Tienen - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17
 Tienen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
josken1 schreef:
Wat een tweede helft :love:
Maar als Tienen in de eerste helft een beetje deftig afwerkt zou er van een tweede helft geen sprake meer geweest zijn en was de match in hun voordeel beslist.
Het verschil met of zonder Laurent was vandaag imens


bwa, we haden in het openingskwartier toch ook 2 mooie kansen via moreels en galuchi?

Ja das just maar het eerste halfuur was Tienen toch een pak beter, gelukkig hebben we ons herpakt :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


24 Aug 2011, 22:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
josken1 schreef:
Bomber schreef:
josken1 schreef:
Wat een tweede helft :love:
Maar als Tienen in de eerste helft een beetje deftig afwerkt zou er van een tweede helft geen sprake meer geweest zijn en was de match in hun voordeel beslist.
Het verschil met of zonder Laurent was vandaag imens


bwa, we haden in het openingskwartier toch ook 2 mooie kansen via moreels en galuchi?

Ja das just maar het eerste halfuur was Tienen toch een pak beter, gelukkig hebben we ons herpakt :EA:


Ik vond tienen niet zo veel beter. Wij sliepen achterin in de eerste helft. Wij gaven de kansen weg, tienen creeerde ze niet echt.
De 2de helft zat het wel op slot bij ons, en kwam tienen er niet meer aan te pas.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


24 Aug 2011, 23:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Davy schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Aan de rust zag het er niet naar uit, maar dik verdiend en gemakkelijk gewonnen.

Eerste helft niet zo goed, maar niet dat tienen zoveel dreigde.
Aangeschoten bal, penalty 1-0.
Dan aanmodderen en kantelmoment van de match : blunder bij ons en balleke op de binnenkant van de paal voor de lijn buiten rollend. 5 min later prachtige corner en 1-1 ipv 2-0.

Direct 1-2 na de rust, en tienen kwam niet meer aan de bak. Verdedigend alles heel secuur opgelost, en vooraan mooie acties met nog 2 mooie doelpunten.

Bon, als we dit niveau volhouden mag het behoud geen probleem zijn.
Voetjes op de grond houden en hard blijven werken.

Proficiat Iendracht (y)


eerste 30 minuten werden we gewoon weggespeeld. Niet moeilijk ook als ge de wedstrijd met 10 begint. Ik weet niet wat dat met Thompson is, maar hij heeft amper een bal gezien, en kwam overal minstens één stap te laat. De vervanging was dan ook niet meer dan terecht. als ge'r dan eindelijk nen elfden kunt bijzetten, en het is dan nog Depoitre, dan kan je wel indenken dat dat een serieuze kwaliteitsinjectie was. Rocky Peeters had meer dan zijn handen vol met Depoitre. Als Thompson start tegen Roeselare dan week ik het niet meer... hij is eerder toe aan een paar serieuze bosloopkes als ge 't mij vraagt.

Gbarssin was inderdaad zeer bleek de eerste helft, maar ook Van Damme en Cousin bakte er niet veel van. We moeten het niet allemaal op Ode steken, ook een aantal anderen waren zeer slordig in hun passing. we verloren constant de slag op het middenveld, en dan wordt ge achteraan al eens wa makkelijker uit verband gespeeld. Het was al een half mirakel dat we met de rust nog in de wedstrijd waren. Die van Tienen hebben toch méér dan één "Bongumba'ke gedaan" vandaag

ik weet niet of er echt veel grove dekkingsfouten waren bij die open kansen, en van wie.. maar ik durf stellen dat over de hele wedstrijd bekeken nen De Castro, Flippo en ne Kestens een hele goeie match hebben gespeeld. Uiteraard ook onze keeper.

Met de tandem Depoitre Moreels gaan er nog veel ploegen serieus afzien... op voorwaarde dat het middenveld dan ook wat draait. want daar schort nog wat aan. Met de rust had ik nooit gedacht dat we iéts gingen rapen. Maar men heeft zich op een enorm knappe manier herpakt, en niet in het minst met de hulp van onze ferme joker die we achter de hand hebben, Depoitre is terug, zo lijkt het!

Als Laurent nog geen hele wedstrijd kan verteren, dan start men tegen Roeselare beter met ne gemotiveerde Crispyn, want ik vrees dat Ode toch ook geen 90minuten kan verteren om het zacht uit te drukken. Al bij al verdiende driepunter, maar dan wel op basis van de tweede helft, en in de wetenschap dat we in de eerste helft heeeeel veeeeeel geluk hebben gehad.


Twas al een wonder dat die nog aan de aftrap stond,sloeg tijdens de opwarming zijn voet om en van renterghem werd meteen geroepen om mee op te warmen met de basiself,na wat werk van de kinesisten ging het dan blijkbaar toch weer beter.Voor de rest goede 2de helft,over den eerste zullen we maar zwijgen :D


25 Aug 2011, 0:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Fanatix schreef:
Omdat ge precies makkelijk mensen in een hokje plaatst zal ik dat ook eens doen.

VB stemmer? :? :D


WTF? neeje, geene vb stemmer... Ik weet uit ondervinding dat het vaak bruin manne zijn die da doen! Heb zelf al is nen conducteur moete bijstaan, of hij was ook tkliniek in geklopt door enkele toefen :) sta mij toe hierdoor een kleine afgunst te hebben t.o.v. hun ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Aug 2011, 0:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
En nog iets, super sfeertje in de 2e helft! Ook na de wedstrijd int centrum van tienen nog geweldig geamuzeerd! Tokkie, waar blijft het filmke van ons zwem-kampioenen???? :D :plat:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Aug 2011, 0:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Fanatix schreef:
Omdat ge precies makkelijk mensen in een hokje plaatst zal ik dat ook eens doen.

VB stemmer? :? :D


WTF? neeje, geene vb stemmer... Ik weet uit ondervinding dat het vaak bruin manne zijn die da doen!
Heb zelf al is nen conducteur moete bijstaan, of hij was ook tkliniek in geklopt door enkele toefen :) sta mij toe hierdoor een kleine afgunst te hebben t.o.v. hun ;)


@ Hansken :love: (y) :worship:

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Aug 2011, 0:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Verslagen kloppen grootendeels. Thompson was echt niet goed. Ok, hij won af en toe de bal wanneer er een zoveelste lange bal zijn richting uitkwam, maar zeer zelden belandde die daarna ook bij iemand van Eendracht. Je ziet dat 1 targetman en counteren niet de speelstijl van dit Aalst is. Mooi voorbeeld van het verschil tussen Depoitre en Thompson: in de eerste helft kreeg Tienen een vrije trap en bleef Ode aan de middencirkel staan om teken te doen dat het compacter moest. In de tweede ging Depoitre gewoon mee, kopt de bal weg en zet een aanval op. De ploeg begon pas echt te voetballen in de tweede helft met een sterke Depoitre. Rocky Peeters en z'n vriend waren in de lucht sterk, maar liepen ongeveer zo snel als Gbarssin. Je zag meteen dat die twee te pakken waren door gewoon over de grond het balletje rond te tikken, iets wat ze in de tweede helft dan ook deden. Moreels had moeite in de eerste helft om het allemaal te belopen en zat dan ook niet zo super in de match. In de tweede viel er wat druk van z'n schouders met Depoitre naast hem en dat deed hem goed, met een wereldgoal tot gevolg. Wat een pegel zeg. Doet Gorius of Töszer dit, dan is dat de goal van het weekend.

Hopelijk kan Depoitre volgende week al starten, want Ode laten beginnen kun je niet blijven verantwoorden na zo'n match. Ik heb Crispyn vorig seizoen zelfs meer weten forseren dan wat ik al van Thompson heb gezien. Ook een pluim voor Kestens deze match. Moeilijke eerste helft, maar vocht zich terug in de match en verdedigde sterk de tweede helft.


25 Aug 2011, 0:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Verslag op de website van Tienen.
KVK Tienen - Eendracht Aalst: 1-4
Voor de eerste thuiswedstrijd van het seizoen gooide trainer Billen de jonge Vercammen in de basis. Vanherberghen schoof door naar de rechterflank. Vooraan moest Biatour voor de broodnodige doelpunten zorgen.

De Suikerploeg begon prima aan de partij en drukte Aalst helemaal weg. Dat zorgde meteen voor enkele grote doelkansen. Colin dook op in de kleine rechthoek maar vond doelman Van den Noortgaete op zijn weg. Verdediger Kestens werkte de rebound van Bogaerts tijdig weg.

Enkele minuten later mocht de vrijstaande Di Gregorio van dichtbij aanleggen. Zijn poging miste echter overtuiging en de Aalsterse doelman kon eenvoudig ontzetten met een beenveeg. De bezoekers kwamen niet tot combineren, maar konden desondanks wel enkele kansen bij mekaar voetballen. Een voorzet van De Castro kwam wel bij Moreels terecht. Govoni kon eenvoudig plukken. Diezelfde Govoni greep een moment later ook goed in toen Van Damme ploegmaat Gallucci voor doel afzonderde.

Toch bleef Tienen de wedstrijd in handen houden. Bij aandringen van Colin roerde De Castro de bal met de hand in de eigen zestien. Ref Cosco wees naar de stip. Di Gregorio zette de elfmeter om en zette KVK op een ruim verdiende voorsprong. Die voorsprong werd ei zo na verdubbeld na balverlies in de Aalsterse verdediging. Biatour bracht de bal naar Colin die zijn schot via de rechterpaal tergend langzaam langs de doellijn naast het doel zag verdwijnen.

Toch kon Aalst tegen de gang van het spel in de bordjes opnieuw in evenwicht hangen. De Castro devieerde een hoekschop van Gbarssin tegen de eigen touwen. Alles was dus te herdoen.

De bezoekers kwamen een stuk beter uit de kleedkamers. Cousin raakte vlak na de herneming niet voorbij Govoni, maar bracht de bal wel tot bij invaller Depoitre die het leder met het hoofd in doel devieerde.

De Suikerploeg voetbalde erg aangeslagen na de tweede bezoekende treffer en bakte er niks meer van. De vele slordigheden stapelden zich op en niemand scheen in staat het voortouw te nemen. Aalst kon zelfs een derde keer scoren. Moreels bracht de bal tot bij Cousin die vrijwel ongehinderd in de rug van de Tiense verdediging de 1-3 kon binnen buffelen.

De Tiense kopjes gingen zo mogelijk nog meer naar beneden. Moreels kreeg dan ook alle tijd om vanop 25 meter de bal mooi in de kruising te jagen. Een ongeïnspireerd Tienen probeerde nog wel, maar zowel Konsdorff als Vandeput konden de bakens niet meer verzetten.

De aanwezig toeschouwers zagen een partij met twee gezichten. KVK Tienen voetbalde bijzonder goed in het eerste half uur tegen een onzichtbaar Eendracht Aalst. Andermaal kwam echter tot uiting hoe moeilijk de Suikerploeg het heeft om een doelpunt te maken. De wedstrijd had na een half uur dan ook al in een definitieve plooi moeten liggen. Dat brak Tienen bijzonder zuur op. In een ondermaatse tweede helft nam Aalst het heft in handen en mocht het zonder veel tegenstand de voorsprong uitdiepen. Andermaal werd duidelijk dat KVK Tienen dringend offensieve versterking nodig heeft om de vele inspanningen van het team te laten renderen.

KVK Tienen: Govoni, Vandeput, Colin (71’ Konsdorff), Audoor, Vandenbergh, Biatour, Vercammen, Vanherberghen (68’ Degeling), Di Gregorio, Bogaerts, Peeters.
Eendracht Aalst: Van Den Noortgaete, Filipovic, Gbarssin, Moreels, Van Damme (80’ Van Rentherghem), Podevijn, Gallucci (85’ Vervaeke), Cousin, Thompson (46’ Depoitre), De Castro, Kestens.
Doelpunten: 19’ Di Gregorio (1-0, pen.), 31’ De Castro (1-1), 47’ Depoitre (1-2), 63’ Cousin (1-3), 79’ Moreels (1-4)
Geel: De Castro, Podevijn,Vercammen, Gbarssin
Scheidsrechter: Yuri Cosco


25 Aug 2011, 4:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
toch ferm om op radio 1 tot 2x toe te horen dat "nieuwkomer Eendracht Aalst met 1-4 ging winnen bij Tienen".


25 Aug 2011, 8:03
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Vraagje, zouden jullie echt verwonderd zijn moest Ode Thompsom niet slagen bij Aalst of bij uitbreiding in tweede klasse?

Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk :?


25 Aug 2011, 8:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Sportingcat schreef:
Vraagje, zouden jullie echt verwonderd zijn moest Ode Thompsom niet slagen bij Aalst of bij uitbreiding in tweede klasse?

Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk :?


We hebben er zo toch nog al gehad? Ik hoop enkel dat dit geen tweede geval Van Mieghem wordt.


25 Aug 2011, 10:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Trainer van Tienen zal in ieder geval geen goede nacht gehad hebben, hoe die mannen het in de 1ste helft nagelaten hebben van ons af te maken....

Dan de 2de helft natuurlijk de inbreng van Depoitre maar vooral ook een complete andere mentaliteit van iedereen. 3 welgekomen en dikverdiende punten !

_________________
If you never try, you'll never know


25 Aug 2011, 10:05

Lid geworden op: 26 Okt 2010, 20:52
Berichten: 5
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Gisteren ook de wedstrijd gezien of beter gezegd twee helften want zelden zo een match weten kantelen .Tweede helft verliep alles voor ons bijna perfect dus denk dat onze trainer vooral zal bezig zijn met de eerste helft . Opvallend was dat de eerste helft er bijna altijd maar 1 afspeelmogelijkheid was voor de speler in balbezit .Makkelijk te verdedigen zoiets .Met de wissel van onze spitsen keerde dit volledig en durfde iedereen weer een bal opvragen of zelfs een actie maken . Op dit moment kan Ode dus zeker geen aanspraak maken op een basisplaats . Toch gaan we nog vlotscorende spitsen nodig hebben . De vraag die ik me hierbij stel is of BVR een Ode Thompson kan verzoenen met een invallersstatuut en of onze supporters hem hiervoor de tijd gaan geven .We hebben twee superspitsen , als je op je bank een gemotiveerde Ode hebt en Crispyn nog achter de hand hebt , zitten we vooraan wel goed .Denk dat we eerder op t middenveld wat dunnetjes zitten .Achteraan ervaring troef centraal ( enig minpuntje = snelheid ), flanken met een groeiende Podevijn en De Castro zeker OK en KVDN houdt ons gisteren ook weer in de match .Maar met een 4 op 6 hebben we minstens waar we bij t begin van t seizoen op hoopten .
Mooie voetbalavond gehad !


25 Aug 2011, 10:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Sportingcat schreef:
Vraagje, zouden jullie echt verwonderd zijn moest Ode Thompsom niet slagen bij Aalst of bij uitbreiding in tweede klasse?

Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk :?


Kan wat raar klinken, maar eigenlijk hoop ik dat ze Thompson niet gescout hebben en dat ze zich hebben blind gestaard op het aantal doelpunten dat hij gemaakt heeft. Allesinds als hij gescout is, is het een blamage voor diegene die daar iets in gezien heeft. Ne zoutpilaar vooraan zetten heeft nog meer nut.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


25 Aug 2011, 10:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Sportingcat schreef:
Vraagje, zouden jullie echt verwonderd zijn moest Ode Thompsom niet slagen bij Aalst of bij uitbreiding in tweede klasse?

Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk :?


Kan wat raar klinken, maar eigenlijk hoop ik dat ze Thompson niet gescout hebben en dat ze zich hebben blind gestaard op het aantal doelpunten dat hij gemaakt heeft. Allesinds als hij gescout is, is het een blamage voor diegene die daar iets in gezien heeft. Ne zoutpilaar vooraan zetten heeft nog meer nut.


Scouten? Daar komt Marcel zijne zetel nie voor uit zé, veel te vermoeiend ;-)


25 Aug 2011, 10:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst