KV Oostende - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 KV Oostende - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 269
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Fenomenale dijk walk van station naar 't stadion!
En in 't stadion maar één ploeg vocaal aanwezig
Spijtig dat Moreels nog de kans op 3-3 laat liggen, 't kot was te klein geweest.
Cmon Iendracht


11 Sep 2011, 21:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
kreezie nonkeltje schreef:
England4ever schreef:
Vond het wel goed als we van den trein naar het stadium gingen, dat Frank De Roose Ajoinnen voor ons gezongen heeft door het raam van zijn appartement, de ambiance zat er al lang voor de match goed in!! :juij:


sorry dat ik voor één keer off-topic ga : als ze morgen in de bestuurskamer volmondig en eensgezind Ajoinen zingen zal 't goe zijn ! Laat het ons in ieder geval hopen.



ik vrees er voor maar ik hoop het uiteraard met je mee...


11 Sep 2011, 21:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Jules Bocandé schreef:
Fenomenale dijk walk van station naar 't stadion!
En in 't stadion maar één ploeg vocaal aanwezig
Spijtig dat Moreels nog de kans op 3-3 laat liggen, 't kot was te klein geweest.
Cmon Iendracht


Het was SUPER UBER GEWELDIG man man man.... zalig!!!

_________________
Please don't take my Iendracht away!


11 Sep 2011, 22:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
England4ever schreef:
Vond het wel goed als we van den trein naar het stadium gingen, dat Frank De Roose Ajoinnen voor ons gezongen heeft door het raam van zijn appartement, de ambiance zat er al lang voor de match goed in!! :juij:


sorry dat ik voor één keer off-topic ga : als ze morgen in de bestuurskamer volmondig en eensgezind Ajoinen zingen zal 't goe zijn ! Laat het ons in ieder geval hopen.



ik vrees er voor maar ik hoop het uiteraard met je mee...


Tzal toch moeten ofze nu willen of ni...


11 Sep 2011, 22:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Kwil wel die sfeerbeelden van de wandeling is zien :p we zullen der ferm opstaan.. of liggen :D


11 Sep 2011, 22:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Elektronized schreef:
Kwil wel die sfeerbeelden van de wandeling is zien :p we zullen der ferm opstaan.. of liggen :D


Heb gefilmd tot 1.5 km dijkwandeling (GEHEUGENKAART VOL -.-) dus 'legda neer as ge ver 'n iendracht zetj' (op't midden van dei drukke baan dan nog :;D) heb ik niet :s maar twas gewoon ZALIG (mijn filmkes zijn aan't overzetten op pc, de afwerking op youtube zal wss morgen of overmorge zijn :p)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


11 Sep 2011, 22:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
2 Fotokes van Station naar Stadion (filmke volgt later) :EA:

Afbeelding
Afbeelding

_________________
Please don't take my Iendracht away!


11 Sep 2011, 22:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Het was niet zo slecht vond ik, alleen was Oostende ietsje beter. soms kan een conclusie zeer simpel zijn. Maar er zat met wat geluk nog een puntje in. Op Oostende... zeker niet slecht. Thompson speelde al ietsje beter, mag gezegd worden. Verder viel me op dat Aalst beter speelde met Verheyden dan met Gbarssin, die toch wel wat overschat wordt. Die nr8 van Oostende was de beste man op het plein.

15 euro + 2 euro voor een pintje... ze hebben de ajuinen eens allemaal ombgedraaid, en goe uitgeschud tot 't laatste klein geld er is uitgevallen. toch wel schandalig veel geld vind ik. 't was nu ni dat we daar in een voetbaltempel terecht kwamen he.

Al bij al toch nog nen toffen namiddag gehad... vooral ook door het knap terugvechten van ons ploeg. Ik probeer er in ieder geval elke week alleen nog 't positieve te zien... want als ik bepaalde andere topics lees, heb ik den indruk dat het het moment is om in te zien dat wat we nu nog in onze eendracht truikes zien lopen, we beter naar waarde kunnen schatten. Op Heist gaan we voor de punten


11 Sep 2011, 22:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Davy schreef:


15 euro + 2 euro voor een pintje... ze hebben de ajuinen eens allemaal ombgedraaid, en goe uitgeschud tot 't laatste klein geld er is uitgevallen. toch wel schandalig veel geld vind ik. 't was nu ni dat we daar in een voetbaltempel terecht kwamen he.


Op Waasland-Beveren is t anders €21...


11 Sep 2011, 22:54
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
En op Antwerp ook... Een regelrechte schande, tis niet moeilijk dat er nergens geen volk meer zit...


11 Sep 2011, 23:04
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Mei 2010, 21:06
Berichten: 26
Leeftijd: 33
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
ik vind ook dat de schutter niet happy moet zijn met zijn vervanging,was zeker niet de slechtste achteraan.

Het gaat er volges mij ni om of de schutter al dan niet happy mag/kan zijn, hij heeft gewoon helemaal geen matchritme en ik vond het logisch dat bvr hem heeft vervangen. Speelde zeker niet slecht, maar het was volgens mij toch geen domme wissel.


11 Sep 2011, 23:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
En op Antwerp ook... Een regelrechte schande, tis niet moeilijk dat er nergens geen volk meer zit...


Doen zoals die van Standard op Beerschot. Allemaal thuis blijven..

_________________
Afbeelding


11 Sep 2011, 23:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Idd. Een boycot gelijk standard deed. Dikke recette door hun neus geboord.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


11 Sep 2011, 23:38
Scholier

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 8:39
Berichten: 116
Leeftijd: 30
Locatie: Gent
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
2 Fotokes van Station naar Stadion (filmke volgt later) :EA:

Afbeelding
Afbeelding

Op naar de volgende (lange) treinverplaatsing. :rolandjen:

Afbeelding


12 Sep 2011, 7:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Eerste 20min. Vrij gelijk gaande wedstrijd. Nadien wat gezocht en greep verloren. Twee doelpunten spruiten hieruit voort. Wat me opviel was de gemakkelijkheid waarmee steeds een KVO speler vrij stond. Het gemis van filippovic was dan ook groot. Net bezig in het tweede helft en Aalst sterk. KVo redt bal van de lijn. Na de 3-1 vrij goed bezig, een licht handsbal en penalty, 3-2. Moreels en depoitre op haar na de 3-3. Oostende heeft zeker de laatste 20min afgezien en hun broekje vol gescheten! om na 3-0 nog zo sterk te spelen verdient alle lof! Toch weer proficiat aan onze troepen!


Snap niet zo goed dat iedereen het hier over eens is dat Oostende verdiend heeft gewonnen... Was puur een tweedeklasse-wedstrijd die aangenaam over en weer ging en waar momenten de doorslag hebben gegeven. In de eerste twintig à vijfentwintig minuten speelden wij vond ik opnieuw zeer degelijk met Oostende dat niks in elkaar kon knutselen en wij met Moreels (na knappe - helaas enige - doorsteekbal van Gbarssin) en de uithaal van Cousin nipt naast duidelijk de beste kansen kregen - ook dwongen we een reeks hoekschoppen af waar we helaas veel te weinig mee deden. Oostende scoorde gewoon uit hun eerste mogelijkheid waarbij Gbarssin voor het eerst - en helaas niet voor het laatst - zwaar in de fout ging. Gaat namelijk in de fase voor de hoekschop even met de handen in de lucht staan (dacht zelf dat hij een fout beging, Oostende begint te roepen maar scheids fluit niet, maar de Marco stopt wel dom met spelen waardoor Oostende makkelijk naar de flank kan openen en Galucci een corner moet toestaan). Wat er bij die corner juist gebeurde, is mij nog altijd niet duidelijk, maar volgens mij een zuivere dekkingsfout. Velen rond mij zagen er een fout van VDN in omdat het in de kleine rechthoek is, maar de positionering van Oostende (steeds block naar keeper) maakten dat VDN liever op de lijn bleef - iedereen heeft zijn man, dus in principe hoeft dat geeneens een probleem te zijn.

Toch proberen we nog de bakens te verzetten in de eerste helft met oa nog een mooie kans voor Depoitre en enkele hoekschoppen. Uit twee daarvan countert Oostende gevat waarbij onze zwarte verdedigende middenvelder opnieuw totaal niet thuisgaf... In die fase was Oostende inderdaad gevaarlijk omdat ze gemakkelijk de ballen op de flanken kregen met een Jamaique Vandamme die er af en toe goed doorging, maar zichzelf dan evenzeer weer te pletter liep ipv de bal af te geven... Anderzijds slaagde Oostende er na de 1-0 wel in om Depoitre uit de match te houden en hadden Moreels en Cousin het heel moeilijk om in hun spel te komen. Bij de 2-0 had de bal al lang weggekeild kunnen worden ook, maar soit zijn vijgen na Pasen. Ondanks de 2-0 en een paar scrimmages had ik er op basis van het veldspel toch nog een goed oog in.

En we starten de tweede helft dan ook veelbelovend met een heuse belegering en de bal van De Castro die nog op de lijn wordt weggewerkt, een mooi ingestudeerde vrije trap van Moreels die met een puntertje net naast besloot, enz. BVR ruikt ook dat er kansen zijn en brengt Ode voor Van Damme - die om het zacht uit te drukken in balbezit te onzuiver en te overhaast was. Helaas was het wel de enige middenvelder die vooruit stoorde... Gevolg: nog geen twee minuten later wordt het bij de eerste de beste tegenstoot van Oostende 3-0 na alweer een stilstaande fase (na alweer een onnodige fout) en toch wel opnieuw een paar dekkingsfouten in dezelfde fase.

Dan opnieuw chapeau voor BVR's durf vind ik - Cousin en De Schutter (had Niels kunnen doorschuiven ja en Gbarssin eraf halen, maar bij een 3-0 stand kan ik begrijpen dat je dan de iets aanvallend ingestelde centrale middenvelders erop houdt/zet) eraf voor Bas en Verheyden en het begon toch beter te draaien: achterin met drie (Olli - Kest en Potjes) en dat mannetje meer op het midden bracht Oostende in de problemen. Ook Ode, jawel, zorgde ervoor dat Laurent niet meer alleen werd geviseerd door de Oostendse achterlijn en die extra meter ruimte voor Lolo zorgde ervoor dat we ons weer in de match konden knokken met Wouter die veel beter in de match zat en Bas en Gallu die toch ook beter hun flank benutten...

Gevolg: Kestens scoort in een scrimmage nadat Depoitre knap op doel kopte, die op even knappe manier door de Oostendse goalie werd gepareerd. En mijn smsje was nog niet af toen het al 3-2 werd... Alles kon nog, ware het buiten Gbarssin en Saadoeni gerekend... tegenstrijdige berichten over de fout zelf, maar als ik zie wat Vanderheyden van GBA mocht uitsteken en nog een twintigtal andere fouten waaronder een regelrecht Witseleken dit weekend in eerste (allen met max geel) dan wordt de inconsequentie onder de scheidsrechters toch weer het discussiepunt. Tien minuten ervoor gaan zowel Galucci als Depoitre in scoringsmogelijkheid door en worden ze beide door de laatste man geveld - op Galucci is het zelfs geen geel en op Depoitre wordt de fout maar bestraft met geel... Daar wordt een mens redelijk ambetant van want zijn belangrijke momenten... Toch krijgen we zelf nog een dot van een kans - wat eigenlijk niet zou mogen, maar Oostende was compleet de pedalen kwijt (tot groot ongenoegen van Fredje hun trainer - was ziedend na de match op de persconferentie) - maar vanuit een soortgelijke positie als in de eerste helft kan Wouter helaas niet besluiten... Uiteraard tussendoor goed weggekomen door enkele gevatte counters, met naast de ballen op het doelhout (eerste was geen kans hé, gewoon lopen en knallen) nog twee grote kansen die vakkundig werden verprutst... De laatste vijf minuten zijn bij ons de laatste krachten weg, spelen we echt alles of niets en speelt Oostende het slim uit - krampje hier, naar de cornervlag lopen daar... Saadoeni vond het dan nog nodig om Bas ook nog rechtstreeks uit te sluiten en daaraan zie je hoe een match raar kan lopen...

Daarom - leuke match waarbij Oostende het eerste moment greep en wij hetzelfde lot overkwamen als Roeselare vorige week. Eigenlijk nooit uit de match en op het moment dat je dacht de bakens toch nog te kunnen verzetten, respectievelijk de 2-0 en de 3-0 om de oren... Ja, Oostende had de kans het sneller af te maken, maar zolang je niet scoort...

Toch chapeau aan de gehele ploeg - ook al waren er een paar minder - zal niet voor het laatst zijn. In tweede alle elf - en de drie wissels - top gedurende alle matchen, dan word je kampioen. Valt dus niet vaak voor dat iedereen topniveau zal halen. En zo zie je ook wat coaching doet... Onze Predrag werd serieus gemist voor de verdedigende organisatie - met name de positionering van ons centrale middenveld... Rampzalig soms... Wel leuk hoe BVR wat zand in de ogen strooide door Filipovic als basisspeler op te laten warmen en ook op het blad te vermelden...


12 Sep 2011, 8:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst