Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gisteren zwaar ontgoocheld in onze trainer en vandaag na de nabespreking te hebben gehoord nog wat meer.
Ik ben in het verleden altijd kritisch geweest tegenover Jens Podevijn daar ik van mening was dat hij één van de grootste talenten is van de laatste jaren maar dat het er vaak te weinig uitkomt. Belangrijkste reden natuurlijk zijn zware blessures maar toch ook het feit dat hij zelf er niet de volle 100% voor leefde. Heb het gevoel dat hij de knop heeft omgedraaid en vind hem dit seizoen (en dit al sinds de voorbereiding) één van de beste en regelmatigste spelers in onze kern. En dan speelt hij eigenlijk nog niet op zijn beste positie moet men zeggen. Dat onze trainer onze problemen op links dan volledig op Jens tracht te schuiven vind ik er zwaar over. Potjes wordt namelijk zwaar in de steek gelaten door de man voor hem Bob Cousin die overal mag lopen op het veld waar het hem uitkomt en zo Podevijn als het ware aan zijn lot overlaat.
Verder doet hij ook nog eens uit de hoogte naar de supporters toe als hem naar de reactie van de supps gevraagd wordt i.v.m zijn wissel Potjes/Niels. Iedereen vraagt me al zo lang om Niels te laten spelen verklaart hij. Onze trainer heeft hier uiteraard al wat krediet opgebouwd en ondanks het feit dat hij mij ontgoochelde gisteren geniet hij ook bij mij nog het volle vertrouwen maar dat zijn coaching gisteren op niks trok had ik hem toch graag horen toegeven in plaats van de zwarte piet naar Jens door te schuiven.


17 Okt 2011, 20:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bas Vervaeke lijdt tweede thuisnederlaag op rij

Na een tweede thuisnederlaag op rij staat Eendracht weer met beide voetjes op de grond.
Bas Vervaeke kreeg verrassend een rol toebedeeld in steun van Laurent Depoitre terwijl Wouter Moreels achteruit trok naar de positie van Ken Van Damme.

'We merkten snel dat het een moeilijke match zou worden', zegt Bas Vervaeke, 'maar de eerste helft hadden we wel onder controle en we scoorden ook als eerste. Jammer dat we het nadien op vijf minuten tijd uit handen gaven. Door die twee snelle tegentreffers na rust kreeg het vertrouwen een ferme deuk. Boussu Dour bleek een ploeg die je moeilijk uit verband kan spelen. Onze opponent speelde vanuit een sterke organisatie en dreigde met snelle uitbraken.'

'Aalst koos ervoor om zelf het spel te maken, maar tegen een dergelijke ploeg is dat niet evident. Blijkbaar heeft Aalst de traditie tegen als het Waalse ploegen moet bekampen en Boussu Dour in het bijzonder.'
Aalst mist nog de volwassenheid om bij een voorsprong op de counter te speculeren.
'Aalst gaat altijd van zijn eigen sterkte uit. We beschikken nu eenmaal over geen counterploeg.'

'Bij 1-0 hadden we het niettemin beter moeten aanpakken. We hadden de bal beter in de ploeg moeten houden. Als ploeg moet je sterk genoeg zijn om te switchen naar verschillende spelsystemen. Een nul op zes kan je uiteraard altijd wel eens overkomen. In tweede klasse zijn alle clubs aan elkaar gewaagd en dan geven details vaak de doorslag.'

'Je hebt ook wat geluk nodig. De voorbije weken zat het niet mee, maar we beschikken over voldoende kwaliteit om het waar te maken. Op Charleroi wacht zondag een verzorgd voetballende ploeg en die liggen ons wel.'

Jij kreeg een nieuwe rol toebedeeld?

'De coach bereidde me erop voor en ik deed mijn best zoals ik dat ook op elke andere positie zou doen.
Ik speelde op die positie nog bij vierdeklasser Berchem Sport en voordien ook nog bij Kortrijk. Het was wel even wennen, maar ik probeerde de beste oplossingen te zoeken voor de ploeg.'

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2011, 9:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Okt 2011, 9:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Okt 2011, 9:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Ik vind het wel jammer dat BVR zo openlijk in de gazet de spelers afvalt. Volgens mij doe je dit beter binnenskamers en niet in de gazet.

Misschien wil hij ze is goed wakker schudden...


18 Okt 2011, 10:12
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gilles schreef:
Ik vind het wel jammer dat BVR zo openlijk in de gazet de spelers afvalt. Volgens mij doe je dit beter binnenskamers en niet in de gazet.

Misschien wil hij ze is goed wakker schudden...

Twee keer na elkaar verloren het is spijtig en je kan naar redenen genoeg zoeken voor het verlies,maar het voordeel is dat er twee wedstrijden geen winstpremie moet betaald worden,zie dat we tegen het eind van het seizoen teveel punten hebben en geen geld om uit te betalen wat dan,laat onze ambitie blijven zoals aangegeven inblijven rustig seizoen met een paar uitschieters,min 40 punten en laat ons bestuur in alle seriniteit een goed reddingsplan uitwerken.


18 Okt 2011, 10:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
In plaats van zijn spelers in bescherming te nemen en in eigen boezem te kijken, gaat hij voor zijn eigen grote gelijk. Groot maar zeldzaam zijn de trainers (en spelers) die er in slagen hun eigen prestatie eerlijk en correct te evalueren. Ik denk vaak met weemoed terug aan mijn kindertijd toen ik onbevangen naar het voetbal kwam kijken, zonder oog te hebben voor de randanimatie. Voetbal op zich is een leuk spelletje maar de kolder (schwalbes, tijdrekken, vuittonzakkerij bv.) en het haantjesgedrag dat er mee gepaard gaat is er voor mij soms te veel aan.


18 Okt 2011, 10:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
elfahem schreef:
In plaats van zijn spelers in bescherming te nemen en in eigen boezem te kijken, gaat hij voor zijn eigen grote gelijk. Groot maar zeldzaam zijn de trainers (en spelers) die er in slagen hun eigen prestatie eerlijk en correct te evalueren. Ik denk vaak met weemoed terug aan mijn kindertijd toen ik onbevangen naar het voetbal kwam kijken, zonder oog te hebben voor de randanimatie. Voetbal op zich is een leuk spelletje maar de kolder (schwalbes, tijdrekken, vuittonzakkerij bv.) en het haantjesgedrag dat er mee gepaard gaat is er voor mij soms te veel aan.


Inderdaad...

Ik peis ook dat ik Pascal eens de DVD ga vragen van de match want ik heb niet goed gekeken blijkbaar... Als Vervaeke goed in steun heeft gespeeld van Depoitre, dan snap ik meteen waarom Thompson zo lang is mogen blijven staan. En dan nog vooral in de eerste helft? Dat is toch waar we de eerste 20 minuten in onze eigen zestien stonden hé, de ene na de andere corner te verdedigen? Mja, valt me allemaal wat tegen toch van onze trainer... De match op zich is 1 ding, maar de reacties erna vind ik nog erger eerlijk gezegd... En met alle respect maar als je weet dat Galucci ziek is, laat Vervaeke dan gewoon op de flank spelen hé... Breng Niels in in de plaats van Van Damme en laat Moreels op zijn vertrouwde stek staan... Had het inderdaad moeilijk met de strakke dekking de afgelopen weken, maar hem op verdedigende middenvelder zetten, verhelpt dat euvel niet echt denk ik.

Soit, op naar Charleroi en afgaande op de reacties in de krant zal het dus met dezelfde opstelling zijn (of neen, Podevijn zal geslachtofferd worden waarschijnlijk wegens zijn twee ongelukkige matchen). Ik ben benieuwd.


18 Okt 2011, 11:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
DT schreef:
Soit, op naar Charleroi en afgaande op de reacties in de krant zal het dus met dezelfde opstelling zijn (of neen, Podevijn zal geslachtofferd worden waarschijnlijk wegens zijn twee ongelukkige matchen). Ik ben benieuwd.


Ik verwacht ook dat Podevijn mogelijk zal geslachtofferd worden, maar ik zou het toch redelijk schandalig vinden. Jens is de enige flankspeler die al een gans seizoen scherp staat te spelen, en eigenlijk ook de enige die sinds de voorbereiding begonnen is al ne man voorbij geraakt is. Als Jens zondag op de bank zit en Gallucci en Cousin blijven staan, dan kunt ge toch echt niet verantwoorden dat dit een keuze is op basis van sportieve prestaties.
Pas op, wel alle respect voor wat onze trainer al verwezenlijkt heeft, laat dat duidelijk zijn, maar ik hoop wel dat iedereen op gelijke voet behandeld wordt.


18 Okt 2011, 11:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bartos schreef:
DT schreef:
Soit, op naar Charleroi en afgaande op de reacties in de krant zal het dus met dezelfde opstelling zijn (of neen, Podevijn zal geslachtofferd worden waarschijnlijk wegens zijn twee ongelukkige matchen). Ik ben benieuwd.


Ik verwacht ook dat Podevijn mogelijk zal geslachtofferd worden, maar ik zou het toch redelijk schandalig vinden. Jens is de enige flankspeler die al een gans seizoen scherp staat te spelen, en eigenlijk ook de enige die sinds de voorbereiding begonnen is al ne man voorbij geraakt is. Als Jens zondag op de bank zit en Gallucci en Cousin blijven staan, dan kunt ge toch echt niet verantwoorden dat dit een keuze is op basis van sportieve prestaties.
Pas op, wel alle respect voor wat onze trainer al verwezenlijkt heeft, laat dat duidelijk zijn, maar ik hoop wel dat iedereen op gelijke voet behandeld wordt.


Ksnap den trainer toch ook ni ze,1van zijn regelmatigste spelers gatem nu ineens afvallen.Agja tverschil is dat als hij openlijk op zijn franstalige schiet dat die dan allemaal dweis zijn en het gaan laten merken,als hij op potjes schiet zijn het "maar" de supporters die ambetant zijn.


18 Okt 2011, 12:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Wat mij eigenlijk nog het meest verbaasde, was nadat Jens en Bas vervangen waren, we plots gingen spelen in een soort van 3-4-3 met Depoitre op positie10????? Je kan discuteren over prestaties, maar die hersenkronkel ging er totaal niet meer in. Duw Sam bij in de box met Lolo, Wouter erachter en Niels en Ewen als recuperator. Nu won Sam, die trouwens net als Niels sterk inviel, wel zijn duels, maar had hij geen steun. Je kan, zeker in een thuiswedstrijd tegen een ploeg zoals Boussu eens met 2 diepe spitsen spelen, eens kijken of er dan nog iemand op Wouter (achter deze 2) gaat plakken en automatisch gaan Bob en Gallu of gelijk wie er staat dan de flank moeten opzoeken. Enfin, BVR heeft net als de spelers eens recht op een mindere prestatie, maar dan moet je ook maar zo fair zijn om dit toe te geven. Geen man overboord maar in de volgende 2 uitwedstrijden worden er best puntjes gesprokkeld, anders zou het wel eens snel bergaf kunnen gaan. ;)

_________________
geer'n bè


18 Okt 2011, 16:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
panoleon schreef:
Wat mij eigenlijk nog het meest verbaasde, was nadat Jens en Bas vervangen waren, we plots gingen spelen in een soort van 3-4-3 met Depoitre op positie10????? Je kan discuteren over prestaties, maar die hersenkronkel ging er totaal niet meer in. Duw Sam bij in de box met Lolo, Wouter erachter en Niels en Ewen als recuperator. Nu won Sam, die trouwens net als Niels sterk inviel, wel zijn duels, maar had hij geen steun. Je kan, zeker in een thuiswedstrijd tegen een ploeg zoals Boussu eens met 2 diepe spitsen spelen, eens kijken of er dan nog iemand op Wouter (achter deze 2) gaat plakken en automatisch gaan Bob en Gallu of gelijk wie er staat dan de flank moeten opzoeken. Enfin, BVR heeft net als de spelers eens recht op een mindere prestatie, maar dan moet je ook maar zo fair zijn om dit toe te geven. Geen man overboord maar in de volgende 2 uitwedstrijden worden er best puntjes gesprokkeld, anders zou het wel eens snel bergaf kunnen gaan. ;)


onzen trainer is ene slimmen vos met veel voetbalkennis, dat bewijst zijn opstelling in de match, vooral in de tweede helft, die wist wel degelijk dat we met zo een opstelling nooit konden winnen! Tes mo da ge et begrept , mijn redenering. (n)

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 17:13
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
ajoin54 schreef:
panoleon schreef:
Wat mij eigenlijk nog het meest verbaasde, was nadat Jens en Bas vervangen waren, we plots gingen spelen in een soort van 3-4-3 met Depoitre op positie10????? Je kan discuteren over prestaties, maar die hersenkronkel ging er totaal niet meer in. Duw Sam bij in de box met Lolo, Wouter erachter en Niels en Ewen als recuperator. Nu won Sam, die trouwens net als Niels sterk inviel, wel zijn duels, maar had hij geen steun. Je kan, zeker in een thuiswedstrijd tegen een ploeg zoals Boussu eens met 2 diepe spitsen spelen, eens kijken of er dan nog iemand op Wouter (achter deze 2) gaat plakken en automatisch gaan Bob en Gallu of gelijk wie er staat dan de flank moeten opzoeken. Enfin, BVR heeft net als de spelers eens recht op een mindere prestatie, maar dan moet je ook maar zo fair zijn om dit toe te geven. Geen man overboord maar in de volgende 2 uitwedstrijden worden er best puntjes gesprokkeld, anders zou het wel eens snel bergaf kunnen gaan. ;)


onzen trainer is ene slimmen vos met veel voetbalkennis, dat bewijst zijn opstelling in de match, vooral in de tweede helft, die wist wel degelijk dat we met zo een opstelling nooit konden winnen! Tes mo da ge et begrept , mijn redenering. (n)



Gaan we eraan beginnen van het was opzettelijk of ze mogen niet meer winnen...? :hmm: Dat kunnen we missen hoor!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


18 Okt 2011, 17:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
ajoin54 schreef:
mijn redenering. (n)

Inderdaad (n)

_________________
If you never try, you'll never know


18 Okt 2011, 17:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst