Eendracht Aalst - White Star Woluwe - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - White Star Woluwe 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Bram schreef:
na het zien van de beelden: rood was het inderdaad niet, vanuit de K zag het er nochtans uit als een zuivere rode. Waarmee ik die ref niet goed spreek, alleen zijn houding was al om van te walgen :kots:

ps: ben wel zeker dat het gros van de refs wel degelijk rood zou geven


Euhm, ik moet zeggen dat na het zien van de beelden ik het zelfs nog meer rood vind dan op de moment zelf. Ik dacht eerst dat er misschien nog een verdediger naast liep, maar die was nog aan het recht krabbelen na zijn mislukte tackle. Dessaer was toch echt wel de laatste verdediger en op die positie gaat ge toch echt wel alleen op doel af, dus een 100% rode kaart.


10 Okt 2011, 19:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Bartos schreef:
Bram schreef:
na het zien van de beelden: rood was het inderdaad niet, vanuit de K zag het er nochtans uit als een zuivere rode. Waarmee ik die ref niet goed spreek, alleen zijn houding was al om van te walgen :kots:

ps: ben wel zeker dat het gros van de refs wel degelijk rood zou geven


Euhm, ik moet zeggen dat na het zien van de beelden ik het zelfs nog meer rood vind dan op de moment zelf. Ik dacht eerst dat er misschien nog een verdediger naast liep, maar die was nog aan het recht krabbelen na zijn mislukte tackle. Dessaer was toch echt wel de laatste verdediger en op die positie gaat ge toch echt wel alleen op doel af, dus een 100% rode kaart.


Grote probleem is dat 99% van de scheidsrechters daar inderdaad rood trekt en slechts 1% niet, waaronder de Garcia. Als wij volgend weekend dezelfde fout maken, is het onder Pots gegarandeerd rood en zijn we dus eigenlijk drie keer (de fout van de keeper was nog roder) gejost. Dat is net de ramp: inconsequentie tot en met door de zogenaamde "interpretatie van de scheidsrechter"

Ik vond beide fouten niet meer of niet minder noodremfouten. En die zijn altijd rood. Dat op doel afgaan is relatief hé... Wat moet Laurent doen? Speciaal even naar links komen zodat de tackle van Dessaer reglementair wordt? Dessaer tacklet zelf deels langs achter - in 1998 was dat nog direct rood - onafhankelijk waar zo'n fout op het veld gebeurde.

Laat al dat interpretatiegedoe gewoon weg, net zoals die wait en see regel bij buitenspel: meer hinder dan voordeel.


11 Okt 2011, 6:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Okt 2011, 8:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


11 Okt 2011, 8:51
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


Ken ne vos geworren ? :D


11 Okt 2011, 9:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
alè de poliesje es verdrom content , voor 2sec aan de hekkens te hangen in oostende zal ik waarschijnlijk en met nog een 10 tal supporters min 250 euro boete krijgen en enkele maanden sv , tis lachwekkend , gisteren nor tbureauke geweest en ze wisten te vertellen dat het de poliesje van oostende was die een pv opgesteld heeft , voor de poliesje van oilsjt was er geen enkel probleem ...dik schandalig , men maag keert om als ik zie dat er iemand die dronken iemand doodgereden heeft maar 200 euro boete krijgt en enkele weken rijverbod. Kzal noste keer met men handen in de zakken naar de voetbal gaan en toelating vragen als ik men neus wil snuiten ... :wadde: :boks: :nieje:


11 Okt 2011, 10:20
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
DT schreef:
Bartos schreef:
Bram schreef:
na het zien van de beelden: rood was het inderdaad niet, vanuit de K zag het er nochtans uit als een zuivere rode. Waarmee ik die ref niet goed spreek, alleen zijn houding was al om van te walgen :kots:

ps: ben wel zeker dat het gros van de refs wel degelijk rood zou geven


Euhm, ik moet zeggen dat na het zien van de beelden ik het zelfs nog meer rood vind dan op de moment zelf. Ik dacht eerst dat er misschien nog een verdediger naast liep, maar die was nog aan het recht krabbelen na zijn mislukte tackle. Dessaer was toch echt wel de laatste verdediger en op die positie gaat ge toch echt wel alleen op doel af, dus een 100% rode kaart.


Grote probleem is dat 99% van de scheidsrechters daar inderdaad rood trekt en slechts 1% niet, waaronder de Garcia. Als wij volgend weekend dezelfde fout maken, is het onder Pots gegarandeerd rood en zijn we dus eigenlijk drie keer (de fout van de keeper was nog roder) gejost. Dat is net de ramp: inconsequentie tot en met door de zogenaamde "interpretatie van de scheidsrechter"

Ik vond beide fouten niet meer of niet minder noodremfouten. En die zijn altijd rood. Dat op doel afgaan is relatief hé... Wat moet Laurent doen? Speciaal even naar links komen zodat de tackle van Dessaer reglementair wordt? Dessaer tacklet zelf deels langs achter - in 1998 was dat nog direct rood - onafhankelijk waar zo'n fout op het veld gebeurde.

Laat al dat interpretatiegedoe gewoon weg, net zoals die wait en see regel bij buitenspel: meer hinder dan voordeel.

(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


11 Okt 2011, 11:04
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
als dat geen 2x rood was, dan moet men geen rood meer geven voor een doorgebroken speler. zeer simpel

het argument "dat hij naar de cornervlag liep" is in mijn ogen, eerlijk gezegd, om te lachen
dan kunt ge evengoed redeneren dat de regel enkel geldt als ge in nen hoek van 90° naar voor loopt.
en daarbij als Laurent daadwerkelijk van plan was om in die positie naar de cornervlag te lopen, awel dan moesten ze hem onmiddellijk buitengooien...

Hij wou de keeper gewoon omspelen langs rechts... als de doorgebroken speler daar ook nog eens rekening zou moeten mee houden, met naar welke kant hij de kepper moet omspelen, dan is wel heel erg ver gekomen. Die hele Garcia is één van de grootste clowns die hier ooit gepasseerd is. ik hoop voor elke voetballiefhebber dat hij control had de zondag... want zoiets kan niet, vind ik.

Zolang Garcia vindt dat hij hierin geen beoordelingsfout(en) heeft gemaakt, zou die toch nooit meer mogen fluiten zeker. en dan nog die misplaatste arrogantie... niks consequent en kent zijn reglement blijkbaar niet. Ik zou het er niet bij laten. voor ons haalt het niets uit. maar het zijn ook dit soort klojo's die een voetbalmatch kapotmaken.


11 Okt 2011, 13:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Davy schreef:
als dat geen 2x rood was, dan moet men geen rood meer geven voor een doorgebroken speler. zeer simpel

het argument "dat hij naar de cornervlag liep" is in mijn ogen, eerlijk gezegd, om te lachen
dan kunt ge evengoed redeneren dat de regel enkel geldt als ge in nen hoek van 90° naar voor loopt.
en daarbij als Laurent daadwerkelijk van plan was om in die positie naar de cornervlag te lopen, awel dan moesten ze hem onmiddellijk buitengooien...

Hij wou de keeper gewoon omspelen langs rechts... als de doorgebroken speler daar ook nog eens rekening zou moeten mee houden, met naar welke kant hij de kepper moet omspelen, dan is wel heel erg ver gekomen. Die hele Garcia is één van de grootste clowns die hier ooit gepasseerd is. ik hoop voor elke voetballiefhebber dat hij control had de zondag... want zoiets kan niet, vind ik.

Zolang Garcia vindt dat hij hierin geen beoordelingsfout(en) heeft gemaakt, zou die toch nooit meer mogen fluiten zeker. en dan nog die misplaatste arrogantie... niks consequent en kent zijn reglement blijkbaar niet. Ik zou het er niet bij laten. voor ons haalt het niets uit. maar het zijn ook dit soort klojo's die een voetbalmatch kapotmaken.


Zoals ik al eerder zei, er wordt ook in de scheidsrechtersopleiding niet consequent over gesproken.
Zo staat er niet dat een doorgebroken speler foutief stuiten altijd een rode kaart verdient.
Het gaat hem over het ontnemen van een scoringsmogelijkheid. Ieder van ons interpreteert dit begrip op een andere manier...
Over het algemeen is de regel : geen rode kaart als de speler uitwijkt naar de zijkant en er is nog een andere verdediger gevolgd. Dus elke ref gaat dit anders interpreteren..
Ook al heeft hij controle gekregen hij gaat zijn beslissingen wel kunnen verdedigen en ze gaan hem waarschijnlijk nog feliciteren ook ...

Kan je dit dan gaan veralgemenen om te stellen dat iedere fout op een doorgebroken speler wordt bestraft met rood ? Hoe ga je dan een doorgebroken speler gaan definiëren ?

Zo was er de richtlijn om onmiddellijk rood te trekken voor een tackel langs achteren.
Er zijn in die beginfase ongetwijfeld rode kaarten getrokken voor fouten die nu niet eens meer gefloten worden..

En dan is er eens de regel geweest om onmiddellijk geel te trekken voor de tegenstander die na een fluitsignaal nog maar naar de bal wees. Nu trekken ze enkel nog geel zoals ... vroeger toen je de bal 30 meter wegtrapte na een fluitsignaal.

We gaan er ons moeten bij neerleggen vrees ik.


11 Okt 2011, 13:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
we zijn hier een "geel-meerhouteken" aan het doen :plat:


11 Okt 2011, 13:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Romario schreef:
we zijn hier een "geel-meerhouteken" aan het doen :plat:


Niet waar wat mij betreft

ik geef grif toe dat woluwe de overwinning niet gestolen heeft
maar ik wil wel voetbal zien, en genen slechte komedie show


11 Okt 2011, 14:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Davy schreef:
Romario schreef:
we zijn hier een "geel-meerhouteken" aan het doen :plat:


Niet waar wat mij betreft

ik geef grif toe dat woluwe de overwinning niet gestolen heeft
maar ik wil wel voetbal zien, en genen slechte komedie show


Het gaat mij er gewoon om dat we er blijven over kreften en zagen, match is gespeeld, punten kwijt, zondag herkansing.


11 Okt 2011, 15:08
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Romario schreef:
Davy schreef:
Romario schreef:
we zijn hier een "geel-meerhouteken" aan het doen :plat:


Niet waar wat mij betreft

ik geef grif toe dat woluwe de overwinning niet gestolen heeft
maar ik wil wel voetbal zien, en genen slechte komedie show


Het gaat mij er gewoon om dat we er blijven over kreften en zagen, match is gespeeld, punten kwijt, zondag herkansing.


Alle neuzen in dezelfde richting.......

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Okt 2011, 16:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Bomber schreef:
tsjoep schreef:
alè de poliesje es verdrom content , voor 2sec aan de hekkens te hangen in oostende zal ik waarschijnlijk en met nog een 10 tal supporters min 250 euro boete krijgen en enkele maanden sv , tis lachwekkend , gisteren nor tbureauke geweest en ze wisten te vertellen dat het de poliesje van oostende was die een pv opgesteld heeft , voor de poliesje van oilsjt was er geen enkel probleem ...dik schandalig , men maag keert om als ik zie dat er iemand die dronken iemand doodgereden heeft maar 200 euro boete krijgt en enkele weken rijverbod. Kzal noste keer met men handen in de zakken naar de voetbal gaan en toelating vragen als ik men neus wil snuiten ... :wadde: :boks: :nieje:



Tzen wel die sjarels die uwe naam doorgeven, moest er echt geen probleem zijn dan zeggen ze gewoon dat ze u niet kennen ;)

das just , poliesje uw vriend? de moine alvast ni..... :nieje: (n)


11 Okt 2011, 17:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 911
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
jowwan schreef:
wittebolle schreef:
na het bekijken van de beelden blijf ik bij mijn standpunt alleen door is altijd rood of dat ge nu naar de buitekant gaat of niet,dan kunt ge zeggen als ge in de rechthoek gepakt wordt ist nu penalty of niet,sta ik wel recht voor de goal of den buitenkant,het was gewoon ne jan mijn kloten diene vuile arbiter en zoals den trainer zegd alle kleine foutjes tegen ons.


asge van boiten de carré afkomt ejje nog meters genoeg om weer nor den binnenkant te loeipen :wadde:

wa ne zever is da na weer,nooit nee gevoetbald zeker alleen door is altijd rood geen exuses!!!!!!!!!!!!!!!!!!


11 Okt 2011, 22:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst