Ksk Heist-Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11
 Ksk Heist-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28
Berichten: 86
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
acrid schreef:
tzal kotje vol zijn tegen Waasland volgende week
Beveren bestaat nie meer zeggen ze maar kan mij nie herinneren da Waasland zoveel volk had
ze gaan nekeer moeten verliezen en ik denk dat het tegen ons gaat zijn ;)

Het zou mooi zijn mochten we van waasland-beveren winnen , Ma als we er ons eens goed achter zetten moet da wel lukken ehn :EA:

_________________
We're Back !


18 Sep 2011, 21:08
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Jareken schreef:
acrid schreef:
tzal kotje vol zijn tegen Waasland volgende week
Beveren bestaat nie meer zeggen ze maar kan mij nie herinneren da Waasland zoveel volk had
ze gaan nekeer moeten verliezen en ik denk dat het tegen ons gaat zijn ;)

Het zou mooi zijn mochten we van waasland-beveren winnen , Ma als we er ons eens goed achter zetten moet da wel lukken ehn :EA:

... en dan gaan ze hier wel allemaal zweven...

Pas op, ik wil ook dat ze winnen, maar ik tel nog altijd naar onderen: 6 punten voor op de derde laatste is mooi na 5 matchen, maar het is alles wel beschouwd nog niet zo heel veel, hé...
Hoe rapper we veilig zijn hoe beter...


18 Sep 2011, 21:11
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Goeie match van ons en "leep" gespeeld bij momenten maar als het 2-2 staat met den "teem" mogen we content zijn.
Al bij al toch verdiende overwinning en ook nog dit: het moet toch tof zijn om voor zo'n enthousiaste supporters te spelen.
We'er Iendracht Oilsjt, we'er wonderfull :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Sep 2011, 21:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
acrid schreef:
tzal kotje vol zijn tegen Waasland volgende week
Beveren bestaat nie meer zeggen ze maar kan mij nie herinneren da Waasland zoveel volk had
ze gaan nekeer moeten verliezen en ik denk dat het tegen ons gaat zijn ;)


Volgens de gazet deze morgen 4000 toeschouwers gisteren in Beveren :wow:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


18 Sep 2011, 21:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Supermatch en de goal van Gallucci :love:


Schoon é :lol: :D


Het zal juliie wel niet verwonderen dat ik dit op foto heb :love:
Je moet Damien zijn smile zien :angel:

Ik verschiet er eigenljk af dat Damien het veld zonder gebroken been heeft kunnen verlaten.
Een geluk dat er bij Heist geen type De Castro speelde of we hadden hem pas tegen de lente terug gezien :( .
Dat gezegd zijnde, zalig dat ons sportieve succes zo blijft duren.... ik heb zelf nog het gevoel dat we nog niet alles van deze ploeg gezien hebben :EA:

_________________
If you never try, you'll never know


18 Sep 2011, 21:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Van een rustige beginfase was geen sprake en Van Den Noortgaete moest al snel vol aan de bak om Webers met een ultieme reflex van een doelpunt te houden. Even later voorkwam hij voor de tweede keer dat we op achterstand zouden komen. Wij dreigden in dat openingskwartier ook twee keer (telkens via Gallucci) maar hun keeper lag steeds in de weg. Na 18 minuten klommen we dan op voorsprong. De thuisdefensie kon een corner niet wegwerken en Podevijn knalde hard in doel. Enkele minuten later werd het nog mooier toen ref Vinche de bal op de stip legde nadat Van Damme tegen de grasmat ging. Doelman Ruttens weerde de strafschop van Moreels af maar die kon gelukkig toch nog scoren in de rebound. Vervolgens hadden we het vrij goed onder controle vind ik. Al moeten we wel toegeven dat we nog eens gered worden door de paal waardoor de aansluitingstreffer uitbleef. Wij waren zelf nog dicht bij een derde goal na een kopbal van De Castro (net over).
Na de rust probeerde de thuisploeg zich terug in de match te spelen maar ze konden ons toch niet echt bedreigen. Zelf konden wij enkele keren tegenprikken via Gallucci. Een eerste maal devieerde hij een voorzet nog over maar bij zijn tweede kans maakte hij het wel knap af. Met een mooie beweging zette hij de doelman op het verkeerde been waardoor hij de bal in het lege doel kon deponeren. Alle, hij deed het niet meteen. Hij bleef eerst nog een handvol seconden op de doellijn staan en trapte de bal maar binnen toen Ruttens alsnog naar hem kwam. Mooi om te zien maar anderzijds ook niet nodig. Bij 0-3 waren de boeken dan volledig toe. Toch bleef Heist op zoek gaan naar de tegentreffer en in de 86e minuut kregen ze loon naar werken via een penaltygoal na een fout van De Schutter. Daarvoor had Van Den Noortgaete trouwens nog ne keer of twee een tegendoelpunt verhinderd en ik vond het dan ook jammer dat hij uiteindelijk niet kan zeggen dat hij de nul gehouden heeft want dat had hij wel verdiend na zijn goeie match. Ook nog even benadrukken dat Thompson goed is ingevallen. Het was maar een klein kwartierke maar hij liet toch enkele mooie dingen zien nu.
We knopen dus terug aan met de zege maar ik kan gerust toegeven dat het op bepaalde momenten wat meegezeten heeft. De punten zijn echter binnen en met 10 op 15 kunnen we nu toch echt wel van een geslaagde start spreken. Bijgevolg kunnen we nu zonder druk tegen leider Waasland-Beveren uitpakken en ik ben ervan overtuigd dat wij de ploeg gaan zijn die hun de eerste punten afpakt.
Tot slot nog efkes nen dikke merci aan de spelers en technische staf (en al degene die ik vergeet) om deze woelige week op een positieve manier af te sluiten :EA:


18 Sep 2011, 21:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Die tweede afdeling ligt ons zoveel beter he. Voetbal wordt hier toegelaten en dan zie je dat er plots veel mogelijkheden zitten in deze ploeg. Alle matchen met een fit duo moreels - depoitre zijn we een bedreiging voor elke tweedeklasser. Ik ben er zeker van dat ze'r bij Waasland niet al te gerust in zijn.

Moet wel gezegd: Heist was nu niet meteen heel overdonderend goed te noemen he, hoewel ze 'r toch altijd weer in slagen heel venijnig en snel aan doel te verschijnen... vorige twee ontmoetingen kregen we telkens te weinig tegen die ploeg: deze keer kregen we gewoon waar we recht op hadden :-) best voetballende ploeg heeft gewonnen.

die verslaggever van Heist over onze keeper "met meer geluk dan kunde"... flauw, echt flauw. Ik vraag mij af of hij hetzelfde had geschreven mocht het de thuisdoelman geweest zijn die dergelijke redding maakte... maar ja, die zit allicht al met n goei snotvalling bij de stoof.


18 Sep 2011, 21:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Die nummer 9 bij Heist, was dat die fameuze Webers? Kon wel op een balleke shotten...

Ook die rechtermid was sterk, heeft Potjes er een paar keer los afgesprint. Dat zal Jens ook al efkes ni meer meegemaakt hebben.


18 Sep 2011, 21:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Die nummer 9 bij Heist, was dat die fameuze Webers? Kon wel op een balleke shotten...

Ook die rechtermid was sterk, heeft Potjes er een paar keer los afgesprint. Dat zal Jens ook al efkes ni meer meegemaakt hebben.


was die 9 Webers? vorige matchen tegen heist niet echt op gelet eigenlijk, maar vandaag toch alleszins weer de sterkste speler van Heist hoor.


18 Sep 2011, 21:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Webers speelde met nummer 3.


18 Sep 2011, 21:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Die nummer 9 bij Heist, was dat die fameuze Webers? Kon wel op een balleke shotten...

Ook die rechtermid was sterk, heeft Potjes er een paar keer los afgesprint. Dat zal Jens ook al efkes ni meer meegemaakt hebben.


Die 9 was de rechtermid hé die tegen Podevijn stond ;) . Dat was trouwens Ozcan en Potjes had er meer dan zijn handen vol mee.
Webers was die struise centraal op het midden, nr. 3 inderdaad.


18 Sep 2011, 21:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Oei, dan had ik hun opstelling blijkbaar niet goed door :-) Ik had het dus op nummer 9 en nummer 12 die ik bij hen goed vond spelen.

Webers was mij niet echt opgevallen, eerlijk gezegd.

Wat mij wel nog was opgevallen, ik denk dat de gemiddelde lengte bij die mannen zeker boven de meter 80 ligt, op corner zat ik elke keer toch met de stress, en ik was ni den enige.


18 Sep 2011, 21:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Bartos schreef:
De Jean schreef:
Die nummer 9 bij Heist, was dat die fameuze Webers? Kon wel op een balleke shotten...

Ook die rechtermid was sterk, heeft Potjes er een paar keer los afgesprint. Dat zal Jens ook al efkes ni meer meegemaakt hebben.


Die 9 was de rechtermid hé die tegen Podevijn stond ;) . Dat was trouwens Ozcan en Potjes had er meer dan zijn handen vol mee.
Webers was die struise centraal op het midden, nr. 3 inderdaad.


ah ok, dan toch.. die 9 was supersterk!


18 Sep 2011, 21:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
EATv interviewde nieuwbakken voorzitter De Smedt en kapitein Filipovic na de match op HEIST;
zie:http://www.iendrachtoiljst.be :EA:


18 Sep 2011, 22:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Kdacht wel da er op Heist wa meer sfeer zou zijn geweest.. Vocaal hebbek ze ni gehoord, na de 3-0 begon hun tribune wa leeg te lopen, en als ze die penalty scoorden sprong er 5 man recht..
Their support is *tuuuuuut* shit :p


18 Sep 2011, 22:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst