Tienen - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Tienen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Bram schreef:
De voorbereiding van Niels trok dan ook op geen zak hé, ik kan BVR absoluut geen ongelijk geven om eens signaal te sturen naar Niels toe.


goh ja een signaal...

als BVR signalen moet sturen naar iedereen die een belabberde voorbereiding speelde, gaat hij een pak signalisatieborden moeten zetten.

Zoals Bakkie hier aangaf denk ik dat BVR Niels gewoon strafte voor diens domme rode kaart tegen Neerpelt. Als BVR het de komende weken riskeert om TVR boven Niels te verkiezen stel ik voor dat wij naar BVR eens een signaal sturen ... :D

Ik vind het vreemd dat je een TVR bij Ronse moet gaan halen, als je dergelijke speler op een ander moet gaan halen, dan heb je niet goed gewerkt met je beloften de voorbije jaren. ;)


25 Aug 2011, 19:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1263
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Prachtige voetbalavond gisteren!
Het geluk stond gisteren aan onze kant de eerste helft maar wat we de tweede helft te zien kregen had niks meer met geluk te maken: Gewoon een topprestatie de tweede helft!
Wel jammer voor Ode dat hij zijn kans niet grijpt maar hij verdient het wel (nog) niet om al zo behandeld te worden door sommige supporters.
Laten we hem rustig de tijd geven om zich aan te passen aan het spel en de druk van aalst aub!
Wat niels betreft daar maak ik mij weinig zorgen om , een kerel met zijn kwaliteit keert heus wel terug in de wedstrijdkern!
Verder opvallend veel eendrachters die er toch in geslaagd zijn om de verplaatsing te maken , wat dan ook voor een topsfeer zorgde!

Verder vind ik het wel raar dat er hier nog niemand gereageerd heeft op het feit dat het in tienen blijkbaar wel mogelijk is om de kantine open te houden tijdens te wedstrijd!
IS het weer alleen op aalst dat men de supps op stang moet jagen met de belachelijke regel van gesloten kantine en geen drank tijdens de wedstrijd? Michel enige uitleg aub?


25 Aug 2011, 20:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1263
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Haha Merci ver de kompasje bomber! :lol:
Inderdaad geen drank voor de veiligheid: nu snap ik de regel waarom: Anders valt men snachts van zennen trap :drank:


25 Aug 2011, 20:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Dit jaar zal de kaartenlast heel wat hoger zijn en fysiek zullen we ook wel af en toe een slachtoffer hebben.
Niels en Ode zullen dit jaar zeker nog in de basis starten. Dus nog veel te vroeg om te panikeren.

4 op 6 en volgende week een eerste wedstrijd met meer dan 3000 (al dan niet officieel) suporters. Het kon slechter beginnen.

Al mag een mens dezer dagen niet te hoog van de :love: toren blazen.....


25 Aug 2011, 21:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Dit jaar zal de kaartenlast heel wat hoger zijn en fysiek zullen we ook wel af en toe een slachtoffer hebben.
Niels en Ode zullen dit jaar zeker nog in de basis starten. Dus nog veel te vroeg om te panikeren.

4 op 6 en volgende week een eerste wedstrijd met meer dan 3000 (al dan niet officieel) suporters. Het kon slechter beginnen.

Al mag een mens dezer dagen niet te hoog van de :love: toren blazen.....

vorige match zouden er 3200 betalende supporters zijn geweest, dus das zeker niet slecht...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


25 Aug 2011, 21:16
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
http://www.tvoost.be/nl/2011-08-25/ruim ... op-tienen/

De doelpunten van deze match.
Wat een beauty van Wouter :love:

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Aug 2011, 21:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Ik vind dat onze trainer vooral krediet verdient...jongens gaan we er weer aan beginnen? Niels zal zichzelf wel weer in de ploeg spelen. We zijn twee (2!) matchen ver he.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


26 Aug 2011, 5:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2571
Leeftijd: 42
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Voor Niels zal dit inderdaad hard aankomen. Vorige week onverwacht op de bank begonnen en nu zelfs afgevallen als zestiende man. Maar tis nu eenmaal den trainer die beslist en als er punten gepakt worden, heeft die altijd gelijk. Niels moet nu gewoon hard blijven werken op training en zijn kans met beide handen grijpen op de moment dat ze zich aandient. Een beetje zoals Kestens vorig jaar...


26 Aug 2011, 8:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Nen trainer die in zijn eerste seizoen ons van bijna degradatie naar 3de plaats krijgt, ons in het 2de seizoen kampioen maakt en nu in het 3de seizoen ons al een mooie 4/6 geeft .. heeft altijd gelijk :)

Niels zal zijn kansen wel krijgen, het seizoen is nog lang en schorsing zullen ook rap vallen.

We zitten met een luxeprobleem :rolandjen: :EA:

_________________
Afbeelding


26 Aug 2011, 8:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
De sfeerbeelden van in Tienen :love:

http://www.youtube.com/watch?v=MmjDC9-gtwI

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Aug 2011, 8:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Fanatix schreef:
Nen trainer die in zijn eerste seizoen ons van bijna degradatie naar 3de plaats krijgt, ons in het 2de seizoen kampioen maakt en nu in het 3de seizoen ons al een mooie 4/6 geeft .. heeft altijd gelijk :)

Niels zal zijn kansen wel krijgen, het seizoen is nog lang en schorsing zullen ook rap vallen.

We zitten met een luxeprobleem :rolandjen: :EA:


Niemand zit toch te zeggen dat BVR een slechte trainer is? Alleen is zijn keuze om Niels zelf niet in de kern te plaatsen, op zijn minst opmerkelijk te noemen.

Als er één verdediger in tweede meekan is het Niels toch zeker...


26 Aug 2011, 8:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
Ik vind dat onze trainer vooral krediet verdient...jongens gaan we er weer aan beginnen? Niels zal zichzelf wel weer in de ploeg spelen. We zijn twee (2!) matchen ver he.


(y) (y) (y)

_________________
may the FORCE be with you.


26 Aug 2011, 10:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
[quoteAls BVR het de komende weken riskeert om TVR boven Niels te verkiezen stel ik voor dat wij naar BVR eens een signaal sturen ... :D /quote]


ik denk dat onze trainer mag opstellen wie dat hij wil opstellen.

en dan zijn we verwonderd dat geen ene trainer het hier de laatste 15 jaar (bij wijze van... ) lang uithoudt. :stom:

_________________
may the FORCE be with you.


26 Aug 2011, 10:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
[quoteAls BVR het de komende weken riskeert om TVR boven Niels te verkiezen stel ik voor dat wij naar BVR eens een signaal sturen ... :D /quote]


ik denk dat onze trainer mag opstellen wie dat hij wil opstellen.

en dan zijn we verwonderd dat geen ene trainer het hier de laatste 15 jaar (bij wijze van... ) lang uithoudt. :stom:

Inderdaad nu we eens toptrainer in huis hebben gaan er sommige zo beginnen.
We hebben ons al meermaals vragen gesteld bij zijn keuzes maar hij heeft 9 op de 10 keer gelijk gehad.
Ik heb veel vertrouwen in Bart dat hij ons dit jaar in tweede zal houden :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


26 Aug 2011, 11:10
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Olivier De Castro Eendracht Aalst

Rechtsachter Olivier De Castro speelde een bepalende rol in Tienen waar hij een penaltyfout maakte maar nadien zelf de gelijkmaker maakte.
‘Het was geen strafschop, want ik beroerde de bal voor de backlijn. Met één goal achterstand kwamen we evenwel goed weg na een bleke eerste helft waarin het tactisch voor geen meter liep. Tienen dropte veelvuldig de bal in onze rug en we wisten daar aanvankelijk geen raad mee. Op een stilstaande fase zorgde ik voor de gelijkmaker. Dat deed dubbel deugd omdat ik zelden scoor en ook omdat we niet vaak een goal meepikken uit dergelijke standaardfases. Moreels en Gallucci versierden ook wel een paar kansen, maar voor rust holden we achter de feiten aan. We gaven een sterke tweede helft weg, maar toonden ons ook erg efficiënt. Elke kans leverde na rust een treffer op. Laurent Depoitre maakte alweer een sterke invalsbeurt. Met 4 op 6 beschikken we al over een kleine reserve, al hadden we mee op kop kunnen prijken zonder die gemiste elfmeter tegen Tubeke. Na rust stond nagenoeg de kampioenenploeg van vorig jaar tussen de lijnen. Marco Gbarssin snoepte de plaats van Ewen Verheyden af en Podevijn verdrong De Schutter, maar ook op die jongens rekenen we.'

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Aug 2011, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst