Eendracht Aalst - Roeselare - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17
 Eendracht Aalst - Roeselare 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Onderkroiper schreef:
Sammy duidelijk aangenaam verrast toen er Sammy Boem Boem werd gescandeerd ;)

Afbeelding


(y) Spijtig dat Sammy op de tribune moet trouwens.


04 Sep 2011, 23:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Bram schreef:
Nog iemand die Stijn Stijnen had gespot trouwens ? :D


Ja, hem had gehoord dat er hier een heel levendig forum was... :D




:banana:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


05 Sep 2011, 7:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
El Corredor schreef:

Counterploeg?

Roeselare kwam enkel in de match door een blinde lijnrechter...

Ik vond ons goed spelen, met De Castro en Kestens als uitblinkers!

Wat mij stoorde aan onze supporters, als men denkt dat je Thompson een plezier doet door op Crispyn te gaan roepen. Een tweede geval Lecomte is zo in de maak Een beetje steun mag toch wel. Waarmee ik niet wil zeggen dat Thompson goed inviel.


Daar vrees ik inderdaad ook voor - is niet de eerste keer dat ik dat opmerk. Ik snap ook wel uw redenering en de oproep tot steun, net zoals ik het verdedigen van BVR snap in de persconferentie...

Dat Ode een andere opdracht meekreeg dan Depoitre was duidelijk - Moreels werd diepe spits en Ode nam erachter plaats en ook de ingeving van de wissel zelf - Depoitre compleet leeg en bal in de ploeg proberen te houden - was zeker lovenswaardig... Maar dat Ode dan vaak op links de ruimte van Bob en Jens toeloopt, als we dan toch gevaarlijk uitbraken weinig of niet in de debatten was betrokken en op sommige fases enkel Trochiaans stond te gesticuleren of van zijn oren aan het maken was, geen druk naar voor gaf en - buiten die ene corner die hij goed wegwerkt - nauwelijks verdedigend werk opknapte, dan weet je dat je vroeg of laat het hoongelach over u gaat krijgen...

Heel de ploeg zat er wat door toen hij inviel wegens verschroeiend tempo de eerste twintig minuten, maar als je Ken, Bob en vooral Moreels nog van de ene kant naar de andere zag flitsen, vaak langs Ode heen in beide richtingen, dan weet je, met het tot nu toe afgelegde parcours in het achterhoofd, dat de Aalsterse achterban zich vroeg of laat gaat roeren...

Het is al lang duidelijk dat Ode geen tweede Depoitre is en daar straft niemand hem ook voor af, maar ik heb hem bij Oudenaarde wel veel zien lopen en werken voor de ploeg en dat mis ik voorlopig helemaal bij hem. Dat truitje moet kurkdroog geweest zijn denk ik na de match. Als je die inzet ziet, draait de kar van de achterban meteen maar bij Ode - waar het dan nog eens in zijn aard van spelen ligt ook om het zo "relax" te doen - schijnt dat niet te lukken. Bij het doelpunt van Moreels werd er door iedereen duchtig gevierd - Ode toonde nauwelijks betrokkenheid en dat zijn zaken die moeilijk worden verteerd hier... Daardoor gaan de goeie dingen - schermde een paar keer de bal heel goed af op het midden, draaide rond zijn as en speelde goed in op Bob bijvoorbeeld + die ene verdedigende corner - snel worden vergeten en gaat hij heel snel het imago van luierik meekrijgen. Als er achteraf wordt aangegeven dat hij dan blijkbaar scherper dan ooit staat en je ziet het halfuur dat hij op het veld stond er net voor, dan smaakt het zelfs allemaal nog een tikje wranger...

BVR heeft gelijk - er mag geen "geval Thompson" komen of gemaakt worden en hij verdient evenveel de steun van de fans als elke andere Eendrachter, maar ik betwijfel of hij met die prestaties nog maanden het vertrouwen zal hebben van zijn medemaats.

Ik denk dat er waarschijnlijk andere zaken moeten spelen bij die jongen waardoor hij er niet helemaal met zijn gedachten bij is, want op twee maanden tijd zo'n schim worden van iemand die bij Oudenaarde zo belangrijk was - en die in de confrontaties tegen ons zeker geen krabber was - dat kan niet alleen met aanpassing te maken hebben.

Voor de rest: verbazende start toch wel maar niet blind zijn voor de gebreken die in de match opduiken. Zoals Demanet terecht opmerkte, slaat het toch wat mee voorlopig. Start van ons was gisteren even verschroeiend als Tienen tegen ons met het verschil dat wij gisteren wel meteen scoren en Tienen niet en dat Roeselare onze fouten niet afstrafte (kans van Sene bijvoorbeeld met die hakbal - als Thompson dat mist bij ons, is het over en out voor hem bijvoorbeeld). BVR haalt terecht aan dat het evengoed 9 op 9 had kunnen zijn, maar heb je ongeluk, sta je gisteren onder druk met een 0 op 6. In elk geval, 7 punten hebben we al en die nemen ze ons niet meer af!

En onze "oudjes" achterin: chapeau hoor mannen! Respect!

En De Castro doet het ook prachtig, tegen mijn verwachting in moet ik bekennen - positioneel soms nog iets te onstuimig wegens te hoog dekkend, maar als medetopschutter is het hem voorlopig vergeven :-)


05 Sep 2011, 7:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Wat een match, merci :EA:

Ik weet nu al dat we de komende jaren gaan denken aan de ploeg die we nu op het plein hebben staan... want ik vrees ervoor dat de komende jaren er een aantal zullen vertrekken.

Er werd gevochten voor elke bal, uitblinkers voor mij waren De Castro, Flippo, Kestens & Cousin. Maar eigenlijk speelde de ganse ploeg goed. Het geval Ode Thompson was inderdaad triestig, ok hij speelde weer niet goed en wist niet goed waar lopen (geval Papa Gueye) maar hem beginnen uitfluiten is er wat over. Ge weet dat hij nog 30 minuten op dat plein moet staan en dat er zeker geen vervanger meer voor hem op de bank zit... dan maakte er maar het best van eh seg. Dinnen jongen afbreken gaat zeker niet helpen ze. Ik heb ik daar ook zitten vloeken van 'godomme kan dinnen genen bal controleren' mor individuele reacties hoort hij uiteindelijk niet...

Wat een sjans dat wij Podevijn en De Castro hebben, aanvallend ingestelde backs... waar vinde da nog in 2de?

_________________
Afbeelding


05 Sep 2011, 7:46
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
goeie match, veel inzet tegen geen slechte ploeg, op het einde van de eerste helft kwamen we er nog moeilijk uit, zeer sterke de castro, flipo, kestens,depoitre, moreels, potjes & ook ewen speelde opvallende goed dus pluim voor gans de ploeg, valse noot was de zeer zwakke invalbeurt van thompson, die gast speelt zonder vertrouwen, uitfluiten is niet goed te praten maar wel te verstaan, depoitre heeft 1j niet gespeeld en die gaat achter elke bal en wint bijna elk kopduel, ode verzet hem niet en loopt waar hij niet moet lopen.Hij moet veel betere kunnen dat is zeker maar zoals BVR hem de nieuwe aanvalsleider noemen van den iendracht dat had hij volgens mij de verkeerde pillen geslikt s'ochtends, crispijn is beter trouwens.Bon, we staan goed en hebben onze start niet gemist nu op naar t'zeetje.Ik heb ook gehoord uit bestuurskamer dat er een oplossing in de maak is, er gaan er enkele in hunne zak tasten, voor de zoveelste keer, dus 1 woord voor die mensen = respect anders was het weer gedaan binnen de korste keren.


05 Sep 2011, 9:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Goeie match gezien gisteren. Roeselare meteen bij de keel gegrepen en met een doelpunt van Ollie na 3 minuten een droomstart. Ik vond ons vooral de 1e helft goed tot zeer goed combineren. Zelf in de verdediging werd er verzorgd uitgevoetbald. Mooie acties gezien en dito goals.

Roeselare begon meteen snedig in de 2e helft, meteen een goeie redding van VDN of het stond na 15 seconden in de 2e helft reeds 2-1.

Roeselare kwam eigenlijk bijna niet tot kansen, ze waren er wel is zeer dichtbij toen de bal tot 2x toe van de lijn werd gehaald.

Ik vond onze verdediging subliem gisteren: VDN, Kestens, Flippo, Olli, Potjes. Allemaal top. Potjes moet soms wel wat meer in positie blijven, had een paar keer steun nodig van Flippo maar voor de rest een zeer goeie match.

Het middenveld werkte ook goed met Ewen en Ken. De flanken deden meer dan hun werk en vooraan inderdaad een tank en een begenadigd voetballer als Wouter Moreels. We hebben een mooi ploegje.

De mindere invalbeurt van Ode was eigenlijk het 'slechtste' moment van de wedstrijd. Ook Vervaeke zijn invalbeurt was maar povertjes.

Weer 3 punten rijker en nu ontspannen naar de kust, een puntje zou goed zijn, 3 punten nog beter. :EA:


05 Sep 2011, 9:15
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Prachtige, collectieve prestatie van onze ploeg gisteren, al stak Kristof er (weeral) bovenuit.
Ik vond de ganse verdediging heel geconcentreerd spelen, enkel op stilstaande fasen was het wat bibberen.
Op het middenveld heeft Ewen ook een sterke prestatie neergezet aan de zijde van een altijd wroetende Ken.
Bij Damien zag ik enige verbetering t.o.v. zijn vorige prestaties en Bobken zorgde voor de goede ideëen.
Wat we vooraan hebben lopen zullen vele ploegen ons benijden.
Ik heb genoten gisteren, als we dit niveau kunnen aanhouden tot minstens Nieuwjaar, dan zie ik ons nooit in de problemen komen voor het behoud.
Proficiat Iendracht en de supporters. (y) :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Sep 2011, 9:28
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Ik hoop dat ze niet zo blijven spelen want anders gaan er aantal beginnen wegdromen naar 1ste klasse :love: :lol:

_________________
Afbeelding


05 Sep 2011, 10:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Fanatix schreef:
Ik hoop dat ze niet zo blijven spelen want anders gaan er aantal beginnen wegdromen naar 1ste klasse :love: :lol:


Da heb ik gistere ook zitten denken :s

_________________
Please don't take my Iendracht away!


05 Sep 2011, 10:17

Lid geworden op: 26 Okt 2010, 20:52
Berichten: 5
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Een van onze beste collectieve prestaties sinds lange tijd met niet 1 basisspeler die ondermaats presteerde .Als je dan op bepaalde momenten ook wat geluk hebt ( cfr Tienen ) , zie je dat spelers extra vertrouwen tanken en dat merk je op dit moment echt aan hun spelniveau .Nu punten pakken is dus de boodschap want zag nu de drie wedstrijden in tweede en toch niet echt zwakke tegenstanders gezien .We gaan dus elke week top moeten zijn en hopelijk is onze kern hiervoor breed genoeg . Gisteren stond de volledige derdeklasseslectie wel degelijk aan de aftrap .Hoed af voor een knalprestatie als team ! .
Verder hoop ik dat N. De Schutter zich kan blijven opladen want ook hem gaan we zeker nodig hebben .Beste bewijs hiervan is Kestens die vorig jaar ook een moeilijk seizoensbegin had maar nu wel op een heel hoog niveau aan t voetballen is .
Alweer een leuke voetbalnamiddag . Laat ons hopen dat dit nog enkele potentiele sponsors mee over de streep helpt trekken ! De recette van zondag zal alvast wel vrij goed geweest zijn .


05 Sep 2011, 11:24
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Heerlijke wedstrijd gezien gisteren en dus ook verdiend de 3 punten thuis gehouden.

Opvallend : niemand van onze 'aanwinsten' in de basis 11. OK, niet iedereen kan ergens nieuw toekomen en onmiddellijk alles spelen maar niemand ...
Met Balaj en VR heb je jonge gasten die eventueel als aankopen in de breedte kunnen verkocht worden maar wat met de andere 3 ?

Mijn punt,schitterend startend elftal maar om eerlijk te zijn was ik niet op mijn gemak bij het bekijken van de bank ...
Schorsingen, blessures komen er ongetwijfeld aan en zeker bij een tempo zoals dat van gisteren maar wat dan ?


05 Sep 2011, 11:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Viel mij wel op dat Niels gisteren (al was het maar 5 minuten) nog op het middenveld werd gedropt.
Had hem daar graag gisteren misschien toch een 20 minuten ofzo aan het werk gezien, maar Ewen speelde ook een topmatch dus hem na 70 minuten wisselen was wat onterecht geweest.

_________________
Afbeelding


05 Sep 2011, 11:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
http://www.youtube.com/watch?v=Hm7z54PU4bc

Enkele kleine sfeermomenten vanuit de K gisteren

_________________
Please don't take my Iendracht away!


05 Sep 2011, 11:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
jamie schreef:
goeie match, veel inzet tegen geen slechte ploeg, op het einde van de eerste helft kwamen we er nog moeilijk uit, zeer sterke de castro, flipo, kestens,depoitre, moreels, potjes & ook ewen speelde opvallende goed dus pluim voor gans de ploeg, valse noot was de zeer zwakke invalbeurt van thompson, die gast speelt zonder vertrouwen, uitfluiten is niet goed te praten maar wel te verstaan, depoitre heeft 1j niet gespeeld en die gaat achter elke bal en wint bijna elk kopduel, ode verzet hem niet en loopt waar hij niet moet lopen.Hij moet veel betere kunnen dat is zeker maar zoals BVR hem de nieuwe aanvalsleider noemen van den iendracht dat had hij volgens mij de verkeerde pillen geslikt s'ochtends, crispijn is beter trouwens.Bon, we staan goed en hebben onze start niet gemist nu op naar t'zeetje.Ik heb ook gehoord uit bestuurskamer dat er een oplossing in de maak is, er gaan er enkele in hunne zak tasten, voor de zoveelste keer, dus 1 woord voor die mensen = respect anders was het weer gedaan binnen de korste keren.


respect moet je ook een beetje verdienen en wat we hier de laatste tijd weer meemaken heeft toch wel een beetje het omgekeerde effect bij mij

de supporters gaan elke week in hun zak ... mag daar ook respect voor zijn dan van hun kant?

ik heb vooral respect voor onze spelers en trainer die al de miserie van ons "respectabel" bestuur met hun spel en resultaten van de mat blazen


05 Sep 2011, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Roeselare
Michaël schreef:
jamie schreef:
goeie match, veel inzet tegen geen slechte ploeg, op het einde van de eerste helft kwamen we er nog moeilijk uit, zeer sterke de castro, flipo, kestens,depoitre, moreels, potjes & ook ewen speelde opvallende goed dus pluim voor gans de ploeg, valse noot was de zeer zwakke invalbeurt van thompson, die gast speelt zonder vertrouwen, uitfluiten is niet goed te praten maar wel te verstaan, depoitre heeft 1j niet gespeeld en die gaat achter elke bal en wint bijna elk kopduel, ode verzet hem niet en loopt waar hij niet moet lopen.Hij moet veel betere kunnen dat is zeker maar zoals BVR hem de nieuwe aanvalsleider noemen van den iendracht dat had hij volgens mij de verkeerde pillen geslikt s'ochtends, crispijn is beter trouwens.Bon, we staan goed en hebben onze start niet gemist nu op naar t'zeetje.Ik heb ook gehoord uit bestuurskamer dat er een oplossing in de maak is, er gaan er enkele in hunne zak tasten, voor de zoveelste keer, dus 1 woord voor die mensen = respect anders was het weer gedaan binnen de korste keren.


respect moet je ook een beetje verdienen en wat we hier de laatste tijd weer meemaken heeft toch wel een beetje het omgekeerde effect bij mij

de supporters gaan elke week in hun zak ... mag daar ook respect voor zijn dan van hun kant?

ik heb vooral respect voor onze spelers en trainer die al de miserie van ons "respectabel" bestuur met hun spel en resultaten van de mat blazen


(y) :worship:

_________________
oilsjt, goi alien...


05 Sep 2011, 11:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst