Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bram schreef:
Als ge in zo een match 1-0 voor komt, dan mag je de 2de helft nog met Depoitre in de goal, en VDN in de spits starten. Op 5 minuten tijd mag je dan nog geen 1-0 zelf uit handen geven :(


verdediging was net als vorige week een ZEEF
Wouter was ONHERKENBAAR door zijn positie op het veld
de vervangingen hadden GEEN enkel nut
nr 8 in de spits: een LACHERTJE
Flippo één en al ZENUWEN en onvoldoende
Laurent deed wat hij kon en krijgt van mij een VOLDOENDE
KEEPER was zoals altijd OUTSTANDING

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


16 Okt 2011, 21:07
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
ajoin54 schreef:
Bram schreef:
Als ge in zo een match 1-0 voor komt, dan mag je de 2de helft nog met Depoitre in de goal, en VDN in de spits starten. Op 5 minuten tijd mag je dan nog geen 1-0 zelf uit handen geven :(


verdediging was net als vorige week een ZEEF
Wouter was ONHERKENBAAR door zijn positie op het veld
de vervangingen hadden GEEN enkel nut
nr 8 in de spits: een LACHERTJE
Flippo één en al ZENUWEN en onvoldoende
Laurent deed wat hij kon en krijgt van mij een VOLDOENDE
KEEPER was zoals altijd OUTSTANDING


8=Vervaeke é :D


16 Okt 2011, 21:08
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Stijn schreef:
krisken schreef:
schutter in het middenveld is in het verleden al gebleken niet de beste zaak te zijn


Kan je me even verduidelijken wanneer dat juist gebleken is?

Alle recente gelegenheden waarbij Niels op het middenveld mocht proberen.

Vind Niels ook schitterend, vandaag trouwens een van de weinigen op nivo, maar niet in het midden.
En... Oefenmatch tegen Wetteren heeft Wouter het uitstekend gedaan op het middenveld...


16 Okt 2011, 21:10
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
supersossis schreef:
kan er eens iemand die er een deftig antwoord op heeft mij ( of ons) eens vertellen waarom de mensen uit vak K na de match alweer niet buiten mochten langs waar ze waren binnen gekomen??? welk nut heeft dat nu eigenlijk? en waarom dan? net zoals vorige week , toen wast ook zo.... zet da bezoekersvak dan ergens anders , laat de bezoekers eens wachten of rondduvelen langs een achterpoortje....t is nu niet dat er zo veel volk mee was van de bezoekers , en dan nog..... t ligt toch niet aan ons dat die tribune zo is ingedeeld? wat is de reden en waarom laten ze ons steeds langs die achterkant het stadion verlaten? willen ze het de mensen terug beu maken naar t stadion te komen op die manier zodat er minder volk het verval van onze trots meemaakt? wat een kutregel man..... :fuck: :fuck: :fuck:


Blijf gewoon gezellig in de kantine een frisse pint drinken, en je kan daarna rustig, ontspannen en helemaal ontstresst langs je favoriete reisweg huiswaarts keren. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Okt 2011, 21:12
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Vyking schreef:
Stijn schreef:
krisken schreef:
schutter in het middenveld is in het verleden al gebleken niet de beste zaak te zijn


Kan je me even verduidelijken wanneer dat juist gebleken is?

Alle recente gelegenheden waarbij Niels op het middenveld mocht proberen.

Vind Niels ook schitterend, vandaag trouwens een van de weinigen op nivo, maar niet in het midden.
En... Oefenmatch tegen Wetteren heeft Wouter het uitstekend gedaan op het middenveld...


Ik ben er vrij zeker van dat er geen recente gelegenheden geweest zijn.
En in zijn eerste jaar was hij daar enorm goed.


16 Okt 2011, 21:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Stijn schreef:
Vyking schreef:
Stijn schreef:

Kan je me even verduidelijken wanneer dat juist gebleken is?

Alle recente gelegenheden waarbij Niels op het middenveld mocht proberen.

Vind Niels ook schitterend, vandaag trouwens een van de weinigen op nivo, maar niet in het midden.
En... Oefenmatch tegen Wetteren heeft Wouter het uitstekend gedaan op het middenveld...


Ik ben er vrij zeker van dat er geen recente gelegenheden geweest zijn.
En in zijn eerste jaar was hij daar enorm goed.


(y)


16 Okt 2011, 21:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Ik heb al vanop Brussels een gevoel dat er een ander team op het veld staat. Wat er achter zit... daar wil ik mij hier niet over uitspreken maar ik heb serieuze twijfels over de inzet van pakweg een De Castro, Galucci, Moreels, Cousin, enz... We zullen er het fijne nog niet direkt van weten maar wat er de laatste 3 matchen op het veld werd getoond roept bij mij heel grote vraagtekens op..

_________________
Afbeelding


16 Okt 2011, 21:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 909
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
je speelt vandaag je eerste match zonder van damme en als je de eerste 30 minuten ziet hoe je overspeeld wordt en onze keper ons weer moet rechthouden dan mankeert er toch wat zeker,dat beloofd niet veel goed voor de volgende matchen want ken is zeker out tot met nieuwjaar.


16 Okt 2011, 21:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
pffft vandaag vooral zowat alle symptomen van een doodzieke club gezien.
zeer pijnlijk allemaal.
gelatenheid was echt wel het thema van vandaag.
zonde, doodzonde

Boussu was met voorsprong de slapste tegenstander dit jaar, als ge daar dan nog tegen verliest... tsja

voor volgende week hoop ik dat men met Galucci in de goal begint. ik zou depoitre als rechtsback zetten, en van de noortgate op links. misschien Kestens eens als spelverdeler en vervaecke als centrale verdediger.

zonde zonde zonde


16 Okt 2011, 22:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Voor de Iendrachters die het nog zien zitten de sfeerfoto's en matchfoto's staan on-line :love:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Okt 2011, 23:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Moreels maakt 40 doelpunten op 2 jaar tijd en geeft 30 assists en je zet hem verdedigende middenvelder.
Mocht zelfs bij de corners niet mee naar voor.
Vervaecke op zijn plaats waar hij waarschijnlijk nooit gespeeld heeft.
De Schutter vorig jaar onmisbaar moet nu tevreden zijn met af en toe een plaats op de bank.
Hoe dom kan je zijn als trainer?


17 Okt 2011, 2:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
alostasoul schreef:
Vervaeke speelde geen supermatch (wie wel?) maar had wel enkele goeie acties in huis


A ja? Welgeteld 2 goeie ballen heeft hij geraakt op 65 min voetbal - 2 voorzetten vanop rechts, de enige plaats waar je er eventueel iets mee kan doen. Heeft bovendien maar 1 beweging - altijd naar zijn rechtervoet draaien... Is sinds zijn aankomst hier gewoon een ramp: is jammer voor hem, en ook voor de verdiensten die hij in het verleden voor tal van traditieclubs heeft gehad, maar hier komt het er niet uit. Zelfs van een rampzalige Galucci ging nog meer dreiging uit.

Heb voorspeld dat het zo zou zijn dit seizoen - sterke start van sommige spelers die daarmee iets teveel krediet beginnen opbouwen en dan op ralentie beginnen overschakelen omdat de trainer ze precies toch niet durft wisselen. Dan enen die even iets minder presteert (Jens ging bij de actie voorafgaand aan de eerste tegengoal zwaar in de fout) meteen eraf - dat pikt en BVR doet daarmee zichzelf de duvel aan. De mannen die het gaan laten schieten zijn uw rechtsachter en uw linkermid - allebei enkel zin om te voetballen in balbezit en vooral hun eigen goesting doen. Wanneer is Bob op zijn sterkst? Als hij tegen zijn lijn plakt toch? Doet nu zowat wat hij wil maar laat in balverlies Potjes helemaal aan zijn lot over. Akkoord duikt drie keer goed voor doel op - toevallig als hij weer vanop zijn flank komt.

BVR probeerde met Wouter op het middenveld, maar dat werkt niet - aanvallend niet, verdedigend nog minder. Sommigen verwijzen hier naar die vriendenmatch tegen Wetteren. Het was Kwatrecht-Wetteren hé mannekes - eerste provinciale: als je daartegen een experiment wil uitvoeren voor tweede klasse - geen probleem, maar als je maar met 3-2 kan winnen, dan mag je er toch van uit gaan dat het niet zo'n succes was. Dit was een voorbeeld van hoe je door een voor de hand liggende wissel niet wil uitvoeren om je gelijk te halen - ik dacht dat BVR het ploegbelang telkens laat primeren? Gisteren was dat totaal niet het geval want je hele ploeg liep te zwemmen. Niveau was niet goed, maar de veldbezetting was toch ook wraakroepend? Deze ploeg heeft al vaker bewezen dat ze nood heeft aan duidelijkheid en "keep it simple" - het was gewoon weer veel te ingewikkeld. Kan iemand mij zeggen wat de positie was van Vervaeke na de wissel Potjes - De Schutter? Wouter mocht even in steun van Depoitre gaan spelen, Schutter kwam gewoon voor Potjes maar Bas speelde niet op de positie van Ken hoor...

Als je voor de rust een goal cadeau krijgt nadat uw keeper u alweer in de match hield, dan moet je durven ingrijpen als trainer en uw foute keuze durven toegeven. Je werd overlopen op het midden en je zag zo dat de mensen Wouter op de korrel gingen nemen omdat sommigen nu eenmaal niet verder kijken dan hun neus lang is - hoe sterk Wouter ook is, zijn RENDEMENT ligt maar op 1 positie. Als BVR op de supportersvergadering aangeeft dat je met het duo Moreels-Depoitre een ijzersterk duo hebt en dat je dat niet uit elkaar moet halen zolang beide fit zijn, waarom flik je dan zoiets? Als je al wil ingrijpen daar, zet dan een echte spits in de ploeg - je hebt Sam en Ode... en plots wordt het Bas Vervaeke... die al sinds zijn aankomst hier niets bijbrengt... Ik denk dat het er op die positie ook niet gaat uitkomen... Gegokt en verloren dus.

Je krijgt een cadeau, pak het dan aan. Durf om te zetten bij de rust - herstel uw spitsenduo en breng De Schutter in. Ook al is hij niet zo'n kilometervreter als Ken, hij gaat wel in duel en kan een bal recupereren - met het basisduo van gisteren, heb je veel te weinig power, krijg je totaal geen poot aan de grond en heb je ook nauwelijks steun naar voor toe. Als Cousin dan ook nog eens op rechts opduikt wanneer hij zin heeft, dan loop je gewoon als kiekens zonder kop te spelen. Heb je de opstelling gezien waarmee we gestopt zijn?

Drie achteraan: Filipovic - Kestens - De Schutter (die is erin geslaagd om op 30 minuten op 3 posities te hebben gespeeld)

Gbarssin zo wat tussen verdediging en middenveld

Op het midden: Bob linkermid (op normale hoogte) - Ewen (normale positie) - De Castro (ergens tussen hoge rechtsback en rechtsmidden)

Vooraan: Diepste man Sam - op tien: Depoitre en helemaal rechts (als hoge rechtermid - echte rechterspits): Moreels

Sorry, maar dat is teveel van het goede - ook op twee matchen gepakt in vijf minuten met respectievelijk 4 en 2 tegengoals tot gevolg. Gallu was inderdaad niet goed in de tweede helft, maar waar moest die eigenlijk lopen? Iedereen heeft die tweede periode op minstens 2 verschillende posities gespeeld??

Vaststelling - BVR zou het zichzelf zoveel makkelijker kunnen maken door gewoon een basisploeg samen te stellen met de spelers van vorig seizoen want de nieuwkomers brengen niks. Leuk overigens dat Sam er weer bij kwam, maar waarom Thompson er nu helemaal niet meer bij was - die zelfs niet slecht inviel tegen Woluwe - is ook zo'n rare kronkel. En dat is wat ik allemaal niet goed snap: het is precies selecteren uit goedmakertje en kwaliteiten in spelers willen ontdekken die er niet zijn...

Gewoon het hoofd koel houden en vasthouden aan mechanismen - De Schutter brengen voor Ken, is de wissel die de ploeg het minste schade toebrengt en per match evalueren wie er moet spelen - Ewen of Marco... En op training zien of Bas of De Castro of Gallucci uit de ploeg kan spelen... Vooraan hetzelfde: is Ode of Sam het sterkst bezig om een plaatsje op de bank te rechtvaardigen. En als het in de match wat minder draait met Jens - zijn er dan geen anderen die nog minder bezig zijn die je kan vervangen waardoor je Jens even op die positie kan zetten - links-of rechtsmidden bijvoorbeeld. Jens zou zelfs meer klaargemaakt hebben als Bas als tweede spits gisteren... En dat stoort me: er zijn jongens die even een minder moment kennen en die meteen van het terrein worden gehaald, er zijn spelers die weken aan een stuk hun eigen zin doen en totaal niet voor de ploeg spelen en die mogen blijven staan... Vorig seizoen is BVR daar een paar keer mee weggekomen omdat een Wouter bijvoorbeeld met een geniale ingeving zijn kop redde... In tweede zie je toch dat je meteen het deksel op de neus krijgt.

Tijd om de koppen eens bij elkaar te steken want ik vrees dat we anders weer een BVR-momentje gaan krijgen - Troch is de revue al gepasseerd, Seminck daarna eigenlijk ook en als het zo verder gaat, komen er dit seizoen toch ook een paar in aanmerking...

Trainer heeft al bewezen dat het een vakman is, dus ik val hem zeker niet aan... Alleen denk ik niet dat het - gezien de extra-sportieve situatie - nu het moment is om nog vaker zo'n stoten uit te steken en eerder terug te grijpen naar vaste waarden dan zoals zot beginnen te experimenteren...

Had ervoor gewaarschuwd hé: bepaalde spelers dachten dat het zo vlot ging blijven gaan als de eerste matchen, maar sinds Beveren was het duidelijk dat het snel zou kunnen keren... Op Brussels was het ook rotslecht en als je dan thuis twee "makkelijkere" tegenstander kan ontvangen, dan weet je dat we het moeilijk gingen krijgen - zo is gebleken...

Vorige week had de ploeg een offday, gisteren de trainer... break even, dus winst in het Zwarte Land dan maar zeker?


17 Okt 2011, 7:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Enerzijds maakt de trainer mij gelukkig door Crispijn en Schutter op de bank te zetten en ze toch laten in te vallen... anderzijds snap ik het gedoe van Vervaeke in de spits en Wouter op het middenveld helemaal niet.

Het was in ieder geval ontzettend droef zowel qua sfeer, opkomst, mentaliteit als taktiek... Boussu was de betere ploeg en ze hebben er zelfs niet goed voor moeten spelen ook.

_________________
Afbeelding


17 Okt 2011, 7:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Fanatix schreef:
Enerzijds maakt de trainer mij gelukkig door Crispijn en Schutter op de bank te zetten en ze toch laten in te vallen... anderzijds snap ik het gedoe van Vervaeke in de spits en Wouter op het middenveld helemaal niet.

Het was in ieder geval ontzettend droef zowel qua sfeer, opkomst, mentaliteit als taktiek... Boussu was de betere ploeg en ze hebben er zelfs niet goed voor moeten spelen ook.


nog zo 1 of 2 matchen en er zullen grote gaten komen in de K !

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


17 Okt 2011, 9:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
In plaats van 1 probleem in uw bezetting, creeert BVR er een 2de bij door Moreels achteruit te schuiven.
De 1-0 was dan ook een mooi geschenk :-) (binnen of niet, onmogelijk te zien vanuit de K)
2 goals slikken op amateuristische wijze.
Dan de wissel potjes voor De Schutter :zzz:

Vandaag hebben we de "goeien" afslag gemist, en ik denk niet dat het omkeerbaar zal zijn.
Malaise in de bestuurskamer, nu ook malaise en dito vertrouwenscrisis op het veld.
De ondergang lijkt ingezet.


BVR,
Gelieve voor volgende wedstrijd opt voorhand uw fratsen kenbaar te maken, zodat ik voor mezelf kan uitmaken of het nog wel nodig is om de verplaatsing naar Aalst te maken ;) Thx!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


17 Okt 2011, 9:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst