Eendracht Aalst - St. Wetteren - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 Eendracht Aalst - St. Wetteren 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
AlostanA schreef:
De beelden van de wedstrijd, interview met Niels De Schutter, en de persconferentie met een straffe uitspraak van Kris Van Der Haegen staan nu online.


Link?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


07 Nov 2011, 11:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
De_steve schreef:
AlostanA schreef:
De beelden van de wedstrijd, interview met Niels De Schutter, en de persconferentie met een straffe uitspraak van Kris Van Der Haegen staan nu online.


Link?

gewoon aalst.tv e... ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


07 Nov 2011, 11:35
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
AlostanA schreef:
De beelden van de wedstrijd, interview met Niels De Schutter, en de persconferentie met een straffe uitspraak van Kris Van Der Haegen staan nu online.



Nog vals goddeweg ne slag onder de gordel geven de smeerlap. :kots: :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2011, 11:49
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Deze match was in geen geval goeie reclame voor het mini-abonnement tegen de 4 toppers ...


07 Nov 2011, 12:40
Knaap

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 9:42
Berichten: 76
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
ik zag een hele zwakke match met wetteren die eigenlijk niet verdiende van te verliezen maar de kansen niet kon afmaken en zeker te vermelden onze keeper die heel sterk speelde.
We kunnen onze jongens wel geen gebrek aan inzet verwijten maar door de afwezigen en de zwakke vervangens + ook een dalende vormcurve bij enkele spelers konden we niet het verhoopte spel brengen.
Het moet mij toch van het hart om de vraag te stellen wie in godsnaam jongens a la vervaecke, van renterghem, gbarssin, thompsson naar aalst haalt, amai....
Als je ziet dat ze davy claessens laten gaan voor zo krabbers dan heb ik nog veel liever davy die van de jeugd komt, loopvermogen, duelkracht & goede voorzet heeft.
Bas geraakt zijn man onmogelijk voorbij & alles wat hij doet mislukt, van renterghem holt van hot naar her zonder duidelijk positiespel en is veel te licht in de duels, Gbarssin, die speelt tussen de verdedigers en geeft op zijn gemak laterale passen maar is geen pittbull die je daar nodig hebt & thompson dat hebben we allemaal al gezien wat hij brengt, een drama.
Eerlijk moet ik wel zijn dat ze wel veel inzet en goeie wil tonen maar dat is in tweede klasse niet genoeg.
Hopelijk komt ken gauw terug en geraakt morreels in vorm dat zal al een stuk schelen & aub laat galucci in de ploeg hij kan nog een goal maken en kruipt overal tussen, ook de schutter moet altijd spelen.


07 Nov 2011, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Het was een geweldig slechte match, ik durf zelfs zeggen dat we in 4de klasse nooit zo een dramatisch niveau hebben moeten vaststellen.
Wetteren verdiende misschien niet te verliezen, maar in het voetbal is er nu éénmaal 1 wet die ver boven alle andere uitsteekt "als je niet kan scoren, kan je niet winnen". Al had de match tot nu geduurd, Wetteren had er nog geen tegen de netten geprikt. Moeten wij daar dan compassie mee hebben ?

In een niet zo ver verlezen zijn we zelf ook verschillende keren genekt op dezelfde manier, ik herinner mij het jaar in 2de met een sublieme Massina, elke week de tegenstander overvleugelen maar nooit winnen. Niet vergeten dat een scorende spits (zoals ze er met Thompson eene dachten gevonden te hebben) handen vol geld kost.... dan kan je al eens investeren in een goede keeper, achterlijn etc.

De 20 vooropgestelde punten voor nieuwjaar zijn binnen, wat er nu nog bijkomt is een leuke buffer.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Nov 2011, 13:29
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Vinden jullie het ook niet raar dat spelers waarvan de meeste onder ons dachten dat ze tweede klasse niet aankonden nu wel het niveau gemakkelijk aankunnen.
Ik denk hierbij aan Ewen en Kristof, alhoewel deze laatste nog gespeeld heeft in eerste klasse, andere spelers waarvan sprake was dat ze in eerste thuis horen, hebben het duidelijk moeilijker in tweede, ik denk hierbij aan onze beide spitsen.
Ik wil die jongens niet afbreken hoor, maar ik moet dit toch constateren, zitten die jongens nu zo ver beneden hun normale vormpeil of is er een andere reden volgens jullie?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Nov 2011, 13:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Slechte match inderdaad, maar je wint hem en das het belangrijkste. We zagen inderdaad waar het schoentje wringt bij Wetteren en waarom ze laatste staan. Als je zo'n kansen niet kan afmaken...

Wat de opstelling betreft, stel ik me toch ook serieuse vragen plus dat er inderdaad een aantal spelers onder hun spelpeil blijven met welke reden dan ook (Jens, Lolo, Moreels).

Volgende match Wouter eens de op de bank zetten want ik heb de indruk dat hij het de laatste weken wil forceren. Misschien op die manier een transfer af te dwingen (wie kan het hem kwalijk nemen) of misschien om terug naar zijn spelniveau van vroeger te groeien? Ik zou starten met Sam en Laurent in de spits en terug met onze 4-4-2 want dat huidig systeem trekt op niets... Of wil BVR buitengepest worden door de supporters? :D We speelden gisteren bijna met een ouderwetse voorstopper (Gbarsin), al zal dat wel aan die persoon liggen die te ver terugzakte :-).


07 Nov 2011, 13:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Ace schreef:
Volgende match Wouter eens de op de bank zetten


:? :?


07 Nov 2011, 14:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Ace schreef:
Slechte match inderdaad, maar je wint hem en das het belangrijkste. We zagen inderdaad waar het schoentje wringt bij Wetteren en waarom ze laatste staan. Als je zo'n kansen niet kan afmaken...

Wat de opstelling betreft, stel ik me toch ook serieuse vragen plus dat er inderdaad een aantal spelers onder hun spelpeil blijven met welke reden dan ook (Jens, Lolo, Moreels).

Volgende match Wouter eens de op de bank zetten want ik heb de indruk dat hij het de laatste weken wil forceren. Misschien op die manier een transfer af te dwingen (wie kan het hem kwalijk nemen) of misschien om terug naar zijn spelniveau van vroeger te groeien? Ik zou starten met Sam en Laurent in de spits en terug met onze 4-4-2 want dat huidig systeem trekt op niets... Of wil BVR buitengepest worden door de supporters? :D We speelden gisteren bijna met een ouderwetse voorstopper (Gbarsin), al zal dat wel aan die persoon liggen die te ver terugzakte :-).


Eerst wordt De Schutter hier buitengepest door hem op de bank te zetten.Nu ga jij ook hetzelfde doen met Moreels.Nadien ook nog Depoitre en zijn vrienden en je kan verder doen met onze toptransfers.
Die mannen gaan staan dringen om bij te tekenen....
Vergeet niet dat Moreels ondanks zijn mindere periode toch nog tweemaal scoorde en een goal aanbracht in de laatste drie matchen ondanks het feit dat BVR hem op alle mogelijke plaatsen uitspeelt.Op Charleroi werd hij na zijn doelpunt onmiddellijk vervangen ook al niet ideaal om het vertrouwen te herwinnen.
Laat Moreels in een 4-4-2 (zoals je voorstelt) spelen en Depoitre zal ook al een stuk beter spelen.Nu staat die jongen daar volledig geïsoleerd.
En inderdaad laat dat kerstboomgedoe achterwege en probeer niet steeds koppig uw gelijk te bewijzen van mislukte transfers.


07 Nov 2011, 14:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
lolo4ever schreef:
Ace schreef:
Slechte match inderdaad, maar je wint hem en das het belangrijkste. We zagen inderdaad waar het schoentje wringt bij Wetteren en waarom ze laatste staan. Als je zo'n kansen niet kan afmaken...

Wat de opstelling betreft, stel ik me toch ook serieuse vragen plus dat er inderdaad een aantal spelers onder hun spelpeil blijven met welke reden dan ook (Jens, Lolo, Moreels).

Volgende match Wouter eens de op de bank zetten want ik heb de indruk dat hij het de laatste weken wil forceren. Misschien op die manier een transfer af te dwingen (wie kan het hem kwalijk nemen) of misschien om terug naar zijn spelniveau van vroeger te groeien? Ik zou starten met Sam en Laurent in de spits en terug met onze 4-4-2 want dat huidig systeem trekt op niets... Of wil BVR buitengepest worden door de supporters? :D We speelden gisteren bijna met een ouderwetse voorstopper (Gbarsin), al zal dat wel aan die persoon liggen die te ver terugzakte :-).


Eerst wordt De Schutter hier buitengepest door hem op de bank te zetten.Nu ga jij ook hetzelfde doen met Moreels.Nadien ook nog Depoitre en zijn vrienden en je kan verder doen met onze toptransfers.
Die mannen gaan staan dringen om bij te tekenen....
Vergeet niet dat Moreels ondanks zijn mindere periode toch nog tweemaal scoorde en een goal aanbracht in de laatste drie matchen ondanks het feit dat BVR hem op alle mogelijke plaatsen uitspeelt.Op Charleroi werd hij na zijn doelpunt onmiddellijk vervangen ook al niet ideaal om het vertrouwen te herwinnen.
Laat Moreels in een 4-4-2 (zoals je voorstelt) spelen en Depoitre zal ook al een stuk beter spelen.Nu staat die jongen daar volledig geïsoleerd.
En inderdaad laat dat kerstboomgedoe achterwege en probeer niet steeds koppig uw gelijk te bewijzen van mislukte transfers.


Uiteraard ligt dat aan het spelsysteem en zal ik de laatste zijn om Wouter buiten te pesten, zo'n spits gaan we niet snel meer vinden... Maar je kan niet ontkennen dat hij laatste weken naar zichzelf zoekt omdat hij zoals je aangeeft op ongewone posities moet spelen, wordt vervangen nadat hij gescoord heeft etc etc.

Van mij mag hij zeker starten maar heb de indruk dat hij naar zijn beste vorm aan het zoeken is momenteel en daarom zei ik van hem eens op de bank te laten starten. Als we terug naar 4-4-2 gaan mag hij zeker starten want daar liggen zijn sterktes ipv zoals na de wissel van Sam ergens linksbuiten te moeten spelen.


07 Nov 2011, 14:31
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Heel zwakke match gisteren, beste op het plein was onze keeper die heeft al een aantal punten voor ons gepakt dit seizoen! Al de rest is hier al geschreven toch nog een ding... Bij de wissel vervaeke voor Galucci als ik me niet vergis is deze met het verkeerde rugnummer op het veld gekomen? Dit zou niet weer de eerste keer zijn :(


07 Nov 2011, 14:43
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Gisteren een draak van een wedstrijd gezien en eerlijk gezegd had ik dat ook wel verwacht.
Wetteren is zo een ploeg die ons niet ligt, gisteren hebben we echt meegespeeld op hun niveau. Hoeveel slechte passes en verloren ballen zijn er niet geweest ? Teveel om op te noemen. Ze noemen dat tegenwoordig "afval" in het spel, wel, het waren er gisteren een paar volle containers. En zeker niet alleen bij ons.

Op basis van de doelkansen verdiende Wetteren zeer zeker een punt. Maar om te zeggen dat ze een goede wedstrijd hebben gespeeld ? Het trok werkelijk op niks. Jan De Lange heeft gisteren bewezen waarom hij nooit bij ons doorbrak. In het NB stond dat Denijs de beste man op het veld was, dat zegt genoeg over het niveau van de wedstrijd, nietwaar?

En bij ons in de eerste helft een goede Ewen Verheyden gezien. Jammer dat hij het geen 90 minuten kan volhouden. Ook Kestens en De Schutter speelden een degelijke match en onze keeper mogen we op onze blote knieën danken voor onze zesde plaats .

Alle anderen hadden volgens mij een complete off-day. Onzichtbare Moreels en Depoitre, toch de steunpilaren van onze ploeg, onze sterke kracht...

Over de nieuwkomers is hier al genoeg gezegd en moet het inderdaad ook bevestigen na 12 speeldagen : stuk voor stuk zijn het jongens die de ploeg niets bijbrengen. We mogen stellen dat het transferbeleid heeft gefaald. Ik hoop dat het bestuur genoeg zelfkritiek heeft om dit onder ogen te zien.
Je gaat me toch niet wijsmaken dat een vakman zoals onze trainer dit niet ziet?
Het is niet omdat we nu zesde staan met 20 punten dat we er al zijn hé. Er moet worden ingegrepen bij de winterstop. Gbarssin, Van Rentergem, Vervaecke,..jongens toch...er lopen er veel betere rond in derde klasse. Misschien zitten die jongens wel vol goede wil maar dat alleen is jammer genoeg niet voldoende.

Op naar volgende week, een andere wedstrijd, tegen een voetballende ploeg. En tegen voetballende ploegen voelen we ons blijkbaar beter in ons vel. En het is op verplaatsing...daar rapen we quasi alleen driepunters..


07 Nov 2011, 14:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
Dani schreef:
Alle anderen hadden volgens mij een complete off-day. Onzichtbare Moreels en Depoitre, toch de steunpilaren van onze ploeg, onze sterke kracht...


Logisch hé. Nu de concurrentie van Thompson er niet meer is, zijn ze te zeker van hun plaats

graptjen hé ;)


07 Nov 2011, 14:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - St. Wetteren
jamie schreef:
ik zag een hele zwakke match met wetteren die eigenlijk niet verdiende van te verliezen maar de kansen niet kon afmaken en zeker te vermelden onze keeper die heel sterk speelde.
We kunnen onze jongens wel geen gebrek aan inzet verwijten maar door de afwezigen en de zwakke vervangens + ook een dalende vormcurve bij enkele spelers konden we niet het verhoopte spel brengen.
Het moet mij toch van het hart om de vraag te stellen wie in godsnaam jongens a la vervaecke, van renterghem, gbarssin, thompsson naar aalst haalt, amai....
Als je ziet dat ze davy claessens laten gaan voor zo krabbers dan heb ik nog veel liever davy die van de jeugd komt, loopvermogen, duelkracht & goede voorzet heeft.Bas geraakt zijn man onmogelijk voorbij & alles wat hij doet mislukt, van renterghem holt van hot naar her zonder duidelijk positiespel en is veel te licht in de duels, Gbarssin, die speelt tussen de verdedigers en geeft op zijn gemak laterale passen maar is geen pittbull die je daar nodig hebt & thompson dat hebben we allemaal al gezien wat hij brengt, een drama.
Eerlijk moet ik wel zijn dat ze wel veel inzet en goeie wil tonen maar dat is in tweede klasse niet genoeg.
Hopelijk komt ken gauw terug en geraakt morreels in vorm dat zal al een stuk schelen & aub laat galucci in de ploeg hij kan nog een goal maken en kruipt overal tussen, ook de schutter moet altijd spelen.


Hallo, haal even een speler aan die hier al vier jaar weg is... En voor de laatste keer: je had op linksmidden toen Lord lopen die een fenomenale terugronde had afgewerkt en Van Dender voor de linksachter... Als die fit waren, zouden die altijd spelen onder Limpens. Daarom koos Davy zelf om weg te gaan dacht ik... Zal waarschijnlijk niet in de beste verhoudingen geweest zijn, maar soit... Je moet nu toch niet meer gaan zaniken daarover zeker, kan je over Ives Cordier ook beginnen of over Jan Delanghe die al elk seizoen topschutter is geworden...

Ik vind het alleen jammer dat er hier geëmmerd wordt over zaken die iets langer terug in de tijd gaan dan de match tegen Wetteren zelf... Het klopt dat de nieuwelingen niet brengen wat ervan verwacht werd, maar ga je de volgende matchen dan met 9 aanvatten of zo? Ik weet niet of de meesten het hier een beetje beseffen maar zonder Ken, Bob en De Castro volgende week en de gecutte Thompson heb je niet veel meer lopen zenne... Als je met Gbarssin - Verheyden in een platte 4-4-2 speelt zoals men hier aanhaalt, haal je geen punt meer... Met Verheyden-TVR evenmin... Dat is de reden waarom de veldbezetting aangepast wordt en dus ook Wouter's rol, maar een andere positie op het veld of een andere invulling moet niet betekenen dat hij het zichzelf telkens zo moeilijk moet maken hé... Bekijk aub eens het volledige plaatje ipv er specifieke mensen uit te halen... Ze moeten gewoon opnieuw de bal het werk laten doen - al eens gezien hoeveel wij de laatste maand met de bal lopen?? Een man uitschakelen, terugkappen om er dan weer 3 terug te laten komen...

Spelen zoals Sam en Galucci moet er gedaan worden opnieuw - eenmaal raken en weg... Ook Laurent teert vaker en vaker op die dribbelduels maar dat is niet zijn grootste sterkte - zeker niet met het oog op de slechter wordende velden, want dan gaat het allemaal nog fysiek uitputtender zijn... Het spel is ook al maanden heel eentonig maar dat heeft allemaal wel zijn redenenen natuurlijk...

Even doorbijten gasten - tegen Sint-Niklaas en Wetteren primeerden de punten en die hebben we. We zijn er niet, maar als we beide matchen hadden verloren, waar we nog veel verder van huis...


07 Nov 2011, 15:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst