Eendracht Aalst - Waasland Beveren - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 366 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 25
 Eendracht Aalst - Waasland Beveren 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
elfahem schreef:
Onderkroiper schreef:
elfahem schreef:
Niemand een fotooke van die Wim Redant? Ik kan me geen gezicht voorstellen bij die gozer.


Afbeelding


Dat verklaart al veel...


Ik ga die foto direct afprinten en in t wc omhoog hangen ...
kan tellen als anti-constipatie middel !


27 Sep 2011, 12:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Schepper schreef:
Davy schreef:
Schepper schreef:
Ik vond het een ramp aan de loketten, die pas iets na 14u opengingen.
Voor mij geen probleem als abonnee, maar mijne zoon die zijn gratis ticketje moet gaan afhalen,
heeft daar van 13.45u tot 14.15u gestaan. Ik denk dat er daar om 14u meer dan 200 man stond.
Als die loketten een half uurke vroeger opengaan, zijn dit ook alweer meer inkomsten in de kantine.


ik vind da nu niet zo'n ramp eigenlijk zenne.
ofwel komde vroeger, ofwel schuift ge aan he.
tegen beveren was het te voorspellen die lange wachtrijen, en we weten dat de club nu eenmaal niet overloopt van de vrijwilligers he.trouwens een half uurke is nu ook geen drama he zeg.

vroeger in eerste klasse moest ge maken da ge een uur op voorhand waart of ge zag niets van de match... en dat was dan eerste klasse.

kben al blij dat ze proberen om een waterdicht systeem te maken. ik vind dat eindelijk een goeie stap in de juiste richting.

Wij waren daar om 12.45u.... (loket uiteraard nog gesloten)
Welk uur moet ik volgens u dan wél komen?
Als de loketten nog maar 15-20 minuten vroeger zouden open gaan, 't zou al veel minder aanschuiven worden.


Misschien ook evkes zeggen waarom de loketten zo laat open gingen.De eerste die moest openen is niet komen opdagen,dan de 2de dat moest openen kon daar nooit vroeger zijn.Want die doet de kantine op de zandberg en gekunt moeilijk u volk daar buiten smijten


27 Sep 2011, 12:41
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Michaël schreef:
elfahem schreef:
Onderkroiper schreef:

Afbeelding


Dat verklaart al veel...


Ik ga die foto direct afprinten en in t wc omhoog hangen ...
kan tellen als anti-constipatie middel !


Mier wittekes drinken kaan oeik elpen. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


27 Sep 2011, 12:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Sep 2011, 12:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Sep 2011, 12:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
El Corredor schreef:
wilt er ne keer iemand tegen onze manager of stadionomroeper zeggen dat ze een bord met reclame zetten op die "persconferentie".

onbegrijpelijk eigenlijk en amateuristisch!


Idd heb ik ook al doorgegeven aan iemand
En vooral dat kost twee keer niets en kan je die 'kleinere sponsors' (met veel respect geschreven !!!) waarvan sprake op het forum ook een plek op geven zodanig daar extra inkomsten uit voortvloeien...


27 Sep 2011, 13:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Ik dacht dat het ook Wim redant was die het artikel "racistische ajuinen" schreef na de bekermatch op dender enkele jaren geleden. Het is al langer geen publiek geheim meer dat redant fan is van fcvdeh

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


27 Sep 2011, 13:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Ace schreef:
Idd heb ik ook al doorgegeven aan iemand
En vooral dat kost twee keer niets en kan je die 'kleinere sponsors' (met veel respect geschreven !!!) waarvan sprake op het forum ook een plek op geven zodanig daar extra inkomsten uit voortvloeien...

Heb een smsje gestuurd naar onze stadionomroeper met deze kleine maar fijne tip!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


27 Sep 2011, 14:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
de clerus schreef:
Ik dacht dat het ook Wim redant was die het artikel "racistische ajuinen" schreef na de bekermatch op dender enkele jaren geleden. Het is al langer geen publiek geheim meer dat redant fan is van fcvdeh



Wa wiljde mé azoe ne kop :-p

_________________
Proud member " den natten toeig"


27 Sep 2011, 14:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Onderkroiper schreef:
elfahem schreef:
Niemand een fotooke van die Wim Redant? Ik kan me geen gezicht voorstellen bij die gozer.


Afbeelding



kan ik ergens geld storten voor deze minderbedeelde medemens? :wow:


27 Sep 2011, 16:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Gisteren weer eens een prachtig staaltje gezien,van de organisatie van de domme aalsterse flikken.
Voor de wedstrijd laten ze de dwaasland supps,gewoon de cafés binnengaan waar het vol zit met Iendracht supps :hmm: ik had veel goesting om den boel daar eens ingang te steken,enkel maar om aan te tonen dat de flikken goe bezig zijn.
Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen.
Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid ;) maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien.


Dus voor de match mogen supporters van Waasland niet in hetzelfde café zitten als die van Aalst? En waarom juist niet? Denk nu niet dat er bij Beveren veel ambrasmakers zitten...

En dat mensen sukkelen om over dat betonnen muurken te geraken, tja, wat zijn de alternatieven? Da's privé eigendom dus afbreken kunt ge zomaar niet hé...


Het is niet aan ons om alternatieven te vinden ;) Als volgens jou de supps van Waasland voor de wedstrijd wel op café samen met de iendracht supps mogen zitten,dan moet je me toch eens vertellen waarom we dan via dat prive wegske moeten gaan na de wedstrijd,er zitten toch geen ambras makers bij Waasland.(blijkbaar ga je nog niet zo lang naar de voetbal,anders zou je wel beter weten)
Ik hoop dat dienen eigenaar van die prive eigendom eens zijn been stijf houd en ons verbied om nog langs zijn eigendom te gaan,want zijn dan de alternatieven????

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Sep 2011, 17:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
edit

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Sep 2011, 17:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
toch wel terechte opmerking van bakkie.

Dat hamburgerkot is niet open voor de veiligheid. Vorig jaar mocht da spel in derde rustig ontploffen, dit jaar kan dat niet meer... :D

maar dat ge langs nen privéweg (vol kiezelsteentjes, kapotte betonnen paaltjes,...) naar huis moet, is blijkbaar geen probleem.

ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dienen algemeen manager gewoon zijn geld komt tellen.

da reclamebord achter die persconferentie, die betonnen afsluiting, je kan het details noemen, maar er moet toch eens iets aan gedaan worden.

Maar ja vanaf de zittribune gaat het niet veranderen natuurlijk :cool:


27 Sep 2011, 17:09
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Bakkie schreef:
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Gisteren weer eens een prachtig staaltje gezien,van de organisatie van de domme aalsterse flikken.
Voor de wedstrijd laten ze de dwaasland supps,gewoon de cafés binnengaan waar het vol zit met Iendracht supps :hmm: ik had veel goesting om den boel daar eens ingang te steken,enkel maar om aan te tonen dat de flikken goe bezig zijn.
Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen.
Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid ;) maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien.


Dus voor de match mogen supporters van Waasland niet in hetzelfde café zitten als die van Aalst? En waarom juist niet? Denk nu niet dat er bij Beveren veel ambrasmakers zitten...

En dat mensen sukkelen om over dat betonnen muurken te geraken, tja, wat zijn de alternatieven? Da's privé eigendom dus afbreken kunt ge zomaar niet hé...


Het is niet aan ons om alternatieven te vinden ;) Als volgens jou de supps van Waasland voor de wedstrijd wel op café samen met de iendracht supps mogen zitten,dan moet je me toch eens vertellen waarom we dan via dat prive wegske moeten gaan na de wedstrijd,er zitten toch geen ambras makers bij Waasland.(blijkbaar ga je nog niet zo lang naar de voetbal,anders zou je wel beter weten)
Ik hoop dat dienen eigenaar van die prive eigendom eens zijn been stijf houd en ons verbied om nog langs zijn eigendom te gaan,want zijn dan de alternatieven????


Ik ga al lang genoeg om de voetbal om te weten dat het dikwijls koekenbak is na de match op EA (toch tegen ploegen met volk)... Zie ons vorige passage in tweede. Dan kan je dat simpel verhelpen door langs dat wegsken naar buiten te gaan...

Voor de match is er dan nog supportersvermenging mogelijk, maar het probleem is dan toch voor den helft opgelost.

Of wacht ge liever tot als de bezoekers weg zijn? Dat hebben ze hier ook eens geflikt en dat vond ik veel belachelijker...


27 Sep 2011, 17:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Jeroen schreef:

Dus voor de match mogen supporters van Waasland niet in hetzelfde café zitten als die van Aalst? En waarom juist niet? Denk nu niet dat er bij Beveren veel ambrasmakers zitten...

En dat mensen sukkelen om over dat betonnen muurken te geraken, tja, wat zijn de alternatieven? Da's privé eigendom dus afbreken kunt ge zomaar niet hé...


Het is niet aan ons om alternatieven te vinden ;) Als volgens jou de supps van Waasland voor de wedstrijd wel op café samen met de iendracht supps mogen zitten,dan moet je me toch eens vertellen waarom we dan via dat prive wegske moeten gaan na de wedstrijd,er zitten toch geen ambras makers bij Waasland.(blijkbaar ga je nog niet zo lang naar de voetbal,anders zou je wel beter weten)
Ik hoop dat dienen eigenaar van die prive eigendom eens zijn been stijf houd en ons verbied om nog langs zijn eigendom te gaan,want zijn dan de alternatieven????


Ik ga al lang genoeg om de voetbal om te weten dat het dikwijls koekenbak is na de match op EA (toch tegen ploegen met volk)... Zie ons vorige passage in tweede. Dan kan je dat simpel verhelpen door langs dat wegsken naar buiten te gaan...

Voor de match is er dan nog supportersvermenging mogelijk, maar het probleem is dan toch voor den helft opgelost.

Of wacht ge liever tot als de bezoekers weg zijn? Dat hebben ze hier ook eens geflikt en dat vond ik veel belachelijker...


Dan zal er veel bijzijn van horen zeggen vrees ik,met je 22 lentes.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


27 Sep 2011, 17:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 366 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst