Eendracht Aalst - White Star Woluwe - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - White Star Woluwe 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
wittebolle schreef:
jowwan schreef:
wittebolle schreef:
na het bekijken van de beelden blijf ik bij mijn standpunt alleen door is altijd rood of dat ge nu naar de buitekant gaat of niet,dan kunt ge zeggen als ge in de rechthoek gepakt wordt ist nu penalty of niet,sta ik wel recht voor de goal of den buitenkant,het was gewoon ne jan mijn kloten diene vuile arbiter en zoals den trainer zegd alle kleine foutjes tegen ons.


asge van boiten de carré afkomt ejje nog meters genoeg om weer nor den binnenkant te loeipen :wadde:

wa ne zever is da na weer,nooit nee gevoetbald zeker alleen door is altijd rood geen exuses!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tja dat bedoelt jowwan dus ook he
alleen door is rood, maakt niet zozeer uit in welke richting, zeker niet van buiten de carré. Nog plek genoeg om terug naar het midden te lopen.

rustig dus maar :wave:


11 Okt 2011, 22:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 911
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Vyking schreef:
wittebolle schreef:
jowwan schreef:

asge van boiten de carré afkomt ejje nog meters genoeg om weer nor den binnenkant te loeipen :wadde:

wa ne zever is da na weer,nooit nee gevoetbald zeker alleen door is altijd rood geen exuses!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tja dat bedoelt jowwan dus ook he
alleen door is rood, maakt niet zozeer uit in welke richting, zeker niet van buiten de carré. Nog plek genoeg om terug naar het midden te lopen.

rustig dus maar :wave:

sorry,dan heb ik het verkeerd begrepen :oooh:


11 Okt 2011, 23:05
Miniem

Lid geworden op: 20 Okt 2008, 18:45
Berichten: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Dani schreef:

Soit, het kantelmoment in de wedstrijd is overduidelijk de inbreng van Gbarssin.
Kerel kan wel een stukje voetballen maar gaat bij de 1-2 serieus in de fout, onbegrijpelijk zelfs...verdedigt in die fase totaal niet mee in onze eigen zestien (stond er een beetje ter plaatse te sloffen). Als dan nog onze verdedigers keer op keer kinderlijk worden uitgekapt, tja .. dan kan je niet winnen hé.

Het wordt nu wel belangrijk om volgende week punten te oogsten om niet in een negatieve spiraal terecht te komen ..

Ik verbaas er mij over dat niet meer mensen dit aanhalen. Het was inderdaad ongelofelijk hoe Gbarssin in deze fase niet verdedigde. Hij liet 2 Woluwe spelers vrij lopen en alhoewel hij er zich zonder moeite kon tussen positioneren slofte hij er gewoon achter.
Ik veronderstel/hoop ook dat Van Damme last had van de rug want anders is het echt een tactische fout geweest van hem er af te halen. Na zijn vervanging was het middenveld helemaal van Woluwe en werd er niets meer gerecupereerd.


13 Okt 2011, 21:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
vhs schreef:
Dani schreef:

Soit, het kantelmoment in de wedstrijd is overduidelijk de inbreng van Gbarssin.
Kerel kan wel een stukje voetballen maar gaat bij de 1-2 serieus in de fout, onbegrijpelijk zelfs...verdedigt in die fase totaal niet mee in onze eigen zestien (stond er een beetje ter plaatse te sloffen). Als dan nog onze verdedigers keer op keer kinderlijk worden uitgekapt, tja .. dan kan je niet winnen hé.

Het wordt nu wel belangrijk om volgende week punten te oogsten om niet in een negatieve spiraal terecht te komen ..

Ik verbaas er mij over dat niet meer mensen dit aanhalen. Het was inderdaad ongelofelijk hoe Gbarssin in deze fase niet verdedigde. Hij liet 2 Woluwe spelers vrij lopen en alhoewel hij er zich zonder moeite kon tussen positioneren slofte hij er gewoon achter.
Ik veronderstel/hoop ook dat Van Damme last had van de rug want anders is het echt een tactische fout geweest van hem er af te halen. Na zijn vervanging was het middenveld helemaal van Woluwe en werd er niets meer gerecupereerd.


Tja volgens den trainer had het er niets mee te maken,dus hij ziet zijn tactische fout alvast niet in,maar ken voelde zich blijkbaar niet al te goed,dus wissel is ergens ook wel logisch.


13 Okt 2011, 23:23
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22
Berichten: 260
Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere)
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Amai,
dit jaar zijn ze er ook vroeg bij!

De match Aalst-Woluwe met carnaval is nu al op een vrijdag vastgelegd!

Citeer:
Ook volgend jaar carnavalsmatch op vrijdagavond

maandag 30 juli 2012 om 16u38
- Officieel
De carnavalswedstrijd van het seizoen 2012-2013, wanneer Eendracht Aalst White Star Woluwe ontvangt, zal niet op carnavalszondag maar op vrijdagavond gespeeld worden. De club wenst stadsbestuur, politie, Woluwe en de KBVB uitdrukkelijk te bedanken voor deze kalenderwijziging.

S.C. Eendracht Aalst - R. White Star Woluwe FC stond aanvankelijk op carnavalszondag 10 februari 2012 om 15u op de kalender. Zoals ook in het verleden vroeg de club meteen een kalenderwijziging aan, naar vrijdag 8 februari om 20u30.

Na overleg en beraad toonden zowel stadsbestuur, politie, White Star Woluwe en de Voetbalbond zich bereid deze kalenderwijziging toe te staan.

Gezien het belang van deze kalenderwijziging voor de club, en niet in het minst voor de supporters van Eendracht Aalst, wil het bestuur van Eendracht Aalst de burgemeester, de korpschef, het bestuur van White Star Woluwe en het Sportcomité van de Belgische voetbalbond bedanken voor de goede samenwerking bij deze belangrijke kalenderwijziging.


02 Aug 2012, 2:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst