Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Het geronk van de helikopter tijdens de match verdween, toen deze te pletter vloog tegen de lichtpiloon ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Sep 2011, 19:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2528
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Onderkroiper schreef:
Fanatix schreef:
Bij mij was vooral die die achter den toog van de K staat haren decolleté opgevallen :D


Dan moet ik de volgende thuismatch eens afzakken naar de K :lol:


wie wil zijn abonnement in de K ruilen voor een zitplaats in de C ? :plat:

_________________
Iendracht 4ever.


05 Sep 2011, 19:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
gweninho schreef:
Dan Kestens die volgens mij gewoon naast de ploeg ging vallen voor De Schutter, maar hij deed het gisteren schitterend!



Kestens was vooral in de 2de helft echt enorm goed. Ik blijft stilstaande fazes, zowel in defensief als in offensief opzicht een zwakker punt vinden bij ons. Roeselare heeft niet te veel kansen gehad maar als ze gevaarlijk waren was de aanleiding vaak een stilstaande faze. VDN is een klassekeeper en heeft ons een paar keer gered (vooral die bal vlak na de rust) maar voor mij blijft dat zijn minst sterke punt: in de 1ste time bvb opnieuw een paar keren uitkomen op een hoge bal en je dan bedenken en uit positie staan, waardoor je je verdediging ook vaak op een verkeerd been zet. Ewen was heel goed, maar Gbarssin geeft een extra op vlak van stilstaande fazen, kan een hele goeie strakke bal geven. op links ook volgende minpunt: 2 heel mooie spelers, maar Cousin verdedigt (zeker als je vergelijkt met Gallu) heel weinig mee en Potjes (die dat heel goed doet) is ook geen echte verdediger waardoor je op die flank de tegenstander toch vaak veel ruimte laat.

maar ben wel heel kritisch nu. als al die opgenoemde punten beter zouden zijn, doe je misschien mee voor de titel. en spelen die spelers allicht niet op EA...

over Thompson: ook ik vond die natuurlijk niet schitteren, maar in tegenstelling tot velen hier denk ik niet dat gebrek aan inzet een probleem is, heeft een beetje zijn (sjokkende) stijl tegen. die is echter vooral duidelijk nog op zoek naar zijn plaats in de ploeg, die loopt verkeerd, die 'voelt' de andere offensieve spelers nog niet aan... niet vergeten dat Wouter en Lolo toch al paar jaar met elkaar voetballen en uitzonderlijke voetballers zijn, uitzonderlijk complementair ook. of het nu mét of zonder Thompson zal zijn, ik vrees dat die 2 spitsen hier nog lang zullen 'spoken' na hun vertrek.

_________________
may the FORCE be with you.


05 Sep 2011, 19:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Still standing ! schreef:
Ik blijft stilstaande fazes, zowel in defensief als in offensief opzicht een zwakker punt vinden bij ons.


Dat is ook mijn mening. Flippo is nog steeds enorm goed maar kan niet koppen. Dus goed dat hij met Kestens wel een boom naast zich heeft staan.

Nog een klein minpuntje vond ik onze voorzetten van beide flanken. Vooral in de 1e helft hebben we een paar keer de flank van Roeselare opgerold met knappe acties maar de voorzetten van -vooral- Gallucci en Cousin waren meestal niet goed.

Dit is geen kritiek, mag van mij alle weken zo zijn als we 3-1 winnen. :D :EA:


05 Sep 2011, 20:02

Lid geworden op: 05 Sep 2011, 20:05
Berichten: 2
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Hoeveel toeschouwers waren er?


05 Sep 2011, 20:10
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Belgo schreef:
Hoeveel toeschouwers waren er?


Betalende of niet-betalende? :D

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Sep 2011, 20:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Belgo schreef:
Hoeveel toeschouwers waren er?


Goei vraag voor nen eerste post en hoeveel zijn er daarvan gratis komen kijken, en ook nog tof om te weten, hoeveel pinten zijn er achterover gekapt na de schitterende overwinning van da ploegsken van Oilsjt? :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Sep 2011, 20:22
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Volgens aalst.tv waren er 3000 supporters.


05 Sep 2011, 20:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Proficiat aan de hele ploeg voor de sterke, collectieve prestatie ! (y)
Gouden drie punten, want de volgende vier wedstrijden zijn niet van de poes.
Mede door deze mooie seizoensstart kunnen we deze wedstrijden met iets minder druk en vertrouwen tegemoet zien.
Merci Iendracht voor deze heerlijke voetbalnamiddag. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Sep 2011, 20:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Sep 2011, 20:34

Lid geworden op: 05 Sep 2011, 20:05
Berichten: 2
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Ik kom uit Eupen, dat is voor een website. Overigens, gefeliciteerd met de sterke start van het seizoen. (y)


05 Sep 2011, 20:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Het enige dat mij wel stoorde was opnieuw de lange file aan de loketten, tweede klasse onwaardig, wat gaat dat zijn als we binnenkort de topper spelen tegen Beveren?
Dan staan er drie man om je inkomkaartje te controleren en moet de mannen met een abo in het midden staan aanschuiven omdat er maar een persoon beschikt over een gaatjestang of hoe noem je dat ding. Kost dat nu zoveel geld om een loket meer open te doen en om ervoor te zorgen dat iedereen aan de ingang over een gaatjestang beschikt.
Enfin, ik maak daar nu geen staatszaak van maar op dit gebied kan het toch veel beter, wat het sportieve betreft zijn er geen klachten. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


05 Sep 2011, 20:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Hugo schreef:
Het enige dat mij wel stoorde was opnieuw de lange file aan de loketten, tweede klasse onwaardig, wat gaat dat zijn als we binnenkort de topper spelen tegen Beveren?
Dan staan er drie man om je inkomkaartje te controleren en moet de mannen met een abo in het midden staan aanschuiven omdat er maar een persoon beschikt over een gaatjestang of hoe noem je dat ding. Kost dat nu zoveel geld om een loket meer open te doen en om ervoor te zorgen dat iedereen aan de ingang over een gaatjestang beschikt.
Enfin, ik maak daar nu geen staatszaak van maar op dit gebied kan het toch veel beter, wat het sportieve betreft zijn er geen klachten. :D



Daar heb je inderdaad wel gelijk in.
Triestige organisatie achter de staantribune

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


05 Sep 2011, 21:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Belgo schreef:
Ik kom uit Eupen, dat is voor een website. Overigens, gefeliciteerd met de sterke start van het seizoen. (y)

circa 3.000

_________________
If you never try, you'll never know


05 Sep 2011, 21:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Sorry moest het hier al staan, maar de reactie van Ken Van Damme na de match tegen Roeselare op Aalst.be is geniaal :D

"Top 5 is mooi meegenomen en zo lang we daar blijven staan is dat goed. Maar het belangrijkste is dat we reeds 6punten voor hebben op bepaalde ploegen met nog maar 1punt"

Wat een held :worship: :lol: :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


05 Sep 2011, 21:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst