FC Brussels - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 174 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 FC Brussels - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst



http://www.youtube.com/watch?v=vEHMHsoHM2s&feature=player_detailpage#t=258s

blijkbaar zingt niet iedereen graag mee met Bomber :lol:


03 Okt 2011, 16:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:
Onderkroiper schreef:

:D Momentopname, heb ik pas later gezien toen de foto reeds geplaatst was.
Zo ontstaan dus paparazzifoto's :p

Een een leuk tussendoortje met al die bestuursproblemen :hmm:


Da kom ter van é als ge teveil mosselkes étj in Olland. :D ;)
Tèn zidje noading mé moizenissen in anne kop.


't Was ten nog in Sluis :D :love: :love: :love:


't was goe zeker in Sluis? Vandaag op 't werk iet over opgevangen ;)


03 Okt 2011, 17:05

Lid geworden op: 03 Okt 2011, 22:54
Berichten: 1
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
De Jean schreef:
Fillou schreef:
wat is dat van die zotten in de zittribune?


Ik vond het echt super dat er daar een paar mannen ook wa sfeer maakten, ajoinen meedoen en dan ook effe 'zitten en zwijgen' inzetten :lol:

Echt goe sfeerke!


Verkeerdelijk verstaan in de staantribune :lol:

ZITTEN & WRIJVEN

Afbeelding



Jah, ik hoor niemeer zo goe eh, maarja tis nie daje nen foto heb alsk me mijn hand erin zit eh?


03 Okt 2011, 22:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Jah, ik hoor niemeer zo goe eh, maarja tis nie daje nen foto heb alsk me mijn hand erin zit eh ?

Ilseken dacht dat oeik :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Okt 2011, 0:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
Voor de zekerheid,thompson begon aan de aftrap en niet marco,voor dat dieje jongen hier commentaar krijgt :D

Ik krijg toch de indruk dat BVR met Thompson een Denijske aan het doen is.Hem op alle mogelijke manieren en plaatsen in de ploeg zetten om zijn gelijk te bewijzen dat met Thompson een goede tranfer werd gedaan.De waarheid is echter dat Thompson het best functioneert in een zuivere 4-3-3 waar hij rustig in punt kan blijven spelen.Voor een 4-4-2 die wij spelen heeft hij veel te weinig loopvermogen als je ziet dat werkpaard Moreels al af en toe een opmerking krijgt van BVR daaromtrent.En een middenvelder is het ook al niet.
Als Niels gisteren niet gekwetst was begin ik mij daar toch ook vragen bij te stellen.


Onbegrijpelijk dat Thompson startte aan de wedstrijd vrijdag. Ik heb er me enorm aan gestoord die eerste helft. Won geen enkel duel, kwam overal twee stappen te laat met andere woorden hij brengt de ploeg niks bij noch verdedigend noch aanvallend.

Zo vond ik vorige week Thompson ook al achter de feiten aanlopend tegen W-B terwijl Verheyden niet eens zo slecht bezig was die eerste helft (al diende de trainer wel in te grijpen bij de rust).

In mijn ogen is Thompson een spits. Ofwel speel je hem in de spits uit ofwel laat je hem uit de selectie.
Zo kijk ik ernaar uit om Crispijn in actie te zien aan de zijde van Laurent of Moreels. Crispijn lijkt me een ideaal breekijzer om iets te forceren wanneer we eens wat minder geluk gaan hebben.

Wanneer Crispijn fit is dan lijkt het me logisch dat Sam een plaatsje op die bank mag claimen.

Voor mij is Thompson pas vierde keuze in de spits en met wat hij tot nu toe al liet zien Eendracht onwaardig !


04 Okt 2011, 14:35
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 04 Okt 2011, 17:55
Berichten: 16
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
T'was de vrijdag weer is gralijk goe qua sfeer e seg.

K'em mij gewellig geamuseerd ze amaj.

K'peis da men me meer waren as de thuis supps.


04 Okt 2011, 18:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
verééjken schreef:
T'was de vrijdag weer is gralijk goe qua sfeer e seg.

K'em mij gewellig geamuseerd ze amaj.

K'peis da men me meer waren as de thuis supps.


Volgens de krant 1000 van Aalst en 800 van Brussels... :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


04 Okt 2011, 19:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Gio schreef:
verééjken schreef:
T'was de vrijdag weer is gralijk goe qua sfeer e seg.

K'em mij gewellig geamuseerd ze amaj.

K'peis da men me meer waren as de thuis supps.


Volgens de krant 1000 van Aalst en 800 van Brussels... :)

1000 van Aalst is echt veel op verplaatsing (y) :EA:


04 Okt 2011, 19:18
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59
Berichten: 194
Leeftijd: 37
Locatie: Koningslo (Vilvoorde)
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Dani schreef:
dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
Voor de zekerheid,thompson begon aan de aftrap en niet marco,voor dat dieje jongen hier commentaar krijgt :D

Ik krijg toch de indruk dat BVR met Thompson een Denijske aan het doen is.Hem op alle mogelijke manieren en plaatsen in de ploeg zetten om zijn gelijk te bewijzen dat met Thompson een goede tranfer werd gedaan.De waarheid is echter dat Thompson het best functioneert in een zuivere 4-3-3 waar hij rustig in punt kan blijven spelen.Voor een 4-4-2 die wij spelen heeft hij veel te weinig loopvermogen als je ziet dat werkpaard Moreels al af en toe een opmerking krijgt van BVR daaromtrent.En een middenvelder is het ook al niet.
Als Niels gisteren niet gekwetst was begin ik mij daar toch ook vragen bij te stellen.


Onbegrijpelijk dat Thompson startte aan de wedstrijd vrijdag. Ik heb er me enorm aan gestoord die eerste helft. Won geen enkel duel, kwam overal twee stappen te laat met andere woorden hij brengt de ploeg niks bij noch verdedigend noch aanvallend.

Zo vond ik vorige week Thompson ook al achter de feiten aanlopend tegen W-B terwijl Verheyden niet eens zo slecht bezig was die eerste helft (al diende de trainer wel in te grijpen bij de rust).

In mijn ogen is Thompson een spits. Ofwel speel je hem in de spits uit ofwel laat je hem uit de selectie.
Zo kijk ik ernaar uit om Crispijn in actie te zien aan de zijde van Laurent of Moreels. Crispijn lijkt me een ideaal breekijzer om iets te forceren wanneer we eens wat minder geluk gaan hebben.

Wanneer Crispijn fit is dan lijkt het me logisch dat Sam een plaatsje op die bank mag claimen.

Voor mij is Thompson pas vierde keuze in de spits en met wat hij tot nu toe al liet zien Eendracht onwaardig !


I agree... Crispijn als stand-in voor Moreels-Depoitre, en Thompson... blijve werke.

_________________
Eendracht Aalst, the road to the cup!
See you in May :)


04 Okt 2011, 19:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 174 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst