Eendracht Aalst - White Star Woluwe - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - White Star Woluwe 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:


Arme jonge, tenzij de vader van een speler er genot in heeft te liegen...maar dat denk ik toch niet.



Ma soit july en augustus zijn ze ni betaald,september half en de premie's is ook wel wat meer dan 4ptn,alé conclusie parol heeft idd wat gelogen over de spelerslonen :D


Miljaarde, zelfs ik weet die niet meer (van coppens)...zou je eens willen herhalen? Dus Parol oftewel de waarnemend voorzitter is ook al niet te vertrouwen. :(


:lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Okt 2011, 23:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
witzwet schreef:
Gezien wat Dessaer allemaal opkuiste??


Ook gezien dat die normaalgezien na 10 minuten al moet gaan douchen? Pas op, ik wil ons nederlaag niet op den arbiter afschuiven, want we hebben een serieuze les in countervoetbal gekregen, maar wat die referee er van bakte, is een absolute schande, niet meer of niet minder. Je kan, met de beste wil van de wereld, proberen om nog te discussiëren of Dessaer rood moet krijgen of niet, maar als je er in de laatste minuut die keeper niet uitstuurt, moeten ze je verbieden om ooit nog een match te fluiten, al gelijk op welk niveau.


09 Okt 2011, 23:15
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Edit


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 09 Okt 2011, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Okt 2011, 23:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Gezien wat Dessaer allemaal opkuiste??


Ook gezien dat die normaalgezien na 10 minuten al moet gaan douchen? Pas op, ik wil ons nederlaag niet op den arbiter afschuiven, want we hebben een serieuze les in countervoetbal gekregen, maar wat die referee er van bakte, is een absolute schande, niet meer of niet minder. Je kan, met de beste wil van de wereld, proberen om nog te discussiëren of Dessaer rood moet krijgen of niet, maar als je er in de laatste minuut die keeper niet uitstuurt, moeten ze je verbieden om ooit nog een match te fluiten, al gelijk op welk niveau.


Klopt, ik heb de beelden ondertussen al enkele keren bekeken en het is tweemaal rood zonder enige discussie, als die mannen zo vroeg in de wedstrijd met een man minder moeten spelen, kan het een gans ander verhaal worden.
Pas op verdiende overwinning van Woluwe tegen een ondermaats spelend Iendracht.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Okt 2011, 23:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Gezien wat Dessaer allemaal opkuiste??


Ook gezien dat die normaalgezien na 10 minuten al moet gaan douchen? Pas op, ik wil ons nederlaag niet op den arbiter afschuiven, want we hebben een serieuze les in countervoetbal gekregen, maar wat die referee er van bakte, is een absolute schande, niet meer of niet minder. Je kan, met de beste wil van de wereld, proberen om nog te discussiëren of Dessaer rood moet krijgen of niet, maar als je er in de laatste minuut die keeper niet uitstuurt, moeten ze je verbieden om ooit nog een match te fluiten, al gelijk op welk niveau.


Ik denk dat hij dat eigenlijk wilt aangeven ;)
"En over de match van vandaag: als de scheids zijn werk doet is het een andere match. Gezien wat Dessaer allemaal opkuiste?? "


09 Okt 2011, 23:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
En wat dan van de beslissing op het einde...de keeper geel geven :crazy:
Als hij fluit, moet het rood zijn. Niks anders.
Niet dat het veel zou veranderd hebben, maar hun 3 vervangingen waren al doorgevoerd en een veldspeler in de goal is altijd wel beetje lachen ;)


10 Okt 2011, 0:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
eintracht frankfurt schreef:
Daar geef ik u gelijk, ja.
Als gallucci 2-1 maakt kunnen we effectief de boel dichtsmijten en is hun tactiek naar de vaantjes.

Maar ik had de hele match het gevoel dat we een goal of 3 op de counter ginge tegenkrijgen, goed spelen of niet.
We speelden veel te hoog tegen hun snelle en dribbelvaardige spelers.

@Wittebole, 't is maar een grapje he ;)


Was inderdaad een counterploeg ja, maar in plaats dat Woluwe zoveel sterker was (in het eerste kwartier van de tweede helft kwamen ze niet over hun helft bijvoorbeeld) waren wij defensief nergens: Cousin speelt in verdedigend opzicht zoals in de hele voorbereiding - compleet waardeloos. Staat altijd centraal en doet dat nu ook te pas en te onpas bij balbezit - spelen al drie weken op rij zonder linkermid bij wijze van spreken (daardoor heeft Wouter geen ruimte, kan Ewen niet inschuiven en ligt er in Bob's rug meters ruimte die Jens helaas niet kan induiken omdat De Castro aan de overkant ook altijd hoog meeschuift) Ken en Ewen konden het niet belopen tegen het centrale middenveldersduo en ook Galucci verdedigde gisteren - in tegenstelling tot anders - amper mee. En tegen een counterploeg pur sang kan dat gevaarlijk zijn. Nochtans, als je compact speelt, is er geen probleem want hun rechtsmidden had totaal niet de kwaliteiten van Loemba aan de overkant. Als De Castro dan zijn slechtste match van het seizoen speelt, ook de rest van de achterste lijn niet echt op niveau was (allez toch niet constant) en ook Wouter goed uit de match werd gehouden, dan loopt het heel stroef. Bovendien was het zeker in de eerste helft bedroevend slordig in aanvallend opzicht, met onmogelijke ballen, te kort, te lang, blind naar voor, enz.

En toch krijg je drie grote kansen in die eerste helft - de eerste knalt Galucci onbesuisd over, de tweede na geharrewar na een corner waar Kestens net niet kan besluiten en net voor rust toen er drie man van ons evenveel keer mocht proberen maar de bal er niet in wou.

Tweede helft start je sterk en ik had toch het gevoel dat we nog orde op zaken zouden stellen, zelfs na de misser van Galucci. Helaas zag je na het vervangen van Ken dat de druk op de bal op het midden helemaal wegviel. Gevolg: Woluwe kon weer in de match komen want waar de tweede bal in het eerste kwartier van de tweede helft steeds voor ons was, was er in die zone gewoon 1 groot gat op het middenveld bij ons waar Woluwe dankbaar gebruik van maakte. De "ruit" was er enkel in theorie... Gbarssin liep tegen de vier verdedigers aan te spelen en Ewen nagenoeg op de zestien van de tegenstander... Bas raakte bovendien - weer maar eens - geen bal van betekenis en Cousin kwam aanvallend ook helemaal niet meer in het stuk voor. En we kregen uiteindelijk eens een les in omschakeling. Balverlies Woluwe en wij gaan met drie man in de aanval aan rustig tempo. Balverlies Aalst en Woluwe gaat met 5 - 6 man pijlsnel naar de overkant... Gevolg: heel veel opties die ons achterste linie dwingt om - foute - keuzes te maken en drie keer bingo op 5 minuten...

Er liep dus gisteren heel veel verkeerd, maar dat mag ook wel eens: het ging voor sommigen weer allemaal te vlot en te gemakkelijk en we hebben er nu eenmaal enkelen lopen die dan heel snel naast hun schoenen beginnen lopen. Nu is de focus is er hopelijk weer tegen Boussu. Na Beveren en Brussels kregen we op basis van het geleverde spel naar mijn ogen iets te veel, gisteren viel de bal voor de tegenstander. En als de scheidsrechter dan zo'n draak van een wedstrijd fluit, dan weet je dat het eens kan tegenvallen...

Dat van die rode kaarten was overduidelijk, maar ik kan u wel meegeven dat we zo'n situaties tegen Antwerp, Charleroi, Eupen ook nog wel zullen meemaken dus zou ik er toch rekening mee houden dat dit kan gebeuren. Het mag geen excuus zijn dat je na die beslissing na 10 minuten de eerste helft gedurende een halfuur geen degelijke bal meer tokt... We waren immers in overdrive gestart en Woluwe kon het niet belopen...

Helaas waren we na de 1-1 iets te enthousiast ipv de organisatie te blijven bewaken... En daardoor hebben we het Woluwe wel heel makkelijk gemaakt. En hebben we hun doelman - die ongeveer het minste is wat ik in tweede al heb zien rondlopen - veel te weinig aan het werk gezet.

Groot punt gaat toch het opvangen van het verlies van Ken zijn de komende weken - goeie voeten hebben alla Gbarssin is een ding maar als je wacht tot de bal in uw voeten komt en je na het uitvallen van Ken geen bal meer hebt gerecupereerd, dan mag je daar toch wel vragen bij stellen of dat in de komende tien matchen wel goed gaat komen.

Nu tegen Boussu - goede nieuws is dat die ploeg identiek speelt als Woluwe. Twee keer in het mes lopen, zullen we toch wel kunnen vermijden zeker?


10 Okt 2011, 7:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Onderkroiper schreef:
Hier het bewijs dat den arbiter nen Dosj was :hmm:

;) De fotokes staan on-line voor wie de moeite wil doen deze alsnog te bekijken. :rolandjen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zijnen kleinen zat precies achter hem in de K. (foto 1)

:haha:

_________________
Afbeelding


10 Okt 2011, 8:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Fanatix schreef:
Onderkroiper schreef:
Hier het bewijs dat den arbiter nen Dosj was :hmm:

;) De fotokes staan on-line voor wie de moeite wil doen deze alsnog te bekijken. :rolandjen:

Afbeeldingquote]

Zijnen kleinen zat precies achter hem in de K. (foto 1)

:haha:


:lol: :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Okt 2011, 9:35
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Hugo schreef:
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Gezien wat Dessaer allemaal opkuiste??


Ook gezien dat die normaalgezien na 10 minuten al moet gaan douchen? Pas op, ik wil ons nederlaag niet op den arbiter afschuiven, want we hebben een serieuze les in countervoetbal gekregen, maar wat die referee er van bakte, is een absolute schande, niet meer of niet minder. Je kan, met de beste wil van de wereld, proberen om nog te discussiëren of Dessaer rood moet krijgen of niet, maar als je er in de laatste minuut die keeper niet uitstuurt, moeten ze je verbieden om ooit nog een match te fluiten, al gelijk op welk niveau.


Klopt, ik heb de beelden ondertussen al enkele keren bekeken en het is tweemaal rood zonder enige discussie, als die mannen zo vroeg in de wedstrijd met een man minder moeten spelen, kan het een gans ander verhaal worden.
Pas op verdiende overwinning van Woluwe tegen een ondermaats spelend Iendracht.


Ik vond ons nochtans beter spelen dan thuis tegen Waasland of op Brussels.
Alleen maakt de tegenstander de kansen nu wel af.

Over de vermeende eerste rode kaart kan je nog discussiëren (Depoitre wijkt uit naar de zijkant en wordt niet meteen een zuivere scoringskans ontnomen zoals dat in scheidsrechterstermen heet) maar die laatste fase waar de doelman wegkomt met een gele kaart is wel een lachtertje want hier ontneemt hij Thompson duidelijk een zuivere scoringskans (open doel)...

Soit, het kantelmoment in de wedstrijd is overduidelijk de inbreng van Gbarssin.
Kerel kan wel een stukje voetballen maar gaat bij de 1-2 serieus in de fout, onbegrijpelijk zelfs...verdedigt in die fase totaal niet mee in onze eigen zestien (stond er een beetje ter plaatse te sloffen). Als dan nog onze verdedigers keer op keer kinderlijk worden uitgekapt, tja .. dan kan je niet winnen hé.

Het wordt nu wel belangrijk om volgende week punten te oogsten om niet in een negatieve spiraal terecht te komen ..


10 Okt 2011, 9:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Het zal alleszins een serieus karwei worden om het uitvallen van Van Damme op te vangen, want gisteren werd alleszins duidelijk dat je niet met Verheyden en Gbarssin samen op het middenveld kan spelen. Die Gbarssin kan misschien wel op een balletje trappen, maar verzet zich wel niet en moet zijn passes altijd versturen van zowat naast de centrale verdedigers, waardoor hij ook nooit eens een beslissende assist kan geven of eens zelf voor doel opduiken. Volgens mij kan dat wel een probleem worden, want hij heeft absoluut niet het loopvermogen om verdedigende middenvelder te staan, maar ook als spelmaker speelt hij zo laag dat je met een gigantisch gat zit tussen middenveld en aanval en dat er al helemaal niemand meer uit de tweede lijn voor doel kan opduiken.
Voor de vervanging van Van Damme zou ik alleszins voor De Schutter opteren. Ik hoop echt dat die niet volledig uit de gratie gevallen is, want Niels heeft hier toch al bewezen dat hij zeker materiaal is voor tweede klasse hoor.
Ik vind trouwens dat er soms van onze flanken toch ook iets te weinig dreiging komt, Gallucci en Cousin geraken toch zo zelden eens voorbij hun tegenstander en dan heb je gelukkig met Podevijn een jongen die van achteruit wel voor dreiging zorgt op de flank, maar omdat Cousin het vertikt om mee te verdedigen, ligt daar dikwijls ook wel het gevaar.
Soit, het heeft al enkele keren mee gezeten, nu eens tegen, uiteindelijk hadden we waarschijnlijk nog altijd vooraf willen tekenen om nu comfortabel in de buik van het klassement te zitten. Nu is het zaak om ons te herpakken en ervoor te zorgen dat we geen negatieve reeks gaan neerzetten.

Verder toch opmerken dat dit Woluwe met een stevige verdediging en veel snelle jongens voorin toch wel een sterke counterploeg heeft. Vooral die Macé (drie loepzuivere assist) is echt een hele goeie voetballer en speelde ons gisteren volledig kapot.


10 Okt 2011, 10:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Scheidrechter Garcia was het onderwerp van de persconferentie.
Nu online.


10 Okt 2011, 10:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Alle punten die we voor Nieuwjaar met deze ploeg kunnen pakken zijn gewonnen, want wat het na Nieuwjaar zal gaan geven ? Ik verwacht zowieso 'bougement'.

Lolo heeft (perfect begrijpelijk) de topform niet te pakken en Ode is een ander type. Ik persoonlijk zou graag Sammy nog eens in actie zien. Ook al had die gisteren het tij niet kunnen doen keren, er kwam iets te weinig vanop de flanken door. Yombo kan centraal ook iets bijdragen aan het voetballend vermogen, want altijd die lange ballen richting Lolo zijn wel voorspelbaar aan het worden voor de tegenstrever. Er komt te weinig 'drive' vanuit het middenveld. De Castro was niet goed, rare reactie ook toen hij er af ging (applaudiseerde naar die 25 WS-mensen op de zittribune, en het was niet cynisch bedoeld). Maar daar is altijd al een hoekje afgeweest...

_________________
may the FORCE be with you.


10 Okt 2011, 10:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Net de nabeschouwing gehoord op aalst.tv. Ik vind dat wij een zeer verstandige trainer hebben, als je die man hoort praten, dan weet je gewoon dat die met verstand van zaken praat. Een verademing met een hele hoop kloefkappers die hier al gepasseerd zijn.

Enige vraag die ik mij stel is wat er "misgelopen" is tussen BVR en De Schutter.


10 Okt 2011, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Dani schreef:
Hugo schreef:
Bartos schreef:

Ook gezien dat die normaalgezien na 10 minuten al moet gaan douchen? Pas op, ik wil ons nederlaag niet op den arbiter afschuiven, want we hebben een serieuze les in countervoetbal gekregen, maar wat die referee er van bakte, is een absolute schande, niet meer of niet minder. Je kan, met de beste wil van de wereld, proberen om nog te discussiëren of Dessaer rood moet krijgen of niet, maar als je er in de laatste minuut die keeper niet uitstuurt, moeten ze je verbieden om ooit nog een match te fluiten, al gelijk op welk niveau.


Klopt, ik heb de beelden ondertussen al enkele keren bekeken en het is tweemaal rood zonder enige discussie, als die mannen zo vroeg in de wedstrijd met een man minder moeten spelen, kan het een gans ander verhaal worden.
Pas op verdiende overwinning van Woluwe tegen een ondermaats spelend Iendracht.


Ik vond ons nochtans beter spelen dan thuis tegen Waasland of op Brussels.
Alleen maakt de tegenstander de kansen nu wel af.

Over de vermeende eerste rode kaart kan je nog discussiëren (Depoitre wijkt uit naar de zijkant en wordt niet meteen een zuivere scoringskans ontnomen zoals dat in scheidsrechterstermen heet) maar die laatste fase waar de doelman wegkomt met een gele kaart is wel een lachtertje want hier ontneemt hij Thompson duidelijk een zuivere scoringskans (open doel)...

Soit, het kantelmoment in de wedstrijd is overduidelijk de inbreng van Gbarssin.
Kerel kan wel een stukje voetballen maar gaat bij de 1-2 serieus in de fout, onbegrijpelijk zelfs...verdedigt in die fase totaal niet mee in onze eigen zestien (stond er een beetje ter plaatse te sloffen). Als dan nog onze verdedigers keer op keer kinderlijk worden uitgekapt, tja .. dan kan je niet winnen hé.

Het wordt nu wel belangrijk om volgende week punten te oogsten om niet in een negatieve spiraal terecht te komen ..


Het kantelmoment had na 15 minuten al moeten plaatsvinden, als de ref fluit en de juiste kaart trekt moet Dessaer er af en moeten ze hun verdediging aanpassen.
Soit, het is nu niet zo en ik zeg niet dat we dan zouden gewonnen hebben maar indien de ref wel correct handelt spelen we nog een uur met 11 tegen 10;
Door het verlies van gisteren komt er nu toch wat meer druk op de match van volgende zondag, 3 op 6 kan nog maar met minder gaat er toch wat twijfel in de ploeg sluipen.

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Okt 2011, 11:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst