Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gilles schreef:
Fanatix schreef:
Ik vind Vervaeke geen slechte speler, hij heeft als nadeel dat hij geen man is van flitsende acties. Ik vind hem tot dusver altijd zijn match spelen maar het heeft hem nog geen goal of assist ofzo opgeleverd. Hij moet wat meer bepalend durven zijn, speelt precies wat te angstig om een fout te maken.


Ik zou dat nu net wel van hem verwachten, is pijlsnel en moet met zijn snelheid alleen toch wel wat tegenstanders kunnen pijn doen.

Tegen Woluwe is die bijvoorbeeld ingevallen en ik kan mij niet eens een actie of iets noemenswaardig van hem herinneren.


Is die echt zo snel? Ik heb die op gans het seizoen er alleszins nog geen enkele keer zijn tegenstander zien aflopen.


11 Okt 2011, 13:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Bartos schreef:
Gilles schreef:
Fanatix schreef:
Ik vind Vervaeke geen slechte speler, hij heeft als nadeel dat hij geen man is van flitsende acties. Ik vind hem tot dusver altijd zijn match spelen maar het heeft hem nog geen goal of assist ofzo opgeleverd. Hij moet wat meer bepalend durven zijn, speelt precies wat te angstig om een fout te maken.


Ik zou dat nu net wel van hem verwachten, is pijlsnel en moet met zijn snelheid alleen toch wel wat tegenstanders kunnen pijn doen.

Tegen Woluwe is die bijvoorbeeld ingevallen en ik kan mij niet eens een actie of iets noemenswaardig van hem herinneren.


Is die echt zo snel? Ik heb die op gans het seizoen er alleszins nog geen enkele keer zijn tegenstander zien aflopen.


Heeft toch wel wat snelheid dacht ik... :D


11 Okt 2011, 13:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gilles schreef:
Bartos schreef:
Gilles schreef:

Ik zou dat nu net wel van hem verwachten, is pijlsnel en moet met zijn snelheid alleen toch wel wat tegenstanders kunnen pijn doen.

Tegen Woluwe is die bijvoorbeeld ingevallen en ik kan mij niet eens een actie of iets noemenswaardig van hem herinneren.


Is die echt zo snel? Ik heb die op gans het seizoen er alleszins nog geen enkele keer zijn tegenstander zien aflopen.


Heeft toch wel wat snelheid dacht ik... :D


Welja dat is just, hij laat gewoon te weinig zien maar het is niet dat we constant balverlies lijden als hij aan den bal is of nen pas krijgt.

_________________
Afbeelding


11 Okt 2011, 13:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gilles schreef:
Iendrachter90 schreef:
REF:POTS TIM(9)
AR1:SAENEN GERRY(14)
AR2:DE ROCKER KAREL(9)


Nog zo ne kloefkapper.


Wacht wacht,twordt nog beter :D
SP.DU PAYS DE CHARLEROI - VC.EENDR.AALST 2002
TER : BLD. ZOÉ DRION, 19,
6000 CHARLEROI(071/23.97.50)(3436)
(GUMIENNY SERGE(20) -SIMONS MARK(27) -CLAEYS PETER(25))


11 Okt 2011, 14:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
De voorbeschouwing staat online.


11 Okt 2011, 14:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Gilles schreef:
Fanatix schreef:
Ik vind Vervaeke geen slechte speler, hij heeft als nadeel dat hij geen man is van flitsende acties. Ik vind hem tot dusver altijd zijn match spelen maar het heeft hem nog geen goal of assist ofzo opgeleverd. Hij moet wat meer bepalend durven zijn, speelt precies wat te angstig om een fout te maken.


Ik zou dat nu net wel van hem verwachten, is pijlsnel en moet met zijn snelheid alleen toch wel wat tegenstanders kunnen pijn doen.

Tegen Woluwe is die bijvoorbeeld ingevallen en ik kan mij niet eens een actie of iets noemenswaardig van hem herinneren.


Pijlsnel is hij niet, maar in principe sneller dan Galucci. Heeft me echter enkel kunnen overtuigen met zijn invalbeurt op Brussels, voor de rest een heel mager beestje. Met alle respect, zelfs al zit Damien niet in de match, hij kan altijd beslissend zijn - zie zijn doelpunt in de carnavalsmatch tegen Kappellen vorig seizoen, zijn kans afgelopen zondag... Ik zou hem 90 minuten laten staan en eerder Bob eens vervangen...

Bas heeft - buiten op Brussels - nog geen enkele keer een overtuigende prestatie gebracht en blijkt dus tot nu toe vaker een verzwakking dan een versterking als hij erop komt. Ik denk wel dat het geen toeval is dat Bas het beter doet op grote velden - met zijn loopvermogen kan hij meer dan Galucci klaarspelen op terreinen zoals Brussels, Antwerp, Charleroi... Op kleinere velden heeft Galucci met zijn vinnigheid, korte bewegingen duidelijk het voordeel... Bovendien kan Damien een aardig stukje koppen wat hem dus ook in duelkracht een streep voor brengt... Bij Bas komt dat er voorlopig allemaal niet uit...

Ik hoop dat Bas mijn ongelijk bewijst... Wat de verwijzing naar Denys betreft van iets hoger: dat predicaat kan je eigenlijk op elk van onze aankopen plakken tot nu toe hé... Ook Ode en Marco overtuigen niet, TVR en Balaj daar wordt zelfs niet (meer) over gesproken...


11 Okt 2011, 14:31
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Fanatix schreef:
Marco gaat zijn waarde nog tonen, hij heeft de beste pas van gans de kern in zijn voeten.


Dat zeiden we in augustus ook al. We zijn ondertussen half oktober, al 8 speeldagen ver. Van mij mag het komen.


11 Okt 2011, 18:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Stijn schreef:
Fanatix schreef:
Marco gaat zijn waarde nog tonen, hij heeft de beste pas van gans de kern in zijn voeten.


Dat zeiden we in augustus ook al. We zijn ondertussen half oktober, al 8 speeldagen ver. Van mij mag het komen.


Inderdaad,ik had er toch ook heel wa meer van verwacht :(

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Okt 2011, 18:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Iendrachter90 schreef:
Gilles schreef:
Iendrachter90 schreef:
REF:POTS TIM(9)
AR1:SAENEN GERRY(14)
AR2:DE ROCKER KAREL(9)


Nog zo ne kloefkapper.


Wacht wacht,twordt nog beter :D
SP.DU PAYS DE CHARLEROI - VC.EENDR.AALST 2002
TER : BLD. ZOÉ DRION, 19,
6000 CHARLEROI(071/23.97.50)(3436)
(GUMIENNY SERGE(20) -SIMONS MARK(27) -CLAEYS PETER(25))


Ai ai.... Die legt de match ook voor het minste stil eh :D

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


11 Okt 2011, 18:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
de clerus schreef:
Iendrachter90 schreef:
Gilles schreef:

Nog zo ne kloefkapper.


Wacht wacht,twordt nog beter :D
SP.DU PAYS DE CHARLEROI - VC.EENDR.AALST 2002
TER : BLD. ZOÉ DRION, 19,
6000 CHARLEROI(071/23.97.50)(3436)
(GUMIENNY SERGE(20) -SIMONS MARK(27) -CLAEYS PETER(25))


Ai ai.... Die legt de match ook voor het minste stil eh :D


Nog e geluk dat de Roel niet meer bij ons speelt, of we hadden weer een klacht voor rasicme aan ons been. En Redant maar schrijven......


11 Okt 2011, 22:56
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
DT schreef:
TVR en Balaj daar wordt zelfs niet (meer) over gesproken...

Um,
lees er de topic "Wedstrijden van de beloften dit seizoen" misschien eens op na?

Die twee zijn denk ik mooie wissels op de (nabije?) tokomst.

Of is dat wishful thinking?


11 Okt 2011, 23:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Vyking schreef:
DT schreef:
TVR en Balaj daar wordt zelfs niet (meer) over gesproken...

Um,
lees er de topic "Wedstrijden van de beloften dit seizoen" misschien eens op na?

Die twee zijn denk ik mooie wissels op de (nabije?) tokomst.

Of is dat wishful thinking?


Ik volg die matchen zelf op de voet en inderdaad Balaj laat regelmatig eens mooie flitsen zien, maar het is bij de reserven hé. Stap naar een eerste ploeg niet onderschatten. Bovendien zijn er beteren dan TVR hoor bij de beloften... Het enige wat ik wil aantonen, is dat onze aanwinsten voorlopig dat predikaat nog niet hebben ingelost. En als je vijf aankopen doet en je laat zelf vier mogelijke titularissen gaan (Denys, Glenn Coppens, Brecht Moreels en Preben Delclef), dan denk ik niet dat het absoluut de bedoeling was vóór het seizoen om onze beloften met twee man te versterken. En de periode oktober-november zal echt aangeven hoe sterk we zijn - Ken dient vervangen tot de winterstop, De Castro binnenkort geschorst, Jens ook... Spelers die in mindere vorm gaan verkeren, slechtere velden, enz.

En de technische staf zal ook nog moeten kijken dat het continue blijven selecteren van onze drie nieuwkomers (Bas, Ode en Marco), terwijl hun prestaties niet om over naar huis te schrijven zijn, verdedigbaar blijft ten opzichte van de spelers die er steeds naast vallen...


12 Okt 2011, 7:05
Miniem

Lid geworden op: 11 Sep 2011, 19:35
Berichten: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
DT schreef:
Vyking schreef:
DT schreef:
TVR en Balaj daar wordt zelfs niet (meer) over gesproken...



En de technische staf zal ook nog moeten kijken dat het continue blijven selecteren van onze drie nieuwkomers (Bas, Ode en Marco), terwijl hun prestaties niet om over naar huis te schrijven zijn, verdedigbaar blijft ten opzichte van de spelers die er steeds naast vallen...

Niels zondag in de basis en Sammy Boem Boem op de bank voor den 2de helft.


12 Okt 2011, 9:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Geo schreef:
DT schreef:
Vyking schreef:


En de technische staf zal ook nog moeten kijken dat het continue blijven selecteren van onze drie nieuwkomers (Bas, Ode en Marco), terwijl hun prestaties niet om over naar huis te schrijven zijn, verdedigbaar blijft ten opzichte van de spelers die er steeds naast vallen...


Niels zondag in de basis en Sammy Boem Boem op de bank voor den 2de helft.


Mijn kaarsen branden al om dat verwezenlijkt te zien, maar afgaande op de selectiepolitiek van de voorgaande matchen, vrees ik er toch voor... De laatste matchen zelfs niet meer op de bank en nu meteen in de basis, zou wel heel straf zijn denk ik.

Daarnaast was Ode geeneens zo slecht ingevallen tegen Woluwe dus op Sam zullen we ook niet moeten rekenen... Als iemand na zo'n dramatische beurt als op Brussels toch nog geselecteerd geraakt voor de komende match, moet je als vierde spits in rij niet direct veel hoop koesteren...

Soit BVR kan weer indrukwekkende resultaten voorleggen voor de 8 eerste matchen en weet ook wel dat de druk zal toenemen op bepaalde spelers als het nu plots wat minder zou draaien... En eigenlijk moet er in de komende matchen minimaal een 7 op 12 gerealiseerd worden met matchen tegen Boussu, Charleroi, Sint-Niklaas en Wetteren in het verschiet.


12 Okt 2011, 9:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Boussu Dour Borinage
Weet er iemand hoeveel de outdoor seats kosten? Want bij restaurant staat dat niet bij als dat dus extra besteld.

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


12 Okt 2011, 10:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 179 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst