Eendracht Aalst - Tubeke - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 22
 Eendracht Aalst - Tubeke 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Veel plezier ermee de eerste wedstrijd- & sfeerfoto's staan on-line

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=238

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 18 Aug 2011, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Aug 2011, 15:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Onderkroiper schreef:
Veel plezier ermee de eerste wedstrijd- & sfeerfoto's staan on-line

Afbeelding


En direct nen 'teaser' van den Yves zodat we allemaal naar de foto's gaan kijken. Georges Arts zijn stiefdochter is wel een schoon ding zelle. :rolandjen:


18 Aug 2011, 15:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Onderkroiper schreef:
Veel plezier ermee de eerste wedstrijd- & sfeerfoto's staan on-line

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=238

Afbeelding

Getj toevallig giejne gsm-nr van die linkse?? :kiss:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


18 Aug 2011, 15:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Getj toevallig giejne gsm-nr van die linkse?? :kiss:

Ietje Pitoe :lol:

Kem wel het mailadres :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Aug 2011, 16:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Amaai nu ist ier al ambras over vlaamse leeuwen in een stadion?
Wat een wereldverbeteraars hier op het forum !
Volgende keer bij een doelpunt de klokken van de heilig hartkerk laten luiden en allemaal amen roepen?
Man man te zot voor woorden dess forum!
@ de jean: lees mijn tweede post dan zal je zien da ik NIET begon met oerwoudgeluiden maar wel met sebiet een.... da moet ik wel toegeven dak daar wel me meegezongen em ja omdat het aalsters en ludiek is .


18 Aug 2011, 16:28
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Elektronized schreef:
Ze hebbe afgeroepen da het op de nieuwe EA cd staat, en die komt uit (ik dacht) op 1 december in de fanshop. (Tkan ook september zijn)

De oerwoudgeluiden, daar doe ik bewust nie aan mee. Vorig seizoen ook ni.
Wa hebde er nu aan om oerwoudgeluiden te make ? Als gij da naar hun doet denke ze da ge margi zijt..

De match zelf, ik heb een echt team gezien op het veld, ook een aantal geweldige passes.
Khad me momenten wel schrik als VDN naar de bal loopt.. Kvind het wa riskant. :p
Cousin heeft zich ook zeker wel bewezen!
Zoals hier al nekeer gezegd ik geweest; ik vraag mij af waarom Ode de strafschop nam. Ik zou da persoonlijk aan Filipovic of Moreels overlaten. Jammer dat de 3 punten niet in ons bezit zijn.

En de Vlaamse Leeuw in het stadion..
In de koers ziet ge ze ook om de 5 meter, op den tennis ziet ge ze ook wapperen, dus waarom nie ?

Timoilsjt schreef:
Als we gene vlaamse leeuw zouden mogen meenemen omdat we 'belg' zijn volgens onze paspoort, dan mag onze mooie Aalsterse driekleur dus ook niet meer fier in de tribune wapperen, volgens u. Want Aalstenaar staat ook niet op onze pas. Een aangezien het gros van onze spelers (95% ?) geen Aalstenaar is, en wij er toch voor supporteren zou het dus hypocriet zijn van ons om met een Aalsterse vlag te staan zwaaien ook zekerst :wadde:

En das nu nekeer zever. :')
Waarom zou ge ni me een Aalsterse vlag staan zwaaien als supporter ?
Ge supportert ervoor, en de spelers spelen ervoor, ook als zijn ze ni uit Aalst/België (of in uw geval Vlaanderen)
Gaat gij me nen doek staan zwaaien waar alle vlaggen opstaan van de landen van elke speler da in EA speelt misschien ?


Besteke, ik ben hier niet met het idee gekomen dat bepaalde vlaggen niet meer zouden mogen he. Van mij mogen bij wijze van spreken alle vlaggen binnen in 't stadion, want het zorgt ook voor extra sfeer.

Maar als je de redenering van sommigen hier op 't forum doortrekt: Belg zijn = Belgische vlag in 't stadion, want anders discrimineer je blijkbaar bepaalde spelers van uw eigen ploeg, dan kom je tot het besluit dat ik kwam.

Belgische vlag tonen = blijkbaar discriminatie van alle niet-belgen of dus onze buitenlandse spelers: Castro, Thompson, Gbarssin, ...
Vlaamse vlag tonen = blijkbaar discriminatie van alle niet-Vlamingen én alle niet-Belgen: Castro, Thompson, Gbarssin, Depoitre, Galucci,...
Aalsterse vlag tonen = discriminatie van alle niet-Aalstenaars...

Dus enige oplossing waarschijnlijk voor sommigen: enkel nog Eendracht-vlaggen, want al onze spelers spelen wel voor den Eendracht en dat is iets dat hun bindt. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Aug 2011, 16:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Verbechio schreef:
Nu wast spel goe en beginnen ze op de supporters te memmen. Kant ier voor ene keer ni positief zijn? ;)



nee...toch niet op dit forum :D


18 Aug 2011, 17:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Citterken schreef:
opvallende aanwezige in het PC-stadion: Gunther Schepens...


en..... Enzo Scifo. Tijdens de rust kwam één van die schoon madammekes hem vragen of hij op de foto wou met haar. En den Enzo kontent. Vraag mij trouwens af waarom ze da nooit aan mij vragen :plat:

_________________
Iendracht 4ever.


18 Aug 2011, 17:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
BVW schreef:
Neutralboy schreef:
Banano schreef:
Een match gezien waar ik met plezier 12 euro voor neertel.
Secuur spel van Flippo, Kestens overal een voet tussen, Vande Noortgaete een paar uitstekende tussenkomsten verricht, Podevijn goed zijn momenten uitgekozen, Moreels met enkele fluwelen baltoetsen, Gbarssin met een afgemeten verre bal in de voeten en goed in de kleine ruimte...
Mooie dingen.

Ook de supporters met een goede mentaliteit begonnen aan de match... tot er enkele LOSERS weer moesten vervallen in een walgelijke kuddegeest.
Denk toch godverdomme eens na voor uzelf, i.p.v. diegene naast u zonder na te denken beginnen na te apen. Kijk eens goed in de spiegel gasten, we leven in de 21ste eeuw. Maak tegenstanders uit zoveel ge wilt, maar oerwoudgeluiden maken en (belegen) liederen zingen over bananen zijn ten eerste al weinig inventief en infantiel en ten tweede ongelofelijk beschamend voor de rest van de spionkop die daar niet mee wil geassocieerd worden.



Bestekken de oerwoudgeluiden kwamen er na uitdagen van tubizespelers en vooral om te proberen om hun een kaart ( rode?) aan te smeren.
Niet om de interessante uit te hangen of racistisch te zijn.
Bij deze welkom to 2e klasse en dan zijn alle middelen goe om te winne ' ook proberen tegenstander kaarten aan te smeren, niks te maken met racisme, en ja ik was de dwaas die begonnen is.
shoot me :haha: :rolandjen:


Da kan allemaal goe zijn, maar da hoort niet thuis in een voetbalstadion, punt!


De politie heeft mij meegedeeld dat er boetes gaan volgen op de kwetsende spreekkoren die op deze match te horen waren. In tweede klasse lachen ze er niet mee. Stop aub met dergelijke kwetsende spreekkoren!


18 Aug 2011, 18:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Gisteren sterke match gezien van den Iendracht en wat ik nog knapper vond was de reactie van spelers direct na het fluitsignaal. Ze gingen zitten alsof ze den titel verloren hadden = zo'n mentaliteit vind ik chique, toont voor mij echt aan dat ze alleen maar 3 punten wouden en met niks minder tevreden waren.
Kestens was super, wie had dat gedacht dat dienen dat nog zou presteren :wow:
Potjes vond ik in tegenstelling tot anderen hier wat te wisselvallig, maar hoort dan ook daar niet thuis. De Schutter had daar moeten staan en Potjes in de plaats van Gallucci.
Ode mag van mij gerust ingeruild worden voor Crispyn (en dat is dan niet voor diene gemiste penalty!)
Gbarssin is een toptransfer voor mij, speelde lang nog niet op zijn fysiek niveau en zal de komende weken enkel groeien volgens mij. Hetzelfde voor Depoitre, man wat een beest is dat toch :love: . Als die 100% wordt en dan nog fit blijft zal Moreels er weer serieus van kunnen profiteren en er veel in mandje leggen. Cousin heeft precies ook terug zin en je ziet dat het toch een meerwaarde is.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


18 Aug 2011, 18:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Met wat moeten we dan allemaal stoppen? Is echt alles dat kwetsend overkomt verboden of enkel als het tegen ne zwarten is? (aleja: mag "vuile rossen" nog? of "a hoar en gon weirken"? :hmm: )

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


18 Aug 2011, 18:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Gaskonijn schreef:
Met wat moeten we dan allemaal stoppen? Is echt alles dat kwetsend overkomt verboden of enkel als het tegen ne zwarten is? (aleja: mag "vuile rossen" nog? of "a hoar en gon weirken"? :hmm: )


in den toid van de doggen kreeg ik den bijnaam : 't wit konijn ; (nb :'k em nog 262 VL vlaggen in stock dus nog joaren OK)


18 Aug 2011, 18:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
parol schreef:
De politie heeft mij meegedeeld dat er boetes gaan volgen op de kwetsende spreekkoren die op deze match te horen waren. In tweede klasse lachen ze er niet mee. Stop aub met dergelijke kwetsende spreekkoren!


Wa nen belachelijke zever is da. Azo gaan der nog nen hoop boetes volgen.
Proficiat flikken, terug een knap staaltje mensenkloten (n)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


18 Aug 2011, 19:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Gaskonijn schreef:
Met wat moeten we dan allemaal stoppen? Is echt alles dat kwetsend overkomt verboden of enkel als het tegen ne zwarten is? (aleja: mag "vuile rossen" nog? of "a hoar en gon weirken"? :hmm: )


Ze ontkennen het altijd maar het is duidelijk dant enkel van tel is alst over zwarten gaat. Ik keur die spreekkoren niet goed maar "verwijten" horen er nu eenmaal bij (zie uw voorbeelden).

Volgende thuismatch allemaal ne plakker over de mond ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


18 Aug 2011, 19:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubeke
Verbechio schreef:
parol schreef:
De politie heeft mij meegedeeld dat er boetes gaan volgen op de kwetsende spreekkoren die op deze match te horen waren. In tweede klasse lachen ze er niet mee. Stop aub met dergelijke kwetsende spreekkoren!


Wa nen belachelijke zever is da. Azo gaan der nog nen hoop boetes volgen.
Proficiat flikken, terug een knap staaltje mensenkloten (n)


Inderdaad mensen kloten ne goeie gank aan.
Zouden ze geen pv'ke opmaken, van hoger hand, voor de flikken die vorig jaar gratis mensen binnen lieten in het stadion ook?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


18 Aug 2011, 19:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 318 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst