Ksk Heist-Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Ksk Heist-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Ksk Heist-Eendracht Aalst
Philippe vinche is de ref,floot ondermeer aalst-wielsbeke 8-1en vorig jaar de kampioenematch tegen dessel.
Tom Dens en Peter Claeys zijn de lijnrechters.


12 Sep 2011, 15:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Is er nu al een tribune voor de bezoekers of sta je daar nog steeds rond het plein gelijk in prov afdelingen?

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


12 Sep 2011, 17:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Is er nu al een tribune voor de bezoekers of sta je daar nog steeds rond het plein gelijk in prov afdelingen?

Stadionplan

Bezoekers
Thuis supporters
Aantal plaatsen thuis
X + Y zittribune: 554
Z1 staanplaatsen: 256
Z2 staanplaatsen: 332
Z3 staanplaatsen: 800
Z4 staanplaatsen: 220
Aantal plaatsen bezoekers
O1 staanplaatsen: 800
O2 staanplaatsen: 210
P overdekte staanplaatsen: 125
P1 zitplaatsen 32
Q zitplaatsen 220

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Sep 2011, 17:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Is er nu al een tribune voor de bezoekers of sta je daar nog steeds rond het plein gelijk in prov afdelingen?


125 overdekte staanplaatsen, 't zal vechten worden als het regent :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Sep 2011, 17:26
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2011, 18:10
Berichten: 15
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Hoi beste Iendrachters. Eindelijk ook in tweede geraakt ? Waar een ploeg als Aalst eigenlijk altijd thuishoort (minstens).
In derde hebben we genoeg gezaag gehoord over ons 'provinciaal' stadion, meestal door mensen met een groot stadion en bijbehorende grote schuld...Namen moet ik niet noemen zeker ?
Ondertussen hebben we aan den lijfe ondervonden wat al die opgeblazen beunhazen eigenlijk zelf waard zijn. Op jullie eigenste forum heb ik al de klachten gelezen over de 'schitterende' ontvangst in bv Antwerpen en Oostende. Ik heb het dan nog niet gehad over bv Wetteren of Visé waar je uw pint buiten in weer en wind kunt drinken... In Heist is er inderdaad een overdekte staan en een overdekte zittribune voor de bezoekers aan de langszijde van het veld. Tenzij jullie met meer dan 1000 man afzakken zal iedereen het spel goed kunnen volgen. De sterke verhalen van massa's uit supporters hebben we ondertussen ook al leren relativeren. Voilà dat moest mij even van het hart. Terug nu naar voetbal, ik zie dat jullie kern nagenoeg ongewijzigd is gebleven tov twee jaar geleden. De nieuwkomers Gbarssin en Vervaecke zijn er wss niet bij in Heist wegens rode kaarten op KVO. Bij Heist zullen jullie uit onze kampioenenploeg in derde (ons sterkste team ooit) nog weinig namen terugvinden: Grant (centrale verdediger), Webers, Thijs (middenvelders) en Ozcan (rechtse winger). Gorts, Wijns, Vandermieren ,Janssens, Van Vlasselaer zijn vertrokken en Jan Hendrickx (onze midvoor die zowel op Aalst als in Heist voor de winning goal zorgde) speelt op zijn 29ste zelfs in eerste provinciale. Doelman Olieslaegers is gekwetst zijn vervanger Ruttens doet het goed. Criel onze topschutter verleden jaar met 16 goals is eveneens gekwetst, Weuts de vervanger van Hendrickx komt uit blessure en geraakt mogelijk fit net als Crabeels (linksback). Ons handhaven in tweede is het hoogst haalbare. Allemaal welkom in Heist en hopelijk zien we een goede match. Nog vragen ?


12 Sep 2011, 18:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Bedankt voor de toelichting en tot zondag. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


12 Sep 2011, 18:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Bedankt davila, ik bedoelde dit niet denigrerend naar jullie toe hoor maar ik moet toch weten of ik een paraplu moet meedoen of niet ;) . Ik denk niet dat Gbarssin en Vervaeke al geschorst zullen zijn gezien het rechtstreeks rood was en zo een uitspraak normaal pas in de week erop volgt.
Nu goed, tot zondag alvast!

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


12 Sep 2011, 18:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
Hoi beste Iendrachters. Eindelijk ook in tweede geraakt ? Waar een ploeg als Aalst eigenlijk altijd thuishoort (minstens).
In derde hebben we genoeg gezaag gehoord over ons 'provinciaal' stadion, meestal door mensen met een groot stadion en bijbehorende grote schuld...Namen moet ik niet noemen zeker ?
Ondertussen hebben we aan den lijfe ondervonden wat al die opgeblazen beunhazen eigenlijk zelf waard zijn. Op jullie eigenste forum heb ik al de klachten gelezen over de 'schitterende' ontvangst in bv Antwerpen en Oostende. Ik heb het dan nog niet gehad over bv Wetteren of Visé waar je uw pint buiten in weer en wind kunt drinken... In Heist is er inderdaad een overdekte staan en een overdekte zittribune voor de bezoekers aan de langszijde van het veld. Tenzij jullie met meer dan 1000 man afzakken zal iedereen het spel goed kunnen volgen. De sterke verhalen van massa's uit supporters hebben we ondertussen ook al leren relativeren. Voilà dat moest mij even van het hart. Terug nu naar voetbal, ik zie dat jullie kern nagenoeg ongewijzigd is gebleven tov twee jaar geleden. De nieuwkomers Gbarssin en Vervaecke zijn er wss niet bij in Heist wegens rode kaarten op KVO. Bij Heist zullen jullie uit onze kampioenenploeg in derde (ons sterkste team ooit) nog weinig namen terugvinden: Grant (centrale verdediger), Webers, Thijs (middenvelders) en Ozcan (rechtse winger). Gorts, Wijns, Vandermieren ,Janssens, Van Vlasselaer zijn vertrokken en Jan Hendrickx (onze midvoor die zowel op Aalst als in Heist voor de winning goal zorgde) speelt op zijn 29ste zelfs in eerste provinciale. Doelman Olieslaegers is gekwetst zijn vervanger Ruttens doet het goed. Criel onze topschutter verleden jaar met 16 goals is eveneens gekwetst, Weuts de vervanger van Hendrickx komt uit blessure en geraakt mogelijk fit net als Crabeels (linksback). Ons handhaven in tweede is het hoogst haalbare. Allemaal welkom in Heist en hopelijk zien we een goede match. Nog vragen ?


Nu, er zijn 2 mogelijkheden: ofwel is jullie site niet juist: daar staat duidelijk 125 OVERDEKTE staanplaatsen,, , ofwel is die capaciteit ondertussen verhoogd, en moeten jullie dus snel jullie site laten aanpassen, maar ja, dat verstaan wij wel, want ook bij ons duurt zo iets zeer lang! het ging hem dus over al of niet overdekt, en of wij een paraplu en dubbele regenjas dienden te voorzien, da es alles, allez, tot Zondag, en succes voor allebei;; Oh ja, wij komen normaal gezien toch met ongeveer 500 man. Jullie moeten juist zorgen dat er genoeg kan gegeten en gedronken worden. :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Sep 2011, 19:00
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2011, 18:10
Berichten: 15
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Bedankt voor de toffe reacties, met een 500 man mag er geen probleem zijn, wel op tijd komen in geval van regen of een paraplu meebrengen. Kijk ook op www.kskheist.be voor een videoverslag van onze laatste match tegen Boussu-Dour.


12 Sep 2011, 19:04
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2011, 18:10
Berichten: 15
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Bedankt davila, ik bedoelde dit niet denigrerend naar jullie toe hoor maar ik moet toch weten of ik een paraplu moet meedoen of niet ;) . Ik denk niet dat Gbarssin en Vervaeke al geschorst zullen zijn gezien het rechtstreeks rood was en zo een uitspraak normaal pas in de week erop volgt.
Nu goed, tot zondag alvast!

Jullie zijn denkelijk tweede klasse nog niet (terug) gewoon: verleden seizoen was het in eerste en tweede klasse wel zo dat rode kaarten onmiddellijk (dus voor de volgende match) gesanctionneerd werden en meteen voor die volgende match van kracht werden. Bij mijn weten geldt dat nog steeds zo. Ook het gele kaarten systeem is anders: één schorsingsdag na 5 gele kaarten, na de volgende 5 twee schorsingsdagen enz.


12 Sep 2011, 19:09
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2011, 18:10
Berichten: 15
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
Bedankt voor de toffe reacties, met een 500 man mag er geen probleem zijn, wel op tijd komen in geval van regen of een paraplu meebrengen. Kijk ook op http://www.kskheist.be voor een videoverslag van onze laatste match tegen Boussu-Dour.

Ik bedoel natuurlijk als die 500 allemaal willen staan en die 250 overdekte zitplaatsen leeg blijven... :)


12 Sep 2011, 19:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
DAVILA schreef:
Bedankt voor de toffe reacties, met een 500 man mag er geen probleem zijn, wel op tijd komen in geval van regen of een paraplu meebrengen. Kijk ook op http://www.kskheist.be voor een videoverslag van onze laatste match tegen Boussu-Dour.

Ik bedoel natuurlijk als die 500 allemaal willen staan en die 250 overdekte zitplaatsen leeg blijven... :)


die 500 waarover ik zojuist sprak zijn idd ALLEMAAL de staanplaatsen. Daar moet je ongeveer een 250 man voor de overdekte ZITPLAATSEN nog bijtellen hé, anders komen jullie er niet !!

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


12 Sep 2011, 19:15
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2011, 18:10
Berichten: 15
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
En wie echt goed en droog wil zitten: gewoon aan het loket thuisploeg een tribuneplaats kopen... (dan liefst geen carnavalpak aantrekken of een zwart-witte sjaal of een sling ajuinen rond uw nek hangen... :lol: ) Btw: dat doe ik ook op verplaatsing, twee jaar terug zaten de Heist sups gewoon tussen de Aalstenaars op de tribune zonder problemen en dat is niet omdat wij toen wonnen, wij kunnen ook tegen ons verlies... ;)


12 Sep 2011, 19:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
En wie echt goed en droog wil zitten: gewoon aan het loket thuisploeg een tribuneplaats kopen... (dan liefst geen carnavalpak aantrekken of een zwart-witte sjaal of een sling ajuinen rond uw nek hangen... :lol: ) Btw: dat doe ik ook op verplaatsing, twee jaar terug zaten de Heist sups gewoon tussen de Aalstenaars op de tribune zonder problemen en dat is niet omdat wij toen wonnen, wij kunnen ook tegen ons verlies... ;)


Dan ist in orde :D


12 Sep 2011, 19:18
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
de ontvangst was daar 2 jaar geleden super,zelfs een jeneverkraam en al dacht ik
der zat wel nen ambetanten in de tribune :)


12 Sep 2011, 19:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst