FC Brussels - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 174 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 FC Brussels - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
ik had afgesproken met een maat uit Brussel. Die kerel was zwaar onder de indruk van 'n iendracht. Niet echt van het spel, maar dat was gisteren ook niet echt zo bijzonder. Wel van de ongelooflijke sfeer en het pak volk.


Hij begint te begrijpen waarom ik supporter van 'n iendracht ben!


nieven abonnee ? (of was't nen franzoos)


01 Okt 2011, 13:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Gisteren een zwakke match die we toch al winnend afsluiten. Flipo was ijzig kalm bij zijn beide penalty's.
Wat doet het deugd om teletekst p542 te openen en ons daar te zien staan pronken!
Up to next week :EA:


01 Okt 2011, 13:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Brussels moet nog 900 minuten voetballen, scoren had er nooit ingezeten !
2 achterlijke fouten van hun verdedigers en dan kan je toch winnen. Brussels vertoonde alle tekenen van een doodzieke club.

_________________
If you never try, you'll never know


01 Okt 2011, 13:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Allez, nog acht keer winnen en we zullen wel gered zijn zeker? :D
(y) voor de spelers. Het enige lichtpunt in deze tijden.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


01 Okt 2011, 13:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Kém dorjust een klep gon drinken in den Dug Out, de Pat was dor oeik en we zitten dor een betjen te klappen oever de voebal en op een gegeven moment ston we dor alletwieje mé kiekenbisj as den ambiaans van gisteren ter sproake kwam. Da doe ne mensj beseffen dat tees noeit nie mag verloeren goan.
As ge da volk beziet, man toch, tein zejje fier nen Iéndrachter te zoin.
En tees mag oeik isj gezeid werren, zonder ambras of gedoe. Gewoein ne supertoffen auvend mé ons ploegsken.

Bestier peist doar isj op !

_________________
Proud member " den natten toeig"


01 Okt 2011, 13:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
ién pinjt teveel -> dubbel post ;)

_________________
Proud member " den natten toeig"


01 Okt 2011, 13:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Dirk schreef:
Kém dorjust een klep gon drinken in den Dug Out, de Pat was dor oeik en we zitten dor een betjen te klappen oever de voebal en op een gegeven moment ston we dor alletwieje mé kiekenbisj as den ambiaans van gisteren ter sproake kwam. Da doe ne mensj beseffen dat tees noeit nie mag verloeren goan.
As ge da volk beziet, man toch, tein zejje fier nen Iéndrachter te zoin.
En tees mag oeik isj gezeid werren, zonder ambras of gedoe. Gewoein ne supertoffen auvend mé ons ploegsken.

Bestier peist doar isj op !

bosj op, em kiekenbisje geel de match gat ;)

_________________
geer'n bè


01 Okt 2011, 14:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Negatief:
-De stank
-Moeilijk om een parkeerplaats te vinden
-Ode Thompson

Positief:
-De sfeer
-De 3 punten
-Vrijdagavondvoetbal


Dan nog even een pluim voor de fantastische rush van Potjes en de zotten in de zittribune.

Ik ben wel blij dat ik geen supporter ben van Brussels... Als die elke week naar dit niveau moeten gaan kijken... Bah! Als Brussels trouwens zo voortdoet, gaan ze richting derde klasse.


01 Okt 2011, 16:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Hoe komt het, nen mens zou moeten blij zijn als een klein kind dat je ploeg het zo goed doet en toch overheerst bij mij de ongerustheid wat de toekomst betreft.
Verdomme toch, waarom kunnen wij geen voorzitter krijgen met een beetje voetbalverstand genre Vijverman bv.. ik zeg zo maar iets.
Enfin, men noemde mij hier op het forum een drama-queen, maar ik geloof dat ik niet de enige ben die met dit dubbel gevoel zit.
In ieder geval nen dikke merci aan de spelers en technische staf dat jullie in deze onzekere omstandigheden de trouwe fans niet in de steek laten. :worship: (y)
Bij mij doet dit in iedere geval pijn aan het hart, wat een mooie club zeg en we geraken niet aan een capabel bestuur, niet te geloven. :( :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Okt 2011, 16:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Hoe komt het, nen mens zou moeten blij zijn als een klein kind dat je ploeg het zo goed doet en toch overheerst bij mij de ongerustheid wat de toekomst betreft.
Verdomme toch, waarom kunnen wij geen voorzitter krijgen met een beetje voetbalverstand genre Vijverman bv.. ik zeg zo maar iets.
Enfin, men noemde mij hier op het forum een drama-queen, maar ik geloof dat ik niet de enige ben die met dit dubbel gevoel zit.
In ieder geval nen dikke merci aan de spelers en technische staf dat jullie in deze onzekere omstandigheden de trouwe fans niet in de steek laten. :worship: (y)
Bij mij doet dit in iedere geval pijn aan het hart, wat een mooie club zeg en we geraken niet aan een capabel bestuur, niet te geloven. :( :EA:

Bosj op jongen. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


01 Okt 2011, 17:15
Duivelke

Lid geworden op: 08 Mar 2009, 10:50
Berichten: 33
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
nooit gedacht dat we flippo :juij: ooit nog 'ns stippo konden noemen :worship:


01 Okt 2011, 18:41
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59
Berichten: 194
Leeftijd: 37
Locatie: Koningslo (Vilvoorde)
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
Voor de zekerheid,thompson begon aan de aftrap en niet marco,voor dat dieje jongen hier commentaar krijgt :D

Ik krijg toch de indruk dat BVR met Thompson een Denijske aan het doen is.Hem op alle mogelijke manieren en plaatsen in de ploeg zetten om zijn gelijk te bewijzen dat met Thompson een goede tranfer werd gedaan.De waarheid is echter dat Thompson het best functioneert in een zuivere 4-3-3 waar hij rustig in punt kan blijven spelen.Voor een 4-4-2 die wij spelen heeft hij veel te weinig loopvermogen als je ziet dat werkpaard Moreels al af en toe een opmerking krijgt van BVR daaromtrent.En een middenvelder is het ook al niet.
Als Niels gisteren niet gekwetst was begin ik mij daar toch ook vragen bij te stellen.


Akkoord. In't begin kunt ge hem het voordeel van de twijfel geven, maar ik snap niet hoe hij nu nog zo veel krediet krijgt. Oooh well...

_________________
Eendracht Aalst, the road to the cup!
See you in May :)


01 Okt 2011, 19:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Ik ben wel blij dat ik geen supporter ben van Brussels... Als die elke week naar dit niveau moeten gaan kijken... Bah! Als Brussels trouwens zo voortdoet, gaan ze richting derde klasse.

Ik vond da Brussels qua spel beter was dan Aalst ze.. En ik denk ni dak alleen ben.
Ze hebben een sterke ploeg.


01 Okt 2011, 20:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
Elektronized schreef:
De Jean schreef:
Ik ben wel blij dat ik geen supporter ben van Brussels... Als die elke week naar dit niveau moeten gaan kijken... Bah! Als Brussels trouwens zo voortdoet, gaan ze richting derde klasse.

Ik vond da Brussels qua spel beter was dan Aalst ze.. En ik denk ni dak alleen ben.
Ze hebben een sterke ploeg.

Ik vond het eerder zwak tegen zwakker. Het trok op niks maar we winnen en das natuurlijk het enige dat telt :EA:


01 Okt 2011, 20:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: FC Brussels - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Ik ben wel blij dat ik geen supporter ben van Brussels... Als die elke week naar dit niveau moeten gaan kijken... Bah! Als Brussels trouwens zo voortdoet, gaan ze richting derde klasse.


Ik verschoot ervan dat die nog supporters hadden, hoogstwaarschijnlijk nog enkele overblijvers uit de RWDM periode. Maar qua supporterspotentieel is die club toch ten dode opgeschreven? Ik kan me moeilijk voorstellen dat er in Molenbeek nog veel mensen geboren worden die zich achter Brussels willen scharen.


01 Okt 2011, 20:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 174 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst