Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
krisken schreef:
witzwet schreef:
Eigenlijk schrijnend om zien...

Gbarssin zou de nr. 10 zijn, de man die we in tweede nodig hebben, onze laatste transfer mag zomaar geen meelopen zijn...allemaal uitspraken gelezen net voor de competitie door onze heren (ex)bestuurders en trainer. Conclusie: geraakt nu slechts na 82 min. van de bank.

We kopen enkele spelers aan en laten die...niet eens op de bank zitten.

We experimenteren met Vervaeke als rechtsback en rechtsmidden ... maar zetten hem in de spits en trekken Moreels naar het midden: de man van het gevaar, resultaat 0.0. En onze BVR is dan nog zo koppig als ne steenezel en doet alsof zijn neus bloedt.

De Schutter, vorig seizoen vrijwel onmisbaar en een degelijke invalbeurt wordt verziekt en kan eigenlijk meer dan Kestens, Vervaeke en Thompson tesamen. Een niet fitte Crispijn, die voor de match nog een kraker nodig had (rug) mag dan wel nog opdraven.

Vervaeke is eigenlijk niet meer dan Coppens die hier weg moest en nu met Terjoden de leider is in 4de.
Conclusie: transfers stevenen af op mislukking en de huidige tactiek: 'we kruipen in ons ol' dient tot niets, als ik me goed herinner de reden waarom zowel Dillen als die janet van Zottegem alias de circkeldanser mochten opkrassen!

schutter in het middenveld is in het verleden al gebleken niet de beste zaak te zijn.hebben wij dan geen middenvelders meer over.yobo,balaj,van rentergem,hoe zit het daarmee eigenlijk



De schutter is niet de beste zaak,maar yombo of balaj gaat ge er wel zetten? :zzz:


16 Okt 2011, 19:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
krisken schreef:
witzwet schreef:
Eigenlijk schrijnend om zien...

Gbarssin zou de nr. 10 zijn, de man die we in tweede nodig hebben, onze laatste transfer mag zomaar geen meelopen zijn...allemaal uitspraken gelezen net voor de competitie door onze heren (ex)bestuurders en trainer. Conclusie: geraakt nu slechts na 82 min. van de bank.

We kopen enkele spelers aan en laten die...niet eens op de bank zitten.

We experimenteren met Vervaeke als rechtsback en rechtsmidden ... maar zetten hem in de spits en trekken Moreels naar het midden: de man van het gevaar, resultaat 0.0. En onze BVR is dan nog zo koppig als ne steenezel en doet alsof zijn neus bloedt.

De Schutter, vorig seizoen vrijwel onmisbaar en een degelijke invalbeurt wordt verziekt en kan eigenlijk meer dan Kestens, Vervaeke en Thompson tesamen. Een niet fitte Crispijn, die voor de match nog een kraker nodig had (rug) mag dan wel nog opdraven.

Vervaeke is eigenlijk niet meer dan Coppens die hier weg moest en nu met Terjoden de leider is in 4de.
Conclusie: transfers stevenen af op mislukking en de huidige tactiek: 'we kruipen in ons ol' dient tot niets, als ik me goed herinner de reden waarom zowel Dillen als die janet van Zottegem alias de circkeldanser mochten opkrassen!

schutter in het middenveld is in het verleden al gebleken niet de beste zaak te zijn.hebben wij dan geen middenvelders meer over.yobo,balaj,van rentergem,hoe zit het daarmee eigenlijk


jij hebt de schutter niet bezig gezien zeker de eerste maanden dat hij hier speelde :lol:


16 Okt 2011, 19:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
chunga schreef:
Onze trainer wringt zich blijkbaar liever in allerlei bochten om toch maar De Schutter niet op te stellen.
Simpelste was Moreels en Depoitre op hun positie te laten staan en Niels dan samen met Ewen centraal.
En dan nog eens Vervaeke naast Depoitre posteren :crazy: Onze andere spitsen in de kern zullen hier ook een tof gevoel aan overhouden. En dat mijnheer van Renterghem nu niet afkomt dat hij een beweeglijke speler rond Laurent wou want dan had hij zich dus beter aan zijn vast spitsenduo kunnen houden.
Met het opwarmen van Niels dacht ik dan toch dat onze trainer tot inzicht was gekomen en Bas ging vervangen om Moreels op te schuiven maar nee haalt hij er Potjes af. Geloof er trouwens niets van dat deze gekwetst was.



Juist bevestiging gekregen: ZEKER NIET GEKWETST !!


16 Okt 2011, 19:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Zet de spelers op hun plaats en speel offensief voetbal en het zal al veel beter zijn. Nu telke Malé veel te afwachtend.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


16 Okt 2011, 20:06
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
witteken schreef:
krisken schreef:
witzwet schreef:
Eigenlijk schrijnend om zien...

Gbarssin zou de nr. 10 zijn, de man die we in tweede nodig hebben, onze laatste transfer mag zomaar geen meelopen zijn...allemaal uitspraken gelezen net voor de competitie door onze heren (ex)bestuurders en trainer. Conclusie: geraakt nu slechts na 82 min. van de bank.

We kopen enkele spelers aan en laten die...niet eens op de bank zitten.

We experimenteren met Vervaeke als rechtsback en rechtsmidden ... maar zetten hem in de spits en trekken Moreels naar het midden: de man van het gevaar, resultaat 0.0. En onze BVR is dan nog zo koppig als ne steenezel en doet alsof zijn neus bloedt.

De Schutter, vorig seizoen vrijwel onmisbaar en een degelijke invalbeurt wordt verziekt en kan eigenlijk meer dan Kestens, Vervaeke en Thompson tesamen. Een niet fitte Crispijn, die voor de match nog een kraker nodig had (rug) mag dan wel nog opdraven.

Vervaeke is eigenlijk niet meer dan Coppens die hier weg moest en nu met Terjoden de leider is in 4de.
Conclusie: transfers stevenen af op mislukking en de huidige tactiek: 'we kruipen in ons ol' dient tot niets, als ik me goed herinner de reden waarom zowel Dillen als die janet van Zottegem alias de circkeldanser mochten opkrassen!

schutter in het middenveld is in het verleden al gebleken niet de beste zaak te zijn.hebben wij dan geen middenvelders meer over.yobo,balaj,van rentergem,hoe zit het daarmee eigenlijk


jij hebt de schutter niet bezig gezien zeker de eerste maanden dat hij hier speelde :lol:

ik denk dat ik allanger naar ons ploeg ga zien als jij excuseer he schutter speelt het best op voorstopper voor mij en daar staat kestens die was minder vandaag maar kun je hem daarvoor volgende week vervangen denk dat hij dit seizoen al heel goed speelde er waren vandaag genoeg die je volgende week kan vervangen maarja is wel op charleroi he.


16 Okt 2011, 20:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Ik vind ons vandaag ook te kakken gezet door de spelers hoor. Wat een lamentabele mentaliteit was dat zeg.

De Castro, Kestens, Galucci, Moreels man man wat was dat.

We mogen onze keeper nog danken dat die wel bij de les was.

Vandaag was het echt niveau 4e provinciale, het deed pijn aan de ogen.


16 Okt 2011, 20:07
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
de clerus schreef:
Zet de spelers op hun plaats en speel offensief voetbal en het zal al veel beter zijn. Nu telke Malé veel te afwachtend.


voila se dat is gesproken en de borst nat maken betaald of niet,want anders zullen ze sterrekens zien volgende zondag


16 Okt 2011, 20:08
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
krisken schreef:
schutter in het middenveld is in het verleden al gebleken niet de beste zaak te zijn


Kan je me even verduidelijken wanneer dat juist gebleken is?


16 Okt 2011, 20:36
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
supersossis schreef:
kan er eens iemand die er een deftig antwoord op heeft mij ( of ons) eens vertellen waarom de mensen uit vak K na de match alweer niet buiten mochten langs waar ze waren binnen gekomen??? welk nut heeft dat nu eigenlijk? en waarom dan? net zoals vorige week , toen wast ook zo.... zet da bezoekersvak dan ergens anders , laat de bezoekers eens wachten of rondduvelen langs een achterpoortje....t is nu niet dat er zo veel volk mee was van de bezoekers , en dan nog..... t ligt toch niet aan ons dat die tribune zo is ingedeeld? wat is de reden en waarom laten ze ons steeds langs die achterkant het stadion verlaten? willen ze het de mensen terug beu maken naar t stadion te komen op die manier zodat er minder volk het verval van onze trots meemaakt? wat een kutregel man..... :fuck: :fuck: :fuck:


das goe voor uw conditie ewa verder stappen ;)


16 Okt 2011, 20:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Smetje schreef:
0 op 6 in twee thuismatchen tegen tegenstanders die haalbaar zouden moeten zijn en een loodzwaar programma voor de boeg. Ik vrees dat na de bestuursproblemen ook de sportieve problemen voor de deur staan. Tot nieuwjaar hebben we nu een loodzwaar programma waar ik ons niet te veel punten zie pakken.

ik had een voorgevoel dat we deze 2 thuismatchen minder gingen presteren. Ik vind ons altijd sterker tegen topploegen als tegen een woluwe, boussu,..
als ik u mag geloven gaan we al moeten beginnen vrezen voor een degredatie... beetje serieus blijven toch.
BVR heeft vandaag een verkeerde keuze gemaakt maar gelijk hij hier door sommigen wordt afgebroken.. Bekijk eens wat dienen hier in 2jaar heeft neergezet en geef hem eens wat krediet. akkoord, ik zou er ook de schutter inzetten maar hij zal daar wel een reden voor hebben zeker? onze start is veel sterker dan velen hadden durven dromen, we verliezen 2x op rij en t spel zit op de wagen...
Op naar Charleroi, waar ik ons wél punten zie rapen en don't worry about a thing, 'cause every little thing's gonna be alright :cool:


16 Okt 2011, 20:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Iendrachter90 schreef:
alostasoul schreef:
das waar, maar misschien kan meer sfeer voor beter spel zorgen


Moreels op zijn plaats en de schutter of gbarssin op da middenveld en da had ook voor beter spel gezorgd


Ze waren al een ganse week aan het trainen met Vervaecke in de spits, dan weet je het wel zeker.
Waarom je ganse team dooreenschudden om één positie op het middenveld in te vullen? :wadde:
Dit experiment is niet goed voor het vertrouwen van bepaalde spelers, die normaal gezien op hun positie spelbepalend kunnen zijn.
Onze trainer mag zijn geniale ingevingen best zo laten, verder spelen er ook meerdere spelers ondermaats, gezien hoe laks ze aan de wedstrijd begonnen.
De fiting spirit van bij de seizoensstart heeft plaats gemaakt voor een soort gemakzucht bij bepaalde spelers en met deze mentaliteit kan je nog in geen honderd jaar een wedstrijd winnen.
Enfin, ze hebben een ganse week om de wonden te likken van dit pijnlijke puntenverlies.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Okt 2011, 20:58
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
ajoin_bart schreef:
Smetje schreef:
0 op 6 in twee thuismatchen tegen tegenstanders die haalbaar zouden moeten zijn en een loodzwaar programma voor de boeg. Ik vrees dat na de bestuursproblemen ook de sportieve problemen voor de deur staan. Tot nieuwjaar hebben we nu een loodzwaar programma waar ik ons niet te veel punten zie pakken.

ik had een voorgevoel dat we deze 2 thuismatchen minder gingen presteren. Ik vind ons altijd sterker tegen topploegen als tegen een woluwe, boussu,..
als ik u mag geloven gaan we al moeten beginnen vrezen voor een degredatie... beetje serieus blijven toch.
BVR heeft vandaag een verkeerde keuze gemaakt maar gelijk hij hier door sommigen wordt afgebroken.. Bekijk eens wat dienen hier in 2jaar heeft neergezet en geef hem eens wat krediet. akkoord, ik zou er ook de schutter inzetten maar hij zal daar wel een reden voor hebben zeker? onze start is veel sterker dan velen hadden durven dromen, we verliezen 2x op rij en t spel zit op de wagen...
Op naar Charleroi, waar ik ons wél punten zie rapen en don't worry about a thing, 'cause every little thing's gonna be alright :cool:


goe gezegd bartjen!!

_________________
Anti fusieclub!


16 Okt 2011, 20:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
ajoin_bart schreef:
Smetje schreef:
0 op 6 in twee thuismatchen tegen tegenstanders die haalbaar zouden moeten zijn en een loodzwaar programma voor de boeg. Ik vrees dat na de bestuursproblemen ook de sportieve problemen voor de deur staan. Tot nieuwjaar hebben we nu een loodzwaar programma waar ik ons niet te veel punten zie pakken.

ik had een voorgevoel dat we deze 2 thuismatchen minder gingen presteren. Ik vind ons altijd sterker tegen topploegen als tegen een woluwe, boussu,..
als ik u mag geloven gaan we al moeten beginnen vrezen voor een degredatie... beetje serieus blijven toch.
BVR heeft vandaag een verkeerde keuze gemaakt maar gelijk hij hier door sommigen wordt afgebroken.. Bekijk eens wat dienen hier in 2jaar heeft neergezet en geef hem eens wat krediet. akkoord, ik zou er ook de schutter inzetten maar hij zal daar wel een reden voor hebben zeker? onze start is veel sterker dan velen hadden durven dromen, we verliezen 2x op rij en t spel zit op de wagen...
Op naar Charleroi, waar ik ons wél punten zie rapen en don't worry about a thing, 'cause every little thing's gonna be alright :cool:


op wa sloot da na?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


16 Okt 2011, 20:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
supersossis schreef:
kan er eens iemand die er een deftig antwoord op heeft mij ( of ons) eens vertellen waarom de mensen uit vak K na de match alweer niet buiten mochten langs waar ze waren binnen gekomen??? welk nut heeft dat nu eigenlijk? en waarom dan? net zoals vorige week , toen wast ook zo.... zet da bezoekersvak dan ergens anders , laat de bezoekers eens wachten of rondduvelen langs een achterpoortje....t is nu niet dat er zo veel volk mee was van de bezoekers , en dan nog..... t ligt toch niet aan ons dat die tribune zo is ingedeeld? wat is de reden en waarom laten ze ons steeds langs die achterkant het stadion verlaten? willen ze het de mensen terug beu maken naar t stadion te komen op die manier zodat er minder volk het verval van onze trots meemaakt? wat een kutregel man..... :fuck: :fuck: :fuck:


Als we onze thuismatch tegen Antwerp winnen ga jij gewoon langs de kant van de landbouwersstraat buiten met uw wit-zwarte sjaal aan hé.
Dit is een regel om de veiligheid te verhogen en is het daarom een slechte regel?
Zou het in totaal 50 meter meer zijn ???

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


16 Okt 2011, 21:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Als ge in zo een match 1-0 voor komt, dan mag je de 2de helft nog met Depoitre in de goal, en VDN in de spits starten. Op 5 minuten tijd mag je dan nog geen 1-0 zelf uit handen geven :(

_________________
If you never try, you'll never know


16 Okt 2011, 21:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst