Tienen - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17
 Tienen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Al een geluk dat gisteren ni 2-0 werd of twas peisek over and out.
Beste actie van Thompson was toendat hij van het veld stapte na den eerste helft :)

Wat een wereld van verschil met Laurent !


25 Aug 2011, 10:51
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
1ste helft toch wel met wat geluk 1-1. Had het 2-0 geweest met den time dan mochten we ni klagen. Tweede helft was dan weer van ander niveau zeker met Depoitre! Ode was echt nergens, die gaat zich toch serieus mogen herpakken vind ik! Volgende keer mag gerust Crispyn starten!!!

Opvallend veel supporters ondanks het vroege aanvangsuur en sfeer (y)


25 Aug 2011, 11:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Zijn er al ergens beelden beschikbaar van gisteren?


25 Aug 2011, 11:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
charlie40 schreef:
Achteraan ervaring troef centraal ( enig minpuntje = snelheid )


Kestens is inderdaad niet meer van de rapste, maar Potjes en Flippo waren gisteren amper op snelheid te pakken hoor.


25 Aug 2011, 12:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Zijn er al ergens beelden beschikbaar van gisteren?



ik vermoed in de loop van vandaag of morgen op http://www.robtv.be/ ?


25 Aug 2011, 12:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Sportingcat schreef:
Vraagje, zouden jullie echt verwonderd zijn moest Ode Thompsom niet slagen bij Aalst of bij uitbreiding in tweede klasse?

Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk :?


Ode kan natuurlijk niet optornen tegen het duo Moreels-Depoitre die ontzettend complementair zijn:kracht-snelheid-techniek-recuperatie(loop) vermogen ze hebben het allemaal.Een beter aanvalsduo zie ik in tweede niet direct rondlopen.
En in tegenstelling tot Ode passen ze in het systeem dat BVR.Balbezit geven aan de tegenstander die men dan collectief(met behulp van de twee spitsen) opvangt op de eigen helft om dan via snelle uitbraak de ruimte op de helft van de tegenstander te benutten.
BVR zal wel zeggen dat het seizoen nog lang duurt en dat iedereen nog nodig zal zijn maar voorlopig ziet het er slecht uit voor Ode.En eigenlijk was dat te verwachten bij herstel van Depoitre.


25 Aug 2011, 12:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
TIENEN - Een halfuur diste de suikerploeg mooi voetbal op en creëerde de nodige kansen, maar ze slaagde er niet in afstand te nemen. Verdedigende middenvelder Robin Vercammen, pas twintig, debuteerde met die pijnlijke en harde nederlaag.
In de voorbereiding mocht Robin Vercammen telkens invallen. Nu gooide coach Valère Billen hem meteen voor de leeuwen en in dat eerste sterk halfuur trok hij flink zijn streng.
Hij was als defensieve middenvelder een goede schakel in het geheel, maar na de rust ging hij mee ten onder toen het raderwerk stokte. Afgaande op het spel waren dit veel te harde cijfers tegen een Aalst dat nooit echt imponeerde, maar wel efficiënt was. Die efficiëntie had ook te maken met weggeefgoals.
'We pakten te makkelijk doelpunten', bekent Robin. 'Dat heeft te maken met de communicatie. Er moet beter gesproken worden om geen misverstanden te vermijden.'
'Ik moet ook toegeven dat we in de tweede helft onderuit gingen en er niet in slaagden om druk op de bal naar voren te zetten. Dat is een negatief punt. Nochtans waren we heel goed gestart met vlotte combinaties en die 1-1 bij de rust was een te mager resultaat.'
Verwittigd
'We hadden de kansen om zeker met 2-0 of 3-0 te gaan rusten. De coach had ons bij de rust ook verwittigd: er komt nog een tweede helft en jullie moeten op die manier blijven voetballen. Dan krijgen we al direct die opdoffer en ging het van kwaad naar erger. Het is altijd erg als je het vertrouwen van de trainer krijgt en je verliest dan met een score die veel te hard is.'
'We staan nu met nul op zes en ik hoop dat deze ploeg niet, zoals het afgelopen seizoen, tegen de degradatie moet vechten.'
'Bij Lierse speelde ik bij de beloften, maar kreeg slechts één selectie en mocht invallen tegen Westerlo. Dan is het normaal dat je uitkijkt naar een andere club.'
Coach Valère Billen was opgetogen over die eerste helft. 'We brachten fantastisch voetbal. Na de open kans van Gilles Colin, waarbij het 2-0 moest zijn, telde ik zeven kansen. Ik heb genoten op de bank. Ik kan mijn spelers niets verwijten. Het zijn geen machines maar mensen. Het heeft weinig met falen te maken, wel met de kwaliteit van de tegenstrever.
Bron Het Nieuwsblad


25 Aug 2011, 12:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
Coach Valère Billen was opgetogen over die eerste helft. 'We brachten fantastisch voetbal. Na de open kans van Gilles Colin, waarbij het 2-0 moest zijn, telde ik zeven kansen. Ik heb genoten op de bank. Ik kan mijn spelers niets verwijten. Het zijn geen machines maar mensen. Het heeft weinig met falen te maken, wel met de kwaliteit van de tegenstrever.
Bron Het Nieuwsblad


:worship:


25 Aug 2011, 13:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Aug 2011, 13:05
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Iemand enig idee van met hoeveel man we waren op Tienen (naast het veld dan)?
Ik had verwacht gezien het vroege aanvangsuur op een weekdag, zo ver van Aalst, dat er maar weinig man zou meegaan, maar ik heb hier en daar opgevangen dat dat anders zou zijn?

:EA: :EA: :EA:


25 Aug 2011, 13:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Gisteren stonden er daar een paar dwaze klo.. awoe te roepen op de eigen spelers,aan die gasten blijf thuis en speel met de madam haar muis :fuck:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Aug 2011, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
De fotokes staan al on-line
Hier zie je De Castro de 1 - 1 binnenkoppen :love:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Aug 2011, 13:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
lowieken84 schreef:
Iemand enig idee van met hoeveel man we waren op Tienen (naast het veld dan)?
Ik had verwacht gezien het vroege aanvangsuur op een weekdag, zo ver van Aalst, dat er maar weinig man zou meegaan, maar ik heb hier en daar opgevangen dat dat anders zou zijn?

:EA: :EA: :EA:


Kdenk toch een 400-500 tal supporters ondanks het vroege uur..

_________________
Please don't take my Iendracht away!


25 Aug 2011, 13:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Citeer:
ROB Vandaag
donderdag 25 Augustus 2011
Woningprijzen

De prijzen voor huizen stijgen licht in onze regio. De prijs voor een appartement daalt dan weer licht.
Snelnieuws

- Herwaardering kerkhoven Lubbeek
- Leuvensesteenweg Diest weer open
- Acht ontslagen bij Sylvania
Dodentocht in Leuven

Jasper Snackaert loopt zijn eigen dodentocht op de Leuvense Bondgenotenlaan.
KVK Tienen - Aalst

Je ziet hoe Tienen het er van afbrengt in zijn tweede competitiewedstrijd tegen Aalst.

Extra op Donderdag

De groep Tubelight uit Diest omschrijft zichzelf als een psychedelische shoegazeband met referenties uit de jaren zestig. Hoe dat precies klinkt zie je vanavond.

En de Bikers 4 Maarten organiseren een avontuurlijk weekend op maat van kinderen.


Dus straks waarschijnlijk de beelden online! :EA:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


25 Aug 2011, 13:56
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Tienen - Eendracht Aalst
Yves, snoeper. :D

Afbeelding


25 Aug 2011, 13:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 137 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst