neerpelt-eendracht aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 neerpelt-eendracht aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Zienaa schreef:
Jean schreef:
Volgende week op Lommel lagen we er toch uit hoor!
Waarom al die drukte, dit was toch te voorspellen.


Inderdaad ik probeer dit ook te relativeren. Liever alles op het behoud dit seizoen. We mogen ook het risico niet lopen dat sleutelspelers geblesseerd zouden raken tijdens de bekercampagne.


Het behoud is inderdaad het belangrijkste. En de uitschakeling op zich is geen ramp. Maar het is de manier waarop. Met 1-0 komen we daar nog goed weg. Ze moeten zich schamen. En met het excuus van B-ploeg moeten ze niet afkomen. Het zijn allemaal spelers uit de A-kern en degenen die er vorige woensdag niet bijwaren zouden in zo een matchen moeten tonen dat ze het wel waard zijn om te spelen. Van den eersten tot de laatsten waren ze rotslecht. Enkel invaller De Castro, die slechts het laatste kwartier inviel, was goed en ging er vol voor.


21 Aug 2011, 12:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Zienaa schreef:
Jean schreef:
Volgende week op Lommel lagen we er toch uit hoor!
Waarom al die drukte, dit was toch te voorspellen.


Inderdaad ik probeer dit ook te relativeren. Liever alles op het behoud dit seizoen. We mogen ook het risico niet lopen dat sleutelspelers geblesseerd zouden raken tijdens de bekercampagne.


uitgeschakeld worden door een vierdeklasser is niet meer of minder dan een regelrechte schande. :hmm:


21 Aug 2011, 12:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
El Corredor schreef:
Zienaa schreef:
Jean schreef:
Volgende week op Lommel lagen we er toch uit hoor!
Waarom al die drukte, dit was toch te voorspellen.


Inderdaad ik probeer dit ook te relativeren. Liever alles op het behoud dit seizoen. We mogen ook het risico niet lopen dat sleutelspelers geblesseerd zouden raken tijdens de bekercampagne.


uitgeschakeld worden door een vierdeklasser is niet meer of minder dan een regelrechte schande. :hmm:


I agree ;) (y) En dan nog is de beschamende manier waarop...

_________________
Please don't take my Iendracht away!


21 Aug 2011, 12:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Iendrachtzot schreef:
El Corredor schreef:
Zienaa schreef:

Inderdaad ik probeer dit ook te relativeren. Liever alles op het behoud dit seizoen. We mogen ook het risico niet lopen dat sleutelspelers geblesseerd zouden raken tijdens de bekercampagne.


uitgeschakeld worden door een vierdeklasser is niet meer of minder dan een regelrechte schande. :hmm:


I agree ;) (y) En dan nog is de beschamende manier waarop...


Het enige wat telt is het behoud en daarvoor zal elk punt tellen en zullen we al onze spelers nodig hebben.
Voor mijn part mochten ze met 37-0 verloren hebben tegen een achtste provincialer als ze er maar in blijven dit jaar.


21 Aug 2011, 12:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Niet mijn gewoonte om namen te noemen, maar deze keer kan ik het niet laten.

Kempeneer had het moeilijk om een bal te klemmen. Loste een paar keer gevaarlijk de bal. Ook die goal leek me niet onhoudbaar. Was maar een pisballeke.

De Schutter bewees het gelijk van de trainer vorige woensdag. De De Schutter van de voorbereiding en deze match hoort op de bank. Pakte dan ook nog dom rood (uit frustratie?) op een moment dat het door de inbreng van De Castro net iets beter ging. Kan ook tellen qua je ploeg in de steek laten.

Galucci blijft vechten met de bal. T wordt tijd dat die eens terug op niveau komt.

Ook Gbarssin kon het tij niet keren. Soms nonchalant in de passing.

Van Vervaeke (toch een middenvelder) zou je verwachten dat hij als back aanvallende impulsen zou bijbrengen, maar niets is minder waar. Komt nog niet tot aan de enkels van De Castro en kan het zelfs een sukkelende Galucci niet moeilijk maken in de strijd om een basisplaats.

Ik vermoed dat we een speler van het niveau Van Renterghem ook wel bij onze beloften hebben.

Thompson heeft een paar keer goed gekaatst, maar dat is ook het enige. Krijgt daar in de laatste minuut een unieke kopkans en geeft gewoon een terugspeelbal op de keeper. Zelfs mijn oma had beter gedaan.


21 Aug 2011, 12:46
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Ik was er zelf niet maar alle commentaren doen me nogal denken aan de bekerwedstrijd thuis, een paar jaar geleden, tegen Leopold Ukkel.
Ook toen gingen we eruit na een absolute wanprestatie.


21 Aug 2011, 13:38
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Over de manier waarop kan ik niks zeggen....
Ik weet alleen dat een ploeg met een aantal mensen die niet meer (Van Damme) of nog niet (Depoitre)100% zijn, en een niet al te brede kern, het geen ramp is om nu weg te geraken uit het ritme van 2 matchen per jaar...
En wat de affiches met eerste klassers betreft. We missen inderdaad een recette, maar die mag je ook niet overdrijven, hé... Ik weet wel dat die matchen vaak geweldig gaan leven bij supporters én spelers, en dat je daarna het risico loopt op decompressie (zoals gebeurd in de seizoenen STVV-Dender en GB, merkwaardig genoeg niet in het jaar van Westerlo). Die opbouw en decompressie kunnen we dit jaar missen als kiespijn.

Mijn bilan: niet getreurd dat we eruit liggen. Weet dat voor die Limburgers dit hun match van het jaar was...

Wel ontgoocheld dat de spelers die de kans krijgen om het ongelijk van de trainer te bewijzen er niet in slagen om dat te doen... Het bewijst dat de trainer gelijk had woensdag, maat 't is spijtig voor die mannen én voor de ploeg.

En er zijn er een aantal die in de knoop liggen met zichzelf, Galucci is hier genoemd en dat kon ik woensdag ook vaststellen, en wellicht is De Schutter ook zo een verhaal... Dat komt soms voor, zelfs bij groten! Hopelijk is het voorbijgaand en keren ze terug op niveau want we kunnen iedereen gebruiken!

Maar dit jaar telt voor mij maar één ding: de competitie en daarin proberen om regelmatig voldoende punten te sprokkelen zodat we niet in gevaar staan... En dat is al een hele opgave waar we méér dan onze handen vol aan gaan hebben.

Maar ik herhaal: ik heb er vertrouwen in, nog altijd! Er zijn heel wat spelers die alleen maar kunnen beteren:
Gbarssin (meer fysiek), Thompson (allez, die moet toch ook meer kunnen dan er nu uitkomt), Depoitre (gewoon terug en dat voor 90 minuten), Galucci (weer vertrouwen), De Schutter (idem...),...

En de match van woensdag was hoopvol. Als we maar beginnen te scoren (liefst over een paar dagen al op Tienen).


21 Aug 2011, 13:39
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
hln.be:

Eendracht Aalst, Brussels en Dender liggen al uit Beker
Dit weekend wordt de vierde ronde van de Beker van België gespeeld. Daarbij deden de tweedeklassers hun intrede en voor drie clubs is dat meteen het eindstation. Eendracht Aalst, Brussels en Dender gingen meteen onderuit.

Eendracht Aalst ging met 1-0 onderuit op het veld van vierdeklasser Neerpelt. Hoogstraten-Dender eindigde na verlengingen op 4-4, de derdeklasser stuurde Dender met 4-2 na strafschoppen terug naar huis. Brussels tenslotte verloor met 3-1 op het veld van derdeklasser Doornik. (adv)

21/08/11 14u12

_________________
Anti fusieclub!


21 Aug 2011, 14:22
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Gisteren aanwezig en twas schandalig! Precies een kopie van de match op Lede, niks inzet!

Heb amper een kans gezien en dat was die pisbal van Thompson.

Kwestie van respect naar uw supporters toe kan dit tellen (n)

Hopelijk in Tienen een ander spelbeeld!


21 Aug 2011, 15:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Tom1983 schreef:
Gisteren aanwezig en twas schandalig! Precies een kopie van de match op Lede, niks inzet!

Heb amper een kans gezien en dat was die pisbal van Thompson.

Kwestie van respect naar uw supporters toe kan dit tellen (n)

Hopelijk in Tienen een ander spelbeeld!


En ergens eerste helft kopbal van Sammy... ma twas ook al...

daarvoor 150-160 km'kes bollen en 9€ dokken...

Up to Tienen Indeed! :EA:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


21 Aug 2011, 15:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Ik vind dat sommige reacties over Neerpelt in de aard van "maar een 4de klasser" toch nogal hautain overkomen. We zijn verdekke zelf nog maar net ontsnapt uit het moeras van 3de en plots heeft de beker allemaal geen belang meer en is het nogal logisch dat een - zij het gemotiveerde - 4de klasser blijkbaar een 2de klasser MOEITELOOS eruit knikkert.... we krijgen het hier ook rap in onze bol zeg :wow:

Ik hoop dat die mentaliteit hem niet op de spelers zet ook, al vrees ik voor als je sommigen (zeg maar iedereen op uitzondering van misschien een Kestens) gisteren bezig zag.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Aug 2011, 15:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Bram schreef:
Ik vind dat sommige reacties over Neerpelt in de aard van "maar een 4de klasser" toch nogal hautain overkomen. We zijn verdekke zelf nog maar net ontsnapt uit het moeras van 3de en plots heeft de beker allemaal geen belang meer en is het nogal logisch dat een - zij het gemotiveerde - 4de klasser blijkbaar een 2de klasser MOEITELOOS eruit knikkert.... we krijgen het hier ook rap in onze bol zeg :wow:

Ik hoop dat die mentaliteit hem niet op de spelers zet ook, al vrees ik voor als je sommigen (zeg maar iedereen op uitzondering van misschien een Kestens) gisteren bezig zag.



(y)


21 Aug 2011, 15:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
El Corredor schreef:
Bram schreef:
Ik vind dat sommige reacties over Neerpelt in de aard van "maar een 4de klasser" toch nogal hautain overkomen. We zijn verdekke zelf nog maar net ontsnapt uit het moeras van 3de en plots heeft de beker allemaal geen belang meer en is het nogal logisch dat een - zij het gemotiveerde - 4de klasser blijkbaar een 2de klasser MOEITELOOS eruit knikkert.... we krijgen het hier ook rap in onze bol zeg :wow:

Ik hoop dat die mentaliteit hem niet op de spelers zet ook, al vrees ik voor als je sommigen (zeg maar iedereen op uitzondering van misschien een Kestens) gisteren bezig zag.



(y)


(y) ²

_________________
Please don't take my Iendracht away!


21 Aug 2011, 17:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Bram schreef:
Ik vind dat sommige reacties over Neerpelt in de aard van "maar een 4de klasser" toch nogal hautain overkomen. We zijn verdekke zelf nog maar net ontsnapt uit het moeras van 3de en plots heeft de beker allemaal geen belang meer en is het nogal logisch dat een - zij het gemotiveerde - 4de klasser blijkbaar een 2de klasser MOEITELOOS eruit knikkert.... we krijgen het hier ook rap in onze bol zeg :wow:

Ik hoop dat die mentaliteit hem niet op de spelers zet ook, al vrees ik voor als je sommigen (zeg maar iedereen op uitzondering van misschien een Kestens) gisteren bezig zag.


Weer met de voeten op de grond hé... Heb het al vaak herhaald... een grote tegenstander gaat onze instelling zijn... Met het mes tussen de tanden op den Antwerp om dan een week erna roemloos ten onder te gaan tegen pakweg Sint-Niklaas of Woluwe, zal geen verrassing zijn... Spelers hebben me nog steeds niet kunnen overtuigen van het tegendeel op dat specifieke gebied... En karakter is helaas een basiskwaliteit in tweede... Jammer dat 1 goede prestatie meteen zo'n misplaatste impact heeft op de instelling van een deel van de spelers... Zat er vorig jaar ook al in...

Kan tellen naar BVR ook - de coach heeft zijn spelers een hele voorbereiding in bescherming genomen wat zeker voor hem pleit (zie vooral zijn reactie in de voorbeschouwing op het seizoen bij TVOost), geeft ze dan - terecht - een compliment na een sterke prestatie (de persconferentie na de match tegen Tubize) en amper vier dagen later lappen ze hem zoiets... Mooi... Spelers hebben nu aangetoond dat de kritiek uit de voorbereiding toch niet zo geheel onterecht was denk ik... Of misschien hebben ze een heilige schrik gekregen van neo-vierdeklassers??? Na Lede, nu Neerpelt...

Wel goed voor de match op Tienen - spelers zijn meteen weer verplicht om te reageren... Laatste detail: helaas totaal geen excuses meer nu, na amper 2 matchen met inzet... Nog geen geschorsten, geen blessures op Van Damme na en nu ook geen excuus meer van een zwaar parcours in de beker...


21 Aug 2011, 17:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: neerpelt-eendracht aalst
Ook bij Tubize op Terjoden gaat het moeilijk.2-2 op vijf minuten van het einde van de tweede verlenging.


21 Aug 2011, 18:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst