Charleroi - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Charleroi - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
iendracht veroit schreef:
Sportieve uitschieters hebben we niet nodig???? Wat wil dat dan zeggen, dat we tegen de ploegen boven ons geen punten meer mogen pakken ofwa??? Enkel nog tegen de staartploegen zodat we die dan achter ons houden, dat ze dat dan ook meteen duidelijk maken, dan kunnen we onze zondag nuttiger besteden dan naar het grauwe Charleroi te gaan...



Hopelijk is dat niet zo, maar vandaag in het grauwe charleroi, was ons 'legioen" met niks- maar dan ook niks te vergelijken met de bende fanatics die op brussels het hele stadion in de fik konden steken...met hoeveel waren we vandaag?? sorry zenne, maar 't was triestig genoeg niks om over naar huis te schrijven..dus ben akkoord met wat je schrijft.. zonder sportieve hoogschieters gaan er veel afhaken, en dat kunnen we missen als kiespijn! :stom:


Dat moeten de spelers zelf afdwingen, door vanaf de eerste minuut strijd te leveren, automatisch krijgen ze de twaalfde man achter de ploeg. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Okt 2011, 22:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Ondanks 3e verlies op rij had ik nog genoeg energie om de fotokes on-line te zetten. ;)


http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=248


Afbeelding


ZOEK DE 7 VERSCHILLEN :love:


Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Okt 2011, 0:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Ondanks 3e verlies op rij had ik nog genoeg energie om de fotokes on-line te zetten. ;)


http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=248


Afbeelding


ZOEK DE 7 VERSCHILLEN :love:


Afbeelding


Diene van ons was nuchter en diene van chalala dingskes was zat :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Okt 2011, 0:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Op dat moment wel :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Okt 2011, 0:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
BVR heeft eindelijk een opstelling gevonden waarin Cousin geen steun moet geven aan Potjes.
Depoitre
Cousin Moreels
Verheyden Gbarssin Vervaecke
De Castro Flippo Kestens Podevyn
Een soort kerstboom.Waarschijnlijk om stilaan in de sfeer te komen maar trekt op niets.De opstelling die bij ons past is een 4-4-2.
Bovendien trekken ook de transfers waarin BVR inspraak had voor het tweede jaar op rij op niets
Waarom Coppens, Brecht Moreels en ook Ringoot dan weg moesten is mijn een raadsel.Breng dan tenminste één serieuse versterking in plaats van spelers die niet in je ploeg passen of tekort komen.
Als je dan pas na 11 wedstrjden Niels gaat laten starten omdat je niet anders meer kan,vnd ik dat ook bedenkelijk.
Je topscorer vervangen na een doelpunt is notdone en dom.
BVR het is tijd om voor de spiegel te gaan staan en terug te keren naar de opstelling waarmee je hier begon.
En zonder Van Damme moet Niels steeds op het middenveld.


24 Okt 2011, 5:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Simpele vaststelling: spelers en technische staff hebben de voorbijgaande twee jaar enorm veel krediet opgebouwd, compleet terecht, maar in het voetbal smelt krediet als sneeuw voor de zon... Time to wake-up en fouten toe te geven, ook onze trainer mag stilaan van zijn wolk afkomen.

Wat Gbarssin en Vervaeke brengen, doet gewoon pijn aan de ogen en die blijven keer op keer geselecteerd worden? Geen wonder toch dat de rest van de ploeg dan foert zegt?? Wat moet je verdorie tegen een De Schutter zeggen als hij weer eens niet speelt en die gasten zo ziet krasselen?? Leuk invallen hé bij 3-0. Lag trouwens mee aan de basis bij ons tegendoelpunt, is dus ook aanvallend al bepalender geweest dan Marco en Bas over het gehele seizoen samen.

Ik moet gewoon eens goed lachen met wat BVR over Marco schreef afgelopen week. Uit alle matchen die je die gast al zien spelen hebt, wist je gewoon dat het larie en apekool was. Ken zal bij het zien van de beelden nog een extra pijnscheut hebben gehad. En over Bas - lees mijn post er eens op na hier na de match tegen Lede - iemand die telkens in de krant moet komen om aan te geven dat hij goed bezig is, is meestal redelijk rampzalig op diene groene rechthoek. We zijn flink wat maanden na die lamentabele match maar buiten een goede invalbeurt op Brussels, heeft die nog geen deuk in een pak boter getrapt... Staat zowel bij balverlies als balbezit te zwemmen, brengt zowel met als zonder bal geen tuut bij en is telkens mijlenver van de plaats van actie verwijderd... Het is tekenend dat een Galucci die ook in een dipje zit (was gisteren wel in betere doen dan in de afgelopen vier matchen, mag ook gezegd worden) honderd keer meer heeft laten zien dan Bas...

Heb het vorige week nog gezegd - BVR heeft vorige week drie keer zijn ploeg voor schut gezet. Eerst met zijn veldbezetting, dan in de persconferentie en nog eens in de krant erna ook... Dat doe je niet ongestraft - je wint als ploeg en je verliest als ploeg, dan moet je als trainer ook uw tekortkomingen tov uw spelers durven toegeven, niet hen alleen de zwarte piet toeschuiven EN niet de grootste mislukkelingen blijven verdedigen - goeie prestatie van Bas vorige week, zelfs een blinde gelooft dat niet.. Als je dan ook nog eens die twee krabbers eerste klas blijft selecteren, weet je dat de reacties zich tegen u keren... en niet alleen bij de supporters... Eerst Seminck, dan Troch, dan De Schutter, vorige week Jens (die wel heel zwak was gisteren), nu Wouter, who's next???

Gewoon toegeven dat uw transfers het tot nu toe niet gehaald hebben - deal with it en ga verder met de spelers die het wel verdienen... Er wordt dikwijls aangehaald dat voetbal een ploegsport is - dat principe geldt ook voor een trainer, dus BVR maak er werk van want op deze manier gooi je veel ruiten in, niet alleen die van jezelf... Ik geloof best dat we iedereen dit seizoen nog zullen nodig hebben, maar het is toch wel redelijk duidelijk wie we in deze fase van de competitie NIET nodig hebben zeker? Marco acteert fysiek nog altijd zoals in de voorbereiding - haalt zelfs geen basisconditie en die mag het veld op tegen Charleroi?? De laatste joker zal TVR wel zijn zeker nu?

Ik steun ten volle de oproep van Hansken om de gelederen te sluiten en we trachten als supporter zeker constructief te zijn en mee te denken - getuige de verschillende vergaderingen die de afgelopen dagen plaatsvonden in dit verband... Alleen mag onze trainer dan toch ook wel even teruggrijpen naar zijn principes - van onze goeie competitiestart schiet niets meer over. Dat kan gebeuren. Maar dat we sinds Waasland-Beveren geen deftige prestatie meer op de mat kunnen leggen, daar moet hij iets aan doen... Wat er scheelt weet ik niet, maar deze spiraal moet dringend doorbroken worden... Naast het veld zijn we er mee bezig, maar helaas is de hele club er enkel maar bij gebaat als dat op het veld ook zo is...

Echt waar Bart - tijd om voor de spiegel te staan want dit is nefast...


24 Okt 2011, 7:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
DT schreef:
Simpele vaststelling: spelers en technische staff hebben de voorbijgaande twee jaar enorm veel krediet opgebouwd, compleet terecht, maar in het voetbal smelt krediet als sneeuw voor de zon... Time to wake-up en fouten toe te geven, ook onze trainer mag stilaan van zijn wolk afkomen.

Wat Gbarssin en Vervaeke brengen, doet gewoon pijn aan de ogen en die blijven keer op keer geselecteerd worden? Geen wonder toch dat de rest van de ploeg dan foert zegt?? Wat moet je verdorie tegen een De Schutter zeggen als hij weer eens niet speelt en die gasten zo ziet krasselen?? Leuk invallen hé bij 3-0. Lag trouwens mee aan de basis bij ons tegendoelpunt, is dus ook aanvallend al bepalender geweest dan Marco en Bas over het gehele seizoen samen.

Ik moet gewoon eens goed lachen met wat BVR over Marco schreef afgelopen week. Uit alle matchen die je die gast al zien spelen hebt, wist je gewoon dat het larie en apekool was. Ken zal bij het zien van de beelden nog een extra pijnscheut hebben gehad. En over Bas - lees mijn post er eens op na hier na de match tegen Lede - iemand die telkens in de krant moet komen om aan te geven dat hij goed bezig is, is meestal redelijk rampzalig op diene groene rechthoek. We zijn flink wat maanden na die lamentabele match maar buiten een goede invalbeurt op Brussels, heeft die nog geen deuk in een pak boter getrapt... Staat zowel bij balverlies als balbezit te zwemmen, brengt zowel met als zonder bal geen tuut bij en is telkens mijlenver van de plaats van actie verwijderd... Het is tekenend dat een Galucci die ook in een dipje zit (was gisteren wel in betere doen dan in de afgelopen vier matchen, mag ook gezegd worden) honderd keer meer heeft laten zien dan Bas...

Heb het vorige week nog gezegd - BVR heeft vorige week drie keer zijn ploeg voor schut gezet. Eerst met zijn veldbezetting, dan in de persconferentie en nog eens in de krant erna ook... Dat doe je niet ongestraft - je wint als ploeg en je verliest als ploeg, dan moet je als trainer ook uw tekortkomingen tov uw spelers durven toegeven, niet hen alleen de zwarte piet toeschuiven EN niet de grootste mislukkelingen blijven verdedigen - goeie prestatie van Bas vorige week, zelfs een blinde gelooft dat niet.. Als je dan ook nog eens die twee krabbers eerste klas blijft selecteren, weet je dat de reacties zich tegen u keren... en niet alleen bij de supporters... Eerst Seminck, dan Troch, dan De Schutter, vorige week Jens (die wel heel zwak was gisteren), nu Wouter, who's next???

Gewoon toegeven dat uw transfers het tot nu toe niet gehaald hebben - deal with it en ga verder met de spelers die het wel verdienen... Er wordt dikwijls aangehaald dat voetbal een ploegsport is - dat principe geldt ook voor een trainer, dus BVR maak er werk van want op deze manier gooi je veel ruiten in, niet alleen die van jezelf... Ik geloof best dat we iedereen dit seizoen nog zullen nodig hebben, maar het is toch wel redelijk duidelijk wie we in deze fase van de competitie NIET nodig hebben zeker? Marco acteert fysiek nog altijd zoals in de voorbereiding - haalt zelfs geen basisconditie en die mag het veld op tegen Charleroi?? De laatste joker zal TVR wel zijn zeker nu?

Ik steun ten volle de oproep van Hansken om de gelederen te sluiten en we trachten als supporter zeker constructief te zijn en mee te denken - getuige de verschillende vergaderingen die de afgelopen dagen plaatsvonden in dit verband... Alleen mag onze trainer dan toch ook wel even teruggrijpen naar zijn principes - van onze goeie competitiestart schiet niets meer over. Dat kan gebeuren. Maar dat we sinds Waasland-Beveren geen deftige prestatie meer op de mat kunnen leggen, daar moet hij iets aan doen... Wat er scheelt weet ik niet, maar deze spiraal moet dringend doorbroken worden... Naast het veld zijn we er mee bezig, maar helaas is de hele club er enkel maar bij gebaat als dat op het veld ook zo is...

Echt waar Bart - tijd om voor de spiegel te staan want dit is nefast...


Nagel op de kop :juij:

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


24 Okt 2011, 7:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Het is het derde seizoen op rij dat deze ploeg samen speelt, dan zou het automatisme in de ploeg het sterkste punt moeten zijn van den Iendracht.
BVR speel met je kampioenenploeg en laat jullie miskopen aan de kant, ik vraag me af wie feitelijk de scouting gedaan heeft om over te gaan tot aankoop van deze spelers of is het op uitdrukkelijke vraag van de trainer zelf geweest, dit verklaard misschien zijn koppigheid om bepaalde spelers absoluut speelkansen te geven?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Okt 2011, 9:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Het is het derde seizoen op rij dat deze ploeg samen speelt, dan zou het automatisme in de ploeg het sterkste punt moeten zijn van den Iendracht.
BVR speel met je kampioenenploeg en laat jullie miskopen aan de kant, ik vraag me af wie feitelijk de scouting gedaan heeft om over te gaan tot aankoop van deze spelers of is het op uitdrukkelijke vraag van de trainer zelf geweest, dit verklaard misschien zijn koppigheid om bepaalde spelers absoluut speelkansen te geven?


Mja, koppig zijn mag, maar het heeft wel zijn grenzen hé... Zoals gezegd, misschien zit er in al die spelers wel iets in hoor, maar komt het er momenteel helemaal niet uit en dan moet je dat ook onder ogen durven zien... Ik herinner me dat Troch en Seminck indertijd extra gingen bijtrainen op Zandberg om in conditie te komen, ik denk dat met name een Gbarssin het aan zichzelf en de club verplicht is dat ook te doen... En laat de mindere goden via matchen met de beloften aantonen dat ze een selectie verdienen... Dom van Jens dat hij zichzelf buitenspel zet voor zondag, want ik denk dat de kans heel groot was dat we met een elftal van vorig seizoen tussen de lijnen waren gekomen...

En nog een tactisch vraagstuk - wat ben je met een extra gestoffeerd middenveld als je uw beide flanken zo open laat liggen als gisteren in de eerste helft? Chalala (met name Kaya) vond het zalig spelen hoor want met 1 cross lag onze hele ploeg telkens op apegapen... Heel bizar...


24 Okt 2011, 9:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
DT schreef:
En nog een tactisch vraagstuk - wat ben je met een extra gestoffeerd middenveld als je uw beide flanken zo open laat liggen als gisteren in de eerste helft? Chalala (met name Kaya) vond het zalig spelen hoor want met 1 cross lag onze hele ploeg telkens op apegapen... Heel bizar...


Inderdaad, dat vind ik toch ook een serieuze tactische blunder. Op zo een groot terrein maakte Charleroi dankbaar gebruik van de ruimte die wij op de flanken lieten. En als je dan je backs telkens één tegen één laat komen tegen kleppers (naar tweede klasse normen) als Gueye en Kaya is dat toch wel zelfmoord plegen. Zo hadden De Castro en vooral Podevijn een verschrikkelijk moeilijke namiddag, maar ze werden toch wel niet bepaald geholpen ook.


24 Okt 2011, 9:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Volledig akkoord met post van DT. Het openlijk afvallen van zijn spelers doet hij vandaag trouwens nog eens over in HLN en dat zou hem op termijn wel eens zuur kunnen opbreken. Hij kan en mag hier uiteraard op veel krediet rekenen maar het zal toch tijd worden om zich te herpakken want dit is geen mindere periode van hem maar echt knoeiwerk de laatste weken. Zijn ongelijk toegeven zal onze coach uiteraard nooit doen( daarvoor is hij iets te vol van zichzelf) en is eigenlijk ook niet nodig. Het feit dat hij Gbarssin na een halfuur al moet vervangen zet zijn ongelijk al meer dan genoeg in de verf. Enige positief gevolg van gisteren is dat De Schutter volgende week in de basis zal starten daar kan nu zelfs Bart Van Renterghem niet meer onderuit.


24 Okt 2011, 9:59
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
ik sluit me hierbij aan, speel met de kampieoneploeg, de nieuwkomers zijn duidelijk een verzwakking of ze moeten zich serieus herpakken.
De schutter moet normaal altijd in de ploeg, dus aub maak die jongen niet kapot en stop met die gbarssin en vervaecke er steeds in te zetten, die kunnen niet mee, dat ziet een blinde.
BVR is hardleers en volgens mij redelijk koppig, hetzelfde met ne seminck, die jongen wou niet weg, iemand van eigen streek en jeugd pfff, ik zeg speel met uw kampioeneploeg en je zal meer punten halen.


24 Okt 2011, 10:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Hopelijk gooit BVR zijn eigen ruiten niet in op termijn?

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


24 Okt 2011, 10:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Hopelijk gooit BVR zijn eigen ruiten niet in op termijn?


Ik geloof dat hij wel slim genoeg zal zijn om terug te grijpen naar zijn basis van afgelopen seizoen, het is nog niet de ideale ploeg voor tweede klasse, maar deze ploeg heeft maturiteit genoeg om het behoud te kunnen verzekeren.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


24 Okt 2011, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
DT schreef:
Simpele vaststelling: spelers en technische staff hebben de voorbijgaande twee jaar enorm veel krediet opgebouwd, compleet terecht, maar in het voetbal smelt krediet als sneeuw voor de zon... Time to wake-up en fouten toe te geven, ook onze trainer mag stilaan van zijn wolk afkomen.

Wat Gbarssin en Vervaeke brengen, doet gewoon pijn aan de ogen en die blijven keer op keer geselecteerd worden? Geen wonder toch dat de rest van de ploeg dan foert zegt?? Wat moet je verdorie tegen een De Schutter zeggen als hij weer eens niet speelt en die gasten zo ziet krasselen?? Leuk invallen hé bij 3-0. Lag trouwens mee aan de basis bij ons tegendoelpunt, is dus ook aanvallend al bepalender geweest dan Marco en Bas over het gehele seizoen samen.

Ik moet gewoon eens goed lachen met wat BVR over Marco schreef afgelopen week. Uit alle matchen die je die gast al zien spelen hebt, wist je gewoon dat het larie en apekool was. Ken zal bij het zien van de beelden nog een extra pijnscheut hebben gehad. En over Bas - lees mijn post er eens op na hier na de match tegen Lede - iemand die telkens in de krant moet komen om aan te geven dat hij goed bezig is, is meestal redelijk rampzalig op diene groene rechthoek. We zijn flink wat maanden na die lamentabele match maar buiten een goede invalbeurt op Brussels, heeft die nog geen deuk in een pak boter getrapt... Staat zowel bij balverlies als balbezit te zwemmen, brengt zowel met als zonder bal geen tuut bij en is telkens mijlenver van de plaats van actie verwijderd... Het is tekenend dat een Galucci die ook in een dipje zit (was gisteren wel in betere doen dan in de afgelopen vier matchen, mag ook gezegd worden) honderd keer meer heeft laten zien dan Bas...

Heb het vorige week nog gezegd - BVR heeft vorige week drie keer zijn ploeg voor schut gezet. Eerst met zijn veldbezetting, dan in de persconferentie en nog eens in de krant erna ook... Dat doe je niet ongestraft - je wint als ploeg en je verliest als ploeg, dan moet je als trainer ook uw tekortkomingen tov uw spelers durven toegeven, niet hen alleen de zwarte piet toeschuiven EN niet de grootste mislukkelingen blijven verdedigen - goeie prestatie van Bas vorige week, zelfs een blinde gelooft dat niet.. Als je dan ook nog eens die twee krabbers eerste klas blijft selecteren, weet je dat de reacties zich tegen u keren... en niet alleen bij de supporters... Eerst Seminck, dan Troch, dan De Schutter, vorige week Jens (die wel heel zwak was gisteren), nu Wouter, who's next???

Gewoon toegeven dat uw transfers het tot nu toe niet gehaald hebben - deal with it en ga verder met de spelers die het wel verdienen... Er wordt dikwijls aangehaald dat voetbal een ploegsport is - dat principe geldt ook voor een trainer, dus BVR maak er werk van want op deze manier gooi je veel ruiten in, niet alleen die van jezelf... Ik geloof best dat we iedereen dit seizoen nog zullen nodig hebben, maar het is toch wel redelijk duidelijk wie we in deze fase van de competitie NIET nodig hebben zeker? Marco acteert fysiek nog altijd zoals in de voorbereiding - haalt zelfs geen basisconditie en die mag het veld op tegen Charleroi?? De laatste joker zal TVR wel zijn zeker nu?

Ik steun ten volle de oproep van Hansken om de gelederen te sluiten en we trachten als supporter zeker constructief te zijn en mee te denken - getuige de verschillende vergaderingen die de afgelopen dagen plaatsvonden in dit verband... Alleen mag onze trainer dan toch ook wel even teruggrijpen naar zijn principes - van onze goeie competitiestart schiet niets meer over. Dat kan gebeuren. Maar dat we sinds Waasland-Beveren geen deftige prestatie meer op de mat kunnen leggen, daar moet hij iets aan doen... Wat er scheelt weet ik niet, maar deze spiraal moet dringend doorbroken worden... Naast het veld zijn we er mee bezig, maar helaas is de hele club er enkel maar bij gebaat als dat op het veld ook zo is...

Echt waar Bart - tijd om voor de spiegel te staan want dit is nefast...


Kan het niet beter zeggen! (y)


24 Okt 2011, 10:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst