuw lijkt me eerder een manier om onze fierheid aan te tonen om Vlaming te zijn ipv onze haat tegenover de Walen maar das dan mijn mening.

Die oerwoud geluiden zou ik persoonlijk toch achterwege laten dit lijkt me niet iets positief voor de Marc en den Ode


18 Aug 2011, 13:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Nu wast spel goe en beginnen ze op de supporters te memmen. Kant ier voor ene keer ni positief zijn? ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


18 Aug 2011, 13:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
@sportingcat: deze topic gaat over de match tegen Tubize die jij als sup van Ieper niet zal gezien hebben.
Onthou je dan ook van commentaar .Waarschijnlijk vind je bij je vriend Yves wel een forum om je sympathie
voor België neer te pennen.
@anderen:laat het ons over de match hebben
@forumverantwoordelijke:gelieve op te treden


18 Aug 2011, 13:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
De vlag van de Vlaamse leeuw vind ik niet storend in een sportwedstrijd.
Het is gewoon een zinnebeeld als supporter voor de Vlaamse ploeg die tegenover een Waalse ploeg staat voor de overwinning.
Tijdens de Ronde Van Vlaanderen zie je trouwens ook veel Vlaamse vlaggen langs het parcours... om hierbij onze Vlaamse renners aan te moedigen.
-Maar uiteindelijk vind ik de vlag met de kleuren van eendracht aalst toch een beter alternatief omdat we zelf franstalige spelers in onze ploeg hebben :EA:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Aug 2011, 13:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
@sportingcat: deze topic gaat over de match tegen Tubize die jij als sup van Ieper niet zal gezien hebben.
Onthou je dan ook van commentaar .Waarschijnlijk vind je bij je vriend Yves wel een forum om je sympathie
voor België neer te pennen.
@anderen:laat het ons over de match hebben
@forumverantwoordelijke:gelieve op te treden


De match was zelf inderdaad heel goed.
Commentaar op de supporters mag evengoed.
Zij zijn de 13de speler , en hebben een belangrijke invloed op het resultaat.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Aug 2011, 13:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Aug 2011, 13:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Ben gisteren met een goed gevoel huiswaarts gekeerd.

Veel inzet gezien in onze ploeg, deed deugd om te zien dat de jongens voor elkaar wilden vechten.

Een zeer goede Gbarssin gezien (mits fysieke bijschaving wordt dit één van de betere spelers van 2e klasse denk ik) die het centraal middenveld echt creativiteit bijbrengt en voor druk naar voor kan zorgen.

Depoitre, da was kippenvel om hem terug aan het werk te zien. Nen beer van ne speler (letterlijk en figuurlijk).

Thompson vond ik van de mindere en Van Den Noortgaete leek mij een beetje nerveus in het begin van de match maar voor de rest zeer tevreden van de prestatie van iedereen.

Jammer dat we direct wat gele kaarten hebben gepakt.

Als we zo verder doen zie ik het zitten.

Laat ons nu hopen dat onze spelers zullen betaald worden elke maand zodat ze de nodige inspanningen willen blijven leveren !!!

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


18 Aug 2011, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
pattaboem schreef:
@sportingcat: deze topic gaat over de match tegen Tubize die jij als sup van Ieper niet zal gezien hebben.
Onthou je dan ook van commentaar .Waarschijnlijk vind je bij je vriend Yves wel een forum om je sympathie
voor België neer te pennen.
@anderen:laat het ons over de match hebben
@forumverantwoordelijke:gelieve op te treden


De match was zelf inderdaad heel goed.
Commentaar op de supporters mag evengoed.
Zij zijn de 13de speler , en hebben een belangrijke invloed op het resultaat.

Over de twaalfde man schrijf je wat je wil maar politieke discussies horen hier niet thuis.


18 Aug 2011, 13:56
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Sportingcat schreef:
Jean schreef:
Fanatix schreef:
Ik vind eerlijk gezegd ook niet dat de Vlaamse leeuw thuishoort in een stadion, we zijn al bij al nog gewoon Belg eerst en dan pas Vlaming.

Ik kan al niet wachten op de volgende match, was trots gisteren om :EA: te zijn.


"we"??? spreek voor uzelf vriend, ik ben nog voor geen percent Belg!


En wat staat er op uw paspoort dan :wadde:


Helaas een misdruk... ;) . Ge kunt tegen betaling uwe naam laten veranderen. Ik hoop op een dag dat ge tegen betaling 'belg' kunt laten veranderen in 'Vlaming'.
Als we gene vlaamse leeuw zouden mogen meenemen omdat we 'belg' zijn volgens onze paspoort, dan mag onze mooie Aalsterse driekleur dus ook niet meer fier in de tribune wapperen, volgens u. Want Aalstenaar staat ook niet op onze pas. Een aangezien het gros van onze spelers (95% ?) geen Aalstenaar is, en wij er toch voor supporteren zou het dus hypocriet zijn van ons om met een Aalsterse vlag te staan zwaaien ook zekerst :wadde:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Aug 2011, 14:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Over de twaalfde man schrijf je wat je wil maar politieke discussies horen hier niet thuis.

(y)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Aug 2011, 14:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
lolo4ever schreef:
@sportingcat: deze topic gaat over de match tegen Tubize die jij als sup van Ieper niet zal gezien hebben.
Onthou je dan ook van commentaar .Waarschijnlijk vind je bij je vriend Yves wel een forum om je sympathie
voor België neer te pennen.
@anderen:laat het ons over de match hebben
@forumverantwoordelijke:gelieve op te treden


Ik dacht eerst al dat je mij bedoelde :D
Niet dus :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Aug 2011, 14:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Weet er iemand waar ik aan da nief lieken kan geraken van we follow, we follow?
Twas wel nice!! :worship:


18 Aug 2011, 15:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Ze hebbe afgeroepen da het op de nieuwe EA cd staat, en die komt uit (ik dacht) op 1 december in de fanshop. (Tkan ook september zijn)

De oerwoudgeluiden, daar doe ik bewust nie aan mee. Vorig seizoen ook ni.
Wa hebde er nu aan om oerwoudgeluiden te make ? Als gij da naar hun doet denke ze da ge margi zijt..

De match zelf, ik heb een echt team gezien op het veld, ook een aantal geweldige passes.
Khad me momenten wel schrik als VDN naar de bal loopt.. Kvind het wa riskant. :p
Cousin heeft zich ook zeker wel bewezen!
Zoals hier al nekeer gezegd ik geweest; ik vraag mij af waarom Ode de strafschop nam. Ik zou da persoonlijk aan Filipovic of Moreels overlaten. Jammer dat de 3 punten niet in ons bezit zijn.

En de Vlaamse Leeuw in het stadion..
In de koers ziet ge ze ook om de 5 meter, op den tennis ziet ge ze ook wapperen, dus waarom nie ?

Timoilsjt schreef:
Als we gene vlaamse leeuw zouden mogen meenemen omdat we 'belg' zijn volgens onze paspoort, dan mag onze mooie Aalsterse driekleur dus ook niet meer fier in de tribune wapperen, volgens u. Want Aalstenaar staat ook niet op onze pas. Een aangezien het gros van onze spelers (95% ?) geen Aalstenaar is, en wij er toch voor supporteren zou het dus hypocriet zijn van ons om met een Aalsterse vlag te staan zwaaien ook zekerst :wadde:

En das nu nekeer zever. :')
Waarom zou ge ni me een Aalsterse vlag staan zwaaien als supporter ?
Ge supportert ervoor, en de spelers spelen ervoor, ook als zijn ze ni uit Aalst/België (of in uw geval Vlaanderen)
Gaat gij me nen doek staan zwaaien waar alle vlaggen opstaan van de landen van elke speler da in EA speelt misschien ?


Laatst gewijzigd door Elektronized op 18 Aug 2011, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Aug 2011, 15:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Elektronized schreef:
Ze hebbe afgeroepen da het op de nieuwe EA cd staat, en die komt uit (ik dacht) op 1 december in de fanshop. (Tkan ook september zijn)


Wij kopen dus allen die CD :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Aug 2011, 15:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Elektronized schreef:
Ze hebbe afgeroepen da het op de nieuwe EA cd staat, en die komt uit (ik dacht) op 1 december in de fanshop. (Tkan ook september zijn)


Amai das wel nog even wachten dan. Vond het ook wel geslaagd dat liedje. :banana:


Laatst gewijzigd door Gilles op 18 Aug 2011, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Aug 2011, 15:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst