KV Oostende - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18
 KV Oostende - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Idd. Een boycot gelijk standard deed. Dikke recette door hun neus geboord.


Was vorige keer dat we naar Antwerp moesten ook al gezaag over, boycot lukt nooit op aalst want er zijn er die altijd willen gaan ook al zegt 95% dat ze thuisblijven. Supportersclubs die toch een bus inleggen want niet meer kunnen/mogen annuleren en daar gaat de boycot...


12 Sep 2011, 12:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Ace schreef:
de clerus schreef:
Idd. Een boycot gelijk standard deed. Dikke recette door hun neus geboord.


Was vorige keer dat we naar Antwerp moesten ook al gezaag over, boycot lukt nooit op aalst want er zijn er die altijd willen gaan ook al zegt 95% dat ze thuisblijven. Supportersclubs die toch een bus inleggen want niet meer kunnen/mogen annuleren en daar gaat de boycot...


iid die boycot haalt niets uit
't is gewoon schandalig ... maar ja...


12 Sep 2011, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Voor de fotokes en filmpjes zal er vertraging zijn :hmm:

Sinds gisterenavond bad-sectors op harde schijf en PC start niet meer op. :stom:

Geen probleem want dit bericht komt vanop mijn reserve PC.

Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk on-line te zetten

Eerst nieuwe Harddisk en gegevens van Windows overzetten en ik ben opnieuw vertrokken.

Dus geduld ......

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Sep 2011, 12:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Oostende had in ieder geval zijn huiswerk gemaakt, vingen ons perfect op terwijl wij het heel moeilijk hadden om uit te breken. De manier waarop ze Depoitre lam legden en hoe ze er een paar keer in slaagden om ons defensief ons 1 tegen 1 te zetten was "vernuftig".

Gbarsin kreeg echt nergens voet aan grond , zijn rode kaart was dan ook amper een aderlating. In mijn ogen zelfs een verdiende rode kaart.
Je kan zeggen dat die goals vermijdbaar waren, maar dan moet je er wel bijzeggen dat wanneer ze ze slikken de goal al een tijdje "in de lucht hing". Vooral in de 1e helft vond ik die mannen fysiek veel sterker, meer body en meer duelkracht. 2de helft zaten ze bij Oostende door hun beste krachten heen en konden we nog iets terug doen. Inbreng van Thompson had ik persoonlijk wat vroeger gedaan, niet direkt omdat hijzelf gevaarlijk was, maar Depoitre kreeg meer vrijheid.

Uiteindelijk kan je misschien nog een punt meepikken, maar niet vergeten dat ze daar wel nog 2-3 keer het doelhout treffen ook. Verdiende overwinning van Oostende maar met een andere aanpak zat er meer in.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Sep 2011, 12:48
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Eerste kwartier vond ik Oostende toch niet echt indrukwekkend, tis pas na die 1-0 dat het wat beter ging lopen bij die gasten. Als ze natuurlijk alle kansen afmaken ist meer dan 3 goals in de mand.

Odé kan mij voorlopig echt niet overtuigen, toch zwak positie en passenspel hoor. Heeft nu toch al wat kansen gekregen vind ik!

Verder was de laatste rood kaart een lachertje :x

Prijzen waar inderdaad weer naar de hoge kant maar als ik hier dan dingen lees van 20 en 21 euro... das ter toch DIK over :crazy: Pintjes waren op Tienen dacht ik ook al twee euro.


12 Sep 2011, 12:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Nog vergeten: wat is het nut van een voorverkoop als ge uiteindelijk toch allemaal langs 1 veel te smalle doorgang binnen moet ? (n)

_________________
If you never try, you'll never know


12 Sep 2011, 12:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Heb de match gevolgd op de live stream. Vond ons in het begin de betere ploeg daarna was Oostende beter. Het valt op dat we heel makkelijk goals slikken op stilstaande fases, daar zou toch echt aan moeten gewerkt worden. Ik vind de overwinning van Oostende verdiend, treffen nog 2x het doelhout maar het moet ook gezegd dat we evengoed met een 3-3 naar huis konden gaan.

Ik vond Cousin enorm zwak, was ook arrogant bij zijn vervanging want weigerde Vervaeke een hand te geven zag ik op de stream. :hmm:


12 Sep 2011, 13:14
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
In wedstrijden tegen de betere ploegen uit tweede klasse zie je toch dat we achteraan iets te weinig duelkracht hebben. Een kopbalsterke CV à la Dessaer is toch iets dat we missen vind ik...

Verder hebben we een zeer aangename wedstrijd gezien met beide ploegen die aanvallend voor de dag kwamen. Daarvoor gaat een mens naar het stadion.
Spijtig dat Moreels de kans op 3-3 liet liggen, het zou een apotheose geweest zijn ...

Proberen om volgende week de draad terug op te pikken met een driepunter!


12 Sep 2011, 13:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Heb de match gevolgd op de live stream. Vond ons in het begin de betere ploeg daarna was Oostende beter. Het valt op dat we heel makkelijk goals slikken op stilstaande fases, daar zou toch echt aan moeten gewerkt worden. Ik vind de overwinning van Oostende verdiend, treffen nog 2x het doelhout maar het moet ook gezegd dat we evengoed met een 3-3 naar huis konden gaan.

Ik vond Cousin enorm zwak, was ook arrogant bij zijn vervanging want weigerde Vervaeke een hand te geven zag ik op de stream. :hmm:



Ging ook meteen naar binnen dacht ik mij te herinneren. Speelde idd niet zijn beste match

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


12 Sep 2011, 13:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Dani schreef:
In wedstrijden tegen de betere ploegen uit tweede klasse zie je toch dat we achteraan iets te weinig duelkracht hebben. Een kopbalsterke CV à la Dessaer is toch iets dat we missen vind ik...
Verder hebben we een zeer aangename wedstrijd gezien met beide ploegen die aanvallend voor de dag kwamen. Daarvoor gaat een mens naar het stadion.
Spijtig dat Moreels de kans op 3-3 liet liggen, het zou een apotheose geweest zijn ...

Proberen om volgende week de draad terug op te pikken met een driepunter!


Goh, dat ligt eraan - ik vind De Schutter in duelkracht niet zoveel moeten toegeven op een Dessaer bijvoorbeeld... De Dessaer van het laatste halfjaar bij ons was immers ook niet meer de bonk die als een rots in de branding op Stayen stond... Alleen is het duo Kestens-De Schutter niet zo complementair als Filipovic-Kestens of Filipovic-De Schutter... De achterlijn is niet zozeer het probleem, wel de defensieve organisatie als Van Damme niet top is en er niemand is die coacht, zoals Filipovic doet... Met Filipovic erbij gaan onze verdedigers veel minder snel uit positie lopen om gaten in de hoeken te gaan dekken, nu werd de ploeg soms zo erg uitgestrekt dat het niet anders kon - zeker als een Marco weinig meedoet - vaak stond Galucci op de rechtsachter in verdedigend opzicht met De Castro voor hem, dat zijn zaken die niet te veel in een wedstrijd mogen gebeuren... Hoe minder spelers verdedigend uit hun positie moeten lopen, hoe beter - zie de tweede helft op Tienen en de match van vorige week tegen Roeselare... Daar lukten de een tegen een situaties wel zonder problemen terwijl Sene - De Rechter nochtans ook geen sukkelaars zijn...

Ken stond er gisteren (zoals op Tienen overigens) vaak alleen voor qua defensieve taken op het middenveld tegenover twee wroeters Wallaeys/Jonckheere die bovendien zelf ook nog een aardig potje kunnen voetballen - en dan komt uw achterste linie meteen onder druk te staan. En je moet altijd rekening houden met de sterkte van uw tegenstander ook - de Oostendse pionnen stonden zo opgesteld dat onze kwaliteiten aan banden werden gelegd - Cousin kon nooit vrij bewegen, Galucci moest meer verdedigen dan aanvallen en Depoitre werd knap uit de wedstrijd gehouden door Brillant in de eerste helft. Jens en De Castro konden ook veel minder opkomen dan de vorige wedstrijden, mede doordat Oostende in balbezit telkens de flanken opzocht en onze backs het dus totaal niet konden veroorloven om hun verdedigende taken te verwaarlozen...

En toch toonde Oostende zich ook kwetsbaar - Jonckheere kon niet verder en alles viel in duigen bijna. Als we 11 tegen 11 blijven, kon het nog alle kanten uit... Jamaique hebben we buiten die knal op de paal niet meer gezien die tweede helft en ook Dissa raakte amper nog een bal... Het echte verschil lag voor mij eens te meer centraal op het midden... waar Oostende wel het spel kon verleggen bij momenten, lukte dat bij ons niet - niet in het minst omdat we vaak veel te overhaast acteren... Dat is ervaring op een trapje hoger en de ploeg moet dat nog leren... Het lukt ons bij een voorsprong, nu nog als we achterstaan of gelijk..

Het is niet dat al onze gebrekken zo bloot werden gelegd hé - als je ziet welke kansen we nog afdwingen in een verloren situatie verdient dat enkel lof... En ja, Oostende kon er een pak meer gemaakt hebben ja, maar dat was dan wel omdat wij met man en macht in de aanval waren, met een man minder en eigenlijk met nog maar 2 echt verdedigend denkende mensen. Tweede is een rare reeks en dat zag je op Tienen - daar werden we compleet overspeeld het eerste halfuur en haal je 3 punten, nu zet je grotendeels je voet naast die van Oostende en bijt je in het stof... Maar om daar problemen, enz. in te zien - wat vorige week minder was, werd toen niet afgestraft, nu wel en de efficiëntie die we zelf de laatste drie matchen wel aan de dag konden leggen, was nu wat minder... Laat Wouter op Heist weer tweemaal alleen op doel afgaan zoals gisteren en het kan twee keer bingo zijn en dan is het voor Heist boeken toe... De goal van De Castro op Tienen was moeilijker dan de bal in de scrimmage die van de lijn werd gehaald gisteren... Het zit hem in de details..

Maar na dergelijke prestatie vind ik het toch wel makkelijker om u bij de nederlaag neer te leggen... Voor de getoonde mentaliteit alleen al...


12 Sep 2011, 14:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
We hebben verloren en er zat misschien wel meer in. 7/12 is nog altijd een goede start en volgende week op Heist gewoon de draad terug oppakken.
En mensen, voor wie niet met de trein is meegegaan, als dit nog eens georganiseerd wordt, ga mee want ge maakt ne prachtigen dag mee! Een talrijke opkomst met sfeer op de trein en vooral onze dijkwandeling was fenomenaal! De "zetj a neer" opt midden vant straat mocht er ook wel zijn. Een superdag met een minder resultaat, maar het geeft mij een boost dat onze ploeg me teen 3-0 achterstand toch terug mentaliteit en weerbaarheid toonde! :EA:


12 Sep 2011, 16:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
Ik zal het hier dan maar posten i.p.v topic mvdm. Maar kunnen jullie mij eens uitleggen waarom er punten gegeven worden door sommigen aan Ken Van Damme want daar kan ik met mijn klein verstand echt niet bij. Misschien dat enige verduidelijking mij kan helpen om dit te begrijpen. :hmm:


12 Sep 2011, 17:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
We hebben verloren en er zat misschien wel meer in. 7/12 is nog altijd een goede start en volgende week op Heist gewoon de draad terug oppakken.
En mensen, voor wie niet met de trein is meegegaan, als dit nog eens georganiseerd wordt, ga mee want ge maakt ne prachtigen dag mee! Een talrijke opkomst met sfeer op de trein en vooral onze dijkwandeling was fenomenaal! De "zetj a neer" opt midden vant straat mocht er ook wel zijn. Een superdag met een minder resultaat, maar het geeft mij een boost dat onze ploeg me teen 3-0 achterstand toch terug mentaliteit en weerbaarheid toonde! :EA:


da es allomool goe en wel, mor adde toestemming van de stad oostende om op den oepenbooren weg te gon zitten? :nieje:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Sep 2011, 17:31
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
chunga schreef:
Ik zal het hier dan maar posten i.p.v topic mvdm. Maar kunnen jullie mij eens uitleggen waarom er punten gegeven worden door sommigen aan Ken Van Damme want daar kan ik met mijn klein verstand echt niet bij. Misschien dat enige verduidelijking mij kan helpen om dit te begrijpen. :hmm:



Moeten ze aan u toelating vragen mischien? Iedereen stemt toch voor wie hij wil zeker?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Sep 2011, 17:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KV Oostende - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
We hebben verloren en er zat misschien wel meer in. 7/12 is nog altijd een goede start en volgende week op Heist gewoon de draad terug oppakken.
En mensen, voor wie niet met de trein is meegegaan, als dit nog eens georganiseerd wordt, ga mee want ge maakt ne prachtigen dag mee! Een talrijke opkomst met sfeer op de trein en vooral onze dijkwandeling was fenomenaal! De "zetj a neer" opt midden vant straat mocht er ook wel zijn. Een superdag met een minder resultaat, maar het geeft mij een boost dat onze ploeg me teen 3-0 achterstand toch terug mentaliteit en weerbaarheid toonde! :EA:


filmke van om en bij de 23 minuten (start in Aalst tot Bijna aankomst stadion Oostende (geheugenkaart vol) komen aan bod)aan 't uploade op youtube :p oa ook de "zet/leg a neer :p"

_________________
Please don't take my Iendracht away!


12 Sep 2011, 17:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 264 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst