Eendracht Aalst - St. Wetteren - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 Eendracht Aalst - St. Wetteren 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Kan iemand(DT?) mij uitleggen waarom ons vertrouwde 4-4-2 niet meer wordt gehanteerd?
Nu wordt er tussen de linies veel te veel ruimte gelaten en bovendien wordt dan op onze rechterflank de rode loper uitgerold.Net als vorug jaar tegen Waregem werd er veel te weinig druk naar voor gezet maar gelukkig kwamen we nu niet achter en was onze eerste kans raak.
Voor Denijs was het heerlijk spelen vandaag.
En VDN heeft ons echt wel rechtgehouden.Met een Delanghe met het het vertrouwen van vorig jaar had Wetteren zeker gescoord.
@BVR:de inbreng van uw paradepaardjes TVR en Vervaecke brengt de ploeg niets bij terwijl dat wel het geval is met De Schutter.


07 Nov 2011, 3:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
dwarskijker schreef:
Kan iemand(DT?) mij uitleggen waarom ons vertrouwde 4-4-2 niet meer wordt gehanteerd?
Nu wordt er tussen de linies veel te veel ruimte gelaten en bovendien wordt dan op onze rechterflank de rode loper uitgerold.Net als vorug jaar tegen Waregem werd er veel te weinig druk naar voor gezet maar gelukkig kwamen we nu niet achter en was onze eerste kans raak.
Voor Denijs was het heerlijk spelen vandaag.
En VDN heeft ons echt wel rechtgehouden.Met een Delanghe met het het vertrouwen van vorig jaar had Wetteren zeker gescoord.
@BVR:de inbreng van uw paradepaardjes TVR en Vervaecke brengt de ploeg niets bij terwijl dat wel het geval is met De Schutter.


De enige reden die ik kan bedenken, is dat BVR niemand in staat acht om Ken Van Damme afdoende te vervangen en daarom die kerstboom neerzet... Eerst probeerde hij de veldbezetting hetzelfde te houden met Wouter op de plaats van Ken, maar dat werd geen succes... Als je dan zag dat Cousin eigenlijk nooit meer op de linksmidden loopt als hij start, is er overgeschakeld op die 4-1-2-2-1... Cousin speelt daardoor iets minder dramatisch, maar Wouter komt daardoor veel minder in het stuk voor... Gek genoeg rendeerde Laurent daar vorige week in de eerste helft heel sterk in en ook in de tweede helft op Charleroi... Bij de omzetting na rust op Sint-Niklaas naar de 4-4-2 lukte er plots nagenoeg niets meer... Dan vrees ik gewoon dat er een vormcrisis is bij een aantal spelers, ingegeven door vermoeidheid... Jens zat er gisteren bijvoorbeeld ook heel snel door fysiek, bij Lolo was het vet ook van de soep... Niet vergeten dat die nagenoeg een jaar heeft stilgelegen hé... Dat wreekt zich stilaan... Jens was vorig seizoen ook heel lang out, dus daar stilaan hetzelfde stramien...

En objectief gezien moet je gisteren eerlijk zijn en aangeven dat Lolo een van zijn zwakste wedstrijden ooit in het Eendracht-shirt afhaspelde... Kon geen man voorbij, kon geen bal bijhouden en verloor zelfs een pak duels... Het is hem vergeven natuurlijk, maar als Lolo het laat afweten, weet je dat je in problemen komt...

Ik moet Scarfie bijtreden als hij zegt dat Gbarssin niet de zwakste was gisteren: won zowaar enkele duels en gaf een uitstekende corner... Helaas keilt hij inderdaad onnozele ballen in de tribune en zijn vrije trap was ook een giller opnieuw... Het is gewoon veel te weinig - TVR moet inderdaad iets rustiger worden en moest bij die tegenstoot altijd de fout maken ipv mee te lopen, maar voor de rest is het wel de enige die druk zette vanuit het middenveld - Lolo en Wouter, uw eerste verdedigers, zetten gisteren helemaal geen druk en gaven in aanvallend opzicht een heel bleke indruk: of je dan tegen Wetteren of Eupen speelt, je komt altijd in de problemen... Soit, het was tegen VDH en blijkbaar moet Kris enorm zwaar uitgehaald hebben naar een pak Eendracht-spelers afgelopen week waardoor iemand als Wouter zich iets teveel wil bewijzen - getuige daarvan die onmogelijke ballen op doel...

Het excuus wat ik wel wil inroepen gisteren - buiten het feit dat ik ook niet inzie waarom Bas de voorkeur blijft krijgen op Damien - zonder Ken en Bob stond nagenoeg elke nog beschikbare A-kern speler op het scheidsrechtersblad gisteren... Dan moet je natuurlijk wel met die kerels spelen hé... Bovendien staan er op bepaalde posities niet veel mensen te dringen bij de beloften al zou ik Gigli wel zijn kans geven op de positie van Gbarssin - TVR... Zal het daar zeker niet slechter doen... Ringoot zou een alternatief kunnen zijn op linksback, met Jens ervoor en Niels als controllerende middenvelder maar die loopt er bij de reserven totaal ongeïnteresseerd bij, dan gaat het ook niet meer goedkomen natuurlijk... Balaj zit ook daar in een dip en Yombo is veel te onregelmatig... De meeste kwaliteit zit volgens mij daar momenteel in uw centrale as: doelman (Gert-Jan), cv (Aster), cm (Gigli) en ca (De Block) met Nicky die als rechtsmidden vaak uitstekend draait maar even vaak ook compleet niet thuisgeeft... Misschien is het geen slecht idee om iemand van die kerels eens van de eerste ploeg te laten proeven... Alleen denk ik dat de kern van gisteren ook wel de kern zal zijn tot Nieuwjaar (natuurlijk als Bob volgende week nog niet terug is, zal er wel iemand van de beloften moeten opgevist worden)

Sam is inderdaad ook goed bezig de laatste tijd maar je kan toch moeilijk met Sam, Lolo en Wouter spelen? Misschien eens uitproberen in een van de komende matchen, waarin je in principe toch rekening houdt met verlies... Anderzijds is het recupererend vermogen te zwak momenteel, zonder Ken in de ploeg en dat is gewoon de reden dat het niet loopt - er is geen balans en de spelers die dat gat moeten invullen, kunnen dat gewoon niet...

Ik denk niet dat Bas nog een basisplaats had gekregen volgende week - BVR beseft ook wel dat het slecht is hoor - maar dan pakt Olli weer dom geel en dus is zijn eerste schorsing een feit waardoor je automatisch toch weer bij Bas uitkomt...

Spel is slecht en je haalt 6 punten - na een 0 op 9 waren de punten een must, dus moeten we dat ook durven aanvaarden... Want geef toe - als we hadden gespeeld zoals tegen Waregem vorig seizoen en we pakten naast de punten, dan had het ook weer niet goed geweest... Spelpeil moet omhoog, maar als je tegen 2 directe concurrenten 6 op 6 pakt, nadat je al op het veld van Tienen, Heist en Brussels 3 punten wist te halen, dan heb je een mooi parcours afgelegd... En ja, het is met ups and downs, maar toch liever dat puntenaantal dan zoals Wetteren aardig voetbal op de mat leggen, maar amper 3 punten sprokkelen...

Om op de vraag van Kris te antwoorden - het gat is ondertussen 17 punten... Meer moeten we daar niet over zeggen denk ik...


07 Nov 2011, 7:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
het kan best zijn dat Gbarssin er in slaagde om één goede corner te geven, maar al de rest was te laag of te ver.

hopelijk organiseren ze deze week een Sint-Maartenfeest waarbij hij dienst kan doen als zwarte piet, want zijn rendement op veld is 0,0...

Onbegrijpelijk dat een De Schutter zelfs niet bij de 16 is geweest voor een Vervaecke, TVR en Gbarssin.


07 Nov 2011, 8:33
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
El Corredor schreef:
het kan best zijn dat Gbarssin er in slaagde om één goede corner te geven, maar al de rest was te laag of te ver.

hopelijk organiseren ze deze week een Sint-Maartenfeest waarbij hij dienst kan doen als zwarte piet, want zijn rendement op veld is 0,0...

Onbegrijpelijk dat een De Schutter zelfs niet bij de 16 is geweest voor een Vervaecke, TVR en Gbarssin.


Tuurlijk - dat geef ik ook aan hé... Al was het voor Sint-Niklaas wel lang geleden dat TVR nog eens de selectie had gehaald maar kom... Anderzijds mag je me nu aanduiden - buiten Galucci voor Vervaeke - wie er nu in staat is om nog een Kesteken/Schutterken te doen om de vacante positie naast Ewen in het middenveld over te pakken... Persoonlijk zou ik voor Gigli gaan, al vond ik TVR nu ook niet zo dramatisch als velen er willen van maken... Maakte 1 grote fout dat klopt en ze werd niet afgestraft - die slechte inspeelpasses van Verheyden in de laatste 5 minuten op de eigen helft waren even grote fouten hoor... Ik wil maar zeggen, we moeten gisteren ook niet alles op de nieuwkomers gaan afschuiven... Wat het transferparcours betreft, is iedereen het er over eens dat het niet goed is, maar anderzijds sta je wel met 20 punten... Denys kon dan gisteren misschien wel aardig ballen, het rendement was ook weer nihil...

We hebben het geluk wat mee hé, hopelijk pikken de spelers hun vorm weer op tegen het moment dat de factor geluk helemaal wegvalt...


07 Nov 2011, 8:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
DT schreef:
El Corredor schreef:
het kan best zijn dat Gbarssin er in slaagde om één goede corner te geven, maar al de rest was te laag of te ver.

hopelijk organiseren ze deze week een Sint-Maartenfeest waarbij hij dienst kan doen als zwarte piet, want zijn rendement op veld is 0,0...

Onbegrijpelijk dat een De Schutter zelfs niet bij de 16 is geweest voor een Vervaecke, TVR en Gbarssin.


Tuurlijk - dat geef ik ook aan hé... Al was het voor Sint-Niklaas wel lang geleden dat TVR nog eens de selectie had gehaald maar kom... Anderzijds mag je me nu aanduiden - buiten Galucci voor Vervaeke - wie er nu in staat is om nog een Kesteken/Schutterken te doen om de vacante positie naast Ewen in het middenveld over te pakken... Persoonlijk zou ik voor Gigli gaan, al vond ik TVR nu ook niet zo dramatisch als velen er willen van maken... Maakte 1 grote fout dat klopt en ze werd niet afgestraft - die slechte inspeelpasses van Verheyden in de laatste 5 minuten op de eigen helft waren even grote fouten hoor... Ik wil maar zeggen, we moeten gisteren ook niet alles op de nieuwkomers gaan afschuiven... Wat het transferparcours betreft, is iedereen het er over eens dat het niet goed is, maar anderzijds sta je wel met 20 punten... Denys kon dan gisteren misschien wel aardig ballen, het rendement was ook weer nihil...

We hebben het geluk wat mee hé, hopelijk pikken de spelers hun vorm weer op tegen het moment dat de factor geluk helemaal wegvalt...

goh gisteren een typisch TVR moment. geen druk op de bal, moet de bal gewoon rustig links voor De Schutter geven.
en wat doet onze krullenbol? shot de bal te hard veel te ver voor Niels, resultaat bal buiten. Sorry maar dat zijn echt basiszaken die aangeven of je kan voetballen of niet. Om nog maar te zwijgen van die actie tegen Denys, waar hij er kinderlijk werd afgelopen.

als 80% van je team einde contract is, en de verwachting toch is dat er een aantal zullen vertrekken, dan hou ik mijn hart vast voor onze transfers...


07 Nov 2011, 8:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Slechte match maar we nemen wel de 3 punten, een sjans dat Wetteren ontzettend zwak in de afwerking is.
Waarom we de match beginnen zonder flanken is mij een raadsel, potjes stond meer centraal dan Verheyden met momenten en Gbarssin stond als verdedigende middenvelder den helft van den tijd tussen Flippo en Kestens. Ik kan niet zeggen dat die overigens een dramatische match gespeeld heeft, op den Iendracht hebben we het wel altijd wat tegen zwarte jongens gehad... meestal terecht maar ik hoop dat we hier geen Thompson/Lord/Gueye geval van maken. Hij brengt met momenten rust in de ploeg en dat is belangrijk, ok soms is zijn wegwerken wat ongelukkig maar wie speelde wel op niveau gisteren? Er werd vooral bij elke fout van hem zwaarder gereageerd. In TVR zie ik dan weer een beperktere versie van Ken, hij heeft veel inzet en loopt overal maar is toch een pak minder in duel. Vandaag vond ik persoonlijk Depoitre en Moreels wat minder, waar Depoitre normaal gezien geen luchtduel verliest moest hij vandaag de hele tijd het onderspit delven... en wij werken meestal met de lange bal naar hem en hij brengt dan net rust in de ploeg... die er nu dus niet was. Bovendien mogen we niet vergeten dat we vandaag zowel Ken, Cousin als Galucci (1ste helft) misten op het middenveld en enkel Verheyden daar zijn normale plaats innam. Betere spelers waren VDN (wat een keeper!), Kestens en Niels (ondanks zijn ongelukkig begin).
Swoit de 3 punten zijn binnen, hopelijk kunnen we ons financieel en sportief redden dit jaar.

:EA:

_________________
Afbeelding


Laatst gewijzigd door Fanatix op 07 Nov 2011, 9:16, 2 keer totaal gewijzigd.



07 Nov 2011, 9:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
El Corredor schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:
het kan best zijn dat Gbarssin er in slaagde om één goede corner te geven, maar al de rest was te laag of te ver.

hopelijk organiseren ze deze week een Sint-Maartenfeest waarbij hij dienst kan doen als zwarte piet, want zijn rendement op veld is 0,0...

Onbegrijpelijk dat een De Schutter zelfs niet bij de 16 is geweest voor een Vervaecke, TVR en Gbarssin.


Tuurlijk - dat geef ik ook aan hé... Al was het voor Sint-Niklaas wel lang geleden dat TVR nog eens de selectie had gehaald maar kom... Anderzijds mag je me nu aanduiden - buiten Galucci voor Vervaeke - wie er nu in staat is om nog een Kesteken/Schutterken te doen om de vacante positie naast Ewen in het middenveld over te pakken... Persoonlijk zou ik voor Gigli gaan, al vond ik TVR nu ook niet zo dramatisch als velen er willen van maken... Maakte 1 grote fout dat klopt en ze werd niet afgestraft - die slechte inspeelpasses van Verheyden in de laatste 5 minuten op de eigen helft waren even grote fouten hoor... Ik wil maar zeggen, we moeten gisteren ook niet alles op de nieuwkomers gaan afschuiven... Wat het transferparcours betreft, is iedereen het er over eens dat het niet goed is, maar anderzijds sta je wel met 20 punten... Denys kon dan gisteren misschien wel aardig ballen, het rendement was ook weer nihil...

We hebben het geluk wat mee hé, hopelijk pikken de spelers hun vorm weer op tegen het moment dat de factor geluk helemaal wegvalt...

goh gisteren een typisch TVR moment. geen druk op de bal, moet de bal gewoon rustig links voor De Schutter geven.
en wat doet onze krullenbol? shot de bal te hard veel te ver voor Niels, resultaat bal buiten. Sorry maar dat zijn echt basiszaken die aangeven of je kan voetballen of niet. Om nog maar te zwijgen van die actie tegen Denys, waar hij er kinderlijk werd afgelopen.

als 80% van je team einde contract is, en de verwachting toch is dat er een aantal zullen vertrekken, dan hou ik mijn hart vast voor onze transfers...


I know maar schiet niet enkel op TVR hé jongens... Als je de match nog eens herbekijkt, zijn er grotere rampen gebeurd dan dat hoor... Die gast haalt er vorige week met twee schitterende verdedigende tackles op het middenveld loepzuivere 5 tegen 2 situaties uit op 15 minuten spelen, tweemaal na knullig balverlies door onze "vedetten"... Daar wordt dan niets over gezegd... Ik wil maar zeggen - bekijk alles objectief - het is zeker niet allemaal goed maar als we elk balcontact gaan beginnen beoordelen, dan vrees ik dat we niemands contract moeten verlengen op basis van de match van gisteren... Het is nu ook niet dat TVR ervoor zorgde dat De Schutter niet in de basis geraakte ook hé. TVR heeft 1 keer de voorkeur gekregen op De Schutter - op Tienen, 24 augustus. tevens de laatste keer dat hij erbij was tot op Sint-Niklaas... Ik wil maar zeggen, laat mensen ook even de tijd hé om zich te integreren - moet bovendien invallen in een ploeg die eigenlijk sinds Brussels totaal niet meer draait...

Dat er vragen worden gesteld bij Gbarssin en Vervaeke, net zoals die er bij Thompson waren, dat is zeer zeker te begrijpen... Maar ik zou voorlopig TVR toch nog niet zo erg afbranden... Het is niet dat hij telkens mag starten en 60minuten geen bal laat zien hé... Of het genoeg is om de transfer te verantwoorden dat is een andere zaak, maar hem ook meteen afserveren op basis van die ene mislukte tussenkomst en een foute pass?? Heb je al eens in het oog gehouden hoeveel keer Wouter het zich de laatste weken zo moeilijk maakt, ipv gewoon simpel te spelen op de vrijstaande maat op twee meter van hem vandaan?? Iedereen door dezelfde bril bekijken... De Castro heeft gisteren meer ballen aan die van Wetteren gegeven dan aan die van Aalst en daar wordt niets over gezegd.. Enkel over de nieuwe... Dat vind ik er gewoon over... Dat Bas bijvoorbeeld geen enkele bruikbare bal krijgt van De Castro, moet iedereen toch al opgevallen zijn - als Damien mag spelen, kan hij het plots wel... Dat zijn toch ook zaken die eens mogen gezegd worden of niet? Heb je De Castro over Vervaeke zien gaan gisteren, nope... Damien komt erop en De Castro heeft meer vooraan gestaan dan achteraan... Dat is toch ook niet normaal of wel?

En die opmerkingen over geen flanken - sinds Charleroi spelen we met een kerstboom hé, waardoor je inderdaad niet met echte flanken speelt, de backs moeten in balbezit die vrijgekomen ruimte innemen... Ewen valt daardoor in balverlies inderdaad naar links uit, Bas naar rechts... En centraal zou je dan safe moeten zitten met drie man die hoog druk moet zetten (Lolo, Wouter en Jens) en Marco die een extra slot voor de verdediging moet zijn... Of het de opstelling is voor onze ploeg, dat is iets anders maar voor de opstelling zelf valt er wel iets te zeggen...


07 Nov 2011, 9:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
DT schreef:
Dat Bas bijvoorbeeld geen enkele bruikbare bal krijgt van De Castro, moet iedereen toch al opgevallen zijn - als Damien mag spelen, kan hij het plots wel... Dat zijn toch ook zaken die eens mogen gezegd worden of niet? Heb je De Castro over Vervaeke zien gaan gisteren, nope... Damien komt erop en De Castro heeft meer vooraan gestaan dan achteraan... Dat is toch ook niet normaal of wel?


Hmm, insinueer je nu dat De Castro bewust slechter speelt om zijn 'vriend' in de ploeg te spelen? Dat zou me toch licht te ver gaan. Oli en Damien hebben nu eenmaal meer automatismen en vooral, veel meer vertrouwen in elkaar. Moest ik De Castro zijn, ik zou het ook ni vertrouwen om Bas efkes op rechtsback te laten lopen.

Wat Gbarssin betreft, tja. Zo slecht was het nu ook weer niet, maar druk naar voor was weer nul komma nul. Moest vaak door Kestens en Flippo erop worden gewezen dat hij vooruit moest lopen om onze buitenspelval niet op te heffen :hmm:
De trainer heb ik ook een aantal keer een voorwaartse beweging zien maken op Gbarssin, waarna hij 3 passen extra naar voor jogde (in balbezit!) om dan tien seconden later weer op dezelfde lijn als de centrale verdedigers te staan. Ik denk dat het vooral daarom is dat hij er met de rust werd afgehaald. En TVR, die deed zijn best. Aan inzet kan hem niets verwijten, en dat is voor mij ook al een begin.

Er is wel iets dat we vergeten: die jongens werden binnengehaald met het oog op behoud in tweede klasse. Dat ze momenteel geen meerwaarde toevoegen aan de ploeg is voor mij, gezien onze plaats in het klassement, eigenlijk geen verrassing. Het is natuurlijk wel spijtig, want met 2 of drie echte versterkingen erbij ipv Gbarssin, TVR en Vervaeke, hadden we misschien eerder naar boven moeten kijken ipv naar beneden.

En dan nog snel dit: VDN heeft ons al heel veel punten opgeleverd dit seizoen. Grote klasse.


07 Nov 2011, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Onderkroiper schreef:
De fotokes zullen iets later zijn vandaag en dus na middernacht gepost worden. :wow:
De ware reden waarom, zal ik straks posten.

Rarara :wadde: :D


Ik moet op tijd en stond een verstoten katje drinken geven :hmm:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Nov 2011, 10:31
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
De Jean schreef:

Wat Gbarssin betreft, tja. Zo slecht was het nu ook weer niet, maar druk naar voor was weer nul komma nul.


Dat begrijp ik toch niet goed hoor. Het is niet omdat hij week na week klungelt, dat de 'lat' een stuk lager moet gelegd worden. Misschien hebben we hem in andere wedstrijden nog slechter zien spelen, maar dat maakt allesbehalve het feit 'dat het gisteren zo slecht nog niet was'.
Die haalt een niveau dat zelfs derde nationale onwaardig is.
De laatste drie wedstrijden werd hij gewisseld na 35', 70' en na 45'. Misschien toch hoog tijd van hem eens buiten de ploeg te laten.


07 Nov 2011, 10:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Voor de liefhebbers, de fotokes staan on-line
Fijn weerzien met Olie :love:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=252

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


07 Nov 2011, 10:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Onderkroiper schreef:
El Corredor schreef:
Eendracht wint nipt

Eendracht Aalst heeft vanmiddag nipt gewonnen van hekkensluiter Standaard Wetteren. Na 24 minuten scoorde Ewen Verheyden. Wetteren had zelf ook enkele kansen bij Aalst ontbrak het vooral aan creativiteit. In het kader van de reddding werden wel weer drie kostbare punten behaald. Vandaag werd ook de financiële reddingsactie op gang geschoten. De supporters zetten hieronder hun schouder. Om de nodige fondsen bij elkaar te krijgen zullen echter ook extra sponsors moeten gevonden worden.

Voorlopig zijn die er nog niet of amper.


Een beeldverslag van vanmiddag volgt, hierin onder meer het doelpunt en een babbel met Niels De Schutter.

bron: Aalst tv


:hmm: Wordt toch hoog tijd dat er echt sponsors aangetrokken worden :(

Ik voelde deze namiddag echt een kale plek met de reklame van Van Den Neste verwijderd te zien.


Van Den Nest was toch een van de sponsors die niet betaalden volgens dat krantenartikel, en dat laten ze zo maar zonder blozen in de krant plaatsen, terwijl zij zelf door hun wanbeleid schuld hadden van niet betaalde sponsorborden. :stom:
En volgens datzelfde artikel in de krant liep het gesmeerd wat sponsoring betreft, ik heb er in iedere geval nog niet veel van gemerkt. :hmm:
Misschien heb jij dit artikel nog?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2011, 10:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Stijn schreef:
De Jean schreef:

Wat Gbarssin betreft, tja. Zo slecht was het nu ook weer niet, maar druk naar voor was weer nul komma nul.


Dat begrijp ik toch niet goed hoor. Het is niet omdat hij week na week klungelt, dat de 'lat' een stuk lager moet gelegd worden. Misschien hebben we hem in andere wedstrijden nog slechter zien spelen, maar dat maakt allesbehalve het feit 'dat het gisteren zo slecht nog niet was'.
Die haalt een niveau dat zelfs derde nationale onwaardig is.
De laatste drie wedstrijden werd hij gewisseld na 35', 70' en na 45'. Misschien toch hoog tijd van hem eens buiten de ploeg te laten.


Ik leg de 'lat' niet lager, ik vergelijk enkel met de alternatieven. Als dat alternatief gisteren TVR is, dan ga je mij toch ni zeggen dat TVR stukken beter is? Als Van Damme fit is, dan mag Gbarssin van mij zijn veters nog niet doen, dat staat vast, maar in deze omstandigheden...

Wel spîjtig dat je op die manier wel elke keer een wissel kwijt bent, want Gbarssin kan inderdaad met moeite een helft aan. En dan loopt hij in die helft nog minder meters dan onze keeper, dus er scheelt echt iets met zijn conditie. Ik ben de eerste om te zeggen dat Gbarssin het niveau van onze ploeg niet aankan, maar je kan die niet, zoals Thompson, zomaar wegdoen, omdat je echt niets op overschot hebt op het middenveld. Na nieuwjaar is Ken terug, dan mag Gbarssin van mij vertrekken, als we dan een jonge gast van de beloften in zijn plaats in de kern zetten. Tot nieuwjaar zou ik hem toch nog in de ploeg houden, al was het maar om niet met tien te moeten spelen.

Maar euh, misschien moet hij ipv mee te trainen eens een weekje of drie persoonlijke bosloop inlassen. En Potjes mag de eerste week ook mee ;-)


07 Nov 2011, 10:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Onderkroiper schreef:
Voor de liefhebbers, de fotokes staan on-line
Fijn weerzien met Olie :love:

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=252

Afbeelding


Dat is allemaal tof, maar ik zie niet in hoe je op deze manier geld in het laadje krijgt of brengen ze een valies met zwart geld mee misschien, zoals in den tijd Mobutu hier in België langs kwam om zijn valiesken te vullen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2011, 10:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
De beelden van de wedstrijd, interview met Niels De Schutter, en de persconferentie met een straffe uitspraak van Kris Van Der Haegen staan nu online.


07 Nov 2011, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst