Charleroi - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 Charleroi - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
wittebolle schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bartos schreef:

Ik had ook liever op zaterdagavond naar ginder gegaan, maar omdat het de laatste match is van de eerste periode moeten alle wedstrijden op dezelfde moment gespeeld worden.


Als beide ploegen geen aanspraak meer maken op de periodetitel mag dat wel nog verlegd worden,maar dan moeten ze dat vandaag nog beslissen en dat zal wel niet gebeuren

het maakt geen moer meer uit voor geen enkele ploeg want eupen is gisteren al zeker van de eerste periodekampioen,zie hln :D


Mja, maar ik dacht dat wisselen enkel mag in de derde periode als alles op de belangrijke posities al vastligt qua klassement. De eerste van de periode is inderdaad al gekend, maar voor al de andere ploegen is dit toch niet zo dus sowieso op dezelfde dag spelen dacht ik.


17 Okt 2011, 16:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
ik heb het vlug eens opgezocht
5 oktober 1997: Ea 7 - Charlerloi 2
Vier keer Peter Lässen en twee rode kaarten voor de zebra's

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2011, 16:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
DT schreef:
wittebolle schreef:
Iendrachter90 schreef:

Als beide ploegen geen aanspraak meer maken op de periodetitel mag dat wel nog verlegd worden,maar dan moeten ze dat vandaag nog beslissen en dat zal wel niet gebeuren

het maakt geen moer meer uit voor geen enkele ploeg want eupen is gisteren al zeker van de eerste periodekampioen,zie hln :D


Mja, maar ik dacht dat wisselen enkel mag in de derde periode als alles op de belangrijke posities al vastligt qua klassement. De eerste van de periode is inderdaad al gekend, maar voor al de andere ploegen is dit toch niet zo dus sowieso op dezelfde dag spelen dacht ik.


Wie dat er 2des of 3des eindigt maakt toch niet uit?


17 Okt 2011, 16:03
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
ik heb het vlug eens opgezocht
5 oktober 1997: Ea 7 - Charlerloi 2
Vier keer Peter Lässen en twee rode kaarten voor de zebra's


Ik denk niet dat Charleroi dikwijls met 11 geëindigd is tegen ons. Laurent Wuillot is er zelfs in geslaagd eens in één seizoen drie keer rood (twee keer competitie en één keer beker) te pakken tegen ons. Die 7-2 was trouwens een ronduit weergaloze match van Lauwers, al was het Lässen die inderdaad vier keer scoorde. Voor den beker gingen we daar eens met 2-6 winnen met vier goals van Steve Cooreman ook. En dan is er natuurlijk die memorabele 2-3 overwinning met hattrick van Lässen in de periode van 'foert michiel, red den iendracht'.


17 Okt 2011, 16:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Hugo schreef:
ik heb het vlug eens opgezocht
5 oktober 1997: Ea 7 - Charlerloi 2
Vier keer Peter Lässen en twee rode kaarten voor de zebra's


Ik denk niet dat Charleroi dikwijls met 11 geëindigd is tegen ons. Laurent Wuillot is er zelfs in geslaagd eens in één seizoen drie keer rood (twee keer competitie en één keer beker) te pakken tegen ons. Die 7-2 was trouwens een ronduit weergaloze match van Lauwers, al was het Lässen die inderdaad vier keer scoorde. Voor den beker gingen we daar eens met 2-6 winnen met vier goals van Steve Cooreman ook. En dan is er natuurlijk die memorabele 2-3 overwinning met hattrick van Lässen in de periode van 'foert michiel, red den iendracht'.


Miljaarde, da was ook de moeite, ik herinner mij het groot aantal bussen dat toen de verplaatsingen meemaakten, onvoorstelbaar.
Ik geloof dat er zelfs in de dertig bussen waren voor de verplaatsing naar Lommel, waar Peter Lässen trouwens ook scoorde, ik heb hem toen mijne sjaal toegeworpen en den dezen mocht de week nadien ne nieuwe kopen de zoveelste in rij. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Okt 2011, 16:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 910
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
(y)
Iendrachter90 schreef:
DT schreef:
wittebolle schreef:
het maakt geen moer meer uit voor geen enkele ploeg want eupen is gisteren al zeker van de eerste periodekampioen,zie hln :D


Mja, maar ik dacht dat wisselen enkel mag in de derde periode als alles op de belangrijke posities al vastligt qua klassement. De eerste van de periode is inderdaad al gekend, maar voor al de andere ploegen is dit toch niet zo dus sowieso op dezelfde dag spelen dacht ik.


Wie dat er 2des of 3des eindigt maakt toch niet uit?

(y) dat denk ik toch ook


17 Okt 2011, 18:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Hebben wij zo ook eens niet 'gemakkelijk' verloren van Charleroi toen die hun nog moesten redden?


18 Okt 2011, 9:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Hebben wij zo ook eens niet 'gemakkelijk' verloren van Charleroi toen die hun nog moesten redden?


Ja, wij en Charleroi gaven mekaar in dergelijke mate cadeaus dat in een bepaald seizoen andere degradatiekandidaten effectief aan de kalendercommissie gingen vragen om geen duel tussen Eendracht Aalst en Charleroi in het slot van de competitie te plannen.
Wij gingen eerst thuis simpel met 0-3 verliezen waardoor Charleroi erin bleef en een seizoen later hadden wij de punten nodig en wonnen we met 4-0 in een match waarin Charleroi het zelfs niet probeerde te verstoppen. Al had dat er wel mee te maken dat Manu Ferrera net van Charleroi naar Aalst gegaan was en de meeste spelers van Charleroi nog aan zijn kant stonden.


18 Okt 2011, 9:14
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Gilles schreef:
Hebben wij zo ook eens niet 'gemakkelijk' verloren van Charleroi toen die hun nog moesten redden?


Ja, wij en Charleroi gaven mekaar in dergelijke mate cadeaus dat in een bepaald seizoen andere degradatiekandidaten effectief aan de kalendercommissie gingen vragen om geen duel tussen Eendracht Aalst en Charleroi in het slot van de competitie te plannen.
Wij gingen eerst thuis simpel met 0-3 verliezen waardoor Charleroi erin bleef en een seizoen later hadden wij de punten nodig en wonnen we met 4-0 in een match waarin Charleroi het zelfs niet probeerde te verstoppen. Al had dat er wel mee te maken dat Manu Ferrera net van Charleroi naar Aalst gegaan was en de meeste spelers van Charleroi nog aan zijn kant stonden.


Just, man man. :D


18 Okt 2011, 9:17
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Bartos schreef:
Gilles schreef:
Hebben wij zo ook eens niet 'gemakkelijk' verloren van Charleroi toen die hun nog moesten redden?


Ja, wij en Charleroi gaven mekaar in dergelijke mate cadeaus dat in een bepaald seizoen andere degradatiekandidaten effectief aan de kalendercommissie gingen vragen om geen duel tussen Eendracht Aalst en Charleroi in het slot van de competitie te plannen.
Wij gingen eerst thuis simpel met 0-3 verliezen waardoor Charleroi erin bleef en een seizoen later hadden wij de punten nodig en wonnen we met 4-0 in een match waarin Charleroi het zelfs niet probeerde te verstoppen. Al had dat er wel mee te maken dat Manu Ferrera net van Charleroi naar Aalst gegaan was en de meeste spelers van Charleroi nog aan zijn kant stonden.


Just, man man. :D

Ale da zijn hier allemaal jonge gasten zeker waar is den tijd eindrondewedstrijden tegen oa charleroi,competitiewedstrijden in tweede klasse man man in dat oud stadion,ik ga zondag terug nostalgie maar in een vernieuwd stadion.


18 Okt 2011, 10:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


18 Okt 2011, 11:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
als het aan mij ligt:

De Schutter in op de plaats van Van Damme, Ringoot op de back links (verdedigend potentïeel sterker, en lengte erbij) en Potjes op midden links (Bob op de bank), Lolo laten starten maar met de rust of niet lang daarna vervangen door Sammy (Lolo heeft een begrijpelijke fysieke terugval na zijn lange afwezigheid. ik zie Lolo trouwens jammer genoeg niet blijven na dit seizoen, en dan is het interessant voor ons om te weten of we met Sammy in 2de goed zitten of niet. dan moet hij wel zijn kans gekregen hebben natuurlijk).

Voorts blijft het net als verleden seizoen zo dat wij zelden of nooit dreigen op stilstaande fazes, ik zie in deze kern (slechts) 2 namen die een goeie strakke vrije trap kunnen geven: Gbarssin en Balaj. Voor mij dus starten met Gbarssin (ipv Verheyden, die het nochtans vrij goed doet en al de 2de week op rij scoort) maar als die hoger speelt dan tegen Woluwe, dus voor Niels.

Waag mij zelden aan dit soort 'ploegopstelling'mails maar vond net als de meesten hier dat de mosterd tegen Boussu te ver gezocht werd. Kijk gewoon naar de cijfers: wat lukt er goed bij ons ? scoren: laat uw voorlijn dan staan. wat is er minder ? te veel tegengoals: dat komt door oa Potjes die een geweldige voetballer is maar geen echte verdediger (zag je voor mij tegen Woluwe duidelijk), en door Castro die om 1 of andere reden nen dip heeft (vond die tegen Woluwe opvallend gelaten spelen). voorts verdedigt Bob niets mee. dus daar moet je momenteel iets aan doen, en daar moet je niet gans uw ploeg voor dooreen haspelen.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Okt 2011, 12:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
De mijne:

----------------------------------De Schutter----------------------------------

------------Depoitre-----Gallucci-----Cousin-----Moreels-------------

Van den Noortgaete-----Kempeneer-----Thompson-----Ringoot

----------------------------Gbarssin-----Filipovic----------------------------


Als BVR d'er mag mee lachen, ik ook.


18 Okt 2011, 12:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Moussa Gueye (Charleroi) scoort aan de lopende band

De 22-jarige Moussa Gueye is voor onze zuiderburen geen onbekende. De Senegalese spits van Sporting Charleroi debuteerde op zijn 18e in de Jupiler Pro League en scoorde dit seizoen al acht doelpunten.

Sporting Charleroi timmert verder aan de weg naar boven. Moussa Gueye is een belangrijke schakel in het geheel van de zebra's en scoorde dit seizoen al acht van de 18 doelpunten van Sporting Charleroi.

Gueye debuteerde op zijn 18e in de Jupiler Pro League bij FC Brussels. Hij scoorde daar twee doelpunten in tien wedstrijden en verkaste op het einde van het seizoen naar Bergen. Ook daar scoorde hij twee doelpunten, onvoldoende om het behoud te verzekeren. De spits degradeerde met Bergen naar Tweede Klasse en scoorde daar zes doelpunten in 22 wedstrijden.

Met die prestatie dwong Moussa Gueye opnieuw een plaats af in de Jupiler Pro League, nu bij Sporting Charleroi.
Zijn twee doelpunten vorig seizoen leverden maar weinig op, de degradatie was een feit.

Dit seizoen loopt het een pak vlotter voor de aanvaller uit Senegal. Hoe voert op dit moment de topschuttersstand aan met acht doelpunten uit negen wedstrijden.
Het afgelopen weekend scoorde hij het winnende doelpunt op Sint-Niklaas.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2011, 12:57
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Dit worden zware weken, het is best mogelijk dat we tegen onze eerstvolgende thuiswedstrijd een nul op 12 gehaald hebben, dan spelen we tegen Wettteren een ware degradatietopper.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2011, 13:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst