neerpelt-eendracht aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10
 neerpelt-eendracht aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
proficiat aan gans de ploeg. :hmm:


20 Aug 2011, 22:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Ze zullen niet gemotiveerd geweest zijn :oops:


20 Aug 2011, 22:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
t was maar tegen een 4e klasser. :hmm:


20 Aug 2011, 22:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1262
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Nee, ze waren gewoon realistisch genoeg dat we dit jaar een lange bekercampagne kunnen missen als kispijn met onze (te) kleine kern . ;)
Ik had dit verlies voorspelt en ontzag me dan ook de moeite om een verplaatsing van 150 km te maken vandaag.
Niet te zwaar aan tillen en op naar woensdag!


20 Aug 2011, 22:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1262
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Oei, kiespijn dus :lol:


20 Aug 2011, 22:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Bakkie schreef:
Ik ben nog content dat ze niet verder gaan,zie maar vorig seizoen na de beker wedstrijd tegen de carrefour,hebben we het serieus lastig gehad in de competitie en dit kunnen we ons dit seizoen niet permitteren.


Das omdat ge nie meer wist van welke parochie ge was dan as ge van den Beerschot kwam, :D tis erg dat we uit liggen en amper 2 kleine kansjes gehad hebben, daar ik vernomen heb uit goeie bron...


20 Aug 2011, 22:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
England4ever schreef:
Bakkie schreef:
Ik ben nog content dat ze niet verder gaan,zie maar vorig seizoen na de beker wedstrijd tegen de carrefour,hebben we het serieus lastig gehad in de competitie en dit kunnen we ons dit seizoen niet permitteren.


Das omdat ge nie meer wist van welke parochie ge was dan as ge van den Beerschot kwam, :D tis erg dat we uit liggen en amper 2 kleine kansjes gehad hebben, daar ik vernomen heb uit goeie bron...


Parochie sint-jan onthoofding,schellebelle :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Aug 2011, 22:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Het was een schande. Dat ze dan op voorhand zeggen dat de beker hen niet intereseert en dat ze hun belachelijk gaan maken. Dan moeten wij geen 150 km bollen voor deze schande.
Groeten van op den bus


20 Aug 2011, 22:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Ondanks de terleurstellig bij de trouwe supporters die vandaag de verre verlpaatsing maakten hoeft dit geen slechte zaak te zijn.
Alles nu focussen op het behoud. :EA:


20 Aug 2011, 23:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Beschamende prestatie waar ne mens dan zijn zaterdagavond voor opoffert en zo maar efkes bijna 4 uur voor onderweg is. Ik heb lang geaarzeld om te gaan... net of ik een voorgevoel had..
Maar uiteindelijk dan toch de wagen ingesprongen..
In 90 minuten amper 2 halve kansjes afgedwongen tegen een (wel gemotiveerde) vierdeklasser....
Ik was er niet tegen Tubize wegens verblijf in buitenland en heb dus dit seizoen nog echt niks gezien van ons ploegske. Hopelijk woensdag in Tienen wel..

_________________
Afbeelding


21 Aug 2011, 0:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Dat een lange bekercampagne dit jaar de prioriteit niet is, ligt voor de hand. Dat ge daarom "blij" moet zijn, wanneer ge ronduit van het veld wordt gespeeld door een ploeg die twee reeksen lager speelt dan wij, is een andere zaak. Een klein beetje strijdlust, is het minste wat je toch zou mogen verwachten. Ze werden vandaag (alweer) op elk vlak gewoon afgetroefd!
Onze trainer vond na de match vorige woensdag dat de ploeg had geantwoord op het veld, na de "veel te zware" kritiek door de supporters tijdens de voorbereiding. Vorige woensdag was inderdaad niet slecht, maar hun antwoord heeft spijtig genoeg niet lang geduurd. Vandaag werd spijtig genoeg alweer bevestigd wat tijdens voorbereiding werd gevreesd.
De Schutter heeft duidelijk de boodschap ook nog niet begrepen, na een slechte voorbereiding en een terechte plaats op de bank vorige woensdag. Hij mag zich ook dringend eens concentreren op zijn activiteiten op het veld, in plaats van op de babbeltjes met véééél uitleg tegen de supporters.
Proficiat, jongens. Vanaf nu echt geen gazettenexcuses meer. Zwijgen, knokken voor elke meter en presteren, godverdomme. Elke speler/trainer/bestuurder die zich daar niet kan in vinden, kan voor mijn part ophoepelen, en liever nog gisteren dan vandaag.


21 Aug 2011, 1:29
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Bakkie schreef:
England4ever schreef:
Bakkie schreef:
Ik ben nog content dat ze niet verder gaan,zie maar vorig seizoen na de beker wedstrijd tegen de carrefour,hebben we het serieus lastig gehad in de competitie en dit kunnen we ons dit seizoen niet permitteren.


Das omdat ge nie meer wist van welke parochie ge was dan as ge van den Beerschot kwam, :D tis erg dat we uit liggen en amper 2 kleine kansjes gehad hebben, daar ik vernomen heb uit goeie bron...


Parochie sint-jan onthoofding,schellebelle :D


opgelet,Schellebelle is tegenwoordig het Chicago van de rozenstreek :)


21 Aug 2011, 2:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
SCHANDALIG

supporters 4 uur heen en terug voor deze farce

spelen jullie maar met ons kloten

oh, jullie hebben geen goesting

oh, wij zijn niet geinteresseerd in den beker

als het zo verder gaat zal er eens een moment komen dat WIJ niet langer geinteresseerd zijn in jullie.

Alvast bedankt

:stom:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Aug 2011, 2:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2570
Leeftijd: 42
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Terechte uitschakeling na een slappe prestatie!
Voor de rust heb ik welgeteld 1 kans gezien van onze ploeg: een voorzet van Gallucci die door Crispijn naast gekopt werd. De thuisploeg dreigde meer. Zo moest Kempeneer bijvoorbeeld een schot in corner verwerken en werden we gered door de onderkant van de lat.
Bij de rust bleven Verheyden en Crispijn binnen ten voordele van Gbarssin en Thompson. Even leek het effect te hebben want de eerste vijf minuten drukten we de vierdeklasser terug met enkele hoekschoppen tot gevolg. Jammer genoeg bleef het daarbij :hmm: Aan de overkant ging de eerste mogelijkheid wel binnen nu. Hun speler mocht centraal voor doel ongestoord aanleggen en het niet eens zo harde schot ging binnen. Wij waren niet bij machte om daar een gepast antwoord op te geven en ik zag vrijwel een kopie van de dramatische oefenmatch op Lede. Dat excuss telde dit keer trouwens niet, dat het MAAR een oefenmatch was... Enkel in de slotminuten konden we nog wa dreigen. De lokale keeper moest nog redding brengen op een schot (ik dacht van Wouter Moreels) en een kopballetje van een voor de rest alweer ondermaatse Thompson. Oh ja, toen speelden we al met een manneke minder na dubbel geel voor De Schutter.
Dat de competitie primeert op den beker, daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar dat ge zo een beschamende prestatie weggeeft, kan en mag gewoon niet. Voor mij heeft de ploeg dan ook iets recht te zetten in Tienen komende woensdag want 1 zwaluw maakt de lente nie zenne jongens!


21 Aug 2011, 7:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Dat we de beker niet gingen winnen, dat lijkt me duidelijk. Maar dat je daarom niet geïnteresseerd bent om in een mogelijke wedstrijd tegen een eersteklasser uit te komen, dat gaat er bij mij niet in. Competitie primeert, en we moeten content zijn dat we uitgeschakeld zijn, daar zakt mijn broek van af.

Spelers laten rusten, als je VIER dagen later terug een wedstrijd speelt. En dat een wedstrijd midden november tegen een eersteklasser je ganse seizoen zou hypothekeren is al helemaal een lachtertje. De verwachting is toch dat men voor volgende week zondag een oefenmatch gaat organiseren...

Er rest onze spelemansen niet meer of minder dan minimaal één punt mee te brengen uit Tienen om deze schande uit te wissen!


21 Aug 2011, 8:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst