Eendracht Aalst - St. Wetteren - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - St. Wetteren 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Cousin geraakt normaal gezien fit.
En het is zoals DT zei : dat kerstboomgedoe is er gewoon omdat je zonder Van Damme totaal overlopen wordt op het middenveld...


07 Nov 2011, 17:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Nov 2011, 17:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
gweninho schreef:
Cousin geraakt normaal gezien fit.
En het is zoals DT zei : dat kerstboomgedoe is er gewoon omdat je zonder Van Damme totaal overlopen wordt op het middenveld...


Ja, want nu waren we echt heer en meester :hmm:

Een opstelling (kerstboom, sparrenboom, eikenboom of voor mijn part nen bonzai) is één zaak, de spelers op de juiste plek en met het beste rendement is een ander.


07 Nov 2011, 17:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
luque schreef:
gweninho schreef:
Cousin geraakt normaal gezien fit.
En het is zoals DT zei : dat kerstboomgedoe is er gewoon omdat je zonder Van Damme totaal overlopen wordt op het middenveld...


Ja, want nu waren we echt heer en meester :hmm:

Een opstelling (kerstboom, sparrenboom, eikenboom of voor mijn part nen bonzai) is één zaak, de spelers op de juiste plek en met het beste rendement is een ander.


Ik zeg toch niet dat we heer en meester waren?? BVR doet dit volgens mij omdat als we in een zuivere 4-4-2 spelen dan kunnen Verheyden en Gbarssin de gaten op het midden niet dichten en verdedigt Cousin helemaal niet mee op de flank. Gbarssin hangt van nature veel te veel achteruit en daarom gaf hij Cousin vorige weken ook een meer centrale rol en Verheyden op de flank, omdat Ewen minder aanvallend ingesteld is.


07 Nov 2011, 18:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Zwak Aalst bibberend over de streep

Aalst hield de volle buit thuis, maar leverde een zwakke prestatie af tegen een moedige rode lantaarn die vrank en vrij zijn kans ging en meer verdiende.

Staartploeg Wetteren nam verrassend meteen de touwtjes in handen en bleek speltechnisch en combinerend vooral voor rust de betere ploeg. Van Den Noortgaete duwde een kopbal van Delbaere in hoekschop. Een poging van Claessens week af in hoekschop. Een kopbal van Claessens zoefde over. Op hoekschop versierde Aalst een eerste kans, maar Verheyden verslikte zich. Na een prachtige actie van Podevijn kopte Verheyden de Ajuinen op voorsprong.
Podevijn kopte naast na een mooie aanval over Filipovic en Vervaeke.
De Castro veegde de gelijkmaker van Goossens van de lijn. Denys zag een knal gered door Van De Noortgate die ook een poging van De Langhe pareerde. Moreels mikte net voor rust over. Vlak na rust serveerde Denys De Langhe een open kans, maar die mikte naast. Claessens strandde op de Aalsterse uitblinker Van Den Noortgaete. Depoitre zag een poging gepareerd. Op een voorzet van De Castro werd een kopbal van Crispijn overgetipt. Wetteren bleef de lakens uitdelen, maar Meulenyzer knalde op aangeven van Maertens een unieke kans over. Depoitre kopte een vrijschop naast. De Aalsterse fans konden zich opwarmen aan de sterke invalbeurt van Thomas Van Renterghem, maar voorts was het vooral bibberen tot het slotsignaal.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2011, 18:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Hugo schreef:
Zwak Aalst bibberend over de streep

Aalst hield de volle buit thuis, maar leverde een zwakke prestatie af tegen een moedige rode lantaarn die vrank en vrij zijn kans ging en meer verdiende.

Staartploeg Wetteren nam verrassend meteen de touwtjes in handen en bleek speltechnisch en combinerend vooral voor rust de betere ploeg. Van Den Noortgaete duwde een kopbal van Delbaere in hoekschop. Een poging van Claessens week af in hoekschop. Een kopbal van Claessens zoefde over. Op hoekschop versierde Aalst een eerste kans, maar Verheyden verslikte zich. Na een prachtige actie van Podevijn kopte Verheyden de Ajuinen op voorsprong.
Podevijn kopte naast na een mooie aanval over Filipovic en Vervaeke.
De Castro veegde de gelijkmaker van Goossens van de lijn. Denys zag een knal gered door Van De Noortgate die ook een poging van De Langhe pareerde. Moreels mikte net voor rust over. Vlak na rust serveerde Denys De Langhe een open kans, maar die mikte naast. Claessens strandde op de Aalsterse uitblinker Van Den Noortgaete. Depoitre zag een poging gepareerd. Op een voorzet van De Castro werd een kopbal van Crispijn overgetipt. Wetteren bleef de lakens uitdelen, maar Meulenyzer knalde op aangeven van Maertens een unieke kans over. Depoitre kopte een vrijschop naast. De Aalsterse fans konden zich opwarmen aan de sterke invalbeurt van Thomas Van Renterghem, maar voorts was het vooral bibberen tot het slotsignaal.


:plat: Ik kreeg er kou van.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Nov 2011, 18:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Still standing ! schreef:
als Gallu (die ik graag zie spelen maar was zeker niet beter gisteren)


Gallucci gisteren niet beter dan Vervaeke :? ? Ik wil hier geen enkele speler persoonlijk viseren, maar Gallucci (die ik gisteren wel goed vond invallen) liet toch echt veel meer zien dan Vervaeke, eigenlijk zelfs meer dan Vervaeke in de voorbije drie matchen samen.


Still standing ! schreef:
Nu, bij Wetteren: die Karel De Smet, die mag van mij overkomen. In de tweede helft (niet toevallig nadat granietblok Gbarssin niet meer in de weg stond centraal) was dat de box-to-box (uit de oude doos gehaald ja) die wij dus mankeren.


Karel De Smet? Die speelt toch helemaal niet bij Wetteren. Zijt ge zeker dat ge op de goeie match zat :D ? Of hebt ge het op Bart Desmet (de kapitein van Wetteren)? Dat is trouwens dezelfde man die hier een aantal jaren geleden de goal van de schande maakte toen er een geblesseerde speler op de grond lag.


07 Nov 2011, 18:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Bartos schreef:
Still standing ! schreef:
als Gallu (die ik graag zie spelen maar was zeker niet beter gisteren)


Gallucci gisteren niet beter dan Vervaeke :? ? Ik wil hier geen enkele speler persoonlijk viseren, maar Gallucci (die ik gisteren wel goed vond invallen) liet toch echt veel meer zien dan Vervaeke, eigenlijk zelfs meer dan Vervaeke in de voorbije drie matchen samen.


Still standing ! schreef:
Nu, bij Wetteren: die Karel De Smet, die mag van mij overkomen. In de tweede helft (niet toevallig nadat granietblok Gbarssin niet meer in de weg stond centraal) was dat de box-to-box (uit de oude doos gehaald ja) die wij dus mankeren.


Karel De Smet? Die speelt toch helemaal niet bij Wetteren. Zijt ge zeker dat ge op de goeie match zat :D ? Of hebt ge het op Bart Desmet (de kapitein van Wetteren)? Dat is trouwens dezelfde man die hier een aantal jaren geleden de goal van de schande maakte toen er een geblesseerde speler op de grond lag.



ja, den diejen ja. desalwelteplus toch nen goeien speler. en trouwens, Karel mag ook komen :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


07 Nov 2011, 19:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Still standing ! schreef:
Bartos schreef:
Still standing ! schreef:
als Gallu (die ik graag zie spelen maar was zeker niet beter gisteren)


Gallucci gisteren niet beter dan Vervaeke :? ? Ik wil hier geen enkele speler persoonlijk viseren, maar Gallucci (die ik gisteren wel goed vond invallen) liet toch echt veel meer zien dan Vervaeke, eigenlijk zelfs meer dan Vervaeke in de voorbije drie matchen samen.


Still standing ! schreef:
Nu, bij Wetteren: die Karel De Smet, die mag van mij overkomen. In de tweede helft (niet toevallig nadat granietblok Gbarssin niet meer in de weg stond centraal) was dat de box-to-box (uit de oude doos gehaald ja) die wij dus mankeren.


Karel De Smet? Die speelt toch helemaal niet bij Wetteren. Zijt ge zeker dat ge op de goeie match zat :D ? Of hebt ge het op Bart Desmet (de kapitein van Wetteren)? Dat is trouwens dezelfde man die hier een aantal jaren geleden de goal van de schande maakte toen er een geblesseerde speler op de grond lag.



ja, den diejen ja. desalwelteplus toch nen goeien speler. en trouwens, Karel mag ook komen :cool:



die kapitein blonk vooral uit in lompigheid vond ik, de plaatselijke beenhouwer had ik de indruk...


07 Nov 2011, 21:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
commentaar VDH: we hebben geen punten, maar ook geen schulden
commentaar El Corredor: Wetteren heeft geen punten, en VDH binnenkort geen ploeg

wat nen teppen zeg. Die 320.000 euro poef dat STW heeft vergeet em precies efkes. Rekenen is zijn sterkste punt niet :hmm:


07 Nov 2011, 21:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
gweninho schreef:
luque schreef:
gweninho schreef:
Cousin geraakt normaal gezien fit.
En het is zoals DT zei : dat kerstboomgedoe is er gewoon omdat je zonder Van Damme totaal overlopen wordt op het middenveld...


Ja, want nu waren we echt heer en meester :hmm:

Een opstelling (kerstboom, sparrenboom, eikenboom of voor mijn part nen bonzai) is één zaak, de spelers op de juiste plek en met het beste rendement is een ander.


Ik zeg toch niet dat we heer en meester waren?? BVR doet dit volgens mij omdat als we in een zuivere 4-4-2 spelen dan kunnen Verheyden en Gbarssin de gaten op het midden niet dichten en verdedigt Cousin helemaal niet mee op de flank. Gbarssin hangt van nature veel te veel achteruit en daarom gaf hij Cousin vorige weken ook een meer centrale rol en Verheyden op de flank, omdat Ewen minder aanvallend ingesteld is.


Heeft Verheyden de voorbije weken op de flank gespeeld? Zal een en ander gemist hebben vrees ik...
Ok, je zegt dan wel niet letterlijk dat we het middenveld beheersten. Maar je erkent wel dat Marco en Ewen met hun twee de boel niet belopen krijgen. En dan vind jij dat het logisch om daarom je flanken op te geven. Mag ik het daar grondig oneens mee zijn? En wel om de volgende redenen:

Je speelt thuis tegen de laatste in het klassement. Wetteren heeft 3 (drie!) goals op zijn conto staan en slikt goals aan de lopende band. Bijgevolg spelen die met het mes op de keel. Ik ben ervan overtuigd dat die mannen op voorhand met beide handen hadden getekend voor een punt.
Wij stellen daar dan zowat een vijfmansverdediging tegen -Marco is écht bijna niet op de helft van de tegenstrever geweest- en geven hiervoor een groot deel van onze flanken weg voor een (in theorie) versterkt middenveld met Moreels in steun. Depoitre staat op een eiland. Logisch als je met 5 man achteraan kampeert. Gevolg daarvan is dat je geen druk kan/wil zetten naar voor toe, de afstanden onoverbrugbaar worden en dat je in balbezit meestal de hoge bal hanteert richting Lolo. Wat gezien de manier hoe we de wedstrijd aanvatten ook niet zo verwonderlijk was. Omdat Wetteren met de bal mocht doen wat het wou stonden die -tot hun eigen grote verwondering weliswaar- meestal ook hoog te spelen. En dan gebeurt het dat je, als je de bal zo diep op je eigen helft recupereert, weinig afspeelmogelijkheden hebt, je creativiteit mist (Moreels zijn plaats is en blijft spits) én de flanken om de vrijgekomen boulevards aan ruimte te benutten. Gebeurt het dan tóch eens (Potjes) zie je meteen het resultaat. Trouwens, iets later was er een identieke fase waarbij Potjes de bal slordig inspeelt op Wouter (die had een fenomenale sprint over de hele lengte van het veld getrokken). Als Potjes die bal netjes in de loop meegeeft staat het 2-0. Nu krijgt Wouter de bal een beetje achter zijn steunbeen en weg kans.

Soit. Alles bij elkaar mag je stellen dat een opstelling met Verheyden en Marco samen niet werkt. In het verleden niet, gisteren niet en morgen ook niet. Herinner U de polemiek rond Troch en de 4-4-2. Is, afgezien dat het andere posities zijn hetzelfde item. Ik doe hier zeker geen afbraak aan de voetbaltechnische kwaliteiten van Marco. Een blinde kan zien dat hij een pas van veertig meter 'op de stropdas' kan leggen. Maar sorry, ik ken gasten in het MTSA die dat óók kunnen. Het is gewoon niet genoeg en al zeker niet op die positie.
Nogmaals, in wedstrijden zoals die van gisteren moet je gewoon naar het vertrouwde recept durven teruggrijpen. Een simpele 4-4-2 en -omwille van Bob's afwezigheid- TVR naast Ewen zetten. Waarmee niet gezegd is dat we er los over gingen lopen. Maar je krijgt tenminste een herkenbaar stramien te zien. Eentje waar de spelers ook weten waar te lopen en vooral waar niet.


07 Nov 2011, 23:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
luque schreef:
gweninho schreef:
luque schreef:




Wetteren heeft 1 goal meer geslikt dan wij. 1. NA de zondag dan nog. En het was heel duidelijk die mannen hun bedoeling om ons bij ons nekvel te grijpen door hoog te spelen. Wat het resultaat met een 442 had geweest kan je niet weten, misschien hadden we wel een Rassing Waregemmeke gedaan. Dus; ik vind gans dat betoog achteraf eigenlijk echt dik zinloos.

BVR haalt er quoi rendement echt uit wat er in zit. de vorige seizoenen en nu. iemand het gevoel dat we ver onder onze waarde staan ? peis niet... dus dat den trainer ne keer opstelt wie dattem wilt en waar dattem wilt. da peis ik er af... het gezegde zegt: de beste stuurlui staan aan wal (of in de corridor) :p

_________________
may the FORCE be with you.


08 Nov 2011, 0:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
luque schreef:

Heeft Verheyden de voorbije weken op de flank gespeeld? Zal een en ander gemist hebben vrees ik...
Ok, je zegt dan wel niet letterlijk dat we het middenveld beheersten. Maar je erkent wel dat Marco en Ewen met hun twee de boel niet belopen krijgen. En dan vind jij dat het logisch om daarom je flanken op te geven. Mag ik het daar grondig oneens mee zijn?

Nogmaals, in wedstrijden zoals die van gisteren moet je gewoon naar het vertrouwde recept durven teruggrijpen. Een simpele 4-4-2 en -omwille van Bob's afwezigheid- TVR naast Ewen zetten. Waarmee niet gezegd is dat we er los over gingen lopen. Maar je krijgt tenminste een herkenbaar stramien te zien. Eentje waar de spelers ook weten waar te lopen en vooral waar niet.


Dat Verheyden op de flank speelt is veel gezegd, maar in balverlies zakt hij sinds Charleroi wel naar de linkerflank uit ja. In balbezit moet daar afwisselend de linksback en de naar links uitvallende "kerstbal" (op Charleroi en Sint Niklaas was dat Cousin, zondag Jens) opduiken normaliter.

Ik denk dat iedereen hier wel erkent dat een centraal duo Verheyden-Gbarssin niet werkt - anders sta je ook niet met 0-2 achter tegen Kwatrecht Wetteren denk ik in het experiment achter gesloten deuren. Die wedstrijd draaide nog uit op 3-2 na de inbreng van Wouter centraal op het middenveld... En laat dat nu ook eens de startopstelling zijn geweest tegen Boussu. Helaas was Boussu Kwatrecht Wetteren niet.

Ik ga akkoord dat Wouter nog steeds het best functioneert als tweede spits, maar op Oostende, Brussels en Charleroi en tegen Waasland-Beveren maakte hij het grootste deel van de wedstrijd niet veel klaar in die positie - is pas na enkele omzettingen in het team dat hij in die matchen rendement haalde. Op Oostende werd hij pas echt gevaarlijk (die grote kans in het begin van de match niet in rekening genomen) na de inbreng van Thompson waardoor Oostende een aanvaller meer moest afdekken, op Brussels nadat hij meer support in de rug kreeg en op Charleroi eigenlijk hetzelfde. Dat is geen verwijt aan Wouter hé, maar het was wel zo - raakte in de basisopstelling in het vertrouwde concept op zijn zo geliefkoosde positie amper een bal. Als je dan in de ogen van de trainer uw enige echte recuperator voor lange tijd verliest en daar ook niet 100% zeker bent van de vervanger, dan lijkt het me logisch dat je even voor iets meer zekerheid opteert. Misschien ten koste van het rendement van Moreels, maar BVR gaat het niet doen als hij niet denkt dat het de ploeg niet zal helpen.

Ik ben akkoord dat je tegen Wetteren die egelstelling had moeten verlaten maar ik vind wel dat er enkele elementen zijn die de startopstelling kunnen goedpraten:

1) Gerland haalt zelf aan dat Bob eerder onverwacht forfait diende te geven - wil zeggen dat die kerstboom - waar Bob en Ewen en zelfs Depoitre zo bleek recent toch meer rendement haalden - alweer getraind werd. Dan denk ik persoonlijk dat de vervanger van Bob gewoon op diens positie moet ingepast worden en niet dat er dan een dag voor de match plots voor een 4-4-2 moet worden geopteerd. Voor Jens geen probleem, maar dan moet je wel opnieuw uw centrale middenveld switchen en ik denk niet dat BVR dat nog zag zitten de laatste training voor de match

2) Wetteren staat laatste, is een derby en de ploeg wordt getraind door een gepikeerde trainer die hier vorig seizoen een 6 op 6 kwam weghalen toen je in uw vertrouwde concept speelde. Nadat je op Sint-Niklaas al de 3 punten nam, weet je dat je met 3 extra punten tegen opnieuw een directe concurrent een gouden zaak kan doen. Bij winst zette je die op 17 punten namelijk. Als je dan Podevijn, Moreels en Depoitre rondlopen hebt, kan ik me opnieuw inbeelden dat je eerder opteert voor een afwachtende houding en hopen op die ene kans. Je moet niet elke week zo spelen, maar je zal het wel met me eens zijn dat het puntengewin nu boven alles stond. Het had ook slecht kunnen aflopen ja, maar als je de match op Tienen zag het eerste helfuur waar iedereen op hun vertrouwde positie stond, dan weet je dat dat ook niet altijd een reden tot succes is. Die match haal je binnen met 1-4 maar als je in uw vertrouwde concept met 4-0 achterstaat bij de rust moet je zelfs niet komen klagen... Ik wil maar zeggen, BVR zal ook wel aanvoelen op training dat de scherpte bij sommigen wat weg is en dan zal hij voor iets minder risico opteren denk ik.

3) Nu aangeven dat TVR altijd moet spelen naast Ewen als Bob er niet bij is, dat had ook verkeerd kunnen uitvallen hoor - heeft sinds de match op Tienen amper 15 minuten in de benen, dan meteen zo'n match met zo'n druk spelen, had ook nefast kunnen zijn en dan stond hij naast Gbarssin, Thompson en Vervaeke gecatalogeerd als hopeloos... Gebeurt nu al... Plus - als je TVR soms bij de beloften bezigziet op die mid positie, lijkt Gigli de speler van de A-kern. Dat ziet BVR ook wel hoor...

4) Bovenal - je hebt het zelf al aangekaart - we blijven enorm afhankelijk van Laurent. En die was gewoon niet goed - ook al hadden we een 4-4-2 gespeeld (wat de tweede helft op Sint-Niklaas eigenlijk ook niet goed uitpakte), had dat niets uitgemaakt afgaande op de vorm van de dag van Laurent... Het is hem uiteraard vergeven, maar speelt die zoals de tweede helft op Charleroi of de eerste helft op Sint-Niklaas dan hadden we nu die discussie over de veldbezetting niet want dan had hij tegen Wetteren minstens 1 keer raak getroffen.


08 Nov 2011, 8:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Still standing ! schreef:
In het geheel echter zou ik durven stellen dat de 'nieuwkomers' echt geviseerd worden door sommigen (achter mij zat bvb een grijze duif zelfs luid op Bas te schelden in acties waarin die jongen helemaal niet betrokken was. 1 opmerking van mijnentwege toch: als Gallu (die ik graag zie spelen maar was zeker niet beter gisteren) een slechte pass gaf hoorde je die gast niet. de norm ligt duidelijk niet voor elke speler hetzelfde). ik vind dit dom, maar het zal op Aalst wel nooit veranderen.


Dat vind ik ook, bij ons moet nen nieuwen speler direct renderen of tis génen goeien. Ge kunt zeggen dattem al 2 à 3 maand bij de ploeg zit maar hoeveel van onze nieuwkomers hebben al op regelmatige basis meegespeeld?

Overigens de Castro zijn actie de zondag achter de rug van de scheids was ook nie echt slim... maar daarom nie minder grappig :plat:

_________________
Afbeelding


08 Nov 2011, 9:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Fanatix schreef:
Still standing ! schreef:
In het geheel echter zou ik durven stellen dat de 'nieuwkomers' echt geviseerd worden door sommigen (achter mij zat bvb een grijze duif zelfs luid op Bas te schelden in acties waarin die jongen helemaal niet betrokken was. 1 opmerking van mijnentwege toch: als Gallu (die ik graag zie spelen maar was zeker niet beter gisteren) een slechte pass gaf hoorde je die gast niet. de norm ligt duidelijk niet voor elke speler hetzelfde). ik vind dit dom, maar het zal op Aalst wel nooit veranderen.


Dat vind ik ook, bij ons moet nen nieuwen speler direct renderen of tis génen goeien. Ge kunt zeggen dattem al 2 à 3 maand bij de ploeg zit maar hoeveel van onze nieuwkomers hebben al op regelmatige basis meegespeeld?

Overigens de Castro zijn actie de zondag achter de rug van de scheids was ook nie echt slim... maar daarom nie minder grappig :plat:



Achter ons stond der dor iejnen da zegde da den trainer zoine zoon MOEST spelen :lol:

_________________
Proud member " den natten toeig"


08 Nov 2011, 10:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: champagne, Google Adsense [Bot] en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst