Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Alba schreef:
josken1 schreef:
Alba schreef:
Pipo van Aalst.tv is al niet veel beter: gisteren ging er al een verslag en veeeeeeeeeeeel interviews op staan: vandaag nog niks (n)

Toch graag wat respect voor die mannen. Wees content dat ze zo goed werk leveren, is dat dan eens met een dag vertraging, is het dan maar zo he.
Mannen van Aalst.tv doen dat verre van slecht (y)


Toch een flink aantal bedenkingen over Aalst.tv, en die komen niet alleen van mij. Maar kom, mogen niet teveel klagen en blij zijn dat ze er zijn.....

Wel één bedenking bij het interview met Ode Thompson: die speelt hier reeds sinds 1999 bij hoofdzakelijk Nederlandstalige ploegen. Wanneer gaat die Nederlands leren?
Niet dat ik hiermee weer de boel op stelten wil zetten of er een politiek forum (over franstaligen die zich niet willen aanpassen enz) wil van maken. t Is gewoon spijtig dat hij na al die jaren nog geen interview in t nederlands kan geven.


Kan je me die even in PB zetten?


19 Aug 2011, 12:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Voorzitter Dirk De Bruecker reageert ook op de turbulente voorbereiding.
www.aalst.tv


19 Aug 2011, 13:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Aug 2011, 14:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Ik hield een dubbel gevoel over aan onze eerste wedstrijd in tweede klasse. We hadden kunnen (misschien zelfs moeten) winnen maar anderzijds hadden we ook kunnen verliezen. Content met ons punt of ontgoocheld omdat we er twee verloren? Uiteindelijk overheerst het eerste toch want onze ploeg toonde dat ze er klaar voor waren en ze snoerden de criticasters uit de voorbereiding (waaronder mezelf) de mond. Ik hoop wel dat ze dit niveau gaan kunnen aanhouden want ik denk dat dit zal nodig zijn om echt een rustig seizoen door te maken in de middenmoot.
Hoewel de collectieve prestatie het belangrijkste was, wil ik hier toch Kristof Kestens even vernoemen. Speelde een berematch en was onverzettelijk centraal in onze defensie. Voor mij was hij dan ook man van de match.
Dat Thompson blijkbaar de voorkeur kreeg op Filipovic om de strafschoppen te nemen, versta ik niet maar das nu eenmaal de keuze van de trainer. Iedereen kan een penalty missen en dat verwijt ik hem dan ook helemaal niet maar wat mij wel stoorde, was de attitude waarmee hij zich achter de bal zette. Als ge wat "gesten" verkoopt tijdens uwen aanloop en dan zo zwak op doel besluit, komt da wa belachelijk over vind ik. Daarnaast zou hij wa meer vechtlust mogen tonen want soms lijkt het zelfs te veel om een duel aan te gaan. Enfin, momenteel ben ik er nog altijd niet overtuigd van. Hopelijk komt het nog.


19 Aug 2011, 15:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
zeer goed werk van tv aalst :EA:

_________________
Afbeelding


19 Aug 2011, 15:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 910
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
zwawi schreef:
Ik hield een dubbel gevoel over aan onze eerste wedstrijd in tweede klasse. We hadden kunnen (misschien zelfs moeten) winnen maar anderzijds hadden we ook kunnen verliezen. Content met ons punt of ontgoocheld omdat we er twee verloren? Uiteindelijk overheerst het eerste toch want onze ploeg toonde dat ze er klaar voor waren en ze snoerden de criticasters uit de voorbereiding (waaronder mezelf) de mond. Ik hoop wel dat ze dit niveau gaan kunnen aanhouden want ik denk dat dit zal nodig zijn om echt een rustig seizoen door te maken in de middenmoot.
Hoewel de collectieve prestatie het belangrijkste was, wil ik hier toch Kristof Kestens even vernoemen. Speelde een berematch en was onverzettelijk centraal in onze defensie. Voor mij was hij dan ook man van de match.
Dat Thompson blijkbaar de voorkeur kreeg op Filipovic om de strafschoppen te nemen, versta ik niet maar das nu eenmaal de keuze van de trainer. Iedereen kan een penalty missen en dat verwijt ik hem dan ook helemaal niet maar wat mij wel stoorde, was de attitude waarmee hij zich achter de bal zette. Als ge wat "gesten" verkoopt tijdens uwen aanloop en dan zo zwak op doel besluit, komt da wa belachelijk over vind ik. Daarnaast zou hij wa meer vechtlust mogen tonen want soms lijkt het zelfs te veel om een duel aan te gaan. Enfin, momenteel ben ik er nog altijd niet overtuigd van. Hopelijk komt het nog.

ik ben blij dat ik het niet alleen gezien heb over die penalty,iedereen kan missen maar de manier waarop dat stoorde mij ook wel en hij heeft mij ook nog niet overtuigd en ik zie toch liever een fitte depoitre naast moreels maar we zullen hem nog een beetje krediet geven thompson.


19 Aug 2011, 19:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
AlostanA schreef:
Alba schreef:
Jeroen schreef:
Brengt Aalst.TV een verslag? Want op die pipo's van TV Oost moeten we weer niet rekenen natuurlijk.

Pipo van Aalst.tv is al niet veel beter: gisteren ging er al een verslag en veeeeeeeeeeeel interviews op staan: vandaag nog niks (n)


U mag uiteraard steeds investeren in Aalst.tv zodat wij
een fulltime beeldmonteur in dienst kunnen nemen.
Bijna al onze medewerkers werken momenteel onbezoldigd.
Een verslag dat uitzonderlijk iets later is, lijkt me dan ook maar een detail.

Uw pipo van dienst.


ik ben nu niet van iedere medewerker van Aalst tv lyrisch :D , maar het format en site Aalst tv brengt toch kwaliteit. Beeldkwaliteit en geluid, verslag en dergelijke mogen er zijn! :EA:


20 Aug 2011, 8:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
El Corredor schreef:
AlostanA schreef:
Alba schreef:
Pipo van Aalst.tv is al niet veel beter: gisteren ging er al een verslag en veeeeeeeeeeeel interviews op staan: vandaag nog niks (n)


U mag uiteraard steeds investeren in Aalst.tv zodat wij
een fulltime beeldmonteur in dienst kunnen nemen.
Bijna al onze medewerkers werken momenteel onbezoldigd.
Een verslag dat uitzonderlijk iets later is, lijkt me dan ook maar een detail.

Uw pipo van dienst.


ik ben nu niet van iedere medewerker van Aalst tv lyrisch :D , maar het format en site Aalst tv brengt toch kwaliteit. Beeldkwaliteit en geluid, verslag en dergelijke mogen er zijn! :EA:


waarde mijnheer alba,
das dus net de ziekte van den tijd he , da gemelk over , t kon beter,mooier,luider,en vooral sneller....waarom eigenlijk???? gaat alles nog niet rap genoeg den dag van vandaag? ik zou in ieder geval wat rustiger leven moest ik niet iedere dag opgejaagd worden door de moderne "t kan niet rap , mooi , perfectionistisch en gratis genoeg- internetgeneratie"....

vroeger moesten ze het zelfs alleen van in de gazet hebben en dat was het he manneken!

nu is er duizend keer meer informatie te vinden , en zijn er mensen die zich daar ( vrijwillig en gratis!) mee bezig houden om pipo's zoals u te dienen met allerhande filmkes en reportages over den eendracht....ik vraag mij af waar gij de pretentie haalt dit werk dan nog in twijfel te trekken en daarbij zou het verslag nog rapper op de site moeten staan , astablift he zeg!.....zetj content dat ge nog beelden KUNT zien door deze sites en zijn medewerkers...


20 Aug 2011, 9:18
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
supersossis schreef:
El Corredor schreef:
AlostanA schreef:

U mag uiteraard steeds investeren in Aalst.tv zodat wij
een fulltime beeldmonteur in dienst kunnen nemen.
Bijna al onze medewerkers werken momenteel onbezoldigd.
Een verslag dat uitzonderlijk iets later is, lijkt me dan ook maar een detail.

Uw pipo van dienst.


ik ben nu niet van iedere medewerker van Aalst tv lyrisch :D , maar het format en site Aalst tv brengt toch kwaliteit. Beeldkwaliteit en geluid, verslag en dergelijke mogen er zijn! :EA:


waarde mijnheer alba,
das dus net de ziekte van den tijd he , da gemelk over , t kon beter,mooier,luider,en vooral sneller....waarom eigenlijk???? gaat alles nog niet rap genoeg den dag van vandaag? ik zou in ieder geval wat rustiger leven moest ik niet iedere dag opgejaagd worden door de moderne "t kan niet rap , mooi , perfectionistisch en gratis genoeg- internetgeneratie"....

vroeger moesten ze het zelfs alleen van in de gazet hebben en dat was het he manneken!

nu is er duizend keer meer informatie te vinden , en zijn er mensen die zich daar ( vrijwillig en gratis!) mee bezig houden om pipo's zoals u te dienen met allerhande filmkes en reportages over den eendracht....ik vraag mij af waar gij de pretentie haalt dit werk dan nog in twijfel te trekken en daarbij zou het verslag nog rapper op de site moeten staan , astablift he zeg!.....zetj content dat ge nog beelden KUNT zien door deze sites en zijn medewerkers...


Jongens toch, dit gaat niet over 'mooier, luider, sneller, enz'. Ik heb een leeftijd bereikt waarbij alles een beetje rustiger mag. Mij opjagen is verleden tijd, dus daar gaat het niet over. Natuurlijk is het goed dat die beelden en reportages er zijn. Het is leuk dat Aalst.tv er is MAAR daar blijft het ook bij. Heb ik daarom pretentie? Dan is het maar zo. Blijkbaar worden sommige mensen eerst afgebroken tot ze iets voor Aalst doen en dan zijn het opeens de meest bekwame mensen die er op de wereldbol rond lopen.
Mijn excuses voor het gebruik van het woord 'pipo' naar AlostanA toe.
Maar dat ik bedenkingen heb bij het niveau (en dan spreek ik niet over flitsende beelden enz) en ook over de hier te pas en te onpas gebruikte termen 'vrijwillig, gratis en onbezoldigd', daar blijf ik wel bij.

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


20 Aug 2011, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Je hebt positieve kritiek en negatieve kritiek maar in het geval van aalst.tv overheerst m.i. toch het eerste.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Aug 2011, 10:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Alba schreef:
supersossis schreef:
El Corredor schreef:

ik ben nu niet van iedere medewerker van Aalst tv lyrisch :D , maar het format en site Aalst tv brengt toch kwaliteit. Beeldkwaliteit en geluid, verslag en dergelijke mogen er zijn! :EA:


waarde mijnheer alba,
das dus net de ziekte van den tijd he , da gemelk over , t kon beter,mooier,luider,en vooral sneller....waarom eigenlijk???? gaat alles nog niet rap genoeg den dag van vandaag? ik zou in ieder geval wat rustiger leven moest ik niet iedere dag opgejaagd worden door de moderne "t kan niet rap , mooi , perfectionistisch en gratis genoeg- internetgeneratie"....

vroeger moesten ze het zelfs alleen van in de gazet hebben en dat was het he manneken!

nu is er duizend keer meer informatie te vinden , en zijn er mensen die zich daar ( vrijwillig en gratis!) mee bezig houden om pipo's zoals u te dienen met allerhande filmkes en reportages over den eendracht....ik vraag mij af waar gij de pretentie haalt dit werk dan nog in twijfel te trekken en daarbij zou het verslag nog rapper op de site moeten staan , astablift he zeg!.....zetj content dat ge nog beelden KUNT zien door deze sites en zijn medewerkers...


Jongens toch, dit gaat niet over 'mooier, luider, sneller, enz'. Ik heb een leeftijd bereikt waarbij alles een beetje rustiger mag. Mij opjagen is verleden tijd, dus daar gaat het niet over. Natuurlijk is het goed dat die beelden en reportages er zijn. Het is leuk dat Aalst.tv er is MAAR daar blijft het ook bij. Heb ik daarom pretentie? Dan is het maar zo. Blijkbaar worden sommige mensen eerst afgebroken tot ze iets voor Aalst doen en dan zijn het opeens de meest bekwame mensen die er op de wereldbol rond lopen.
Mijn excuses voor het gebruik van het woord 'pipo' naar AlostanA toe.
Maar dat ik bedenkingen heb bij het niveau (en dan spreek ik niet over flitsende beelden enz) en ook over de hier te pas en te onpas gebruikte termen 'vrijwillig, gratis en onbezoldigd', daar blijf ik wel bij.


Excuses aanvaard, maar ik zou graag jouw bedenkingen in pb of zelfs op den Eendracht eens bespreken.
Dat voorlopig alles op goodwill draait, is nu eenmaal een waarheid als een koe.


20 Aug 2011, 12:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
jammen schreef:
Je hebt positieve kritiek en negatieve kritiek maar in het geval van aalst.tv overheerst m.i. toch het eerste.


Dat is en blijft een goed lokaal medium. Dat zal ook wel zichtbaar zijn in het aantal bezoekers per week.
Maar ik had wel graag ook een wedstrijdverslag gezien. Het pakt meer tijd in beslag omdat in elkaar te boksen maar nu is het eerder een interview gecombineerd met een aantal wedstrijdbeelden, terwijl het voor mijn part omgekeerd mag zijn.
Wie de match niet live heeft kunnen zien, moet het doen met beperkt aantal beelden.


20 Aug 2011, 12:21
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
voorbijganger schreef:
jammen schreef:
Je hebt positieve kritiek en negatieve kritiek maar in het geval van aalst.tv overheerst m.i. toch het eerste.


Dat is en blijft een goed lokaal medium. Dat zal ook wel zichtbaar zijn in het aantal bezoekers per week.
Maar ik had wel graag ook een wedstrijdverslag gezien. Het pakt meer tijd in beslag omdat in elkaar te boksen maar nu is het eerder een interview gecombineerd met een aantal wedstrijdbeelden, terwijl het voor mijn part omgekeerd mag zijn.
Wie de match niet live heeft kunnen zien, moet het doen met beperkt aantal beelden.


Akkoord, alles is voor verbetering vatbaar.
Als iedereen hier (in de gepaste topic natuurlijk), op een ordentelijke manier, zijn bevindingen formuleert, kan aalst.tv dit filteren en in de mate van het mogelijke, hier aan tegemoet komen.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Aug 2011, 12:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Inderdaad, dat vind ik ook spijtig. De wedstrijdverslagen zoals Aalst.TV ze in het begin bracht, die waren echt schitterend (ook om later bv. nog is terug te zien).

Nu heb je veel interviews en hier en daar een wedstrijdbeeld, maar dat verloopt dikwijls niet chronologisch, of er zitten een pak kansen niet in (bv. die bal van tubeke die er zo goed als in vloog, die zou ik graag nog eens terugzien).

Misschien kan Aalst.TV gewoon de wedstrijdbeelden geven zonder commentaar? Is toch ook niet slecht...


20 Aug 2011, 12:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Een opwarmpje voor deze avond
:love: :love: :love:

http://www.youtube.com/watch?v=kMCyg3xc-nk

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Aug 2011, 14:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst