Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Onderkroiper schreef:
Ace schreef:
Onderkroiper schreef:

Yves Vanderhaeghe was ook aanwezig met zijn madam ;)


Foto's??? Uiteraard zeker? :D



Afbeelding


Samen met Dejan Velkovic (kwam veel in het nieuws voor transfers van oa Lukaku en Legeaer).


05 Sep 2011, 13:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
salvador schreef:
de clerus schreef:
Persconferentie E. Aalst - KSVR

http://www.youtube.com/watch?v=2RdiV7F_9nA

"Ik vond Aalst al bij al een verdiende overwinning." (hulptrainer van Roeselare)
"Het belang van Depoitre moet je niet onderschatten." (hulptrainer Roeselare)


Knappe persconferentie. Wel nog een tip om daar (zoals bij alle andere ploegen trouwens) een reclamebord/paneel achter te zetten Werk voor onze nieuwe manager of voor Chris (moderator)...


05 Sep 2011, 13:16
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
@ jammen
Spelers en staf worden wel betaald voor de prestaties dacht ik, ze hebben er alle belang bij om te winnen, zie winstpremies.
We hebben een mooie pot voetbal gezien zondag en ik heb met plezier mijn tickets betaald.
Er is echter wel een groot verschil tussen 20 euro uithalen om de 14 dagen en 100.000 euro of meer uithalen en weten dat je ze niet meer terug ziet en a la limit er weinig dank voor krijgt.
In de gegeven omstandigheden is het niet leuk om voorzitter of bestuurder te zijn van een club als er constant een zwaard van damocles boven uw hoofd hangt en men constant naar dezelfde mensen kijkt om in de zak te gaan, daarom zeg ik respect voor hen die dat willen over hun hoofd trekken & het daadwerkelijk ook doen, ze kunnen evengoed zondag komen kijken en als er iets gevraagd wordt afwezig tekenen of zeggen nee, dank u ik kom gewoon kijken.


05 Sep 2011, 13:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
leuke zondag gehad, maandag weer veel minder natuurlijk, kleine oorlog thuis want maar om 5uur mijne weg naar huis terug gevonden :D
wel iet leuk opgemerkt gisteren, iemand die achter den toog staat (alle respect voor de mensen die da willen doen) heeft blijkbaar evenveel te zeggen als een bestuurslid :? man man

_________________
Afbeelding


05 Sep 2011, 13:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Bij mij was vooral die die achter den toog van de K staat haren decolleté opgevallen :D

_________________
Afbeelding


05 Sep 2011, 14:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Fanatix schreef:
Bij mij was vooral die die achter den toog van de K staat haren decolleté opgevallen :D


Dan moet ik de volgende thuismatch eens afzakken naar de K :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Sep 2011, 14:18
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Onderkroiper schreef:
Fanatix schreef:
Bij mij was vooral die die achter den toog van de K staat haren decolleté opgevallen :D


Dan moet ik de volgende thuismatch eens afzakken naar de K :lol:


ja me gedacht seg ... en ze had er precies ginne last af dat er kweetni hoeveel ogen in gevallen waren ook :D
volgende match direct nor de eerste kantien ipv cafe stadion zelle :D


05 Sep 2011, 14:40
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
jamie schreef:
@ jammen
Spelers en staf worden wel betaald voor de prestaties dacht ik, ze hebben er alle belang bij om te winnen, zie winstpremies.
We hebben een mooie pot voetbal gezien zondag en ik heb met plezier mijn tickets betaald.
Er is echter wel een groot verschil tussen 20 euro uithalen om de 14 dagen en 100.000 euro of meer uithalen en weten dat je ze niet meer terug ziet en a la limit er weinig dank voor krijgt.
In de gegeven omstandigheden is het niet leuk om voorzitter of bestuurder te zijn van een club als er constant een zwaard van damocles boven uw hoofd hangt en men constant naar dezelfde mensen kijkt om in de zak te gaan, daarom zeg ik respect voor hen die dat willen over hun hoofd trekken & het daadwerkelijk ook doen, ze kunnen evengoed zondag komen kijken en als er iets gevraagd wordt afwezig tekenen of zeggen nee, dank u ik kom gewoon kijken.


spelers en staf worden betaald, supporters betalen, en als ik u goed begrijp mogen bestuursleden gelden van de club verduisteren om het er nadien weer uit te halen en er nog respect voor verwachten ook??

17 thuismatchen 42 jaar aan een stuk inkom of abo betalen plus nog veel meer aan bierbonnekes en truikes, sjaals en vlaggen kan anders ook tellen ten andere ... pasop met veel plezier ze daar niet van ...

respect kan je verdienen, afdwingen, verliezen ...
maar NIET kopen ! bij mij toch ni alle

never bite the hand that feeds you ja maar sponsoren mag geen vrijgeleide zijn om alles te doen met onze club waar ze goesting in hebben ...

zeg nu zelf .. geld in uw zak steken en dan het er weer uithalen en er nog respect voor vragen :nieje:


05 Sep 2011, 14:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Michaël schreef:
jamie schreef:
@ jammen
Spelers en staf worden wel betaald voor de prestaties dacht ik, ze hebben er alle belang bij om te winnen, zie winstpremies.
We hebben een mooie pot voetbal gezien zondag en ik heb met plezier mijn tickets betaald.
Er is echter wel een groot verschil tussen 20 euro uithalen om de 14 dagen en 100.000 euro of meer uithalen en weten dat je ze niet meer terug ziet en a la limit er weinig dank voor krijgt.
In de gegeven omstandigheden is het niet leuk om voorzitter of bestuurder te zijn van een club als er constant een zwaard van damocles boven uw hoofd hangt en men constant naar dezelfde mensen kijkt om in de zak te gaan, daarom zeg ik respect voor hen die dat willen over hun hoofd trekken & het daadwerkelijk ook doen, ze kunnen evengoed zondag komen kijken en als er iets gevraagd wordt afwezig tekenen of zeggen nee, dank u ik kom gewoon kijken.


spelers en staf worden betaald, supporters betalen, en als ik u goed begrijp mogen bestuursleden gelden van de club verduisteren om het er nadien weer uit te halen en er nog respect voor verwachten ook??

17 thuismatchen 42 jaar aan een stuk inkom of abo betalen plus nog veel meer aan bierbonnekes en truikes, sjaals en vlaggen kan anders ook tellen ten andere ... pasop met veel plezier ze daar niet van ...

respect kan je verdienen, afdwingen, verliezen ...
maar NIET kopen ! bij mij toch ni alle

never bite the hand that feeds you ja maar sponsoren mag geen vrijgeleide zijn om alles te doen met onze club waar ze goesting in hebben ...

zeg nu zelf .. geld in uw zak steken en dan het er weer uithalen en er nog respect voor vragen :nieje:


Deze gesprekken zijn meer iets voor het topic bestuursproblemen.


05 Sep 2011, 14:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/e-aalst-roeselare-2011-09-04/

zeer kort (maar krachtig?) verslag van TV OOST

_________________
Please don't take my Iendracht away!


05 Sep 2011, 16:21
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
jamie schreef:
@ jammen
Spelers en staf worden wel betaald voor de prestaties dacht ik, ze hebben er alle belang bij om te winnen, zie winstpremies.
We hebben een mooie pot voetbal gezien zondag en ik heb met plezier mijn tickets betaald.
Er is echter wel een groot verschil tussen 20 euro uithalen om de 14 dagen en 100.000 euro of meer uithalen en weten dat je ze niet meer terug ziet en a la limit er weinig dank voor krijgt.
In de gegeven omstandigheden is het niet leuk om voorzitter of bestuurder te zijn van een club als er constant een zwaard van damocles boven uw hoofd hangt en men constant naar dezelfde mensen kijkt om in de zak te gaan, daarom zeg ik respect voor hen die dat willen over hun hoofd trekken & het daadwerkelijk ook doen, ze kunnen evengoed zondag komen kijken en als er iets gevraagd wordt afwezig tekenen of zeggen nee, dank u ik kom gewoon kijken.


Zie PB.

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Sep 2011, 16:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare



als we 3 keers op rij verliezen zullen ze wel eens een uitgebreid verslagsken uitbrengen, de teppens. :kots:

_________________
may the FORCE be with you.


05 Sep 2011, 17:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
39 seconden voor de ploeg die 3de staat en de laatste matchen soms oogstrelend voetbal speelt voor 2de klasse en dan 1 minuut en 57 seconden voor een match van een ploeg die gedeeld laatste staat en dik onder lag tegen tienen blijkbaar+ een verslag van 1 minuut 57 voor een match tussen temse en hamme, DE ploegen waar iedereen in heel oost-vlaanderen uiteraard van wakker ligt...
ongelooflijk toch ze soms :zzz: :wave:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


05 Sep 2011, 17:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Dries schreef:
39 seconden voor de ploeg die 3de staat en de laatste matchen soms oogstrelend voetbal speelt voor 2de klasse en dan 1 minuut en 57 seconden voor een match van een ploeg die gedeeld laatste staat en dik onder lag tegen tienen blijkbaar+ een verslag van 1 minuut 57 voor een match tussen temse en hamme, DE ploegen waar iedereen in heel oost-vlaanderen uiteraard van wakker ligt...
ongelooflijk toch ze soms :zzz: :wave:


Teveej Waasland eh :p

_________________
Please don't take my Iendracht away!


05 Sep 2011, 17:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Het is een plezier om alle weken naar Iendracht te komen zien! Gisteren weeral aangename wedstrijd waarin je toch ziet dat 2de klasse ietsje sneller gaat, maar wij kunnen dit op het moment goed aan.
Gisteren waren alle spelers op een goed niveau(basiself). Van de spelers die ik persoonlijk dacht(ik geef toe) dat ze het moeilijk zouden krijgen ben ik nog het meest verbaasd. De Castro die al 2 belangrijke doelpunten maakt, secuur verdedigd en ook goed uitverdedigd en gisteren zeer rustig speelde ;) Dan Kestens die volgens mij gewoon naast de ploeg ging vallen voor De Schutter, maar hij deed het gisteren schitterend! Ook Potjes en Flipo goed.Verheyden verbaasde me wel dat hij 90 minuten samen met Ken heel goed speelde op het middenveld. Gbarssin heeft er weeral concurrentie bij! En zoals Depoitre er staat: Chapeau!! Was wel na 60 minuten stikkapot, maar heeft weeral zijn waarde bewezen :worship:
Ik weet wel dat we moeten opletten voor te positief te worden en te enthousiast, ookal is mijn post hierboven al zo enthousiast, maar we hebben 7/9 en dit toch in wedstrijden op Tienen(thuisreputatie) en Roeselare(toch kwalitatieve kern). Ik weet dat het op Tienen anders had kunnen lopen en dat we tegen Roeselare misschien wel verliezen als VDN er een paar binnen laat, want hij heeft wel degelijk enkele mooie kansen van hen gepakt. We moeten op dit elan proberen voortgaan en van niemand bang hebben. Dit zijn de momenten waarop de tegenstander terug bang krijgt van onzen Iendracht.

Enig minpuntje : Ode Thompson. Over zijn voetbalkwaliteiten ga ik niet beginnen discussieren, maar mogen invallen en een halfuur geen inzet tonen vind ik heel zielig van een speler die toch ook betaald wordt. Het zal zijn vertrouwen geen boost geven als we op Crispijn roepen, maar hij mag ook wel eens beseffen dat inzet de grote troef van onze groep is(in de competitie toch :D ).

Nu op naar Oostende met een goeie drive :EA:


05 Sep 2011, 19:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst