Charleroi - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 Charleroi - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels.


Hij heeft er toch Vervaeke afgehaald :? . Het was een dubbele wissel, Gallucci voor Vervaeke en Crispijn voor Moreels.
Soit, het maakt er de wissel niet minder onbegrijpelijk om natuurlijk. Ik kan me echt geen enkele zinnige uitleg inbeelden waarom ge er op die moment Moreels uithaalt. En dat Gbarssin en Verheyden als centraal middenveld niet ging werken, dat kon nen blinde toch zien. Daar had De Schutter moeten starten ipv Gbarssin.
Chapeau voor de resultaten die Van Renterghem hier al neergezet heeft, maar vandaag blundert hij toch serieus. Tijd dat niet alleen de spelers, maar ook de trainer zich herpakt.

Voor de rest toch ongegrijpelijk dat ge de eerste helft belachelijk gemaakt wordt en de tweede helft met tien man plots wel kansen creëert. Ook eindelijk - in de tweede helft toch - nog eens de beste Depoitre gezien.

Soit, we mogen ons nooit zo laten afslachten als die eerste helft, maar dit Charleroi is sowieso een maat te sterk. Die Gueye zeg, wat een speler, gedurende een uur echt ronduit ongrijpbaar. Als ge dan ziet wat die nog van de bank halen.

Wel benieuwd wat we volgende week gaan doen, want met Podevijn geschorst zal waarschijnlijk De Schutter wel back links komen en wordt het weer behelpen centraal op het middenveld.

Ook wordt elke week duidelijker wat een flop het transferbeleid is. Van Thompson - terecht - al geen sprake meer. Die Gbarssin kan gewoon niet mee en wat Vervaeke laat zien is al helemaal bedroevend.


23 Okt 2011, 20:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Klopt.. Heb BVR lang krediet gegeven want die man verdient het gewoon als je ziet wat hij de laatste jaren heeft voor mekaar gekregen.. Maar nu ? Volgens mij is hij het noorden kwijt...
Nu reeds 2, 3 weken ( zelfs vier met brussels) na mekaar keuzes/wissels die geen steek houden ?
Waar waren we in de 1e helft ? met verlof? geen goesting ? onder de indruk ?
De tweede was ( ook wegens het feit dat die van charleroi met ne zonnebril en "geen goesting meer wegens 3-0" uit de kleedkamer kwamen) wel tamelijk goed van ons met een goede Nils, een zeer goede Laurent en wat mij betreft een tamelijk goede Galluci.
Ook nog dit : hoed af voor charleroi - goede ploeg en vooral, geweldig publiek..
Wij zijn zeker als't draait ook indrukwekkend, maar ik vond hun aanhang top....

Allez, volgende week beter zeker ? :EA:


23 Okt 2011, 20:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
tenzij je plots een Ringoot opvist om links te spelen en Schutter toch in het midden zet.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Okt 2011, 20:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
ik vond vorige week de wissel van Podevijn al onbegrijpelijk, en vooral zijn lachende, smalende uitleg richting De Schutter.

Vandaag wil BVR persé zijn gelijk halen met zijn transfers Vervaecke, Gbarssin, zoals op Brussels met Thompson. Niet echt gelukt moet ik zeggen.

En wat VDN betreft, die jongen is in mijn ogen stilaan klaar voor eerste klasse. (y)


23 Okt 2011, 20:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
de clerus schreef:
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels. Echt onbegrijpelijk. Ik heb veel respect voor BVR maar zo van die klotewissels mag hij toch achterwege laten.

Volgende week graag met Schutter in het middenveld en 2 spitsen (depoitre en crispijn) en moreels er net achter.


Citeer:
35 voorzetten trapte Galucci waarvan niet één op maat
:hmm:

Goh, en wat die Gbarssin betreft, die speelt zijn matchen in hartslagzone Z1... :boks:


qua overdrijving kan dat toch ook tellen.
Galucci was niet slecht ingevallen vandaag.
Ok, vorige week was't rot slecht, en hij zit niet in zijn beste periode. Maar we mogen wel blij zijn dat we iemand als galucci in onze kern hebben... want het is een van de enigen die in staat is om voorbij zijn mannetje gegaan. en zoals al gezegd, vandaag toch wel een pak dreigender dan vervaeke.

die vervaeke heeft intussen wel al wat speelmitnuten gehad... en die heeft nog nooit eens een tegenspeler kunnen passeren, en ik vrees dat dat helaas niet overdreven is. Vervaeke zet zich in, maar is toch echt geen meerwaarde he. balleke krijgen, balleke terugspelen, 't spel ewa vertragen... da's zowat het enige.

Jammer dat onzen trainer, die absoluut nog niet ter discussie hoeft te staan, af en toe een volledige black out schijnt te hebben. Maar iemand die in zijn vervangingen, de laatste weken, enige logica ziet, da moet wel nen hele strafe psycholoog zijn.

Wat Moreels betreft... ik zou er in zijn plek ook absoluut ni kunnen mee lachen. er waren er anderen al veel eerder aan vervanging toe (platte batterijkes).

In ieder geval, t kalf was toch al verdronken na een lamlendige wedstrijdmentaliteit in de eerste helft. Maar ik vrees eerder dat de trainer plots problemen gaat zoeken, waar er eigenlijk helemaal geen hoeven te zijn.

trouwens: goeie invalbeurt van De Schutter gezien. Bewijst dat hij zijn plek heeft in de basiself.


23 Okt 2011, 20:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
We zijn pas beginnen voetballen na de domme rode kaart van Podevijn in het begin van de tweede helft. Met een mannetje minder konden we plots wel voetballen en kansen bij mekaar spelen. Dan moet dat met elf man toch ook wel lukken zeker he. Maar ja, in plaats van de match te beginnen met als doel te winnen, zijn we gestart met als doel om niet te verliezen. Ge ziet da ge op die manier ook slaag kunt krijgen want na een half uur stond het al 3-0 en waren de boeken eigenlijk al toe. Dan heb ik liever da ge zelf op zoek gaat naar goals vanaf minuut 1 in plaats van allemaal achter de bal te kruipen. We moeten er wel bijvertellen dat de tegengoals niks met de tactiek te maken hadden. De eerste was een licht gegeven penalty na een duwfout van Kestens. De oorzaak lag echter in de fase daarvoor waarbij Verheyden onnodig en dom de bal verliest door te willen dribbelen in plaats van de bal te ontzetten. De tweede en derde goal komen er op stilstaande fase waarbij Gueye twee keer raak kopt. Wij laten ons bij beide tegentreffers echter zoals miniemen opzij zetten. Na de rust wordt het dan 3-1 via een rake kopbal van Wouter Moreels en voor hetzelfde geld komen we nog helemaal terug want Depoitre treft de paal en De Schutter kopt de bal nog eens over een leeg doel. Eerlijkheidshalve zeg ik er wel bij dat Charleroi ook nog mogelijkheden kreeg om een vierde keer te scoren, wat ze in de slotseconden uiteindelijk ook deden via een tweede strafschop.
De startopstelling roept toch ook weer vraagtekens op. Cousin speelde echt centraal op het middenveld en Verheyden moest naar links uitvallen. Vervaeke (die er weer niks van terecht bracht) kneep ook telkens naar binnen. Om maar te zeggen dat het me duidelijk lijkt dat de opdracht was om het centrum dicht te houden. Veel zoden bracht het echter niet aan de dijk want die van Charleroi liepen er in het begin vrij simpel door.
Alle ja, tis gepasseerd. Op naar een belangrijk tweeluik nu met Sin-Niklaas en Wetteren. Om goed te zijn, zou je eigenlijk 4 op 6 moeten pakken daarin. Benieuwd of het lukt...


Laatst gewijzigd door zwawi op 23 Okt 2011, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Okt 2011, 20:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ik vond vorige week de wissel van Podevijn al onbegrijpelijk, en vooral zijn lachende, smalende uitleg richting De Schutter.

Vandaag wil BVR persé zijn gelijk halen met zijn transfers Vervaecke, Gbarssin, zoals op Brussels met Thompson. Niet echt gelukt moet ik zeggen.

Citeer:
En wat VDN betreft, die jongen is in mijn ogen stilaan klaar voor eerste klasse
. (y)


volledig akkoord wat VDN betreft.


23 Okt 2011, 20:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Davy schreef:
El Corredor schreef:
ik vond vorige week de wissel van Podevijn al onbegrijpelijk, en vooral zijn lachende, smalende uitleg richting De Schutter.

Vandaag wil BVR persé zijn gelijk halen met zijn transfers Vervaecke, Gbarssin, zoals op Brussels met Thompson. Niet echt gelukt moet ik zeggen.

Citeer:
En wat VDN betreft, die jongen is in mijn ogen stilaan klaar voor eerste klasse
. (y)


volledig akkoord wat VDN betreft.


Dan moeten we die eens aanbieden aan STVV (al kan Bruhhe ook wel nog enen bezigen...), met wat centjes kunnen ze de rest van de lonen van de spelers betalen ipv de helft of wat schulden afbouwen bij de meest dringende...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Okt 2011, 20:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
de clerus schreef:
Ik vond Galluci niet slecht invallen maar hij had er vervaeke moeten afhalen ipv moreels.


Hij heeft er toch Vervaeke afgehaald :? . Het was een dubbele wissel, Gallucci voor Vervaeke en Crispijn voor Moreels.
Soit, het maakt er de wissel niet minder onbegrijpelijk om natuurlijk. Ik kan me echt geen enkele zinnige uitleg inbeelden waarom ge er op die moment Moreels uithaalt. En dat Gbarssin en Verheyden als centraal middenveld niet ging werken, dat kon nen blinde toch zien. Daar had De Schutter moeten starten ipv Gbarssin.
Chapeau voor de resultaten die Van Renterghem hier al neergezet heeft, maar vandaag blundert hij toch serieus. Tijd dat niet alleen de spelers, maar ook de trainer zich herpakt.

Voor de rest toch ongegrijpelijk dat ge de eerste helft belachelijk gemaakt wordt en de tweede helft met tien man plots wel kansen creëert. Ook eindelijk - in de tweede helft toch - nog eens de beste Depoitre gezien.

Soit, we mogen ons nooit zo laten afslachten als die eerste helft, maar dit Charleroi is sowieso een maat te sterk. Die Gueye zeg, wat een speler, gedurende een uur echt ronduit ongrijpbaar. Als ge dan ziet wat die nog van de bank halen.

Wel benieuwd wat we volgende week gaan doen, want met Podevijn geschorst zal waarschijnlijk De Schutter wel back links komen en wordt het weer behelpen centraal op het middenveld.

Ook wordt elke week duidelijker wat een flop het transferbeleid is. Van Thompson - terecht - al geen sprake meer. Die Gbarssin kan gewoon niet mee en wat Vervaeke laat zien is al helemaal bedroevend.


Juiste weergave van de wedstrijd, waarom wij telkens zo slap aan de wedstrijd beginnen weet ik niet, maar dit is niet de eerste keer dit seizoen.
Wat Moreels betreft, als je goalgetter weer de weg naar het net gevonden heeft dan ga je hem toch niet wisselen zeker, is slecht voor het vertrouwen van die jongen, Wouter die me trouwens alles behalve happy leek door de ingreep van BVR.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 23 Okt 2011, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Okt 2011, 20:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
ik vond vorige week de wissel van Podevijn al onbegrijpelijk, en vooral zijn lachende, smalende uitleg richting De Schutter.

Vandaag wil BVR persé zijn gelijk halen met zijn transfers Vervaecke, Gbarssin, zoals op Brussels met Thompson. Niet echt gelukt moet ik zeggen.

En wat VDN betreft, die jongen is in mijn ogen stilaan klaar voor eerste klasse. (y)


En van renterghem op sint niklaas?Dan heeftem ze bijna allemaal ghad.Kzou voor ringoot op links opteren en niels opt midden.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 23 Okt 2011, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Okt 2011, 20:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
100% akkoord met Hugo ! Je spits wisselen net nadat die heeft gescoord ? Sorry BVR, maar zoiets is- make your choice- dom ofwel lomp... (n)


23 Okt 2011, 20:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
En dat hij eens speelt om te winnen eh en niet om zo weinig mogelijk tegengoals want vandaag klopte deze tactiek al niet meer na 25min.
Het draaide toch ook veel beter met zowel crispijn als depoitre in de spits. Waarom niet zo starten?

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


23 Okt 2011, 21:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
de quote van Davy: "BVR maakt problemen waar er geen hoeven te zijn", is voor mij de nagel op de kop (y)


23 Okt 2011, 21:05
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
De Schutter zijn straf zal wel eens ver gaan afgelopen zijn zeker....

_________________
iendracht!


23 Okt 2011, 21:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Charleroi - Eendracht Aalst
Glenn Coppens is die uit vrije wil vertrokken of moest hij weg?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Okt 2011, 21:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst