Ksk Heist-Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Ksk Heist-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Iets voor Expo 100 :love: :love: :love:


ik vind het gewoon de max, diene kleine pruts steelt blijkbaar graag nekeer de show, tja, waarom ni eigenlijk. Voor mij is 't de mooiste goal in jaaaaaaaren.

_________________
Iendracht 4ever.


20 Sep 2011, 0:10
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
kreezie nonkeltje schreef:
Onderkroiper schreef:
Iets voor Expo 100 :love: :love: :love:


ik vind het gewoon de max, diene kleine pruts steelt blijkbaar graag nekeer de show, tja, waarom ni eigenlijk. Voor mij is 't de mooiste goal in jaaaaaaaren.

mooiste goal in jaren blijft nog steeds die goal van Moreels vorig jaar tegen wielsbeke, waarbij hij de bal eerst verliest, dan in het hoekje de bal ontfutselt aan de tegenspeler, en dan efkes een "zidanneke" doet en meteen erna in de verste hoek afwerkt...
HEER-LIJK
maar twas wel een grappig zicht van gallucci vond ik ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


20 Sep 2011, 0:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Dries schreef:
mooiste goal in jaren blijft nog steeds die goal van Moreels vorig jaar tegen wielsbeke, waarbij hij de bal eerst verliest, dan in het hoekje de bal ontfutselt aan de tegenspeler, en dan efkes een "zidanneke" doet en meteen erna in de verste hoek afwerkt...
HEER-LIJK


Tegen Izegem ;) .


20 Sep 2011, 9:13
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
kreezie nonkeltje schreef:
Onderkroiper schreef:
Iets voor Expo 100 :love: :love: :love:


ik vind het gewoon de max, diene kleine pruts steelt blijkbaar graag nekeer de show, tja, waarom ni eigenlijk. Voor mij is 't de mooiste goal in jaaaaaaaren.

Ik vraag me af of er ook niet een beetje afschudden van frustratie en revanche inzat.
Damien is wat moeizaam aan het seizoen begonnen en als je voelt dat je terug komt dan wil je dat wellicht extra in de verf zetten.
En blijkbaar groeien er nog naar hun beter niveau (ik hoor van een betere invalbeurt van Thompson). Alweer een bevestiging dat het niet voor maar in de competitie is dat je er moet staan...
BVR is right.
Toch boeiend om alle onheilstijdingen van voor het seizoen hier nog eens te gaan lezen: "We hebben ons niet genoeg versterkt" (ik vrees, financieel gezien, wellicht zelfs te veel), "Derde klasse is tweede klasse niet, ze gaan niet meekunnen" (wel de ploeg van derde die nog altijd op veld staat en klopt dat derde tweede niet is maar hier moeten we dan ook niet als favoriet kost wat kost kampioen spelen),... en we kunnen zo eventjes doorgaan.
Nu de puzzel moet passen schuift hij toch wel netjes in elkaar. Respect voor spelers en trainer en staf...


20 Sep 2011, 10:13
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Wat een mens hier allemaal leest...Iemand de kliniek inschoppen omdat hij even dolt met de tegenstander???? Mensen toch, er is in voetballand iets aan het gebeuren dat blijkbaar niet meer te stoppen is. Iedereen loopt zodanig op de toppen van zijn tenen dat bij het minste geringste het kot te klein is en er moord en brand geschreeuwd wordt. Kijk naar de heisa rond Beerschot. Zo overroepen, zo bij de haren gesleurd dat het eigenlijk belachelijk wordt. De dikbetaalde voetballer die een scheldwoord of een verwijzing naar een gebeurtenis (ik zeg niet dat dit van goeie smaak getuigt, maar dat doen verwensingen zelden) moet aanhoren lijkt wel een kleuter die het op een huilen zet. Hetzelfde bij onze sympatieke kleurling Nzolo, die de topper Genk-Standard stillegt omdat de Walen voor een hoopje kak uitgescholden worden. Zaken die al sinds mensenheugenis gebeuren worden de laatste jaren opgeklopt zonder weerga.
Terwijl het negeren van zulke dingen gewoon de enige juiste tactiek is.
Enfin, Galluci maakte een prachtgoal, even deed hij me aan Pelé denken, die ooit zo een beweging maakte en ook de keeper omspeelde maar de beste aller tijden scoorde...niet.


20 Sep 2011, 10:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Dries schreef:
mooiste goal in jaren blijft nog steeds die goal van Moreels vorig jaar tegen wielsbeke, waarbij hij de bal eerst verliest, dan in het hoekje de bal ontfutselt aan de tegenspeler, en dan efkes een "zidanneke" doet en meteen erna in de verste hoek afwerkt...
HEER-LIJK


Tegen Izegem ;) .

awelja, de 3-0 tegen izegem dus :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


20 Sep 2011, 10:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Wat een mens hier allemaal leest...Iemand de kliniek inschoppen omdat hij even dolt met de tegenstander???? Mensen toch, er is in voetballand iets aan het gebeuren dat blijkbaar niet meer te stoppen is. Iedereen loopt zodanig op de toppen van zijn tenen dat bij het minste geringste het kot te klein is en er moord en brand geschreeuwd wordt. Kijk naar de heisa rond Beerschot. Zo overroepen, zo bij de haren gesleurd dat het eigenlijk belachelijk wordt. De dikbetaalde voetballer die een scheldwoord of een verwijzing naar een gebeurtenis (ik zeg niet dat dit van goeie smaak getuigt, maar dat doen verwensingen zelden) moet aanhoren lijkt wel een kleuter die het op een huilen zet. Hetzelfde bij onze sympatieke kleurling Nzolo, die de topper Genk-Standard stillegt omdat de Walen voor een hoopje kak uitgescholden worden. Zaken die al sinds mensenheugenis gebeuren worden de laatste jaren opgeklopt zonder weerga.
Terwijl het negeren van zulke dingen gewoon de enige juiste tactiek is.
Enfin, Galluci maakte een prachtgoal, even deed hij me aan Pelé denken, die ooit zo een beweging maakte en ook de keeper omspeelde maar de beste aller tijden scoorde...niet.


Tympanum2, er is een groot verschil tussen 'hij moet in de kliniek geshot worden' en 'hij moet niet verschieten als hij in de kliniek geshot wordt'. Zoals ik al zei, ik wou hier absoluut geen polemiek rond starten, ik zei alleen dat je dan niet moet verschieten als de tegenstander zich revancheert op je benen...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


20 Sep 2011, 11:18
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 12 Sep 2011, 18:10
Berichten: 15
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Surf naar www.kskheist.be voor een video over de match (8 minuten)
Geniet nog na het is jullie gegund :)
Ik had op ons forum al gepost dat het circusnummer van Galluci niet nodig was, ook bij ons vonden sommigen dat zo iets moet kunnen, blijkbaar is er daar ook bij jullie controverse over. Fair play is iets van voor de oorlog zeker ? ;)
Succes tegen WB


20 Sep 2011, 11:48
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Het deed me denken aan Patrick Kluivert die op een arrogante wijze scoorde tegen de Belgen in de memorabele 5-5 in 1999.

Iedereen schreeuwde moord en brand maar ik denk dat er velen ook stiekem bewondering hadden voor deze aktie ...

Voetbal is een spelletje dus ik vind dat dit moet kunnen.


20 Sep 2011, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
Surf naar http://www.kskheist.be voor een video over de match (8 minuten)
Geniet nog na het is jullie gegund :)
Ik had op ons forum al gepost dat het circusnummer van Galluci niet nodig was, ook bij ons vonden sommigen dat zo iets moet kunnen, blijkbaar is er daar ook bij jullie controverse over. Fair play is iets van voor de oorlog zeker ? ;)
Succes tegen WB


Het was dus wel degelijk een penaltyfout op Ken als je de fase vanuit een andere hoek bekijkt.
De tegenstander gaat met de voet vooruit naar de bal, gelukkig raakt hij Ken niet vol op het been.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Sep 2011, 12:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
Surf naar http://www.kskheist.be voor een video over de match (8 minuten)
Geniet nog na het is jullie gegund :)
Ik had op ons forum al gepost dat het circusnummer van Galluci niet nodig was, ook bij ons vonden sommigen dat zo iets moet kunnen, blijkbaar is er daar ook bij jullie controverse over. Fair play is iets van voor de oorlog zeker ? ;)
Succes tegen WB


Wa heeft dees met fair play te maken??? :?

Hij zat toch ze, hij had ulder doelman uitgeschakeld dus wa maakt het uit of hij het in de kijker zet of hem direct binneschiet...? geen bal maakt da uit!

Wa da ge hier idd allemaal leest zeg :hmm: ;s da moe toch eens kunnen ale :cool:
vo mij blijftet een geweldig moment :rolandjen:

BTW: Mooi verslag!

_________________
Please don't take my Iendracht away!


Laatst gewijzigd door Iendrachtzot op 20 Sep 2011, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Sep 2011, 12:47
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Dani schreef:
Het deed me denken aan Patrick Kluivert die op een arrogante wijze scoorde tegen de Belgen in de memorabele 5-5 in 1999.

Iedereen schreeuwde moord en brand maar ik denk dat er velen ook stiekem bewondering hadden voor deze aktie ...

Voetbal is een spelletje dus ik vind dat dit moet kunnen.


volledig mee akkoord.

ik vind dat er een duidelijke lijn te trekken valt tussen :
enerzijds: alles in het werk stellen om de tegenstander te beïnvloeden, iets wat moet kunnen (en iets wat je trouwens toch niet kan wegbannen)
anderzijds: louter provoceren

trouwens, ergens gelezen dat den arbiter hem ging moeien... ik vind dat wel ver gaan eigenlijk.
Hint voor de scheidsrechters: misschien dan ook wat meer oog hebben voor spelers alleen maar willen provoceren, die na een overwinning de supporters komen uitdagen, hun broek afsteken, ed...

het psychologische aspect speelt in alles een rol, niet alleen in de situatie van galucci. denk maar aan een speler die godsmoedig aan met de bal tot aan de cornervlag dribbelt en daar wacht tot hij onderuit geshot wordt, denken we aan tijd winnen door keeper wanneer zijn ploeg voorstaat, denken we aan de krampen in minuut 85 bij de ploeg die op dat moment wint... dat zijn ook allemaal zaken die worden getollereerd en hun invloed hebben op het moraal van zowel spelers als supporters. dat galucci daar wil tijd winnen, dat is op zich ook zijn goed recht dan he. het treiterige kantje vindt ge evenzeer terug in die andere situatie die'k opsomde

btw, misschien een beetje naast de kwestie (of toch niet?): keepers zijn soms woest als een penalty op een bepaalde manier wordt getrapt (uit stand? of na zo'n panenka-trap?) waarom eigenlijk? Ik begrijp dat niet.. spelers nemen een risico en goal is goal... soms vraag ik mij af of men eerst aan de keeper moet gaan vragen hoe hij de elfmeter wil getrapt zien...

mijn idee : 't hoort er bij, vind ik kkan er niet aan doen.


20 Sep 2011, 12:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Davy schreef:
Dani schreef:
Het deed me denken aan Patrick Kluivert die op een arrogante wijze scoorde tegen de Belgen in de memorabele 5-5 in 1999.

Iedereen schreeuwde moord en brand maar ik denk dat er velen ook stiekem bewondering hadden voor deze aktie ...

Voetbal is een spelletje dus ik vind dat dit moet kunnen.


volledig mee akkoord.

ik vind dat er een duidelijke lijn te trekken valt tussen :
enerzijds: alles in het werk stellen om de tegenstander te beïnvloeden, iets wat moet kunnen (en iets wat je trouwens toch niet kan wegbannen)
anderzijds: louter provoceren

trouwens, ergens gelezen dat den arbiter hem ging moeien... ik vind dat wel ver gaan eigenlijk.
Hint voor de scheidsrechters: misschien dan ook wat meer oog hebben voor spelers alleen maar willen provoceren, die na een overwinning de supporters komen uitdagen, hun broek afsteken, ed...

het psychologische aspect speelt in alles een rol, niet alleen in de situatie van galucci. denk maar aan een speler die godsmoedig aan met de bal tot aan de cornervlag dribbelt en daar wacht tot hij onderuit geshot wordt, denken we aan tijd winnen door keeper wanneer zijn ploeg voorstaat, denken we aan de krampen in minuut 85 bij de ploeg die op dat moment wint... dat zijn ook allemaal zaken die worden getollereerd en hun invloed hebben op het moraal van zowel spelers als supporters. dat galucci daar wil tijd winnen, dat is op zich ook zijn goed recht dan he. het treiterige kantje vindt ge evenzeer terug in die andere situatie die'k opsomde

btw, misschien een beetje naast de kwestie (of toch niet?): keepers zijn soms woest als een penalty op een bepaalde manier wordt getrapt (uit stand? of na zo'n panenka-trap?) waarom eigenlijk? Ik begrijp dat niet.. spelers nemen een risico en goal is goal... soms vraag ik mij af of men eerst aan de keeper moet gaan vragen hoe hij de elfmeter wil getrapt zien...

mijn idee : 't hoort er bij, vind ik kkan er niet aan doen.


Klopt Davy, diene slimmen had nog een woordje te zeggen tegen Damien, ik vraag me af of dat provoceren was, 't was toch geweldig hoe hij in een beweging de doelman omspeelde en dan was het voor hem genieten geblazen.
Gewoon een schitterend doelpunt, 'k wou dat hij het zondag nog eens kon overdoen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Sep 2011, 12:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
Wat Galucci deed moet gewoon kunnen. Komaan zeg, draagt toch ook wat bij aan het 'spektakel' in zoverre je dat zo kunt noemen natuurlijk, bon je weet wat ik bedoel.

Voor de rest een compliment aan de webmaster en cameramannen van Heist. Zeer mooie samenvatting,, persconferentie heel professioneel. Daar kan TVoost nog iets van leren!

Nu zonder druk tegen Beveren, genoeg met een punt maar klaar voor dé stunt.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


20 Sep 2011, 13:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ksk Heist-Eendracht Aalst
DAVILA schreef:
Surf naar http://www.kskheist.be voor een video over de match (8 minuten)
Geniet nog na het is jullie gegund :)
Ik had op ons forum al gepost dat het circusnummer van Galluci niet nodig was, ook bij ons vonden sommigen dat zo iets moet kunnen, blijkbaar is er daar ook bij jullie controverse over. :haha: Fair play is iets van voor de oorlog zeker ? ;)
Succes tegen WB


Merci voor het filmken, ge zetj braaf. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Sep 2011, 13:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst