KV Oostende - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 18
 KV Oostende - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
ik vind ook dat de schutter niet happy moet zijn met zijn vervanging,was zeker niet de slechtste achteraan.


11 Sep 2011, 20:14
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
scarfie schreef:
PS Nog een proficiat aan de amateurs van het forum van Oostende. Je moet registreren om te mogen kijken maar geen antwoord gekregen van die prutsers..


Kheb mij nochtans al 2 keer met succes geregistreerd, eerste keer is mijn account echter verdwenen nog voor ik iets gepost had :hmm:

Je krijgt meteen na je registratie een activatielink in je mailbox ;)


Weet ik best dat het zo hoort maar heb gewoon niks gekregen.


11 Sep 2011, 20:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Oostende verdient de overwinning op basis van de kansen. De snelle uitbraken deden ons veelvuldig pijn,. We missen toch flippo in dat centrum. Onze eerste helft verloren we de grip na 20min en was het een tienen scenario al krijg je er nu wel 2 binnen.
Wel ben ik onder de indruk van onze remonte waardoor het echt heel spannend werd en Oostende toch wel even deed bibberen maar ook daar 2 zeer goede kansen krijgen.
De kaart van gbarssin kan ik nog begrijpen, als je vandaag zo tackelt krijg jecrood! De kaart voor vervaeke was ronduit belachelijk.

De ref was goed maar daar toont hij toch een heel amateuristische kant en (daar ik altijd mijn stopwatch mee laat lopen) fluit hij af op 91m28s. Nog geen 2 minuten overspelen :hmm: .


het viel me ook op dat Oostende weinig supporters heeft in vergelijking met vroeger.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


Laatst gewijzigd door de clerus op 11 Sep 2011, 20:21, 2 keer totaal gewijzigd.



11 Sep 2011, 20:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ik vind ook dat de schutter niet happy moet zijn met zijn vervanging,was zeker niet de slechtste achteraan.


Niels was zelfs een van de betere van aalst,van renterghem is gwn me dieje gast zijn voeten aant spelen en da verdientem ni punt andere lijn.
Bvr had vandaag trouwens altijd voor van damme-verheyden moeten kiezen in de basiself.
Btw,toch een pluim voor de supporters,de sfeer was toch weer neig goe.
En natuurlijk:ILSE IS VAN ONS!! :lol: :D


11 Sep 2011, 20:20
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
waly 2 schreef:
ik vind ook dat de schutter niet happy moet zijn met zijn vervanging,was zeker niet de slechtste achteraan.


Niels was zelfs een van de betere van aalst,van renterghem is gwn me dieje gast zijn voeten aant spelen en da verdientem ni punt andere lijn.
Bvr had vandaag trouwens altijd voor van damme-verheyden moeten kiezen in de basiself.

Je moet daar nu wel zo geen ramp van maken ook he. Vervangen worden voorbij het uur is sowieso al niet zooo erg. Bovendien stonden we achter, werd gekozen om alles of niets te spelen, en dan is het logisch dat een verdediger moet plaats ruimen voor een middenvelder / aanvaller. Niels of Kestens dus, en ik denk dat Kestens nog minder verdiende om gewisseld te worden.


11 Sep 2011, 20:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Thompson niet gemotiveerd lees ik hier :hmm: , misschien niet altijd gelukkig maar kwa inzet kon je hem toch weinig verwijten. Groot contrast in ieder geval met Gbarssin, zet onvoldoende druk op tegenstander en de bal en remde met zijn laterale passen steeds het spel af. Met zijn domme rode kaart zorgde hij voor den bloemeké op zijn wanprestatie. Heeft mij vandaag zwaar ontgoocheld :x Ewen verraste me dan weer in positieve zin, na zijn invallen speelden we wel vooruit en konden we eindelijk wel druk zetten. Geen ramp deze nederlaag maar we zouden hier vandaag eigenlijk een punt moeten pakken hebben. Accomodatie en ontvangst (ticketverkoop was een ramp) waren ook om te bleiten. Op die zittribune kan je trouwens je nek breken.


11 Sep 2011, 20:37
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Ik heb de match niet gezien maar ik stel vast dat toen Niels vervangen werd en Thompson erin kwam de stand 3-0 was, en dat het uiteindelijk 3-2 is geworden. Blijkbaar had Moreels nog de 3-3 aan de voeten en was die erin gegaan dan stond hier hoe een geweldige trainer BVR wel is.... Helaas, Moreels scoorde niet dus BVR kent er niks van...


11 Sep 2011, 20:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
salvador schreef:
Ik heb de match niet gezien maar ik stel vast dat toen Niels vervangen werd en Thompson erin kwam de stand 3-0 was, en dat het uiteindelijk 3-2 is geworden. Blijkbaar had Moreels nog de 3-3 aan de voeten en was die erin gegaan dan stond hier hoe een geweldige trainer BVR wel is.... Helaas, Moreels scoorde niet dus BVR kent er niks van...


Bvr is ne goeie trainer é jongens,voor datter hier mensen mijn zinnen volledig gaan omdraaien ;)
Btw,op thompson zijn kap zitten vind ik vandaag toch ook niet nodig,gallucci geeft ne slechte pas naar hem en ze beginne thompson te verwijten,waar zeje dan me bezig :hmm:


11 Sep 2011, 20:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2535
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
ik heb de match gezien op diene live-stream, behalve de eerste 15 minuten want die gasten zijn ni vroeger wakker geworden. Ik vind dat we vandaag toch gemakkelijk 3 goals incasseren, doch ja, we gaan niet elk weekend beter zijn dan de tegenstrever ook he. Het weerwerk na de 3-0 vond ik klasse, op zo'n manier met tien man terugvechten, op verplaatsing : chapeau. Rood voor Gbarssin : als gisteren op Standard diene pipo van Westerlo geen rood krijgt moet voor mij Marco hier ook geen rood krijgen. Die rode kaart voor Vervaeke : als ge zag dat diene van Oostende theatraal neerging was geel hier op zijn plaats.

By the way : op diene live-stream hoorde ik steeds de Eendrachtsupporters, die van Oostende kwamen er niet aan te pas ---> chapeau jongens !

_________________
Iendracht 4ever.


11 Sep 2011, 21:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
chunga schreef:
. Accomodatie en ontvangst (ticketverkoop was een ramp) waren ook om te bleiten. Op die zittribune kan je trouwens je nek breken.


Inderdaad, dat loket was toch wel om te huilen terwijl ze daar een 'zee' aan ruimte hebben...


11 Sep 2011, 21:17
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
khad den indruk dat ons flanken vandaag nie echt draaiden gelijk anders. Tegen Tubeke en Roeselare zat er daar serieus wa meer snelheid in. Cousin en Damien liepen toen goed hun flanken af. Vandaag heb ik dit niet gezien. Verder: onze verdediging was vandaag verre van een blok. Tis lang geleden denk ik dat we van achter zo vaak in moeilijkheden zijn gekomen.

Beetje off topic vraag misschien: hoe zit dat met de blessure van Crispijn? Wat? Voor hoelang?
Ik zou die toch wel is graag zien spelen in tweede klaase.

Oostende heeft verdiend gewonnen vandaag, moeten we toegeven. Serieus wa volk van den iendracht :worship: . Ze zullen ginder in Oostende ook verschoten zijn :lol:

En we zetn ons aal..., we zetn ons aal achteeer ons ploeg!...En we zetn ons aal, we zetn ons aal achteeer ons ilseee!
:EA: :EA: :EA: :EA:


11 Sep 2011, 21:22
Scholier

Lid geworden op: 21 Feb 2010, 23:33
Berichten: 100
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
kreezie nonkeltje schreef:
ik heb de match gezien op diene live-stream, behalve de eerste 15 minuten want die gasten zijn ni vroeger wakker geworden. Ik vind dat we vandaag toch gemakkelijk 3 goals incasseren, doch ja, we gaan niet elk weekend beter zijn dan de tegenstrever ook he. Het weerwerk na de 3-0 vond ik klasse, op zo'n manier met tien man terugvechten, op verplaatsing : chapeau. Rood voor Gbarssin : als gisteren op Standard diene pipo van Westerlo geen rood krijgt moet voor mij Marco hier ook geen rood krijgen. Die rode kaart voor Vervaeke : als ge zag dat diene van Oostende theatraal neerging was geel hier op zijn plaats.

By the way : op diene live-stream hoorde ik steeds de Eendrachtsupporters, die van Oostende kwamen er niet aan te pas ---> chapeau jongens !


't was idd al den iendracht de klok sloeg wat de supporters betrof. Die van oostende enkel gehoord bij doelpunt en de 2 minuten nadien, verder nog een uiterst zeldzaam aantal keer gehoord.

De prijs van 't bier ginjer was oek de moeite. 2 euro!! Sjans dak toch met den otto was. :)


11 Sep 2011, 21:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Inderdaad een grote opkomst. Hopelijk op Heist ook zo een massa en hopelijk dan wel met een punt (of 3) naar huis.
Heb gezien dat ze daar op KSK Heist toch tribune(kes) gezet hebben voor de bezoekers.

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


11 Sep 2011, 21:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Vond het wel goed als we van den trein naar het stadium gingen, dat Frank De Roose Ajoinnen voor ons gezongen heeft door het raam van zijn appartement, de ambiance zat er al lang voor de match goed in!! :juij:


11 Sep 2011, 21:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2535
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
England4ever schreef:
Vond het wel goed als we van den trein naar het stadium gingen, dat Frank De Roose Ajoinnen voor ons gezongen heeft door het raam van zijn appartement, de ambiance zat er al lang voor de match goed in!! :juij:


sorry dat ik voor één keer off-topic ga : als ze morgen in de bestuurskamer volmondig en eensgezind Ajoinen zingen zal 't goe zijn ! Laat het ons in ieder geval hopen.

_________________
Iendracht 4ever.


11 Sep 2011, 21:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst