Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Weir stonden in den hoek ont cornervlagsken en in mijn ogen was den bal van Ewen wel over de lijn.
De keeper heeft de bal nog naar voor geschoven en is dan dood blijven liggen.

Natuurlijk kan de lijnrechter dit noooooit zien. Keeper lag met zijn rug voor de bal....


17 Okt 2011, 9:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Het valt mij hier wederom op dat het op den Iendracht of wit of zwet is. We staan nog altijd in de linkerkolom en velen emmen hier blijkbaar al zin om af te haken. Het is wel grotendeels de ploeg die ons vorig jaar zoveel plezier heeft doen beleven en de ploeg die een goei 2 weken terug nog niks fout kon doen. Ik blijf elke thuismatch gewoon afzakken, ok gisteren was het niet goed maar hoeveel ploegen spelen altijd foutloos?

_________________
Afbeelding


17 Okt 2011, 10:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Beelden online www.aalst.tv


17 Okt 2011, 10:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
iendracht mèn 2de vraa schreef:
supersossis schreef:
kan er eens iemand die er een deftig antwoord op heeft mij ( of ons) eens vertellen waarom de mensen uit vak K na de match alweer niet buiten mochten langs waar ze waren binnen gekomen??? welk nut heeft dat nu eigenlijk? en waarom dan? net zoals vorige week , toen wast ook zo.... zet da bezoekersvak dan ergens anders , laat de bezoekers eens wachten of rondduvelen langs een achterpoortje....t is nu niet dat er zo veel volk mee was van de bezoekers , en dan nog..... t ligt toch niet aan ons dat die tribune zo is ingedeeld? wat is de reden en waarom laten ze ons steeds langs die achterkant het stadion verlaten? willen ze het de mensen terug beu maken naar t stadion te komen op die manier zodat er minder volk het verval van onze trots meemaakt? wat een kutregel man..... :fuck: :fuck: :fuck:


Als we onze thuismatch tegen Antwerp winnen ga jij gewoon langs de kant van de landbouwersstraat buiten met uw wit-zwarte sjaal aan hé.
Dit is een regel om de veiligheid te verhogen en is het daarom een slechte regel?
Zou het in totaal 50 meter meer zijn ???


da kan mij nu eens geen kl** schelen of het 50 meter verder is of niet....waarom zou ik als ea wint niet langs daar naar buiten mogen??voor de match moet ook iedereen langs die straat passeren he , bezoekers ook! is dat dan veiliger misschien als we toch die weg op gaan. ik ga nog altijd naar de voetbal voor de voetbal , niet met het gedacht enen een mot op zijn muil te gaan verkopen voor mijn plezier "omdat hij daar niet zou moeten lopen met zijne gekleurde sjaal"...

ik loop daar aan ons stadion in onze stad , t zou er nog moeten aan mankeren dat ik daar niet zou mogen lopen , ik ben (in tegenstelling tot enkele klootzakken die deze toestand door hun kortzichtigheid hebben veroorzaakt) geen bakkesklopperken he....

en ik haat cynische opmerkingen :D


17 Okt 2011, 10:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
AlostanA schreef:
Beelden online http://www.aalst.tv


Komt er nu ook een persconferentie/nabeschouwing?


17 Okt 2011, 11:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gilles schreef:
AlostanA schreef:
Beelden online http://www.aalst.tv


Komt er nu ook een persconferentie/nabeschouwing?


Eigenlijk is het de persconferentie waarin enkele wedstrijdbeelden en de goals verwerkt zitten. De uitleg van BVR is ook interessant.


17 Okt 2011, 11:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bon, iedereen is het er over eens dat BVR zijn "tactiek" gefaald heeft.
Next week better zou ik zeggen.
En inderdaad, Wouter was niet goed vandaag, maar om hem daarvoor op het einde van de match uit te jouwen en uit te fluiten.... Dat was er vér over mannen!!

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


17 Okt 2011, 11:09

Lid geworden op: 27 Aug 2009, 12:43
Berichten: 3
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
supersossis schreef:
da kan mij nu eens geen kl** schelen of het 50 meter verder is of niet....waarom zou ik als ea wint niet langs daar naar buiten mogen??voor de match moet ook iedereen langs die straat passeren he , bezoekers ook! is dat dan veiliger misschien als we toch die weg op gaan. ik ga nog altijd naar de voetbal voor de voetbal , niet met het gedacht enen een mot op zijn muil te gaan verkopen voor mijn plezier "omdat hij daar niet zou moeten lopen met zijne gekleurde sjaal"...

ik loop daar aan ons stadion in onze stad , t zou er nog moeten aan mankeren dat ik daar niet zou mogen lopen , ik ben (in tegenstelling tot enkele klootzakken die deze toestand door hun kortzichtigheid hebben veroorzaakt) geen bakkesklopperken he....

en ik haat cynische opmerkingen :D


Zaagt gij thuis ook zo? Weiiii Weeeeiiii , ik mag langs daar niet naar buiten, weeeiiii weiiii. Het is MIJN stad en MIJN stadion en ik wil langs daar naar buiten , weeeeiiiii weiiii.

Stop met kreften en het is NIET UW stad en UW stadion dus doe gewoon wat er van u gevraagd wordt.

En uw redenering slaat ook nergens op.


17 Okt 2011, 11:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Schepper schreef:
Bon, iedereen is het er over eens dat BVR zijn "tactiek" gefaald heeft.
Next week better zou ik zeggen.
En inderdaad, Wouter was niet goed vandaag, maar om hem daarvoor op het einde van de match uit te jouwen en uit te fluiten.... Dat was er vér over mannen!!


Coach heeft dan het dan toch precies zelf niet goed begrepen dat zijn tactiek aan de basis ligt van deze nederlaag als ik zijn uitleg hoor na de match...


17 Okt 2011, 12:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
die opstelling was echt onbegrijpelijk gisteren. dit is met de mensen lachen en de beste spelers wegjagen.
ik snap het nog altijd niet hoe men dit heeft kunnen doen, zomaar 3 punten cadeau doen aan een zwakke ploeg, en als het zo nog een tijdje verder gaat, aan een rechtstreekse concurrent.


17 Okt 2011, 12:38
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Davy schreef:
die opstelling was echt onbegrijpelijk gisteren. dit is met de mensen lachen en de beste spelers wegjagen.
ik snap het nog altijd niet hoe men dit heeft kunnen doen, zomaar 3 punten cadeau doen aan een zwakke ploeg, en als het zo nog een tijdje verder gaat, aan een rechtstreekse concurrent.


dan moet je den uitleg van onzen trainer is horen op aalst.tv, het is blijkbaar nog de fout van spelers ook, niet scherp genoeg zegt hem, en jens was volgens hem al 2 weken ongelukkig bezig, niels de schutter moest al lang op de plaats van jens gespeeld hebben en jens naar de linker flank dan zouden we nog is gevaarlijk uit de hoek kunnen komen met zijn snelheid


17 Okt 2011, 14:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Potjes was 'ongelukkig' in zijn acties gisteren dixit Van Renterghem. 45 minuten minder presteren, op het niveau van heel de ploeg nota bene, zijn voor Jens blijkbaar al dodelijk...
Cousin, enkele flitskes niet te na gesproken, dit seizoen al bezig gezien trainer? Hoeveel slechte matchen moet die nog spelen alvorens een wissel zich opdringt? Zoals enkele weken eerder al gepost zie ik graag eens een flank Schutter-Potjes vanaf de aftrap verschijnen. En laat Bob 'Messi' maar wat toveren bij de beloften. Als signaal naar hem toe zou dat ook eens niet ongezond zijn.
De Castro (bijna) idem, al heeft die dan tenminste wel deels verdienste gehad aan onze goeie start. Maar gisteren jawadde! Enkel nog een emmerke en een schepke in zijn handen en het plaatje was compleet zulle, vooral in de eerste helft. Hoe nonchalant kan je zijn? Kan je evengoed Vervaeke eens laten starten op de rechtsback.


17 Okt 2011, 14:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 911
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Ace schreef:
Schepper schreef:
Bon, iedereen is het er over eens dat BVR zijn "tactiek" gefaald heeft.
Next week better zou ik zeggen.
En inderdaad, Wouter was niet goed vandaag, maar om hem daarvoor op het einde van de match uit te jouwen en uit te fluiten.... Dat was er vér over mannen!!


Coach heeft dan het dan toch precies zelf niet goed begrepen dat zijn tactiek aan de basis ligt van deze nederlaag als ik zijn uitleg hoor na de match...

tja,dat is het moeilijkste in het leven voor de meeste mensen hee,je eigen fouten toegeven niet alleen in voetbal en iedereen maakt fouten er is niemand perfect maar ja toegeven??


17 Okt 2011, 14:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
luque schreef:
Potjes was 'ongelukkig' in zijn acties gisteren dixit Van Renterghem. 45 minuten minder presteren, op het niveau van heel de ploeg nota bene, zijn voor Jens blijkbaar al dodelijk...
Cousin, enkele flitskes niet te na gesproken, dit seizoen al bezig gezien trainer? Hoeveel slechte matchen moet die nog spelen alvorens een wissel zich opdringt? Zoals enkele weken eerder al gepost zie ik graag eens een flank Schutter-Potjes vanaf de aftrap verschijnen. En laat Bob 'Messi' maar wat toveren bij de beloften. Als signaal naar hem toe zou dat ook eens niet ongezond zijn.
De Castro (bijna) idem, al heeft die dan tenminste wel deels verdienste gehad aan onze goeie start. Maar gisteren jawadde! Enkel nog een emmerke en een schepke in zijn handen en het plaatje was compleet zulle, vooral in de eerste helft. Hoe nonchalant kan je zijn? Kan je evengoed Vervaeke eens laten starten op de rechtsback.

En doe daar zeker Galluci ook maar bij, man man man, onze rechterflank brengt niets meer op ! en uiteraard komt het gevaar van de tegestander altijd van links. Alle scouts zien dit, behalve BVR, die dit niet wil zien, zet desnoods Potjes eens op de rechterflank, en Schutter op links.

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


17 Okt 2011, 14:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Fanatix schreef:
Het valt mij hier wederom op dat het op den Iendracht of wit of zwet is. We staan nog altijd in de linkerkolom en velen emmen hier blijkbaar al zin om af te haken. Het is wel grotendeels de ploeg die ons vorig jaar zoveel plezier heeft doen beleven en de ploeg die een goei 2 weken terug nog niks fout kon doen. Ik blijf elke thuismatch gewoon afzakken, ok gisteren was het niet goed maar hoeveel ploegen spelen altijd foutloos?


daar gaat het eigelijk niet om, het is niet omdat ge in de linker kolom staat dat ge er met uw KLAK moet naar gooien hé!. Feit is dat we op 2 thuismatchen geen enkel punt pakken en een goeie gelegenheid de nek omwringen om vaster in die linkerkolom te blijven staan. Nu 2 moeilijke uitmatchen en we staan direkt in de rechter kolom,, es dat dan beter?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


17 Okt 2011, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst