Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
We hebben ne koppigen trainer eh. Jammer dat hij niet toegeeft dat de tactiek niet klopte.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


17 Okt 2011, 14:47
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
DT schreef:
alostasoul schreef:
Vervaeke speelde geen supermatch (wie wel?) maar had wel enkele goeie acties in huis


A ja? Welgeteld 2 goeie ballen heeft hij geraakt op 65 min voetbal - 2 voorzetten vanop rechts, de enige plaats waar je er eventueel iets mee kan doen. Heeft bovendien maar 1 beweging - altijd naar zijn rechtervoet draaien... Is sinds zijn aankomst hier gewoon een ramp: is jammer voor hem, en ook voor de verdiensten die hij in het verleden voor tal van traditieclubs heeft gehad, maar hier komt het er niet uit. Zelfs van een rampzalige Galucci ging nog meer dreiging uit.

Heb voorspeld dat het zo zou zijn dit seizoen - sterke start van sommige spelers die daarmee iets teveel krediet beginnen opbouwen en dan op ralentie beginnen overschakelen omdat de trainer ze precies toch niet durft wisselen. Dan enen die even iets minder presteert (Jens ging bij de actie voorafgaand aan de eerste tegengoal zwaar in de fout) meteen eraf - dat pikt en BVR doet daarmee zichzelf de duvel aan. De mannen die het gaan laten schieten zijn uw rechtsachter en uw linkermid - allebei enkel zin om te voetballen in balbezit en vooral hun eigen goesting doen. Wanneer is Bob op zijn sterkst? Als hij tegen zijn lijn plakt toch? Doet nu zowat wat hij wil maar laat in balverlies Potjes helemaal aan zijn lot over. Akkoord duikt drie keer goed voor doel op - toevallig als hij weer vanop zijn flank komt.

BVR probeerde met Wouter op het middenveld, maar dat werkt niet - aanvallend niet, verdedigend nog minder. Sommigen verwijzen hier naar die vriendenmatch tegen Wetteren. Het was Kwatrecht-Wetteren hé mannekes - eerste provinciale: als je daartegen een experiment wil uitvoeren voor tweede klasse - geen probleem, maar als je maar met 3-2 kan winnen, dan mag je er toch van uit gaan dat het niet zo'n succes was. Dit was een voorbeeld van hoe je door een voor de hand liggende wissel niet wil uitvoeren om je gelijk te halen - ik dacht dat BVR het ploegbelang telkens laat primeren? Gisteren was dat totaal niet het geval want je hele ploeg liep te zwemmen. Niveau was niet goed, maar de veldbezetting was toch ook wraakroepend? Deze ploeg heeft al vaker bewezen dat ze nood heeft aan duidelijkheid en "keep it simple" - het was gewoon weer veel te ingewikkeld. Kan iemand mij zeggen wat de positie was van Vervaeke na de wissel Potjes - De Schutter? Wouter mocht even in steun van Depoitre gaan spelen, Schutter kwam gewoon voor Potjes maar Bas speelde niet op de positie van Ken hoor...

Als je voor de rust een goal cadeau krijgt nadat uw keeper u alweer in de match hield, dan moet je durven ingrijpen als trainer en uw foute keuze durven toegeven. Je werd overlopen op het midden en je zag zo dat de mensen Wouter op de korrel gingen nemen omdat sommigen nu eenmaal niet verder kijken dan hun neus lang is - hoe sterk Wouter ook is, zijn RENDEMENT ligt maar op 1 positie. Als BVR op de supportersvergadering aangeeft dat je met het duo Moreels-Depoitre een ijzersterk duo hebt en dat je dat niet uit elkaar moet halen zolang beide fit zijn, waarom flik je dan zoiets? Als je al wil ingrijpen daar, zet dan een echte spits in de ploeg - je hebt Sam en Ode... en plots wordt het Bas Vervaeke... die al sinds zijn aankomst hier niets bijbrengt... Ik denk dat het er op die positie ook niet gaat uitkomen... Gegokt en verloren dus.

Je krijgt een cadeau, pak het dan aan. Durf om te zetten bij de rust - herstel uw spitsenduo en breng De Schutter in. Ook al is hij niet zo'n kilometervreter als Ken, hij gaat wel in duel en kan een bal recupereren - met het basisduo van gisteren, heb je veel te weinig power, krijg je totaal geen poot aan de grond en heb je ook nauwelijks steun naar voor toe. Als Cousin dan ook nog eens op rechts opduikt wanneer hij zin heeft, dan loop je gewoon als kiekens zonder kop te spelen. Heb je de opstelling gezien waarmee we gestopt zijn?

Drie achteraan: Filipovic - Kestens - De Schutter (die is erin geslaagd om op 30 minuten op 3 posities te hebben gespeeld)

Gbarssin zo wat tussen verdediging en middenveld

Op het midden: Bob linkermid (op normale hoogte) - Ewen (normale positie) - De Castro (ergens tussen hoge rechtsback en rechtsmidden)

Vooraan: Diepste man Sam - op tien: Depoitre en helemaal rechts (als hoge rechtermid - echte rechterspits): Moreels

Sorry, maar dat is teveel van het goede - ook op twee matchen gepakt in vijf minuten met respectievelijk 4 en 2 tegengoals tot gevolg. Gallu was inderdaad niet goed in de tweede helft, maar waar moest die eigenlijk lopen? Iedereen heeft die tweede periode op minstens 2 verschillende posities gespeeld??

Vaststelling - BVR zou het zichzelf zoveel makkelijker kunnen maken door gewoon een basisploeg samen te stellen met de spelers van vorig seizoen want de nieuwkomers brengen niks. Leuk overigens dat Sam er weer bij kwam, maar waarom Thompson er nu helemaal niet meer bij was - die zelfs niet slecht inviel tegen Woluwe - is ook zo'n rare kronkel. En dat is wat ik allemaal niet goed snap: het is precies selecteren uit goedmakertje en kwaliteiten in spelers willen ontdekken die er niet zijn...

Gewoon het hoofd koel houden en vasthouden aan mechanismen - De Schutter brengen voor Ken, is de wissel die de ploeg het minste schade toebrengt en per match evalueren wie er moet spelen - Ewen of Marco... En op training zien of Bas of De Castro of Gallucci uit de ploeg kan spelen... Vooraan hetzelfde: is Ode of Sam het sterkst bezig om een plaatsje op de bank te rechtvaardigen. En als het in de match wat minder draait met Jens - zijn er dan geen anderen die nog minder bezig zijn die je kan vervangen waardoor je Jens even op die positie kan zetten - links-of rechtsmidden bijvoorbeeld. Jens zou zelfs meer klaargemaakt hebben als Bas als tweede spits gisteren... En dat stoort me: er zijn jongens die even een minder moment kennen en die meteen van het terrein worden gehaald, er zijn spelers die weken aan een stuk hun eigen zin doen en totaal niet voor de ploeg spelen en die mogen blijven staan... Vorig seizoen is BVR daar een paar keer mee weggekomen omdat een Wouter bijvoorbeeld met een geniale ingeving zijn kop redde... In tweede zie je toch dat je meteen het deksel op de neus krijgt.

Tijd om de koppen eens bij elkaar te steken want ik vrees dat we anders weer een BVR-momentje gaan krijgen - Troch is de revue al gepasseerd, Seminck daarna eigenlijk ook en als het zo verder gaat, komen er dit seizoen toch ook een paar in aanmerking...

Trainer heeft al bewezen dat het een vakman is, dus ik val hem zeker niet aan... Alleen denk ik niet dat het - gezien de extra-sportieve situatie - nu het moment is om nog vaker zo'n stoten uit te steken en eerder terug te grijpen naar vaste waarden dan zoals zot beginnen te experimenteren...

Had ervoor gewaarschuwd hé: bepaalde spelers dachten dat het zo vlot ging blijven gaan als de eerste matchen, maar sinds Beveren was het duidelijk dat het snel zou kunnen keren... Op Brussels was het ook rotslecht en als je dan thuis twee "makkelijkere" tegenstander kan ontvangen, dan weet je dat we het moeilijk gingen krijgen - zo is gebleken...

Vorige week had de ploeg een offday, gisteren de trainer... break even, dus winst in het Zwarte Land dan maar zeker?


Alstem volgende week weer met dezelfde opstellng gaat starten,dan zienek het toch ni goekomen


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Okt 2011, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Okt 2011, 14:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
lvz schreef:
Weir stonden in den hoek ont cornervlagsken en in mijn ogen was den bal van Ewen wel over de lijn.
De keeper heeft de bal nog naar voor geschoven en is dan dood blijven liggen.

Natuurlijk kan de lijnrechter dit noooooit zien. Keeper lag met zijn rug voor de bal....


Ik stond iets te ver :D

Met tennis kunnen ze dat beter zien ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Okt 2011, 14:55
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Goal

Afbeelding

(klik nog nekker op zoom ver ware grootte te zien...)


Laatst gewijzigd door lvz op 17 Okt 2011, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Okt 2011, 15:05
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
DT schreef:
alostasoul schreef:
Vervaeke speelde geen supermatch (wie wel?) maar had wel enkele goeie acties in huis


Gewoon het hoofd koel houden en vasthouden aan mechanismen - De Schutter brengen voor Ken, is de wissel die de ploeg het minste schade toebrengt en per match evalueren wie er moet spelen - Ewen of Marco... En op training zien of Bas of De Castro of Gallucci uit de ploeg kan spelen... Vooraan hetzelfde: is Ode of Sam het sterkst bezig om een plaatsje op de bank te rechtvaardigen. En als het in de match wat minder draait met Jens - zijn er dan geen anderen die nog minder bezig zijn die je kan vervangen waardoor je Jens even op die positie kan zetten - links-of rechtsmidden bijvoorbeeld. Jens zou zelfs meer klaargemaakt hebben als Bas als tweede spits gisteren... En dat stoort me: er zijn jongens die even een minder moment kennen en die meteen van het terrein worden gehaald, er zijn spelers die weken aan een stuk hun eigen zin doen en totaal niet voor de ploeg spelen en die mogen blijven staan... Vorig seizoen is BVR daar een paar keer mee weggekomen omdat een Wouter bijvoorbeeld met een geniale ingeving zijn kop redde... In tweede zie je toch dat je meteen het deksel op de neus krijgt.

Tijd om de koppen eens bij elkaar te steken want ik vrees dat we anders weer een BVR-momentje gaan krijgen - Troch is de revue al gepasseerd, Seminck daarna eigenlijk ook en als het zo verder gaat, komen er dit seizoen toch ook een paar in aanmerking...

Trainer heeft al bewezen dat het een vakman is, dus ik val hem zeker niet aan... Alleen denk ik niet dat het - gezien de extra-sportieve situatie - nu het moment is om nog vaker zo'n stoten uit te steken en eerder terug te grijpen naar vaste waarden dan zoals zot beginnen te experimenteren...

Had ervoor gewaarschuwd hé: bepaalde spelers dachten dat het zo vlot ging blijven gaan als de eerste matchen, maar sinds Beveren was het duidelijk dat het snel zou kunnen keren... Op Brussels was het ook rotslecht en als je dan thuis twee "makkelijkere" tegenstander kan ontvangen, dan weet je dat we het moeilijk gingen krijgen - zo is gebleken...

Vorige week had de ploeg een offday, gisteren de trainer... break even, dus winst in het Zwarte Land dan maar zeker?
(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2011, 15:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
lvz schreef:
Goal

Afbeelding

(klik nog nekker op zoom ver ware grootte te zien...)


Idd,dieje bal was achter de lijn


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Okt 2011, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Okt 2011, 15:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
ajoin54 schreef:
Fanatix schreef:
Het valt mij hier wederom op dat het op den Iendracht of wit of zwet is. We staan nog altijd in de linkerkolom en velen emmen hier blijkbaar al zin om af te haken. Het is wel grotendeels de ploeg die ons vorig jaar zoveel plezier heeft doen beleven en de ploeg die een goei 2 weken terug nog niks fout kon doen. Ik blijf elke thuismatch gewoon afzakken, ok gisteren was het niet goed maar hoeveel ploegen spelen altijd foutloos?


daar gaat het eigelijk niet om, het is niet omdat ge in de linker kolom staat dat ge er met uw KLAK moet naar gooien hé!. Feit is dat we op 2 thuismatchen geen enkel punt pakken en een goeie gelegenheid de nek omwringen om vaster in die linkerkolom te blijven staan. Nu 2 moeilijke uitmatchen en we staan direkt in de rechter kolom,, es dat dan beter?


Ja I agree en dat is net het probleem een beetje. Een aantal basisspelers teren op hun goeie start en denken dat het in orde is, maar de coach doet dit helaas ook een beetje. We hebben 14 punten dus staan we volgens schema. Akkoord is nog steeds boven verwachting als je het vergelijkt met de voorbereiding maar uw mooie voorsprong is wel al redelijk gesmolten hé terwijl de echte toppers er nog aan moeten komen. Wat mij stoort, is dat alle mankementen van de voorbereiding er de laatste weken weer doorkomen: linies te ver uit elkaar, geen druk op de bal, slordige passing, geen defensieve discipline, overhaast zijn, een veel te laag tempo en stereotiep spel (lees ballen pompen op Laurent). Tegen Beveren en Brussels liep het nog enigszins goed af, maar vroeg of laat loop je tegen de lamp.

Dat ze bovendien achteraan ondertussen serieus kort aan het komen zijn - 2 mindere goden stonden op ruime afstand van ons, nu staan ze respectievelijk gelijk en op 3 punten - dat wordt precies vergeten. Zeggen dat we beter zijn tegen grotere ploegen, is ook bij het haar getrokken. De match tegen Beveren is precies al vergeten - je hebt een punt ja, maar had ook totaal anders kunnen uitdraaien. Charleroi speelt op een veld in de grootte van dat van Brussels, daar kregen we de ruimtes al niet toe - tegen een ploeg onder stoom en met de topschutter in zijn rangen, zal het dus allesbehalve simpel zijn. Daarna naar Sint-Niklaas, de ploeg die ons vorig seizoen zelfs in eigen huis voetballes kwam geven... Ik wil maar zeggen - je mag terecht naar de afgelopen matchen wijzen en het puntengewin, maar je mag niet blind blijven voor de mankementen ook en je moet kijken wat er komt. Ik rekende erop dat het 2-2 zou worden? Schoon, maar bij de rust rekende ik erop dat we door een ingreep op het middenveld (meer balans en Wouter in zijn vertrouwde rol) onze 1-0 zouden kunnen behouden - dat ware beter geweest. Ik begrijp dat je met Vervaeke en Wouter meer voetballend vermogen in je ploeg hebt, maar als je de bal niet hebt, wat brengt het dan op. In het eerste kwartier gisteren, geen bal gehad - in het eerste kwartier na rust eigenlijk ook niet. Die kerels hadden 6 gele kaarten bij de aanvang van de tweede helft, waaronder hun gehele achterste lijn -> niks hebben we daarmee gedaan... Dan heb je fouten gemaakt - dan moet je Jens net diep op de flanken posteren om fouten op hem te laten maken zodat er een tweede geel volgt... Heb zelfs niet gezien bij wijze van spreken dat we tien minuten tegen 10 man hebben gespeeld...

Ik vind ook dat BVR een fout maakt met die persconferentie: zoals aangehaald, sommigen worden snel eraf gehaald, maar die waar hij schrik voor heeft, die laat hij gewoon staan... En hij moet niet zeggen dan dat iedereen hem in de steek laat - want dat kan je wel uit zijn woorden afleiden - dat hij gewoon aangeeft wie. Als iedereen zijn taken uitvoert, is er geen probleem toch? En degenen die hun taak niet uitvoeren, moeten daarvoor bestraft worden.

Ben blij dat ik niet de enige ben die de prestaties van Cousin met argusogen volgt - is een zalige voetballer ja, maar is stilaan wel type Lord aan het worden hoor. Speelt in functie van de ploeg als hij wil en hoe hij wil. Dat Jens dan telkens tegen twee man staat, is precies maar een fait divers. Tweede goal zie je bovendien dat Wouter geen verdediger is...

Als het dan niet aan uw tactiek ligt, mja... Met alle respect, maar in een middenveld met Cousin - Verheyden en Gallu, Wouter in de positie van Ken duwen, dat is even erg als wat Dillen ooit deed op Woluwe. Bij een 0-1 stand, alles achteruit en Filipovic als verdedigende middenvelder zetten met de uitdrukkelijke opdracht om niet over de eigen helft te komen...

Filipovic is gisteren opnieuw gaan vragen bij de trainer na een halfuur spelen om bij te sturen - als dat niet gebeurt, kan ik best begrijpen dat ze achterin nerveus beginnen worden.


17 Okt 2011, 15:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
En toch kan ik de trainer ergens begrijpen met wat hij daar zegt, oké hij maakt een rare kronkel met die opstelling. MAAR als ge de eerste 5 minuten van de 2de helft niet van het zonnetje staat te genieten maar voetbal speelt, dan win je 9 kansen op 10 met de vingers in de neus.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Okt 2011, 15:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
DT schreef:
ajoin54 schreef:
Fanatix schreef:
Het valt mij hier wederom op dat het op den Iendracht of wit of zwet is. We staan nog altijd in de linkerkolom en velen emmen hier blijkbaar al zin om af te haken. Het is wel grotendeels de ploeg die ons vorig jaar zoveel plezier heeft doen beleven en de ploeg die een goei 2 weken terug nog niks fout kon doen. Ik blijf elke thuismatch gewoon afzakken, ok gisteren was het niet goed maar hoeveel ploegen spelen altijd foutloos?


daar gaat het eigelijk niet om, het is niet omdat ge in de linker kolom staat dat ge er met uw KLAK moet naar gooien hé!. Feit is dat we op 2 thuismatchen geen enkel punt pakken en een goeie gelegenheid de nek omwringen om vaster in die linkerkolom te blijven staan. Nu 2 moeilijke uitmatchen en we staan direkt in de rechter kolom,, es dat dan beter?


Ja I agree en dat is net het probleem een beetje. Een aantal basisspelers teren op hun goeie start en denken dat het in orde is, maar de coach doet dit helaas ook een beetje. We hebben 14 punten dus staan we volgens schema. Akkoord is nog steeds boven verwachting als je het vergelijkt met de voorbereiding maar uw mooie voorsprong is wel al redelijk gesmolten hé terwijl de echte toppers er nog aan moeten komen. Wat mij stoort, is dat alle mankementen van de voorbereiding er de laatste weken weer doorkomen: linies te ver uit elkaar, geen druk op de bal, slordige passing, geen defensieve discipline, overhaast zijn, een veel te laag tempo en stereotiep spel (lees ballen pompen op Laurent). Tegen Beveren en Brussels liep het nog enigszins goed af, maar vroeg of laat loop je tegen de lamp.

Dat ze bovendien achteraan ondertussen serieus kort aan het komen zijn - 2 mindere goden stonden op ruime afstand van ons, nu staan ze respectievelijk gelijk en op 3 punten - dat wordt precies vergeten. Zeggen dat we beter zijn tegen grotere ploegen, is ook bij het haar getrokken. De match tegen Beveren is precies al vergeten - je hebt een punt ja, maar had ook totaal anders kunnen uitdraaien. Charleroi speelt op een veld in de grootte van dat van Brussels, daar kregen we de ruimtes al niet toe - tegen een ploeg onder stoom en met de topschutter in zijn rangen, zal het dus allesbehalve simpel zijn. Daarna naar Sint-Niklaas, de ploeg die ons vorig seizoen zelfs in eigen huis voetballes kwam geven... Ik wil maar zeggen - je mag terecht naar de afgelopen matchen wijzen en het puntengewin, maar je mag niet blind blijven voor de mankementen ook en je moet kijken wat er komt. Ik rekende erop dat het 2-2 zou worden? Schoon, maar bij de rust rekende ik erop dat we door een ingreep op het middenveld (meer balans en Wouter in zijn vertrouwde rol) onze 1-0 zouden kunnen behouden - dat ware beter geweest. Ik begrijp dat je met Vervaeke en Wouter meer voetballend vermogen in je ploeg hebt, maar als je de bal niet hebt, wat brengt het dan op. In het eerste kwartier gisteren, geen bal gehad - in het eerste kwartier na rust eigenlijk ook niet. Die kerels hadden 6 gele kaarten bij de aanvang van de tweede helft, waaronder hun gehele achterste lijn -> niks hebben we daarmee gedaan... Dan heb je fouten gemaakt - dan moet je Jens net diep op de flanken posteren om fouten op hem te laten maken zodat er een tweede geel volgt... Heb zelfs niet gezien bij wijze van spreken dat we tien minuten tegen 10 man hebben gespeeld...

Ik vind ook dat BVR een fout maakt met die persconferentie: zoals aangehaald, sommigen worden snel eraf gehaald, maar die waar hij schrik voor heeft, die laat hij gewoon staan... En hij moet niet zeggen dan dat iedereen hem in de steek laat - want dat kan je wel uit zijn woorden afleiden - dat hij gewoon aangeeft wie. Als iedereen zijn taken uitvoert, is er geen probleem toch? En degenen die hun taak niet uitvoeren, moeten daarvoor bestraft worden.

Ben blij dat ik niet de enige ben die de prestaties van Cousin met argusogen volgt - is een zalige voetballer ja, maar is stilaan wel type Lord aan het worden hoor. Speelt in functie van de ploeg als hij wil en hoe hij wil. Dat Jens dan telkens tegen twee man staat, is precies maar een fait divers. Tweede goal zie je bovendien dat Wouter geen verdediger is...

Als het dan niet aan uw tactiek ligt, mja... Met alle respect, maar in een middenveld met Cousin - Verheyden en Gallu, Wouter in de positie van Ken duwen, dat is even erg als wat Dillen ooit deed op Woluwe. Bij een 0-1 stand, alles achteruit en Filipovic als verdedigende middenvelder zetten met de uitdrukkelijke opdracht om niet over de eigen helft te komen...

Filipovic is gisteren opnieuw gaan vragen bij de trainer na een halfuur spelen om bij te sturen - als dat niet gebeurt, kan ik best begrijpen dat ze achterin nerveus beginnen worden.


Volledig eens met jouw wedstrijdanalyses.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2011, 15:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bram schreef:
En toch kan ik de trainer ergens begrijpen met wat hij daar zegt, oké hij maakt een rare kronkel met die opstelling. MAAR als ge de eerste 5 minuten van de 2de helft niet van het zonnetje staat te genieten maar voetbal speelt, dan win je 9 kansen op 10 met de vingers in de neus.


Was me gisteren ook opgevallen, ze waren inderdaad veel te slap aan de wedstrijd begonnen.
Ja, hoe komt dat, een vraag voor BVR zeker?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2011, 15:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Iendrachter90 schreef:
lvz schreef:
Goal

Afbeelding

(klik nog nekker op zoom ver ware grootte te zien...)


Idd,dieje bal was achter de lijn



GOAL !!!
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Okt 2011, 15:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
lvz schreef:
Goal

Afbeelding

(klik nog nekker op zoom ver ware grootte te zien...)


Idd,dieje bal was achter de lijn



GOAL !!!
Afbeelding


Tegen dat de doelman feitelijk met zijn lichaam op de grond was, is hij nog een stuk verder over de doellijn, geen twijfel mogelijk.
Maar ja, de drie punten zijn we toch kwijtgespeeld, en daar moeten onze spelers en trainer mea culpa voor slaan.
De mentaliteit moet dringend veranderen of binnen enkele weken vertoeven we in de onderste regionen en kunnen we een degradatietopper spelen tegen da ploegsken van KVDH, tenminste als hij ondertussen zijn C4 nog niet gekregen heeft.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2011, 15:37
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Hugo schreef:
Bram schreef:
En toch kan ik de trainer ergens begrijpen met wat hij daar zegt, oké hij maakt een rare kronkel met die opstelling. MAAR als ge de eerste 5 minuten van de 2de helft niet van het zonnetje staat te genieten maar voetbal speelt, dan win je 9 kansen op 10 met de vingers in de neus.


Was me gisteren ook opgevallen, ze waren inderdaad veel te slap aan de wedstrijd begonnen.
Ja, hoe komt dat, een vraag voor BVR zeker?


ofwel sluipen die bestuursproblemen stilaan in groep, wie zal het zeggen


17 Okt 2011, 15:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bram schreef:
En toch kan ik de trainer ergens begrijpen met wat hij daar zegt, oké hij maakt een rare kronkel met die opstelling. MAAR als ge de eerste 5 minuten van de 2de helft niet van het zonnetje staat te genieten maar voetbal speelt, dan win je 9 kansen op 10 met de vingers in de neus.


Dat klopt maar je weet evenzeer dat het snel in de koppekes speelt als het niet lukt en het lukte niet in de eerste helft. En als hij zelf aangeeft dat het in de rust een gelaten sfeer is, dan kan je weten dat het kan mislopen... Want je weet dat Boussu het volle pond gaat geven de eerste minuten na rust... Ja, ze moeten scherper zijn, maar kijk wie de verdedigende acties moet doen bij het tweede doelpunt - zit daar een verdedigende middenvelder tussen, dan is die bal weg waar Wouter tegen de grond gaat...

Ik blijf erbij - we hebben niet de spelers om veel te ingewikkelde opstellingen en opdrachten mee te geven, dat bleek onder VDH, dat bleek in bepaalde wedstrijden vorig seizoen en dat blijk nu ook. Ik wijs de vinger niet alleen naar de trainer hé nu, evenzeer naar de spelers, maar ENKEL naar de spelers wijzen, vind ik verkeerd... Als je na een kwartier een goal achterstaat, heb je ook niks te zeggen want Boussu nam het heft in handen en bij ons wist de helft niet waar lopen...

Nogmaals, BVR is een vakman, maar ik vond toch ook dat hij gisteren een mindere beurt maakte. Hopelijk zijn ze allemaal weer kwaad en in hun gat gebeten nu zoals na de voorbereiding dat ze er weer volle petrol voor gaan hé... Dan halen we in de volgende 9 matchen opnieuw 14 punten en dan zijn we bijna gered :-)


17 Okt 2011, 15:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
zwetwit schreef:
Hugo schreef:
Bram schreef:
En toch kan ik de trainer ergens begrijpen met wat hij daar zegt, oké hij maakt een rare kronkel met die opstelling. MAAR als ge de eerste 5 minuten van de 2de helft niet van het zonnetje staat te genieten maar voetbal speelt, dan win je 9 kansen op 10 met de vingers in de neus.


Was me gisteren ook opgevallen, ze waren inderdaad veel te slap aan de wedstrijd begonnen.
Ja, hoe komt dat, een vraag voor BVR zeker?


ofwel sluipen die bestuursproblemen stilaan in groep, wie zal het zeggen

Dat is waar ik stilaan voor vrees!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


17 Okt 2011, 18:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst